PDA

Bekijk Volledige Versie : Man belaagt fietssters met bijl



Marsipulami
10-10-05, 14:06
Man belaagt fietssters met bijl

Uitgegeven: 10 oktober 2005 13:22

AMERSFOORT - In Amersfoort heeft zondagavond een 58-jarige inwoner van die plaats met een bijl uitgehaald naar twee fietssters. Een van de belaagde vrouwen liep een pijnlijke en dikke arm op, aldus de politie maandag.

Eerder had de man met zijn auto de twee fietssters de weg afgesneden, waarbij hij over de voet van een van de twee reed. De fietssters gingen vervolgens achter de automobilist aan. De man stapte uit de auto en kwam met een bijl op de vrouwen van 26 en 29 jaar oud af. Toen hij uithaalde naar de jongste van de twee, raakte hij de oudste omdat zij ertussen was gesprongen.


Daarna haalde de man nogmaals uit en raakte de vrouw opnieuw op haar de arm. Drie passanten wisten de geweldenaar vervolgens te overmeesteren. De inmiddels gealarmeerde politie hield de man aan.

Tomas
10-10-05, 14:08
Ze kunnen dan ook enorm irriteren.

Marsipulami
10-10-05, 14:52
Geplaatst door Tomas
Ze kunnen dan ook enorm irriteren.

En hoe los jij dat dan op ? Heb je ook een bijl of ga je naar een sensuele psychotherapeute om je hart uit te storten ?

Tomas
10-10-05, 14:54
Geplaatst door Marsipulami
En hoe los jij dat dan op ? Heb je ook een bijl of ga je naar een sensuele psychotherapeute om je hart uit te storten ?

Een bijl gebruiken, terwijl ik 1500 kg aan auto bij me heb? Dat is volgens mij niet handig.

mark61
10-10-05, 19:18
Geplaatst door Tomas
Een bijl gebruiken, terwijl ik 1500 kg aan auto bij me heb? Dat is volgens mij niet handig.

Scheelt wel een hoop no-claim.

Joesoef
10-10-05, 19:34
Gewoon zo'n bullbar, veel effectiever.

AmazighSchatje
10-10-05, 21:29
Geplaatst door Marsipulami
Man belaagt fietssters met bijl

Uitgegeven: 10 oktober 2005 13:22

AMERSFOORT - In Amersfoort heeft zondagavond een 58-jarige inwoner van die plaats met een bijl uitgehaald naar twee fietssters. Een van de belaagde vrouwen liep een pijnlijke en dikke arm op, aldus de politie maandag.

Eerder had de man met zijn auto de twee fietssters de weg afgesneden, waarbij hij over de voet van een van de twee reed. De fietssters gingen vervolgens achter de automobilist aan. De man stapte uit de auto en kwam met een bijl op de vrouwen van 26 en 29 jaar oud af. Toen hij uithaalde naar de jongste van de twee, raakte hij de oudste omdat zij ertussen was gesprongen.


Daarna haalde de man nogmaals uit en raakte de vrouw opnieuw op haar de arm. Drie passanten wisten de geweldenaar vervolgens te overmeesteren. De inmiddels gealarmeerde politie hield de man aan.

Wat een gek zeg :fpotver:
Doe je toch niet (als je tenminste een paar hersencellen hebt)

waterfiets
10-10-05, 21:33
Geplaatst door AmazighSchatje
Wat een gek zeg :fpotver:
Doe je toch niet (als je tenminste een paar hersencellen hebt)

Modern nederlands beleid is om psychiatrische patienten tussen de nederlandse bevolking te laten leven. Dat is goed voor hun ontwikkeling. Als ze echter columnisten aanvallen dan worden ze direct opgepakt.

assassijn
10-10-05, 22:26
Net goed! Wat doen die vrouwen buiten op een fiets terwijl ze binnen in de keuken horen te zijn.

Poesjkin
11-10-05, 01:30
Geplaatst door waterfiets
Modern nederlands beleid is om psychiatrische patienten tussen de nederlandse bevolking te laten leven. Dat is goed voor hun ontwikkeling. Als ze echter columnisten aanvallen dan worden ze direct opgepakt.

Het hangt er natuurlijk wel vanaf wat ze met die columnisten gaan doen... Er is natuurlijk nog wel een verschil tussen een kop thee gaan drinken met de columnist of hem kapotmaken.

Marsipulami
11-10-05, 02:25
Geplaatst door waterfiets
Modern nederlands beleid is om psychiatrische patienten tussen de nederlandse bevolking te laten leven. Dat is goed voor hun ontwikkeling. Als ze echter columnisten aanvallen dan worden ze direct opgepakt.

:duim: :lachu: