PDA

Bekijk Volledige Versie : Het zit er dik in dat Wilders betaald wordt door zionisten om moslims op te jagen.



Zwarte Schaap
15-10-05, 01:00
Verplaats de Nederlandse ambassade naar Jeruzalem

Kamervragen

dinsdag, 27 september 2005

De Nederlandse ambassade in Israel staat niet in de hoofdstad Jeruzalem maar in Tel Aviv. Geert Wilders stelde dinsdag kamervragen met doel de ambassade te verplaatsen, zeker nu Israel zich heeft teruggetrokken uit de Gaza-strook. Verder kritische vragen over de reis van Van Agt. De oud-premier organiseert een anti-Israel-kruistocht. Op kosten van de Nederlandse belastingbetaler.

Vragen van het lid Wilders (Groep Wilders) aan de Minister van Buitenlandse Zaken over de wenselijkheid van het verplaatsen van de Nederlandse ambassade naar Jeruzalem en het mogelijk korten van de subsidies aan OS-organisaties naar aanleiding van de reis van de heer Van Agt aan Israël

1.) Deelt u de mening dat het een moedige stap was van de Israëlische regering om de Gaza-strook te ontruimen zodat de Palestijnse Autoriteit daar weer bevoegd is? Deelt u tevens de mening dat het erg teleurstellend is dat de terroristische activiteiten van Palestijnse zijde onverminderd doorgaan? Bent u bereid uw ongenoegen hierover in Europees en bilateraal verband aan de Palestijnse Autoriteit kenbaar te maken?

2.) Bent u met mij van mening dat het van groot belang is dat de internationale gemeenschap een teken van steun en waardering geeft aan de Israëlische stap op weg naar vrede door de Gaza-strook te ontruimen en de Palestijnen daar weer verantwoordelijk te laten zijn?

3.) Bent u bereid er bij de Europese Unie voor te pleiten de nationale ambassades eindelijk te verplaatsen van Tel Aviv naar Jeruzalem? Wilt u als Nederland het goede voorbeeld geven door reeds unilateraal te besluiten de Nederlandse ambassade zo snel mogelijk te verplaatsen van Tel Aviv naar de hoofdstad van Israël, Jeruzalem? Zo neen, waarom niet?

4.) Heeft u kennisgenomen van de reis die oud-premier en CDA-prominent de heer Van Agt recentelijk aan Israël en de Palestijnse Gebieden heeft gemaakt samen met onder andere United Civilians for Peace (UCP)?

5.) Deelt u de mening de uitspraak van de heer Van Agt dat terroristische aanslagen op kolonistenfamilies in bezette gebieden “legitiem verzet” zijn (1) ongepast en zeer verwerpelijk is? Is deze uitspraak strafbaar?

6.) Is de in vraag vier genoemde reis van de heer Van Agt geheel of gedeeltelijk door de overheid gefinancierd nu een (mede)organisator van deze reis – UCP - een samenwerkingsverband is van Nederlandse ontwikkelingsorganisaties (zoals de Novib, ICCO, Cordaid, Kerkinactie, Pax Christi en IKV) die deels door de Minister van Ontwikkelingssamenwerking worden gefinancierd?

7.) Indien de laatste vraag bevestigend wordt beantwoord, acht u het dan gepast dat
anti-Israëlreizen die haaks staan op het kabinetsbeleid (indirect) door de overheid worden (mede)gefinancierd of deelt u mijn mening dat dit niet aanvaardbaar is? Wat bent u bereid hieraan te doen? Bent u indien er sprake is van indirecte medefinanciering, bereid de kosten van deze reis te korten op de subsidies van deze organisaties?

(1) De Gelderlander, 16 september 2005

http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=296&Itemid=71



Bot wil ambassade niet verplaatsen naar Jeruzalem

DEN HAAG - Minister Bot van Buitenlandse Zaken is niet bereid de Nederlandse ambassade in Tel Aviv te verplaatsen naar de Israëlische hoofdstad Jeruzalem.

Dat antwoordt hij op vragen van Tweede Kamerlid Wilders.

