PDA

Bekijk Volledige Versie : Aardbeving Pakistan .



gh.wille
18-10-05, 00:47
Vreselijk , ik heb de reportage gezien over de ramp in Pakistan .
Hoe durven wij nog te klagen !

:droef:

gh.wille
22-10-05, 13:16
Geplaatst door gh.wille
Vreselijk , ik heb de reportage gezien over de ramp in Pakistan .
Hoe durven wij nog te klagen !

:droef:

Zoals ik al had verwacht , geen enkele reactie !

Logisch als je het volgende in aanmerking neemt ,
Weer waren het de Amerikanen en Jappanners die als eerste hulp aan boden ( ondanks het feit dat deze landen zelf regelmatig getroffen worden door Natuurrampen ) .
Ook in het overwegende ISLAMITISCHE ATJEH , waren het de Amerikanen die als eersten daadwerkelijke hulp boden .
Waar blijft Saoudi Arabie met een begrotings OVERSCHOT van 65 miljard Dollar (JA U LEEST DIT GOED ).
En dan te bedenken dat het getroffen land zelf miljoenen uitgeeft om een A-BOM te produceren , hetzelfde geld voor INDIA ! En IRAN wil ook zo nodig meedoen , landen die zelf niet eens een over een fatsoendelijke infrastructuur bezitten , zijn in grote mate zelf ook verantwoordelijk dat er , geen hulp geboden kan worden .
Maar gelukkig is er dan nog het alom gehate Amerika en hun zgn ,,Westerse "vrienden waaronder zelfs het puur Oosterse Japan gerekend word, dat zelf als GROOT land geen enkele behoefte heeft om een BOM te maken ! (zij weten als geen ander wat de uitwerking is )!!
ZO IS HET TOEVALLIG OOK NOG EENS EEN KEER.
Geen opmerkingen dat ik pro Amerikaans ben , want dat is niet zo, geef alleen zoals gewoonlijk de WAARHEID weer .

:droef:

tr_imparator
22-10-05, 13:36
Geplaatst door gh.wille
Zoals ik al had verwacht , geen enkele reactie !

Logisch als je het volgende in aanmerking neemt ,
Weer waren het de Amerikanen en Jappanners die als eerste hulp aan


niet liegen ja. Turkije was daar als eerst met alle hulp :ego:

gh.wille
22-10-05, 17:24
Geplaatst door tr_imparator
niet liegen ja. Turkije was daar als eerst met alle hulp :ego:

Gelukkig maar , hoe eerder hoe beter ,ik wist dat niet ,anders had ik dit ook nadrukkelijk vermeld.
Overigens nog bedankt voor je ,,opmerkelijke " reactie .

Het was voor mij een waar genoegen en een grote :verrassin

tr_imparator
22-10-05, 23:00
Geplaatst door gh.wille
Gelukkig maar , hoe eerder hoe beter ,ik wist dat niet ,anders had ik dit ook nadrukkelijk vermeld.
Overigens nog bedankt voor je ,,opmerkelijke " reactie .

Het was voor mij een waar genoegen en een grote :verrassin


je ontwetendheid sprak voor je? Je moet voortaan beter research doen en niet dingen roepen die niet waar zijn.




Erdogan: Medium, Long Term Aid to Pakistan will Go on

Published: Friday, October 21, 2005
zaman.com


Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdogan said more aid will be delivered to Pakistan, which is still suffering the aftermath of an earthquake. He has arrived in Pakistan to see the disaster-area.

Erdogan and the Pakistani Prime Minister Shaukat Aziz met later for the iftar dinner. Later on, Erdogan offered the Pakistani people his condolences in a press conference. The help that Turkey has so far given to Pakistan is intended for emergency cases, said Erdogan and more will be delivered in the medium and long term.


Turkish women have been donating their bracelets and Turkish students have been giving away their allowances as a form of help, he said.


In the meantime, Islamic countries have donated $369,760,000 in cash to Pakistan within the first 10 days since October 8, officials said.


zaman.com



nog een :verrassin ?


