PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse jongens gooien ei richting Beatrix



RinC
09-10-05, 09:31
Jongens gooien ei richting Beatrix (video)

Uitgegeven: 8 oktober 2005 15:52
Laatst gewijzigd: 8 oktober 2005 19:58

ASSEN/VEENHUIZEN - De koningin had er zaterdag in Assen zelf helemaal niks van gemerkt, van de 'aanslag' op haar gezelschap met een ei. Vlak na het begin van haar jubileumbezoek aan Drenthe gooide een jongen een ei in haar richting, maar dat miste doel. Alleen iemand in haar omgeving zou een paar spatjes op de kleren hebben gekregen.

Bekijk video: Modem/ Breedband


Hadden ze maar beter moeten oefenen, grapte de koningin achteraf, toen ze van het incident hoorde. Inmiddels zaten de jongen en een 'strijdmakker' op het politiebureau. De twee zijn zeventien en achttien en komen uit Assen.

Jongeren

Het bezoek aan Drenthe stond vooral in het teken van de jeugd. Zo had de vorstin een gesprek met de door de provincie ingestelde jongerenraad en zag ze allerlei jeugdige artiesten. Ze toonde zich enthousiast over de wijze waarop Drenthe structureel aandacht probeert te geven aan jongeren in alle leeftijden en de jeugd ook wil laten meedenken.


De jongerenraad gaf speciale polo'tjes mee voor de kleinkinderen, om die op den duur ook te interesseren voor werk als voor jongerenraden. Als de tijd daar is, tenminste. Volgens de koningin zijn ze nu nog lang niet wijs genoeg, maar wel eigenwijs.

--------------------


Bea is cool! :lachu:

Poesjkin
09-10-05, 11:52
Uit het bericht blijkt niet dat het Marokkaanse jongens zijn geweest.

tr_imparator
09-10-05, 13:00
Geplaatst door Poesjkin
Uit het bericht blijkt niet dat het Marokkaanse jongens zijn geweest.


Echt wel, je moet goed kijken. :rolleyes:

Mohajir
09-10-05, 13:04
Geplaatst door tr_imparator
Echt wel, je moet goed kijken. :rolleyes: waar moet ik goed kijk, hoe gek je bent of zo. er staat nergens dat het Marokkaanse jongeren zijn. en het zou mij verbazen als marokkaanse jongeren in assen wonen

Couscousje
09-10-05, 13:05
Sinds wanneer waren dat Marokkanen?

Cc

tr_imparator
09-10-05, 13:12
Geplaatst door Mohajir
waar moet ik goed kijk, hoe gek je bent of zo. er staat nergens dat het Marokkaanse jongeren zijn. en het zou mij verbazen als marokkaanse jongeren in assen wonen

oMg zie je de topic titel niet ofzo?


:haha:

MaRiaH
09-10-05, 13:41
Geplaatst door tr_imparator
oMg zie je de topic titel niet ofzo?


:haha:

volgens mij heeft RinC die bedacht.. :gniffel:
beetje rellen? :knipoog:

Rourchid
09-10-05, 13:55
Geplaatst door MaRiaH
volgens mij heeft RinC die bedacht.. :gniffel:
beetje rellen? :knipoog:
Eieren gooien naar het staatshoofd is de typische manier waarop Nederlanders hun eigen staatshoofd bejegenen.
Mocht het daadwerkelijk om Marokkanen gaan dan is er sprake van een daverend succes op het gebied van overname van nederlandse cultuurgebruiken.

RinC
09-10-05, 14:03
Geplaatst door MaRiaH
volgens mij heeft RinC die bedacht.. :gniffel:
beetje rellen? :knipoog:


;)

Maar stel dat het Marokkaanse jongens waren. Dan hadden we de poppen aan het dansen. Maar nu zijn het gewone boeren jongens die effe eieren gooien. :hihi:

Maarr de humor van Bea vind ik erg leuk itt Verdonk :p

Julien
09-10-05, 14:07
:moe: wat een kut-titel

RinC
09-10-05, 14:12
Geplaatst door Julien
:moe: wat een kut-titel

Idd, verveeld

Maar als telegraaflezer klinkt "Nederlandse jongens" nou niet echt denderend.

Julien
09-10-05, 14:15
Geplaatst door RinC
Idd, verveeld

Maar als telegraaflezer klinkt "Nederlandse jongens" nou niet echt denderend.

wie is er Telegraaf-lezer? Waarom zou de afkomst hier van belang zijn?

overigens idd top hoe Beatrix reageert :haha: ze heeft wel humor.

s.airmam
09-10-05, 15:33
boolshit man.

observer
09-10-05, 16:33
ali b en zijn neefje?

delirious
09-10-05, 17:20
Van stoeptegels naar eieren, die Marokkanen toch. :jammer:

Wide-O
09-10-05, 17:42
Geplaatst door delirious
Van stoeptegels naar eieren, die Marokkanen toch. :jammer:

Das nou radicaleiseren :ego:

Bofko
09-10-05, 22:51
De politie beschouwt hun daad als een misdrijf tegen de koninklijke waardigheid. Daar staat een celstraf van maximaal 7,5 jaar op.

nu.nl

:vreemd:

~Panthera~
09-10-05, 23:03
Geplaatst door Bofko
De politie beschouwt hun daad als een misdrijf tegen de koninklijke waardigheid. Daar staat een celstraf van maximaal 7,5 jaar op.

nu.nl

:vreemd:


Denk dat het nu behoorlijk janken is.
Daar waar ze vastzitten.

