PDA

Bekijk Volledige Versie : Bin Laden omgekomen bij aardbeving Pakistan?



Joesoef
13-10-05, 19:10
Osama Bin Laden dead in Pak occupied Kashmir in the massive earthquake?
Kiran Chaube
Oct. 11, 2005






Rumors in Pakistan held Kashmir points towards some massive losses for Al-Queda is Pakistan held Kashmir. Some international think tanks believe Osama Bin Laden hiding in the safe sanctuary of Pakistan held Kasmir may be killed by the massive quake.

However, no evidence suggests that the deadly earthquake that rocked Pakistan injured or killed the world's top terror leader, Osama bin Laden.

The quake shook the border region of Afghanistan and Pakistan, where bin Laden is believed to be hiding. However, authorities at this point have no information indicating he's been injured or killed, said a US official who spoke on condition of anonymity because of the information's sensitivity.

US hopes for bin Laden's death or capture were high in December 2001, when US and afghan troops surrounded a cave complex sheltering al-Qaeda members in Afghanistan’s Tora Bora region. But bin laden escaped and is now believed to be living a relatively isolated existence to evade capture.



http://www.indiadaily.com/editorial/4919.asp

Max Stirner
13-10-05, 19:14
:(

plexus
13-10-05, 19:28
:blij:

Wide-O
13-10-05, 19:28
Ik hoop dat hun programmeren beter is dan hun Engels :rood:

Soldim
13-10-05, 19:34
Geplaatst door Wide-O
Ik hoop dat hun programmeren beter is dan hun Engels :rood:

Eigenlijk maar een foutje (is/in), maar het leest wel ongelovelijk moeilijk.

Wide-O
13-10-05, 19:41
Geplaatst door Soldim
Eigenlijk maar een foutje (is/in), maar het leest wel ongelovelijk moeilijk.


Rumors in Pakistan held Kashmir points towards some massive losses for Al-Queda is Pakistan held Kashmir.


Uh uh :D

Woon jij in een trailer ? :stout:

Soldim
13-10-05, 19:44
Geplaatst door Wide-O

Rumors in Pakistan held Kashmir points towards some massive losses for Al-Queda is Pakistan held Kashmir.


Uh uh :D

Woon jij in een trailer ? :stout:

Nog niet :eek:

Wide-O
13-10-05, 19:47
Geplaatst door Soldim
Nog niet :eek:

OK, tentje dan, kun je later nog hogerop ;)

Ik probeer ondertussen nog steeds de inhoud van dit artikel te begrijpen :hihi:

Joesoef
13-10-05, 19:49
:maf2:

Al Sawt
13-10-05, 20:06
Geplaatst door Joesoef
Osama Bin Laden dead in Pak occupied Kashmir in the massive earthquake?
Kiran Chaube
Oct. 11, 2005






Rumors in Pakistan held Kashmir points towards some massive losses for Al-Queda is Pakistan held Kashmir. Some international think tanks believe Osama Bin Laden hiding in the safe sanctuary of Pakistan held Kasmir may be killed by the massive quake.

However, no evidence suggests that the deadly earthquake that rocked Pakistan injured or killed the world's top terror leader, Osama bin Laden.

The quake shook the border region of Afghanistan and Pakistan, where bin Laden is believed to be hiding. However, authorities at this point have no information indicating he's been injured or killed, said a US official who spoke on condition of anonymity because of the information's sensitivity.

US hopes for bin Laden's death or capture were high in December 2001, when US and afghan troops surrounded a cave complex sheltering al-Qaeda members in Afghanistan’s Tora Bora region. But bin laden escaped and is now believed to be living a relatively isolated existence to evade capture.



http://www.indiadaily.com/editorial/4919.asp Dat betwijfel ik. Hij is nog nodig om oorlog tegen Iran en Syrie te legitimere.

magden_david
13-10-05, 20:19
Geplaatst door Al Sawt
Dat betwijfel ik. Hij is nog nodig om oorlog tegen Iran en Syrie te legitimere.

goed idee maar de halve waarheid;
wij van de zionistische denktank hebben 2 nieuwe super villans bedacht, osama verkoopt niet meer zo goed dus kijk uit naar de volgende twee

sheik r.e. al-faky
en de nog veel gevaarlijkere
sheik t.o.t ali-bogus

assassijn
13-10-05, 20:19
Die gast krijg je gewoon niet dood. Hun paspoorten en 1e, 2e en 3e mannen krijg je niet klein.

magden_david
13-10-05, 20:22
Geplaatst door assassijn
Die gast krijg je gewoon niet dood. Hun paspoorten en 1e, 2e en 3e mannen krijg je niet klein.

ik vind je plaatje van gekke geert wel erg goed, daar zou je een t-shirt lijn van moeten starten. zal vast wel verkopen

Al Sawt
13-10-05, 20:33
Geplaatst door magden_david
goed idee maar de halve waarheid;
wij van de zionistische denktank hebben 2 nieuwe super villans bedacht, osama verkoopt niet meer zo goed dus kijk uit naar de volgende twee

sheik r.e. al-faky
en de nog veel gevaarlijkere
sheik t.o.t ali-bogus Zoals: Gestoorde rabijn Baruch kachelstein.

En de o zo gevaarlijke Semitische intrigant Goudstein.

assassijn
13-10-05, 20:37
Geplaatst door magden_david
ik vind je plaatje van gekke geert wel erg goed, daar zou je een t-shirt lijn van moeten starten. zal vast wel verkopen

Mag niet van Maroc.nl. Hun :maf3: smiley mag je niet kopiëren, reproduceren, gebruiken of vervaardigen, zonder enige vorm van goedkeuring.

magden_david
13-10-05, 20:38
Geplaatst door assassijn
Mag niet van Maroc.nl. Hun :maf3: smiley mag je niet kopiëren, reproduceren, gebruiken of vervaardigen, zonder enige vorm van goedkeuring.

teken hem zelf na met een kleine verandering, dan is er niks aan de hand!

mark61
13-10-05, 23:34
Geplaatst door Wide-O

Rumors in Pakistan held Kashmir points towards some massive losses for Al-Queda is Pakistan held Kashmir.


Uh uh :D

Woon jij in een trailer ? :stout:

Paar streepjes missing?