De regering besloot in augustus 1980 de ambassade naar Tel Aviv te verhuizen. De reden daarvoor was een resolutie van de VN waarin werd vastgesteld dat de annexatie door Israël van het bezette oostelijke deel van Jeruzalem strijdig is met het internationaal recht en waarin lidstaten werden opgeroepen hun ambassades uit Jeruzalem te verplaatsen. Die reden is volgens Bot „niet veranderd.”

De bewindsman heeft er verder niets op tegen dat oud-premier Van Agt op kosten van ontwikkelingsorganisaties naar Israël en de Palestijnse gebieden is gereisd. Hij is daarom niet van plan de subsidies aan die organisaties te korten, zoals Wilders voorstelde.

Bron: Reformatorisch Dagblad 14/10/05

Soldim
15-10-05, 01:33
Geplaatst door Zwarte Schaap


(1) De Gelderlander, 16 september 2005

http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=296&Itemid=71



Verrek. 'k Mag van de Amerikaanse provider van m'n buurman (hij het een wireless en weet niets van beveiling :D ) niet op geertwilders.nl kijken. 't Schijnt slecht te zijn voor m'n geestelijke ontwikkeling of zo. Er is nog hoop voor de wereld! :student:

waterfiets
15-10-05, 10:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
5.) Deelt u de mening de uitspraak van de heer Van Agt dat terroristische aanslagen op kolonistenfamilies in bezette gebieden “legitiem verzet” zijn (1) ongepast en zeer verwerpelijk is? Is deze uitspraak strafbaar?


Wauw, ik wist niet dat van Agt zo ver gegaan was in zijn uitspraken. Zowel de uitspraken van van Agt als van van den Broek (ook CDA) gaan lijnrecht in tegen het huidige kabinetsbeleid i.v.m. het Midden Oosten conflict. Zou macht corrumperen? Al die oud CDA corryfeeën zijn fel tegen Israel's beleid in de bezette gebieden maar als ze de macht hebben hoor je ze er niet over en hebben ze grofweg hetzelfde standpunt als de VS.

Zwarte Schaap
15-10-05, 14:58
Lobbyist voor Israël zet Hirsi Ali in tegen islam

Hirsi Ali was in Genève om zich uit te spreken tegen moslimgeweld. De conferentie bleek georganiseerd door een bekende lobbyist voor Israël.

Eerst zou ze gisterochtend de VN-Mensenrechtencommissie toespreken, maar dat werd afgezegd. Toen was er sprake van dat ook de persconferentie niet doorging. Maar rond het middaguur verscheen ze dan toch, Ayaan Hirsi Ali - beheerst, elegant en geflankeerd door bodyguards.

Hirsi Ali was in het VN-hoofdkwartier in Genève om te spreken op de ééndaagse conferentie Victims of Jihad, georganiseerd door drie non-gouvernementele organisaties (ngo's) waar ze nooit eerder van had gehoord: de International Humanist and Ethical Union, de Association for World Education en de Association of World Citizens. Onder de andere sprekers waren Azam Kamguian, Iraans schrijfster en voorvechtster van vrouwenrechten, de voormalige Sudanese slaaf Simon Deng, en Ibn Warraq, auteur van het geruchtmakende boek Why I Am Not a Muslim. Taslima Nasrin, de vermaarde schrijfster die uit Bangladesh verbannen is, kon wegens visaproblemen niet komen. Ook Hans Jansen , de Utrechtse islamkenner, was op de conferentie.

Hirsi Ali arriveerde vrijdag al in Genève. Eén van de organisatoren, David G. Littman, bracht haar onder in het gastenverblijf bij zijn huis aan het meer. Toen pas werd Hirsi Ali naar eigen zeggen duidelijk in wat voor gezelschap ze verkeerde. Littman, de Geneefse vertegenwoordiger van de Association of World Education en de World Union for Progressive Judaism, staat in het diplomatieke en ngo-wereldje bekend als een onvermoeibare pro-Israëlische lobbyist.

