PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Afvallige moslims moeten bescherming krijgen'



tr_imparator
08-10-05, 14:29
'Afvallige moslims moeten bescherming krijgen'


Moslims die hun geloof de rug toekeren moeten worden beschermd door de overheid. De afvallige moslims moeten bijvoorbeeld onderdak krijgen in beveiligde opvanghuizen en ook programma's waarmee zij een andere identiteit krijgen kunnen nuttig zijn.

Dat zegt onafhankelijk Kamerlid Geert Wilders zaterdag in De Telegraaf. 'Ik krijg heel veel signalen van moslims die van hun geloof afwillen, maar dat niet durven omdat ze bang zijn voor represailles.'

Burqa
Wilders zei vorige maand een landelijk verbod te willen op de burqa, het alles bedekkende kledingsstuk dat wordt gedragen door moslimvrouwen. Het noemt het kledingsstuk onmenselijk en onacceptabel (lees Wilders wil landelijk verbod op burqa).

Niet iedereen is blij met de uitspraken van Wilders. Het onafhankelijke Kamerlid deed eerder dit jaar binnen drie maanden vijftig keer aangifte van doodsbedreiging (lees ook Wilders wil meer informatie over bedreigingen).


Publicatiedatum: 8 oktober 2005

elsevier.nl


http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/nieuwsbericht/asp/artnr/67679/index.html

Fleurtje
08-10-05, 14:39
Hoog hoog ligt het percentage dan van de afvallige moslims? Ben daar wel erg benieuwd naar.

Couscousje
08-10-05, 15:12
En wanneer ben je nou afvallig?

Volgens de Zwarte Schapen op dit forum al als je kaas als broodbeleg neemt.

Cc

Zwarte Schaap
08-10-05, 15:16
Geplaatst door Couscousje
En wanneer ben je nou afvallig?

Volgens de Zwarte Schapen op dit forum al als je kaas als broodbeleg neemt.

Cc

Er is maar 1 Zwarte Schaap op dit forum.

Couscousje
08-10-05, 15:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Er is maar 1 Zwarte Schaap op dit forum.

Nee, schat. Helaas heb je ook nog een flink aantal kloontjes.

Cc

Zwarte Schaap
08-10-05, 17:02
Geplaatst door Couscousje
Nee, schat. Helaas heb je ook nog een flink aantal kloontjes.

Cc

Lijkt mij onwaarschijnlijk, iedereen is uniek.

Couscousje
08-10-05, 17:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Lijkt mij onwaarschijnlijk, iedereen is uniek.

Kloontjes zijn dat ook, op hun geheel eigen wijze.

Cc

contradictio
08-10-05, 17:23
Geplaatst door tr_imparator
'Afvallige moslims moeten bescherming krijgen'


Moslims die hun geloof de rug toekeren moeten worden beschermd door de overheid. De afvallige moslims moeten bijvoorbeeld onderdak krijgen in beveiligde opvanghuizen en ook programma's waarmee zij een andere identiteit krijgen kunnen nuttig zijn.

Dat zegt onafhankelijk Kamerlid Geert Wilders zaterdag in De Telegraaf. 'Ik krijg heel veel signalen van moslims die van hun geloof afwillen, maar dat niet durven omdat ze bang zijn voor represailles.'

Burqa
Wilders zei vorige maand een landelijk verbod te willen op de burqa, het alles bedekkende kledingsstuk dat wordt gedragen door moslimvrouwen. Het noemt het kledingsstuk onmenselijk en onacceptabel (lees Wilders wil landelijk verbod op burqa).

Niet iedereen is blij met de uitspraken van Wilders. Het onafhankelijke Kamerlid deed eerder dit jaar binnen drie maanden vijftig keer aangifte van doodsbedreiging (lees ook Wilders wil meer informatie over bedreigingen).


Publicatiedatum: 8 oktober 2005

elsevier.nl


http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/nieuwsbericht/asp/artnr/67679/index.html

ik lees en hoor van alles in de Nederlandse media: eerwraak, liquidaties in het criminele circuit, liefdes-jaloezie moorden, kindermoorden etc etc... maar van een moord op een afvallige moslim heb ik in Nderland nog nooit gehoord.....
Bovendien wanneer ben je afvallig? als je niet bidt (nou dan wordt het een bloedbad)? als je niet vast? of als je openlijk zegt dat Allah/God niet bestaat... en dan moet je nog maar eens aantonen dat die persoon als "moslim is geboren en opgevoed"....

Wilders is duidelijk weer aan het ijlen...