PDA

Bekijk Volledige Versie : Tunesië - Marokko



NIS
08-10-05, 16:33
Vanavond wordt het beslist! Gaat Marokko naar het WK in Duitsland, ja of nee?

Ik hoop, dat de treningskamp in Marbella gaat helpen.

Erg spanned.. Eurosport ging het volgens mij ook uitzenden. In ieder geval op RTM te ontvangen. :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :wohaa: :boogie::wohaa: :boogie: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

Keepers:
Tarik Jarmouni (FAR Rabat)
Abdelilah Bagui (Rastov Nadano)
Nadir Lamyaghri (WAC Casablanca)

Verdedigers:
Noureddine Kacemi (Grenoble Foot)
Talal El karkouri (Charlton Athletic)
Abdeslam Ouaddou (Stade Rennes)
Badr El Kaddouri (Dynamo Kiev)
Oualid Regragui (Racing Santander)
Jamal Alioui (FC Crotone)
Aziz Ben Askar (Caen)

Middenvelders:
Tarik Chihab (Grasshopper Zurich)
Mounir Diane (Bastia)
Youssef Mokhtari (1.FC Koln)
Houssine Kharja (AS Roma) :duim:
Moha Yaacoubi (Osasuna)
Tarik Sektioui (AZ Alkmaar) :duim:
Youssef Safri (Norwich City)
Mourad Hdioud (CSKA Sofia)

Aanvallers:
Jaouad Zaïri (FC Sochaux) :duim:
Ali Boussaboun (Feyenoord Rotterdam):duim:
Youssef Hadji (Stade Rennes) :duim:
Marouane Chamakh (Bordeaux) :duim:
Adbelaziz Ahanfouf (Duisburg) :duim:
Nouredinne Boukhari (Ajax Amsterdam):duim:

Amenzu
08-10-05, 16:40
het is ook live te zien op TV5


Ik krijg een tunisier en zijn vrouw op de vloer vanavond. IK ben zelf geen voetbal liefhebber, maar vanavond ben ik zeker een van de weinige marokkanen, die met hart en ziel voor Tunisie zal gaan.


Kijkt er nog iemand naar Nederland? Zijn de achterlijke Berbers wel geintegreerd? hahhahaha



Geplaatst door NIS
Vanavond wordt het beslist! Gaat Marokko naar het WK in Duitsland, ja of nee?

Ik hoop, dat de treningskamp in Marbella gaat helpen.

Erg spanned.. Eurosport ging het volgens mij ook uitzenden. In ieder geval op RTM te ontvangen. :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :wohaa: :boogie::wohaa: :boogie: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

Keepers:
Tarik Jarmouni (FAR Rabat)
Abdelilah Bagui (Rastov Nadano)
Nadir Lamyaghri (WAC Casablanca)

Verdedigers:
Noureddine Kacemi (Grenoble Foot)
Talal El karkouri (Charlton Athletic)
Abdeslam Ouaddou (Stade Rennes)
Badr El Kaddouri (Dynamo Kiev)
Oualid Regragui (Racing Santander)
Jamal Alioui (FC Crotone)
Aziz Ben Askar (Caen)

Middenvelders:
Tarik Chihab (Grasshopper Zurich)
Mounir Diane (Bastia)
Youssef Mokhtari (1.FC Koln)
Houssine Kharja (AS Roma) :duim:
Moha Yaacoubi (Osasuna)
Tarik Sektioui (AZ Alkmaar) :duim:
Youssef Safri (Norwich City)
Mourad Hdioud (CSKA Sofia)

Aanvallers:
Jaouad Zaïri (FC Sochaux) :duim:
Ali Boussaboun (Feyenoord Rotterdam):duim:
Youssef Hadji (Stade Rennes) :duim:
Marouane Chamakh (Bordeaux) :duim:
Adbelaziz Ahanfouf (Duisburg) :duim:
Nouredinne Boukhari (Ajax Amsterdam):duim:

NIS
08-10-05, 17:59
Geplaatst door Amenzu

Kijkt er nog iemand naar Nederland? Zijn de achterlijke Berbers wel geintegreerd? hahhahaha

Stiekem volgen we Nederland natuurlijk ook. Nederland is eigenlijk al door. Marokko is nu even ietsjes spannender.

De Berbers hier zijn nergens geintegreerd. In Marokko niet en hier ook niet.. (is maar geintje hoor, voordat ik net zoals Hasna bedreigingen ga ontvangen):D

Julien
08-10-05, 18:49
Op de Franse zender TV5 wordt zoals altijd weer de wedstrijd van Marokko live uitgezonden. 21.30 Le Maroc contre la Tunésie. Vive le Maroc! :handbang:

gh.wille
08-10-05, 18:59
Geplaatst door NIS
Stiekem volgen we Nederland natuurlijk ook. Nederland is eigenlijk al door. Marokko is nu even ietsjes spannender.