Overigens heb ik nergens gelezen dat Amerika en Europa iets heeft gegeven..behalve dat van 3 miljoen van Nederland...en de hulp van soldaten van de VN enzo.

tr_imparator
22-10-05, 23:08
INTERNATIONAL 10.23.2005 Sunday - ISTANBUL 01:06

Erdogan: Humanity Should Stretch a Helping Hand to Pakistan
By Emre Dalgic, Unal Ayhan
Published: Saturday, October 22, 2005
zaman.com


Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdogan, who was the first foreign leader to visit Kashmir after the Pakistan quake, announced the largest aid to this country would come from Turkey.

He reported $100 million of the envisaged $150 million aid would be cash, but complained about the reluctance in the world to send aid to the disaster victims.

The amount of aid remained below the expectations "One trillion dollar is spent for armament. What is the amount allocated for this disaster?" Prime Minister Erdogan reckoned.

The Kashmir quake caused more damage than the tsunami disaster, he indicated and handed the $50 million cash he brought with him to the Pakistani officials.

Pakistani President Pervez Musharraf met with Erdogan at the iftar dinner (fast breaking meal after the sunset during the holy month of Ramadan). Musharraf said the promised $620 million was insufficient and that at least $5 billion was needed for Kashmir where a humanitarian tragedy was taking place.

Turkish Prime Minister and the ministers in delegation visited Pakistan's worst effected cities, Muzaffarabad and Bagh. Inspecting the Turkish search and rescue squads at work, Erdogan expressed his wishes for a fast recovery for the injured in the field tent installed by the Turkish Red Crescent.

In his statement in Muzaffarabad, the "capital" of the earthquake, Erdogan criticized that relief funds for such a great quake were insufficient, but Turkey would continue to fulfill its humanitarian duties as a brother of Pakistan.

Turkish Prime Minister referring to big sizes of budgets allocated for fighting against terrorism and armaments said: "One trillion dollars is spent for armaments. What did humanity allocate for this disaster? Bearing this in mind, we need to open our hands more. We have suffered from the same pain. Today Pakistan, tomorrow some one else…We need to declare a mobilization here by joining hand in hand."

Pakistani Prime Minister Shaukat Aziz noting they felt Turkish people's help in their hearts expressed his gratitude. Reminding Erdogan was the first foreign leader visiting the region; Aziz said Turkey's contributions did not surprise them because Pakistan and Turkey were two friendly and brotherly nations. He was proud of Turkey’s and Pakistan’s friendship, he added. Erdogan also visited patients and injured people in quake-hit Bagh city and helped a Kashmiri mother, who gave birth to twins three days ago.

Musharraf: Turkey was the first to come

"This place is not Aceh and it is not like the tsunami; it is totally different. There is a lot of work to do," The Prime Minister told his impressions in Islamabad.

Aids from Turkey will be provided within a programmed manner and a feasible road map study will be conducted by the Turkish technical staff that went to Pakistan with Erdogan.

Musharraf, who met Erdogan at the entrance of the Presidential residence, had a fast-breaking dinner with Erdogan. They broke the fast with water and dates when the azan, a call for prayer, invited them to the evening prayer.

Musharraf thanked Erdogan and Turkey for the sensitivity Turks showed. "The first rescue teams to reach the area came from Turkey ," Pakistani President said adding that he was very touched by the Turkish relief efforts.

After a joint news conference, Erdogan departed for Turkey. Deputy Prime Minister Mehmet Ali Sahin, State Minister Mehmet Aydin, Minister of Education Huseyin Celik, Minister of Health Recep Akdag, Turkish Minister of Public Works and Settlement Faruk Ozak and Agriculture Minister Mehdi Eker accompanied Turkish Prime minister during his Pakistan visit.






Islamabad


erdogan :duim:

gh.wille
23-10-05, 01:13
Geplaatst door tr_imparator
erdogan :duim:

Wat je ff vergeet , is dat er tussen het plaatsen van de topic en jou reactie een behoorlijke tijd ,verlopen is !
Zodat je genoeg tijd had om je critiek voor te bereiden , en met nieuwe feiten aan te komen , die ik nog niet wist , waar het om ging was het feit dat er niemand reageerde , nu blijkbaar wel .
Inmiddels heb ik ook al gehoord dat Saoedi Arabie geld heeft toegezegd !
Al met al boeken we als mensheid in zijn totaliteit vooruitgang , want ik heb dit keer nog niemand horen zeggen : dit is de straf van ALLAH .
Maar ja het ligt dan ook ver van de V.S af !
:duim:

Rourchid
23-10-05, 01:16
Geplaatst door gh.wille

Waar blijft Saoudi Arabie met een begrotings OVERSCHOT van 65 miljard Dollar (JA U LEEST DIT GOED ).