Tijdens het weekend bleek dat Littman haar een speech wilde laten houden voor de Mensenrechtencommissie, tijdens de spreektijd van zijn ngo. Hij had haar speech zelfs al klaar: het was haar spreektekst voor de conferentie, die hij zelf alvast had ingekort tot vier minuten. Die wilde hij laten verspreiden onder het logo van zijn eigen ngo.

Toen Hirsi Ali zich verzette, belde hij haar tot laat over de huistelefoon. Maandagochtend, de dag van de conferentie, pakte ze haar tas en vertrok ze naar een hotel. Het Tweede-Kamerlid verscheen na enig wikken en wegen wel op de persconferentie. Een recent artikel uit het Amerikaanse weekblad Time, waarin ze één van de honderd invloedrijkste wereldburgers wordt genoemd, hing al dagen bij de perszaal.

Hirsi Ali bleef diplomatiek. Op de vraag van een journalist of dit forum wel het goede platform was om moslims ervan te overtuigen dat ze de mensenrechten moeten respecteren, antwoordde Hirsi Ali: ,,Ik ben gekomen omdat de titel van de conferentie me aansprak en omdat ik de andere sprekers wilde ontmoeten. De morele relativisten zullen wel weer zeggen: `Je zit fout'. Maar moslimvrouwen hebben zo weinig plekken waar ze kunnen spreken, dat we elke gelegenheid moeten aangrijpen om onze stem te laten horen. Wat het platform ook is, welke kleur het ook heeft, ik kom. Ik trek alleen de grens bij extreem-rechts.''

Ze had een coherent verhaal: Europese landen moeten meer doen om schendingen van de mensenrechten in immigranten-gemeenschappen aan te pakken, vooral tegen vrouwen. ,,Ze worden geslagen, gedwongen om te trouwen, genitaal verminkt, door hun eigen ouders naar het land van herkomst gekidnapt, ze worden soms gedood. Maar Europese regeringen zijn bang voor islamofobie, en komen niet genoeg in actie.''

Na de persconferentie verliet Hirsi Ali het VN-complex. Aan het eind van de dag keerde ze terug om haar speech te houden. Het diner met de organisatoren, die avond, liet ze schieten. Vanmorgen vloog ze naar New York, voor een gala-diner met de andere honderd invloedrijke wereldburgers. Weer een ervaring rijker.


Bron: NRC-Handelsblad 19/04/05

Amenzu
15-10-05, 16:02
Geplaatst door waterfiets
Wauw, ik wist niet dat van Agt zo ver gegaan was in zijn uitspraken. Zowel de uitspraken van van Agt als van van den Broek (ook CDA) gaan lijnrecht in tegen het huidige kabinetsbeleid i.v.m. het Midden Oosten conflict. Zou macht corrumperen? Al die oud CDA corryfeeën zijn fel tegen Israel's beleid in de bezette gebieden maar als ze de macht hebben hoor je ze er niet over en hebben ze grofweg hetzelfde standpunt als de VS.

Bot heeft israel gebeld om excuses daarvoor aan te bieden. Dat is de vrijheid van menigsuiting waarover de beschermers van Hasna het hebben. Volgens bot wordt hij zelfs afgeluisterd.

Als Mexicanen in Texas nederzittingen gaan bouwen dan worden ze ook uitgemoord door Amerika. Ieder bezitte volk (dat heeft de geschiedenis bewijzen, ook in nederland) heeft tegen de bezitters met alle beschikbare middelen gevochten.

Wanneer een illegale nederzitting van 100 man extremistische zionisten het land steelt van een volk en het leven ontregeld van honder duizenden palestijnen, waardoor families niet eens elkaar kunnen opzoeken, dan is het in eens geen verzet.
Naar mijn mening is het juist het ultieme verzet. daarom hoop ik dat al die kanker joodse extrimsten die nu nog oevr gebleven zijn in de wetsoever, uitgemoord worden. (zal verdonk me nog verdedigen voor vrijheid van meningsuiting omdat ik dit zeg, krijg ik Cidi en de AIVD op mijn dak). Normaal had ik dan ook nooit zoiets gezegd, maar nu doe ik het bewust omdat je in dit land zogenaamd alles moet kunnen zeggen. tenminste, als het de joden uitkomt. Maar nogmaals vrijheid van meningsuiting is alleen gewaarborgd als het niet om de terroristische staat Israel gericht is.


