PDA

Bekijk Volledige Versie : Samir A. is 'voorbeeldige student'



Dolle Fatima
18-10-05, 10:17
(Novum) - Samir A., het vermoedelijke lid van terreurnetwerk de Hofstadgroep dat vrijdag met zes andere terreurverdachten werd aangehouden, is een 'voorbeeldige student'. Hij volgt de opleiding chemie aan de Hogeschool Leiden. Nederlands Dagblad sprak met directeur techniek John van der Willik.
Hij zegt dinsdag in de krant dat A. serieus met zijn studie bezig was. Hij was 'belangstellend' en miste nooit een les. "Als alle studenten dezelfde studiehouding hadden als Samir, hadden we minder studieuitval." De docenten hebben nooit iets gemerkt van de extreme denkbeelden die A. zou aanhangen. "Laat staan dat hij hier rekruteerde voor de jihad."
Van der Willik zegt verder dat mensen die kwaad in de zin hebben daartoe 'niet direct' kennis kunnen opdoen tijdens de lessen. "Het doel is mensen op te leiden tot biochemisch ingenieurs, die een positieve bijdrage leveren, bijvoorbeeld door onderzoek te doen naar nieuwe vaccins. Onze opleidingen bevatten geen ingrediënten die kunnen worden gebruikt om de samenleving te ondermijnen."
Het landelijk parket liet Samir A. vrijdag arresteren op basis van een ambtsbericht van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst. A. zou op zoek zijn geweest naar automatische vuurwapens en explosieven. In zijn woning werden deze niet aangetroffen. Wel vond de recherche er bivakmutsen en gasmaskers. De advocaat van de 19-jarige A., Victor Koppe, zei maandag in het televisieprogramma Nova vrijspraak te verwachten voor zijn cliënt.

Max Stirner
18-10-05, 10:21
Geplaatst door Dolle Fatima
(Novum) - Samir A., het vermoedelijke lid van terreurnetwerk de Hofstadgroep dat vrijdag met zes andere terreurverdachten werd aangehouden, is een 'voorbeeldige student'. Hij volgt de opleiding chemie aan de Hogeschool Leiden.


Ah....vandaar die gasmaskers. :engel:

NIS
18-10-05, 10:47
Samir A is een sukkel. Hij moet gewoon gedeporteert worden naar zijn eigen land. Dat is in zijn geval niet Marokko, maar ergens in het Midden Oosten of Afghanistan.

In plaats van zijn normale leven weer op te pakken, gaat ie gewoon door met zijn onislamitische praktijken. Die gast is helemaal psyhologisch gebrainwashed door een stelletje baardapen.

Dat ie een voorbeeldig student is, zegt niks over zijn duistere kanten. Kijk maar naar de kapers op 9/11. :student:

delirious
18-10-05, 10:52
Geplaatst door NIS
Samir A is een sukkel. Hij moet gewoon gedeporteert worden naar zijn eigen land. Dat is in zijn geval niet Marokko, maar ergens in het Midden Oosten of Afghanistan.

In plaats van zijn normale leven weer op te pakken, gaat ie gewoon door met zijn onislamitische praktijken. Die gast is helemaal psyhologisch gebrainwashed door een stelletje baardapen.

Dat ie een voorbeeldig student is, zegt niks over zijn duistere kanten. Kijk maar naar de kapers op 9/11. :student:

Precies.
Als het zo'n vrome Moslim is hoort hij zich bezig te houden met het helpen van mensen ipv zich bezig houden met het opblazen van mensen.
Zieke idioot.

RinC
18-10-05, 10:56
Samir A. is een Madurodam terrorist! :staart:

Dolle Fatima
18-10-05, 12:25
dat soort freaks zijn gewoon zielige gasten

Als iets hun niet uitkomt passen ze gewoon de regels aan
Heb je zin in schaap? Dan jat je die toch gewoon, even de regel verzinnen dat je mag stelen van ongelovigen en hups daar is je schapenfeest........

freya
18-10-05, 12:56
Ik begrijp niet hoe iemand aan een kant hard kan werken voor een studie en aan de andere kant een zelfmoord(aanslag) kan plannen.

