PDA

Bekijk Volledige Versie : Women For Women. Ook al opgezet door een "zielige"Moslima, waar moet dat heen ?



~Panthera~
13-10-05, 15:07
http://www.womenforwomen.org/programs.htm

magden_david
13-10-05, 15:14
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.womenforwomen.org/programs.htm


wat is hier zielig aan??


Women for Women International believes that establishing a means to earn a sustainable living is critical to being fully active in the life of a family, community and country. To help women transform their new skills into financial independence and sustainability, we offer job skills trainings to strengthen women’s existing skills and to introduce new skills in traditional and non-traditional fields so women can access future employment opportunities.

Building on the skills training program, we offer comprehensive business services designed to help women start and manage their own micro-enterprises. We give them access to capital and operate microcredit programs in Afghanistan, Bosnia and Herzegovina and Iraq with an overall repayment rate of 98 percent. We give women access to markets by facilitating product sales through outside retailers and our online Virtual Bazaar. We provide expertise such as product design, production assistance and business development workshops. We also help women form micro-enterprises such as production facilities and cooperative stores to sell the goods women produce.

~Panthera~
13-10-05, 15:18
Geplaatst door magden_david
wat is hier zielig aan??


Women for Women International believes that establishing a means to earn a sustainable living is critical to being fully active in the life of a family, community and country. To help women transform their new skills into financial independence and sustainability, we offer job skills trainings to strengthen women’s existing skills and to introduce new skills in traditional and non-traditional fields so women can access future employment opportunities.

Building on the skills training program, we offer comprehensive business services designed to help women start and manage their own micro-enterprises. We give them access to capital and operate microcredit programs in Afghanistan, Bosnia and Herzegovina and Iraq with an overall repayment rate of 98 percent. We give women access to markets by facilitating product sales through outside retailers and our online Virtual Bazaar. We provide expertise such as product design, production assistance and business development workshops. We also help women form micro-enterprises such as production facilities and cooperative stores to sell the goods women produce.


Nou, NIKS dus, maar zo worden Moslima's toch 9 van de 10 keer bekeken ? :stout:

Rabi'ah.
13-10-05, 19:35
Panth: you rock! :duim:

:haha:

magden_david
13-10-05, 19:41
Geplaatst door ~Panthera~
Nou, NIKS dus, maar zo worden Moslima's toch 9 van de 10 keer bekeken ? :stout:

nou niet door mij in ieder geval.

~Panthera~
13-10-05, 19:59
Geplaatst door magden_david
nou niet door mij in ieder geval.


Das dan weer 1 minder. :duim:

magden_david
13-10-05, 20:08
Geplaatst door ~Panthera~
Das dan weer 1 minder. :duim:
ik ben best wel aardig hoor :ego:

magden_david
13-10-05, 20:36
Geplaatst door MuMu
Het stuk benadert vrouwen als slachtoffers... Dat is natuurlijk nooit okee. :vierkant:
Degene die het heeft opgezet ziet zichzelf naar alle waarschijnlijkheid ook als een slachtoffer.
Door een hele bevolkingsgroep buiten je hulpbronnen te sluiten (mannen in dit geval) ben je niet goed bezig.


dus geen positieve discriminatie voor, ozettelijk of per ongeluk, achtergestelde groepen?

~Panthera~
13-10-05, 20:38
Ja mannen, als het positief over vrouwen gaat, is er zelfs met een vergrootglas nog wel iets te vinden waarover geziekt kan worden. Proficiat ! :duim:

:moe:

~Panthera~
13-10-05, 20:52
Geplaatst door ibrahimmm
Waar zit hem het positieve bij apartheid? :fpimp:

En draai wat je hier beweert eens om: zit je dan niet dichter bij de waarheid, lieve schat? :boogie:


Doe de groeten aan je MPS'je MuMu. "schat" of je zus, whatever. :roker:

MaRiaH
13-10-05, 22:16
Geplaatst door MuMu
Nu draaf je door.
Niet iedereen is sexueel misbruikt en niet iedereen heeft jouw aandoening.

Het moet een kleine wereld zijn waarin jij vertoeft. :brozac: :traan2:

Jouw ziel moet wel zwart zijn..

:kotsen:

Karin.N
13-10-05, 22:17
Geplaatst door ~Panthera~
Doe de groeten aan je MPS'je MuMu. "schat" of je zus, whatever. :roker:


gevalletje van borderline stoornis :D

~Panthera~
13-10-05, 22:19
Geplaatst door MuMu
Nu draaf je door.
Niet iedereen is sexueel misbruikt en niet iedereen heeft jouw aandoening.