Als jullie openlijk aalmoezen geven, dan is dat mooi, maar als jullie dat in het verborgene doen en ze aan de armen geven dan is dat beter voor jullie en het verzoent iets van jullie slechte daden. God is over wat jullie doen welingelicht. (Koran 2:271)

tr_imparator
23-10-05, 02:13
Geplaatst door gh.wille

Al met al boeken we als mensheid in zijn totaliteit vooruitgang , want ik heb dit keer nog niemand horen zeggen : dit is de straf van ALLAH .
Maar ja het ligt dan ook ver van de V.S af !
:duim:

ik denk dat dwazen alleen zulke dingen zeggen. God is rechtvaardig, geen terrorist.

Oeroeboeroe
23-10-05, 02:19
Geplaatst door Joacim
Als jullie openlijk aalmoezen geven, dan is dat mooi, maar als jullie dat in het verborgene doen en ze aan de armen geven dan is dat beter voor jullie en het verzoent iets van jullie slechte daden. God is over wat jullie doen welingelicht. (Koran 2:271)

:huil2: Giro 800800 wil mijn euro niet teruggeven! Boehoe!

gh.wille
23-10-05, 17:32
Geplaatst door tr_imparator
ik denk dat dwazen alleen zulke dingen zeggen. God is rechtvaardig, geen terrorist.

Eind goed al goed , zijn we het tenminste eens !

:blij:

gh.wille
23-10-05, 17:36
Geplaatst door Joacim
Als jullie openlijk aalmoezen geven, dan is dat mooi, maar als jullie dat in het verborgene doen en ze aan de armen geven dan is dat beter voor jullie en het verzoent iets van jullie slechte daden. God is over wat jullie doen welingelicht. (Koran 2:271)

Kijk maar ff bij de topic over Sanae .

V.G.G

gh.wille
23-10-05, 17:44
Geplaatst door Oeroeboeroe
:huil2: Giro 800800 wil mijn euro niet teruggeven! Boehoe! :

JIJ als vertegenwoordiger der ,,wijsheid " had toch kunnen weten dat ze geen wissel geld terug sturen !

Of had je soms per pakket post een twee euro stuk opgestuurd ,en beleefd verzocht een euro te retourneren ?

:D

Rourchid
23-10-05, 17:45
Geplaatst door gh.wille
Kijk maar ff bij de topic over Sanae .

V.G.G

Help Sanae! (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=157792&pagenumber=1)

observer
24-10-05, 08:17
Geplaatst door gh.wille
Vreselijk , ik heb de reportage gezien over de ramp in Pakistan .
Hoe durven wij nog te klagen !

:droef: ik zag ene docu over monaco hoe durven wij niet te klagen

zijn toch niet te vergelijken ieder zijn problemen in zijn eigen raamwerk

ongetwijfeld zal een ethiopier heel anders tegen onze problemen aankijken dan wij dat doet etc

wil niet zeggen dat "onze" problemen niet valide zijn

ander krijg je het equivalent van "ja in ..... gebeurd dat maar in (vs/saudi/israel vul er 1 in) is het erger

gh.wille
24-10-05, 23:19
Geplaatst door observer
ik zag ene docu over monaco hoe durven wij niet te klagen

zijn toch niet te vergelijken ieder zijn problemen in zijn eigen raamwerk

ongetwijfeld zal een ethiopier heel anders tegen onze problemen aankijken dan wij dat doet etc

wil niet zeggen dat "onze" problemen niet valide zijn

ander krijg je het equivalent van "ja in ..... gebeurd dat maar in (vs/saudi/israel vul er 1 in) is het erger


Ik heb het hier over een natuurramp , en niet over wie het beter heeft als ons,natuurlijk zal iemand uit ETHIOPIE anders naar de ramp kijken,voorop gesteld dat ie T.V , heeft .

V.G.G.