PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe zorgwet?! Laat je mening horen!!



mocrolady_1
12-10-05, 17:41
Nieuwe zorgwet?! Laat je mening horen!!

--------------------------------------------------------------------------------

Wij moeten voor het vak maatschappijleer een Praktische Opracht maken,
over de nieuwe zorgwet!
Wij zouden graag de meningen willen horen van onze Marokkanen!
Dus laat je stem horen!


Alleen serieuze reactie's AUB!!


Alvast bedankt!!

Soldim
12-10-05, 17:49
Geplaatst door mocrolady_1
Nieuwe zorgwet?! Laat je mening horen!!

--------------------------------------------------------------------------------

Wij moeten voor het vak maatschappijleer een Praktische Opracht maken,
over de nieuwe zorgwet!
Wij zouden graag de meningen willen horen van onze Marokkanen!
Dus laat je stem horen!


Alleen serieuze reactie's AUB!!


Alvast bedankt!!

'k Mis een optie voor meer subtiele meningen. De nieuwe zorgwet heeft zowel voor- als nadelen. Bepaalde punten zijn nadelig, bepaalde voordelig, en veel zaken nog niet geheel duidelijk.

Joesoef
12-10-05, 18:11
ONZE Marokkanen, welke zijn dat?

Soldim
12-10-05, 18:13
Geplaatst door Joesoef
ONZE Marokkanen, welke zijn dat?

O, verrek, ik ben geen Marokaan en mag dus toch niet meedoen... laat dus maar.

mark61
12-10-05, 18:55
Ik ben geen Marokkaan en vind het heel knap als er iemand, Marokkaan of anderszins, nu al weet waar die wet over gaat.

mocrolady_1
13-10-05, 18:02
Waarom zo droog, Marokkaan of geen marokkaan reageer gewoon en geef je mening!! Dat andere kan me niks schelen ja...

Joesoef
13-10-05, 18:47
Geplaatst door mocrolady_1
Waarom zo droog, Marokkaan of geen marokkaan reageer gewoon en geef je mening!! Dat andere kan me niks schelen ja...


Met wat moet ik reageren, zelfs de topambtenaren die dit bedacht hebben weten niet hoe het uitpakt. Dat het verschil tussen ziekenfonds en particulier verdwijnt is gunstig maar daar komt vast andere ellende voor terug.

magden_david
13-10-05, 20:55
van wat ik weet is het goede dat er nu een basis verzekering voor iedereen komt en dat we af zijn van die overgesubsidieerde ziekenfonds verzekering. Wist je dta een verzekeraar iemand MOET accepteren voor het ziekenfonds en dat hij deze er NIET uit kan gooien? Ook al heeft men al 20 jaar geen premie betaalt? Echt ik maakte het mee, mensen die hun pret-medicijnen niet vergoed kregen lagen binnen de dag scheldend aan de telefoon om te klagen maar hadden wel een betalingsachterstand van 20.000 euro! En de mensen die particulier verzekerd zijn, en dat ben je al snel, leraren bijvoorbeeld of ambtenaren, betalen voor minder kwaliteit (dus onder de ziekenfonds standaard) al snel 3 of 4 keer zoveel puur omdat daarmee het ziekenfonds wordt gefinancierd. Afschaffen leidt dus in ieder geval tot eerlijkere lasten verdeling.