De Berbers hier zijn nergens geintegreerd. In Marokko niet en hier ook niet.. (is maar geintje hoor, voordat ik net zoals Hasna bedreigingen ga ontvangen):D

KIJK dat noem ik nou eerlijk Sportief ,ik doe het zelfde , kijk naar
Tsjechie - Nederland; en volg ook de verrichtingen van Marokko in Tunesie , super spannend ! Gelukkig is het voor de Moslim,s onder jullie toegestaan om op dit tijdstip weer wat te eten en drinken !

Eigenlijk verdienen beide een ticket ( en op z,n minst moet er een
herkansing zijn ) voor de nrs 2 uit div poulen !
Er vind een opkomst plaats van voetbal uit landen de vroeger niet of nouwlijks genoemd werden , maar dat is echt verleden tijd !
Binnen 20 jaar kun je een W. K kampioen verwachtten uit Afrika of Azie , (hoop het nog mee te maken ).
Wens iedereen veel en vooral sportief voetbal toe .

V.G.G.

~Panthera~
08-10-05, 19:38
:lachu: Stelletje geintegreerde lullo's. :hihi:

NIS
08-10-05, 19:44
ter info:

Team MP W D L GF GA Pts
Tunisia 9 6 2 1 23 7 20
Morocco 9 5 4 0 15 5 19
Guinea 10 5 2 3 15 10 17
Kenya 10 3 1 6 8 17 10
Botswana 10 3 0 7 10 18 9
Malawi 10 1 3 6 12 26 6

Marsipulami
08-10-05, 22:41
Wat is de stand ondertussen ?

Turkish_boy
08-10-05, 23:00
2-2

Marsipulami
08-10-05, 23:14
Geplaatst door Turkish_boy
2-2

Ai das wel spannend of is de match afgelopen ?

gh.wille
08-10-05, 23:26
Geplaatst door Marsipulami
Ai das wel spannend of is de match afgelopen ?

Yep , en ik heb als voetbal liefhebber genoten van een Fantastiche partij , en gezien de Enorme Belangen (ook op wat nodige overtredingen na ) een redelijk sportieve wedstrijd .
Jammer dat een ploeg ( Marokko ) ondanks GEEN enkele parij verloren te hebben zich niet plaatst , zoals ik al eerder opmerkte had het reeel geweest om een herkansings poule te formeren ,nu blijft er voor mij althans , toch een beetje vieze smaak over .
Hulde aan de ,,Scheids " die uitstekend gefloten heeft onder deze omstandigheden .
Uiteraard ,ben ik als Nederlander ook zeer tevreden met het resultaat van het NED. Elftal .
:)

Couscousje
08-10-05, 23:42
http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&threadid=155590

:hihi:

Cc

Marsipulami
08-10-05, 23:54
Ik begrijp dat Marokko zich niet geplaatst heeft. Ook goed dat spaart politiediensten alweer een pak overuren deze nacht in tal van steden. Volgende keer beter. :jeweetog:

delirious
08-10-05, 23:55
Geplaatst door Marsipulami
Ik begrijp dat Marokko zich niet geplaatst heeft. Ook goed dat spaart politiediensten alweer een pak overuren deze nacht in tal van steden. Volgende keer beter. :jeweetog:

:hihi:

Amenzu
09-10-05, 02:19
Geplaatst door NIS
Stiekem volgen we Nederland natuurlijk ook. Nederland is eigenlijk al door. Marokko is nu even ietsjes spannender.

De Berbers hier zijn nergens geintegreerd. In Marokko niet en hier ook niet.. (is maar geintje hoor, voordat ik net zoals Hasna bedreigingen ga ontvangen):D

Je moet je afvragen hoe het komt?? Als je al opgepakt werd voor het schrijven van je moedertaal, dan is het assimilatie. En heleemaal als je de oorspronkelijke inwoner bent en nog steeds de merderheid.

By the way ik heb alleen de tweede helft van Nl-Tch gekeken. En ik moet zeggen dat ik voor Nederland was , voor marokko ben ik nooit geweest. DE manier van het spel trekt me niet zo....

s.airmam
09-10-05, 15:38
Tazzz!

Spoetnik
09-10-05, 15:41
Geplaatst door Marsipulami
Ik begrijp dat Marokko zich niet geplaatst heeft. Ook goed dat spaart politiediensten alweer een pak overuren deze nacht in tal van steden. Volgende keer beter. :jeweetog:

Maar door de uitschakeling van Belgie zal het toch gespannen hebben in Belgie :)

observer
09-10-05, 16:32
het was wel een koddig gezicht bij die 2-2 hoe 1 keeper en 4 verdedigers zonder tegenstanders in de buurt elkaar zo in de weg lopen dat die bal erin gaat

niet dat de tunesische defensie nu solide was

maar disipline is iets waar alle afrikaanse teams een probleem mee hebben, fysiek en technisch top maar soms zulke rare acties vooral achterin

Marsipulami
09-10-05, 18:05
Geplaatst door Spoetnik
Maar door de uitschakeling van Belgie zal het toch gespannen hebben in Belgie :)

Ik wist gisteren zelfs niet dat België tegen Spanje gespeeld had en dat diskwalificatie de inzet was :p