Hamza-T
10-10-05, 00:32
Alei B

reason
10-10-05, 08:27
Geplaatst door Joacim
Eieren gooien naar het staatshoofd is de typische manier waarop Nederlanders hun eigen staatshoofd bejegenen.
Mocht het daadwerkelijk om Marokkanen gaan dan is er sprake van een daverend succes op het gebied van overname van nederlandse cultuurgebruiken.

Ben jij zo slecht geïntegreerd dat je niet weet hoe het er ECHT aan toe gaat in Nederland?
Anders zou je wel weten dat de koningin bij haar vele bezoeken verspreid over het hele land, altijd met veel enthousiasme en genegenheid wordt ontvangen.
Niks “nederlandse cultuurgebruiken”…

Ron Haleber
10-10-05, 12:14
Geplaatst door RinC
Idd, verveeld

Maar als telegraaflezer klinkt "Nederlandse jongens" nou niet echt denderend.

GH Wille, onze ijverig trouwe lezer van die door hem hooggeprezen Courant stelt jouw insinuatie en vervalsing zeker niet op prijs...! :knife_hea

j.knoppers
10-10-05, 12:42
Hoi,

Laten we het maar een kwajongensstreek noemen, maar ik vraag me één ding af; zouden ze het ook gedurfd hebben, als de Koning van Marokko daar had gelopen??????????

Groet Rico

delirious
10-10-05, 12:53
Geplaatst door j.knoppers
Hoi,

Laten we het maar een kwajongensstreek noemen, maar ik vraag me één ding af; zouden ze het ook gedurfd hebben, als de Koning van Marokko daar had gelopen??????????

Groet Rico

:hihi:
Denk het niet, durven ze alleen bij onze Bea.


Wat een geweldige titel

waterfiets
10-10-05, 19:59
Nou ze zijn vrijgelaten omdat ze hebben bekend. Eigenlijk waren ze ingehuurd door het republikeins genootschap.

AmazighSchatje
10-10-05, 20:03
Geplaatst door j.knoppers
Hoi,

Laten we het maar een kwajongensstreek noemen, maar ik vraag me één ding af; zouden ze het ook gedurfd hebben, als de Koning van Marokko daar had gelopen??????????

Groet Rico


Nee, want die vent is zo :duivel:

assassijn
10-10-05, 20:16
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het wel degelijk Marokkanen zijn.
Ze wilden Beatrix bekogelen omdat het in hun cultuur niet past dat een vrouw het voor het zeggen heeft, en zij zonder burka de straat op was gegaan.

delirious
10-10-05, 20:21
Geplaatst door assassijn
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het wel degelijk Marokkanen zijn.
Ze wilden Beatrix bekogelen omdat het in hun cultuur niet past dat een vrouw het voor het zeggen heeft, en zij zonder burka de straat op was gegaan.

:haha:

AmazighSchatje
10-10-05, 20:23
Geplaatst door assassijn
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het wel degelijk Marokkanen zijn.
Ze wilden Beatrix bekogelen omdat het in hun cultuur niet past dat een vrouw het voor het zeggen heeft, en zij zonder burka de straat op was gegaan.



Uhuh :verward:

~Panthera~
10-10-05, 20:25
Geplaatst door assassijn
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het wel degelijk Marokkanen zijn.
Ze wilden Beatrix bekogelen omdat het in hun cultuur niet past dat een vrouw het voor het zeggen heeft, en zij zonder burka de straat op was gegaan.



Gelukkig geen geloofskwestie deze keer ? :hihi:

Mohajir
10-10-05, 21:00
Geplaatst door RinC
Idd, verveeld

Maar als telegraaflezer klinkt "Nederlandse jongens" nou niet echt denderend. dan moet je telegraaf ook niet lezen, dan zal het wel denderen

Mohajir
10-10-05, 21:02
Geplaatst door reason
Ben jij zo slecht geïntegreerd dat je niet weet hoe het er ECHT aan toe gaat in Nederland?
Anders zou je wel weten dat de koningin bij haar vele bezoeken verspreid over het hele land, altijd met veel enthousiasme en genegenheid wordt ontvangen.
Niks “nederlandse cultuurgebruiken”… idd enthousiast ontvangen door allochtonen

Mohajir
10-10-05, 21:04
Geplaatst door RinC
Idd,

Maar als telegraaflezer klinkt "Nederlandse jongens" nou niet echt denderend.
Geplaatst door Julien
wie is er Telegraaf-lezer? Waarom zou de afkomst hier van belang zijn?

overigens idd top hoe Beatrix reageert :haha: ze heeft wel humor. hij bedoelt zich zelf denk ik

Mohajir
10-10-05, 21:06
Geplaatst door assassijn
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het wel degelijk Marokkanen zijn.
Ze wilden Beatrix bekogelen omdat het in hun cultuur niet past dat een vrouw het voor het zeggen heeft, en zij zonder burka de straat op was gegaan. zeker van wilders gehoord. trouwens dat van burka zou ik haar aanbevelen. zal minder discussie ontstaan over haar hoeden

assassijn
10-10-05, 21:22
Geplaatst door Mohajir
zeker van wilders gehoord. trouwens dat van burka zou ik haar aanbevelen. zal minder discussie ontstaan over haar hoeden

Geen slecht woord over Beatrix. Waren er maar meer als haar.

assassijn
10-10-05, 21:23
Geplaatst door ~Panthera~
Gelukkig geen geloofskwestie deze keer ? :hihi:

Zij volgen ook niet de 'zuivere" islam.

Poesjkin
11-10-05, 00:35
Geplaatst door Mohajir
zeker van wilders gehoord. trouwens dat van burka zou ik haar aanbevelen. zal minder discussie ontstaan over haar hoeden

Kunnen ze Wilders en Hirsi Ali niet onder een burka verstoppen? Dan hoor je ze tenminste niet zo snateren.