Neem bijvoorbeeld het verhaal van Kernwapens. Iran wordt nu al bedreigd zonder dat ze die hebben. Niemand zegt iets tegen israel, die tientallen atoon bommen heeft. Dit is d escheinheiligheid van het westen.


Maar dat is de schuld van de moslims i.p.v. dat ze een front maken, die erg machtig zal zijn in de wereld. Op zowel economisch als militair vlak, waardoor ze een stem zullen krijgen. Zijn ze nog bezig elkaar a het uitmoorden en bijvoorbeeld talen aan het verbieden. wie is achterlijk?

freya
15-10-05, 18:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Lobbyist voor Israël zet Hirsi Ali in tegen islam

Hirsi Ali was in Genève om zich uit te spreken tegen moslimgeweld. De conferentie bleek georganiseerd door een bekende lobbyist voor Israël.

Eerst zou ze gisterochtend de VN-Mensenrechtencommissie toespreken, maar dat werd afgezegd. Toen was er sprake van dat ook de persconferentie niet doorging. Maar rond het middaguur verscheen ze dan toch, Ayaan Hirsi Ali - beheerst, elegant en geflankeerd door bodyguards.

Hirsi Ali was in het VN-hoofdkwartier in Genève om te spreken op de ééndaagse conferentie Victims of Jihad, georganiseerd door drie non-gouvernementele organisaties (ngo's) waar ze nooit eerder van had gehoord: de International Humanist and Ethical Union, de Association for World Education en de Association of World Citizens. Onder de andere sprekers waren Azam Kamguian, Iraans schrijfster en voorvechtster van vrouwenrechten, de voormalige Sudanese slaaf Simon Deng, en Ibn Warraq, auteur van het geruchtmakende boek Why I Am Not a Muslim. Taslima Nasrin, de vermaarde schrijfster die uit Bangladesh verbannen is, kon wegens visaproblemen niet komen. Ook Hans Jansen , de Utrechtse islamkenner, was op de conferentie.

Hirsi Ali arriveerde vrijdag al in Genève. Eén van de organisatoren, David G. Littman, bracht haar onder in het gastenverblijf bij zijn huis aan het meer. Toen pas werd Hirsi Ali naar eigen zeggen duidelijk in wat voor gezelschap ze verkeerde. Littman, de Geneefse vertegenwoordiger van de Association of World Education en de World Union for Progressive Judaism, staat in het diplomatieke en ngo-wereldje bekend als een onvermoeibare pro-Israëlische lobbyist.

Tijdens het weekend bleek dat Littman haar een speech wilde laten houden voor de Mensenrechtencommissie, tijdens de spreektijd van zijn ngo. Hij had haar speech zelfs al klaar: het was haar spreektekst voor de conferentie, die hij zelf alvast had ingekort tot vier minuten. Die wilde hij laten verspreiden onder het logo van zijn eigen ngo.

Toen Hirsi Ali zich verzette, belde hij haar tot laat over de huistelefoon. Maandagochtend, de dag van de conferentie, pakte ze haar tas en vertrok ze naar een hotel. Het Tweede-Kamerlid verscheen na enig wikken en wegen wel op de persconferentie. Een recent artikel uit het Amerikaanse weekblad Time, waarin ze één van de honderd invloedrijkste wereldburgers wordt genoemd, hing al dagen bij de perszaal.

Hirsi Ali bleef diplomatiek. Op de vraag van een journalist of dit forum wel het goede platform was om moslims ervan te overtuigen dat ze de mensenrechten moeten respecteren, antwoordde Hirsi Ali: ,,Ik ben gekomen omdat de titel van de conferentie me aansprak en omdat ik de andere sprekers wilde ontmoeten. De morele relativisten zullen wel weer zeggen: `Je zit fout'. Maar moslimvrouwen hebben zo weinig plekken waar ze kunnen spreken, dat we elke gelegenheid moeten aangrijpen om onze stem te laten horen. Wat het platform ook is, welke kleur het ook heeft, ik kom. Ik trek alleen de grens bij extreem-rechts.''

