PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlands Elftal in Bos&Lommer



wytze
11-10-05, 12:24
Gisteren speelde het Nederlands Elftal tegen buurtteams in de Kolenkitbuurt van Bos en Lommer.
Quote Volkskrant:
"Multicultureel Nederland presenteert zich op zijn mooist aan het Flierefluiterpad, in de Kolenkitbuurt van Bos en Lommer."
Nigel de Jong, een paar kilometer verderop opgegroeid:
"In de zomer is op dit veld soms tot 3 uur 's nachts gevoetbald, onder de verlichting". :nerveus:
:bril: :tik:

Ze vertellen je ook nooit wat hier in dit stadsdeel
:jammer:

khad het graag gezien. :handbang:

Het_Is_Lent
11-10-05, 12:38
Dat wist ik niet en Cohen scheen ook onlangs in bos en lommer geweest te zijn:p.

L@vita

wytze
11-10-05, 12:45
Geplaatst door Het_Is_Lent
Dat wist ik niet en Cohen scheen ook onlangs in bos en lommer geweest te zijn:p.

L@vita


Woon jij ook in Bos en Lommer?
Er komt de laatste tijd van alles en nog wat langs aan hotemetoten. Afgelopen zondag nog wat wethouders.
Cohen is hier nu al een paar keer geweest.

Het_Is_Lent
11-10-05, 12:50
Geplaatst door wytze
Woon jij ook in Bos en Lommer?
Er komt de laatste tijd van alles en nog wat langs aan hotemetoten. Afgelopen zondag nog wat wethouders.
Cohen is hier nu al een paar keer geweest.

Yes, ik woon in bos en lommer.

Ik hoor die dingen achteraf pas, soms maanden later pas :wat?!:.

L@vita

wytze
11-10-05, 13:07
Geplaatst door Het_Is_Lent
Yes, ik woon in bos en lommer.

Ik hoor die dingen achteraf pas, soms maanden later pas :wat?!:.

L@vita



Yo! Buurtgenote!! :tik: Twordt steeds leuker hier. Misschien moeten we een apart buurthoekje openen :p
Er ontbreekt idd iets aan de interne communicatie in t stadsdeel. Maarre zondag aanstaande is er een debat/iftar in de Pnielkerk/podium mozaiek.
Rinc gaat ons er nog verder over informeren. :roker:

welk deel van de buurt woon jij?

Het_Is_Lent
11-10-05, 13:18
Geplaatst door wytze
Yo! Buurtgenote!! :tik: Twordt steeds leuker hier. Misschien moeten we een apart buurthoekje openen :p
Er ontbreekt idd iets aan de interne communicatie in t stadsdeel. Maarre zondag aanstaande is er een debat/iftar in de Pnielkerk/podium mozaiek.
Rinc gaat ons er nog verder over informeren. :roker:

welk deel van de buurt woon jij?

Ik woon in de buurt van die podium mozaiek (paar minuutjes lopen).

Een debat, waarover?

L@vita

wytze
11-10-05, 13:36
Geplaatst door Het_Is_Lent
Ik woon in de buurt van die podium mozaiek (paar minuutjes lopen).

Een debat, waarover?

L@vita



dan wonen we redelijk dicht in de buurt.

Rinc gaat nog vertellen waar het debat over gaat.Hij zit in de organisatie. Ik weet t ook nog niet.
Ben benieuwd of hij wel wist van dat voetbal gisteren.

Het_Is_Lent
11-10-05, 13:50
Geplaatst door wytze
dan wonen we redelijk dicht in de buurt.

Rinc gaat nog vertellen waar het debat over gaat.Hij zit in de organisatie. Ik weet t ook nog niet.
Ben benieuwd of hij wel wist van dat voetbal gisteren.

Zooow, zit Rinc. in de organisatie:p.

Ik zie in iedere geval niets staan op de site van amsterdam.nl .

L@vita

wytze
11-10-05, 13:53
Geplaatst door Het_Is_Lent
Zooow, zit Rinc. in de organisatie:p.

Ik zie in iedere geval niets staan op de site van amsterdam.nl .

L@vita




Staat er wel iets over de Iftar bijeenkomsten in B&L op amsterdam.nl?
Er zijn bijeenkomsten op 15, 19, 21 en 25 oktober.
Geinteresseerd?

Het_Is_Lent
11-10-05, 13:57
Geplaatst door wytze
Staat er wel iets over de Iftar bijeenkomsten in B&L op amsterdam.nl?
Er zijn bijeenkomsten op 15, 19, 21 en 25 oktober.
Geinteresseerd?

Op de site staat wel dat dat voetbalgedoe geweest is, maar over die Iftar lees ik niets.

Wat voor bijeenkomsten:p?

L@vita

wytze
11-10-05, 14:15
Geplaatst door Het_Is_Lent
Op de site staat wel dat dat voetbalgedoe geweest is, maar over die Iftar lees ik niets.

Wat voor bijeenkomsten:p?

L@vita



Deze bijeenkomsten worden door het Interreligieus Beraad B&L georganiseerd.

De vier thema-Iftars in Bos en Lommer.

15 oktober vindt in de Badr moskee een Iftar plaats onder het thema: “wat ons bindt en de rol van Godshuis in de samenleving”.
19 oktober vindt in het gebouw van MGT Bos en Lommer een Iftar plaats met als thema: “steun aan jongeren in een zwakke en precaire situatie”.
21 oktober organiseert Hilal Basak in het Moeder Kind Centreum een Iftar met als thema: “steun vrijwilligersorganisaties”.
25 oktober nodigt het bestuur van de Mevlanamoskee uit voor het bijwonen van de Iftar met als thema: “wat is de rol van Godshuis in de multiculturele samenleving”.