Wat heeft het eerste dan voor zin :confused:

~Panthera~
18-10-05, 13:04
Geplaatst door freya
Ik begrijp niet hoe iemand aan een kant hard kan werken voor een studie en aan de andere kant een zelfmoord(aanslag) kan plannen.

Wat heeft het eerste dan voor zin :confused:


Slim doodgaan ? :argwaan:

freya
18-10-05, 13:14
Geplaatst door ~Panthera~
Slim doodgaan ? :argwaan:

Noem me maar een geitenwollensokken-dragende-linkse-kerk-apologeet, maar ik vraag me echt af hoe serieus de plannen van dit jongetje nu echt zijn/waren.

Een stoere romatische held video opnemen is nog mijlen verwijderd van ook echt aan aanslag plegen.

Er zijn dus ook geen wapens of explosieven bij hem gevonden.

Wat nou als blijkt dat het hele land zich op stang laat jagen door een stel fantaserende loosers?

Terwijl de volgende Moh B ergens eenzaam en alleen (vergeet niet dat Moh B door de hofstad-dames te saai werd gevonden om mee te trouwen!) zich serieus zit voor te bereiden.

~Panthera~
18-10-05, 13:31
Geplaatst door freya
Noem me maar een geitenwollensokken-dragende-linkse-kerk-apologeet, maar ik vraag me echt af hoe serieus de plannen van dit jongetje nu echt zijn/waren.

Een stoere romatische held video opnemen is nog mijlen verwijderd van ook echt aan aanslag plegen.

Er zijn dus ook geen wapens of explosieven bij hem gevonden.

Wat nou als blijkt dat het hele land zich op stang laat jagen door een stel fantaserende loosers?

Terwijl de volgende Moh B ergens eenzaam en alleen (vergeet niet dat Moh B door de hofstad-dames te saai werd gevonden om mee te trouwen!) zich serieus zit voor te bereiden.


Geloof dat ie zelfs de verkeerde kunstmest had. :hihi:

Ik denk, dat als het er op aankomt, je diegene die het echt serieus zouden willen, toch niet tegenhoud.

MaRiaH
18-10-05, 14:01
Geplaatst door Dolle Fatima
(Novum) Hij volgt de opleiding chemie aan de Hogeschool Leiden.

Dit verklaart alles over zijn goede studiehouding.. :hihi:

Rourchid
18-10-05, 14:13
Geplaatst door Dolle Fatima
("Het doel is mensen op te leiden tot biochemischingenieurs, die een positieve bijdrage leveren, bijvoorbeeld door onderzoek te doen naar nieuwe vaccins.
Biochemie: anthrax, kunstmatig cholera genereren, het creëeren van een ongeneselijke dodelijke variant van het vogelgriepvirus etc. etc.

MaRiaH
18-10-05, 14:15
Geplaatst door Joacim
Biochemie: anthrax, kunstmatig cholera genereren, het creëeren van een ongeneselijke dodelijke variant van het vogelgriepvirus etc. etc.

precies.. :moe:

freya
18-10-05, 14:21
Geplaatst door MaRiaH
Dit verklaart alles over zijn goede studiehouding.. :hihi:

Was hij niet net met die studie begonnen? Waarom dan nu al zelfmoord plannen en niet eerst wachten totdat je echt geleerd hebt om chemische wapens te maken ofzo?

lijkt mij dan :strik:

Bofko
18-10-05, 14:23
Geplaatst door freya
Was hij niet net met die studie begonnen? Waarom dan nu al zelfmoord plannen en niet eerst wachten totdat je echt geleerd hebt om chemische wapens te maken ofzo?

lijkt mij dan :strik:

Het roepingsmoment bepaal je nooit zelf...

Prlwytzkofski
18-10-05, 14:30
Geplaatst door freya
Was hij niet net met die studie begonnen? Waarom dan nu al zelfmoord plannen en niet eerst wachten totdat je echt geleerd hebt om chemische wapens te maken ofzo?

lijkt mij dan :strik:


Geplaatst door ~Panthera~
Geloof dat ie zelfs de verkeerde kunstmest had. :hihi:



Dat is eerste-jaars stof.