Het moet een kleine wereld zijn waarin jij vertoeft. :brozac: :traan2:

Zeg, schizofreen, IK ben niet sexueel misbruikt, en heb dat hier ook nooit beweerd.

Dus opzouten met je geziek.

~Panthera~
13-10-05, 22:25
Geplaatst door MuMu
Ik heb dat niet gezegd hoor.
Jij komt met psychiatrische termen als MPS en dat is een aandoening die je kunt oplopen door (sexueel) misbruik.

Snap je het nu weer een beetje?
Oorzaak.... gevolg... actie.... reactie... enzovoorts? :hihi:

Rustig nou maar he.. :knipoog:



Ik heb je gemeld bij beheer, en de volgende keer vraag ik je IP nummer ook even op.

~Panthera~
14-10-05, 01:59
Geplaatst door MuMu
Weet Panthera dat zelf al?
Het is natuurlijk niet zo proper om met dit soort termen te gaan gooien in het wilde weg, vind je ook niet?
Ze voldoet best wel aan de beschrijvingen van die aandoening hè, maar dat is nog lang niet voldoende reden om definitief het labeltje te plakken.
Ik wilde het al eens vragen, maar nu kom jij er al mee. :tik:



:hihi: Panthera hoeft niets te weten, je hebt niets eens in de gaten dat Karin jou daar mee bedoelde.

Ga nu maar weer verder met je monoloog. :roker:

Rabi'ah.
14-10-05, 05:57
Pfff, Mumu en Ibrahim are back in town.

En op volle sterkte. :moe:


Zieke geesten. :kotsen:

magden_david
14-10-05, 08:27
Geplaatst door MuMu
Nee absoluut niet.
Positieve discriminatie is overigens het grootste flauwekulbegrip dat je je kunt bedenken. Dat heeft nog nooit geholpen om discriminatie tegen te gaan! Want discriminatie te lijf gaan met discriminatie dat is dweilen met de kraan open.

Je bent een achtergestelde groep wanneer je je achtergesteld voelt en gedraagt. Als je jezelf als groep dan ook nog onderscheidt van de rest van de bevolking dan sta je niet in de realiteit, je loopt klanten mis, je maakt niet ten volle gebruik van de hulpbronnen en je stigmatiseert jezelf. Je gooit dus op allerlei fronten je eigen glazen in en dat is erg dom... Want je hebt niet "mannen" of "vrouwen" nodig om te slagen, maar MENSEN.

nou ik kan me voorstellen dat positieve discriminatie voor bepaalde structureel achtergestelde groepen wel noodzakelijk is om ze een eerlijke kans op de arbeidsmarkt te geven. Een voorbeeld is de gloablisering en wereldhandels organisatie. De derde wereld is zodanig achtergesteld, ook door eigen fouten, dat zij geen schijn van kans hebben op een werkelijk open markt. Al was het maar omdat wij onze overschotten daar voor niks dumpen en zo de interne markt vernielen. Dus een vorm van discriminatie moet er wel zijn om ze juist een gelijke kans te geven.

Rourchid
14-10-05, 21:28
Geplaatst door MuMu
We hebben nu verschillende psychiatrische aandoeningen de revue zien passeren.

1.) MPS
2.) Schizofrenie
3.) Borderline.

Als je iemand echt goed wilt diagnosticeren dan zie je dat er heel wat bij komt kijken. Er zijn veel overlappingen tussen bepaalde aandoeningen en er zijn ook heel significante verschillen.
Je zou er het boek DSM IV eens op na kunnen slaan.
Maar dan nog blijft het gissen wanneer je daarvoor de juiste opleiding niet hebt gedaan.

Zodra de discussie een bepaald niveau te boven gaat is het schering en inslag dat luiwammessen, die het verploffen zich op te trekken aan het niveau, er als gekken op los gaan diagnosticeren.

Geplaatst door MuMu

MPS, Schizofrenie, Borderline uitgelegd (http://fran.sneeknet.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=69828)

De psychiatrie houdt je duidelijk nogal bezig dus ik hoop oprecht dat je er wat aan hebt. Informatief en in begrijpelijke taal!

Geplaatst door MuMu

Je bent een achtergestelde groep wanneer je je achtergesteld voelt en gedraagt. Als je jezelf als groep dan ook nog onderscheidt van de rest van de bevolking dan sta je niet in de realiteit, je loopt klanten mis, je maakt niet ten volle gebruik van de hulpbronnen en je stigmatiseert jezelf. Je gooit dus op allerlei fronten je eigen glazen in en dat is erg dom.


Indien je jezelf als presenteert als zielige vrouwen uit een zielig derde wereldland dan hangt er vanaf het begin rond de producten die je wilt aanbieden een sfeer van incapabiltiteit en daarbij behorend 'medelijden'.