Van 15,19 en 25 zal ik nog de precieze tijden en debatinfo opzoeken. Van 21 weet ik t niet, maar ik ben dan ook geen moeder :p

Het_Is_Lent
11-10-05, 14:20
Geplaatst door wytze
Deze bijeenkomsten worden door het Interreligieus Beraad B&L georganiseerd.

De vier thema-Iftars in Bos en Lommer.

15 oktober vindt in de Badr moskee een Iftar plaats onder het thema: “wat ons bindt en de rol van Godshuis in de samenleving”.
19 oktober vindt in het gebouw van MGT Bos en Lommer een Iftar plaats met als thema: “steun aan jongeren in een zwakke en precaire situatie”.
21 oktober organiseert Hilal Basak in het Moeder Kind Centreum een Iftar met als thema: “steun vrijwilligersorganisaties”.
25 oktober nodigt het bestuur van de Mevlanamoskee uit voor het bijwonen van de Iftar met als thema: “wat is de rol van Godshuis in de multiculturele samenleving”.

Van 15,19 en 25 zal ik nog de precieze tijden en debatinfo opzoeken. Van 21 weet ik t niet, maar ik ben dan ook geen moeder :p

Die van 15 oktober lijkt me wel wat. Misschien dat ik daar een kijkje ga nemen :staart: :D .

L@vita

wytze
11-10-05, 14:23
Geplaatst door Het_Is_Lent
Die van 15 oktober lijkt me wel wat. Misschien dat ik daar een kijkje ga nemen :staart: :D .

L@vita




Iftar-programma 15 oktober.

17.15 Inloop
17.45 Start programma.
Welkomswoord door dhr H. Younous, imam in de Badr en dhr A. Alami, vz stgbestuur
Gastspreker: dhr A. Marcouch
Gastspreker: Mevr C. Weber Pektas
18.50 Breken van het vasten
19.50 Gedachtenwisseling
20.30 Afsluiting

Voor de Iftar op 15 oktober bent u, naast vele anderen, uitgenodigd. Het moskee-bestuur hoopt op de aanwezigheid van raadsleden, wethouders, mensen van de kerken, vertegenwoordigers van andere religieuze instellingen en organisaties. Van vrijwilligers actief in ons stadsdeel. En natuurlijk van bewoners van Bos en Lommer.

Het_Is_Lent
11-10-05, 14:31
Geplaatst door wytze
Iftar-programma 15 oktober.

17.15 Inloop
17.45 Start programma.
Welkomswoord door dhr H. Younous, imam in de Badr en dhr A. Alami, vz stgbestuur
Gastspreker: dhr A. Marcouch
Gastspreker: Mevr C. Weber Pektas
18.50 Breken van het vasten
19.50 Gedachtenwisseling
20.30 Afsluiting

Voor de Iftar op 15 oktober bent u, naast vele anderen, uitgenodigd. Het moskee-bestuur hoopt op de aanwezigheid van raadsleden, wethouders, mensen van de kerken, vertegenwoordigers van andere religieuze instellingen en organisaties. Van vrijwilligers actief in ons stadsdeel. En natuurlijk van bewoners van Bos en Lommer.

Tnx:duim:.

L@vita

wytze
11-10-05, 14:34
Geplaatst door Het_Is_Lent
Tnx:duim:.

L@vita


Graag gedaan. Ze willen wel graag dat je je aanmeldt. dat kan bij [email protected]

zal ik de info over de andere avonden verder maar laten zitten?

Het_Is_Lent
11-10-05, 14:44
Geplaatst door wytze
Graag gedaan. Ze willen wel graag dat je je aanmeldt. dat kan bij [email protected]

zal ik de info over de andere avonden verder maar laten zitten?

Die andere avonden lijken mij minder interessant. Laat die maar zitten.

Waarom maakt Rinc. hier geen topper van?

L@vita

wytze
11-10-05, 14:51
Geplaatst door Het_Is_Lent



Waarom maakt Rinc. hier geen topper van?

L@vita



Hij zit te slapen die gast. :stomp:

Bedoel je over de Iftar bijeenkomsten? Mischien moet ik er dan een apart topic over openen. Lijkt me beter.

Het_Is_Lent
11-10-05, 14:59
Geplaatst door wytze
Hij zit te slapen die gast. :stomp:

Bedoel je over de Iftar bijeenkomsten? Mischien moet ik er dan een apart topic over openen. Lijkt me beter.

Over die ja :p .

Ga jij vaker naar dat soort bijeenkomsten toe?

L@vita

wytze
11-10-05, 15:02
Geplaatst door Het_Is_Lent
Over die ja :p .

Ga jij vaker naar dat soort bijeenkomsten toe?

L@vita



Ik maak zo een nieuwe topic. es kijken of Rinc er een topper van maakt. :wijs:

twordt voor mij voor het eerst. :cool:

Het_Is_Lent
11-10-05, 15:06
Geplaatst door wytze
Ik maak zo een nieuwe topic. es kijken of Rinc er een topper van maakt. :wijs:

twordt voor mij voor het eerst. :cool:

Voor mij ook. Ik ben benieuwd :melig2:.

L@vita