Ze had een coherent verhaal: Europese landen moeten meer doen om schendingen van de mensenrechten in immigranten-gemeenschappen aan te pakken, vooral tegen vrouwen. ,,Ze worden geslagen, gedwongen om te trouwen, genitaal verminkt, door hun eigen ouders naar het land van herkomst gekidnapt, ze worden soms gedood. Maar Europese regeringen zijn bang voor islamofobie, en komen niet genoeg in actie.''

Na de persconferentie verliet Hirsi Ali het VN-complex. Aan het eind van de dag keerde ze terug om haar speech te houden. Het diner met de organisatoren, die avond, liet ze schieten. Vanmorgen vloog ze naar New York, voor een gala-diner met de andere honderd invloedrijke wereldburgers. Weer een ervaring rijker.


Bron: NRC-Handelsblad 19/04/05

Was deze mevrouw niet in het parlement gekozen om een bepaald deel van het Nederlandse volk daar te vertegenwoordigen? Door het stellen van kamervragen bv, zo was dat toch vroegah?

Ze wekt nu toch wel, nog meer dan met haar overstap van PvdA naar VVD, de indruk dat ze gewoon een publiciteitsgeile opportuniste is die alleen keihard voor eigen roem en glorie werkt.

Die publiciteitsgeilheid blijkt ook weer uit dit verhaal: ze neemt niet eens de moeite om ff te checken door wat voor club ze wordt uitgenodigd, zolang ze maar op internationale bijeenkomsten kan schitteren komt ze graag opdraven :moe:

Soldim
15-10-05, 18:56
Geplaatst door Amenzu
Als Mexicanen in Texas nederzittingen gaan bouwen dan worden ze ook uitgemoord door Amerika.


Er wonen tussen de 1,4 en 2,8 miljoen illegale Mexicanen in Texas, erwonen tussen de 2,1 en 4,2 miljoen Mexicanen in Zuid Califonia, 90% daarvan In San Diego, Orange en Los Angeles counties.

Ze bouwen misschien gee nederzettingen, maar wonen wel met z'n allen gezellig bij elkaar, en worden min of meer met rust gelaten zolang ze geen problemen veroorzaken.



Ieder bezitte volk (dat heeft de geschiedenis bewijzen, ook in nederland) heeft tegen de bezitters met alle beschikbare middelen gevochten.


Dat is voor de Palestijnen dan vrij lang. Ik lees tegenwoordig weinig over Palestijns verzet tegen de Engelsen, de Ottomanen, of, om nog maar eens een paar stapjes verder terug in de tijd te gaan, de Byzantijnen.



Wanneer een illegale nederzitting van 100 man extremistische zionisten het land steelt van een volk en het leven ontregeld van honder duizenden palestijnen, waardoor families niet eens elkaar kunnen opzoeken, dan is het in eens geen verzet.


Over het algemeen noemt men dat landroof. Dat is de manier waarop de meeste volken in het bezit zijn gekomen van het land waar men nu leeft.



Naar mijn mening is het juist het ultieme verzet. daarom hoop ik dat al die kanker joodse extrimsten die nu nog oevr gebleven zijn in de wetsoever, uitgemoord worden.


Persoonlijk vind ik zo'n mening weinig constructief. Ik heb er een probleem me dat Israel Palestijns land bezet houdt en het Palestijnse volk gewapend onderdrukt. Ik heb er net zo goed een probleem met het uitmoorden van wat jij beschouwt als 'kanker joods extremesten'.

(Trouwens, is elke Jood die op de Westoever woont een joodse extremist, of is er een leeftijds grens? Kinderen onder de 16 mogen wat jou betrefd ook uitgemoord worden?)



(zal verdonk me nog verdedigen voor vrijheid van meningsuiting omdat ik dit zeg, krijg ik Cidi en de AIVD op mijn dak).


Heb je het toch fout begrepen. Alles mag gezegd worden, tenzij een rechter het verbied. Als jij een probleem hebt met datgene wat iemand zegt sta je vrij naar de rechter te stappen. Net zo als het CIDI vrij staat om naar aanleiding van wat jij zegt naar een rechter te stappen.

Het probleem ontstaat wanneer jij iemand gaat bedreigen om datgene wat hij/zij heeft gezegd zonder juridische basis.



Normaal had ik dan ook nooit zoiets gezegd, maar nu doe ik het bewust omdat je in dit land zogenaamd alles moet kunnen zeggen. tenminste, als het de joden uitkomt. Maar nogmaals vrijheid van meningsuiting is alleen gewaarborgd als het niet om de terroristische staat Israel gericht is.


Zoals ik al zei, je begrijpt er weinig van.



Neem bijvoorbeeld het verhaal van Kernwapens. Iran wordt nu al bedreigd zonder dat ze die hebben. Niemand zegt iets tegen israel, die tientallen atoon bommen heeft. Dit is d escheinheiligheid van het westen.


Ik heb dat verhaal hier al wel 30 maal gehoord. Dat niemand er iets van zegt is dus fout. Bovendien, kun je 'westen' definieren? Volgens mij hoor jij volgens een dergelijke algemene beschrijving daar net zo goed bij als ieder ander die hier op maroc.nl post. Dus die vermeende schijnheiligheid geldt ook voor jou.



Maar dat is de schuld van de moslims i.p.v. dat ze een front maken, die erg machtig zal zijn in de wereld. Op zowel economisch als militair vlak, waardoor ze een stem zullen krijgen. Zijn ze nog bezig elkaar a het uitmoorden en bijvoorbeeld talen aan het verbieden. wie is achterlijk?

Ten eerste geloof ik net zo weinig in 'de moslims' als in 'het westen', vooral niet wanneer ze worden neergezet als twee partijen met tegengestelde belangen. Dat is retoriek voor mensen met een identiteits crises, maar heeft weinig met werkelijke geopolitiek te maken.

Rourchid
15-10-05, 19:47
Geplaatst door freya
Was deze mevrouw niet in het parlement gekozen om een bepaald deel van het Nederlandse volk daar te vertegenwoordigen? Door het stellen van kamervragen bv, zo was dat toch vroegah?
Telkenmale veklaart deze mevrouw dat zij de politiek ingegaan is om op te komen voor de onderdrukte Moslima's.

Geplaatst door freya

Ze wekt nu toch wel, nog meer dan met haar overstap van PvdA naar VVD, de indruk dat ze gewoon een publiciteitsgeile opportuniste is die alleen keihard voor eigen roem en glorie werkt.
Die publiciteitsgeilheid blijkt ook weer uit dit verhaal: ze neemt niet eens de moeite om ff te checken door wat voor club ze wordt uitgenodigd, zolang ze maar op internationale bijeenkomsten kan schitteren komt ze graag opdraven :moe:
Eigenlijk maakt ze net zo'n egotrip als iemand die een burqha draagt: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?postid=2336675#post2336675

Zwarte Schaap
20-10-05, 00:19
Wilders: arrestaties gênant

Van onze verslaggever

DEN HAAG - Het meermaals met de dood bedreigde Tweede-Kamerlid Geert Wilders pleit voor een noodwet waardoor potentiële terroristen zonder vorm van proces langdurig vastgezet kunnen worden. Hij wil zo spoedig mogelijk premier Balkenende in de Kamer aan de tand voelen over de aanhouding van zeven terreurverdachten, afgelopen vrijdag.

Volgens Wilders is de kans groot dat de verdachten binnen de kortste keren weer op straat staan. De aanhoudingen noemt hij daarom ‘symptoombestrijding’ en ‘een nogal gênante vertoning’.

Wilders, die na bedreigingen al lange tijd beveiligd wordt, weet niet of hij tot de politici behoort voor wie, volgens het kabinet, een acute dreiging bestond. Wilders was de afgelopen dagen in Israël , waar hij zich oriënteerde op de aanpak van terrorisme in dat land.

Volgens Wilders doet Nederland er goed aan het Israëlische systeem van administratieve detentie over te nemen. Dat houdt in dat potentiële terroristen, louter op basis van informatie van inlichtingen- en veiligheidsdiensten, worden vastgezet. Eens per half jaar zou de Hoge Raad, als hoogste Nederlandse rechtscollege, moeten bekijken of de detentie verlengd mag worden. In Israël stemt het Hooggerechtshof in de meeste gevallen in met verlenging, waardoor mensen soms jaren gevangen zitten.

Wilders: ‘De Nederlandse wet voorziet niet in zo’n systeem. Maar het werkt, heb ik in Israël begrepen van militairen en anderen die het kunnen weten. Via een noodwet zouden we ook in ons land mensen kunnen gaan vasthouden tegen wie, op grond van de strafwet, onvoldoende bewijs bestaat. Samir A. is al twee keer op vrije voeten gesteld bij gebrek aan bewijs. Hij en zijn sympathisanten lachen zich een deuk, en kunnen doorgaan met het voorbereiden van misdrijven.’

Het onafhankelijke Kamerlid verwijt de ministers Donner van Justitie en Remkes van Binnenlandse Zaken naïviteit. ‘Donner houdt vol dat er slechts sprake is van een kleine groep die de islam misbruikt. Maar tegelijkertijd wordt toegegeven dat de Hofstad-groep groeit. De analyse van Donner klopt dus niet.’

Om buitenlandse beïnvloeding van moslims in Nederland tegen te gaan, pleit ex-VVD’er Wilders voor een totale immigratiestop. ‘Het probleem is de pure islam . Daarom is integratie onmogelijk'.’


Bron: Volkskrant 17/10/05

Oeroeboeroe
20-10-05, 01:06
:roker: Ik zal nooit vergeten dat Wilders op 6 mei 2002, toen de TV (ik meen RTL) een reactie wilde op de moord op Fortuyn, uit een Likud-vergadering te Israël moest worden getrokken.

Was Fortuyn niet vermoord, hadden we nooit geweten dat hij daar was op 6 mei 2002.

Poesjkin
20-10-05, 01:26
Wilders heeft ook voorgesteld dat we bepaalde praktijken uit het dictatoriale Birma (Myanmar) zouden gaan overnemen... Ik denk dat dit toch een beetje de coming-out van Wilders is: hij wil eigenlijk gewoon een politiestaat of een Wildocratie stichten.

Het wordt tijd dat die gast een keer keihard op zijn bek gaat zodat heel Nederland kan zien wat een publieksgeile nitwit het is.

Al Sawt
20-10-05, 01:44
Geplaatst door waterfiets
Wauw, ik wist niet dat van Agt zo ver gegaan was in zijn uitspraken. Zowel de uitspraken van van Agt als van van den Broek (ook CDA) gaan lijnrecht in tegen het huidige kabinetsbeleid i.v.m. het Midden Oosten conflict. Zou macht corrumperen? Al die oud CDA corryfeeën zijn fel tegen Israel's beleid in de bezette gebieden maar als ze de macht hebben hoor je ze er niet over en hebben ze grofweg hetzelfde standpunt als de VS. Hun huidige standpunten gaan lijnrecht tegen hun kabinetsbeleid.

Al Sawt
20-10-05, 01:51
Waarom maken we ons druk over Wilders? Hij is niets meer dan een randfiguur, die moet beseffen dat lot van Israel in handen ligt van de Arabische wereld en niet in zijn kamervragen. Bovendien kan Israel zich amper een slechte ambassadeur wensen dan Wilders.

Poesjkin
20-10-05, 17:05
Geplaatst door Al Sawt
Waarom maken we ons druk over Wilders? Hij is niets meer dan een randfiguur, die moet beseffen dat lot van Israel in handen ligt van de Arabische wereld en niet in zijn kamervragen. Bovendien kan Israel zich amper een slechte ambassadeur wensen dan Wilders.

Wellicht Ayaan H.A.?