PDA

Bekijk Volledige Versie : De grote vraag-maar-raak-aan-Zwarte Schaap topic.



Pagina's : [1] 2 3

Zwarte Schaap
19-10-05, 22:03
Zit je ergens mee? Heb je altijd iets aan Zwarte Schaap willen vragen of wellicht iets van hem weten of wil je hem gewoon uitschelden, of mischien wil je hem wat zeggen wat je heel lang wilt zeggen maar nooit gedurft hebt te zeggen, grijp nu je kans. Ik zal niet terugschelden en ik zal zoveel mogelijk vragen eerlijk beantwoorden en ik zal een luisterend oor voor je zijn.

Ga je gang.

assassijn
19-10-05, 22:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zit je ergens mee? Heb je altijd iets aan Zwarte Schaap willen vragen of wellicht iets van hem weten of wil je hem gewoon uitschelden, of mischien wil je hem wat zeggen wat je heel lang wilt zeggen maar nooit gedurft hebt te zeggen, grijp nu je kans. Ik zal niet terugschelden en ik zal zoveel mogelijk vragen eerlijk beantwoorden en ik zal een luisterend oor voor je zijn.

Ga je gang.

Wat is nu de zin van het leven?

Zwarte Schaap
19-10-05, 22:23
Geplaatst door assassijn
Wat is nu de zin van het leven?

Liefde

David
19-10-05, 22:25
Welk gerecht vindt je het liefst op je bord? Voor- hoofd- en nagerecht.

Marsipulami
19-10-05, 22:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zit je ergens mee? Heb je altijd iets aan Zwarte Schaap willen vragen of wellicht iets van hem weten of wil je hem gewoon uitschelden, of mischien wil je hem wat zeggen wat je heel lang wilt zeggen maar nooit gedurft hebt te zeggen, grijp nu je kans. Ik zal niet terugschelden en ik zal zoveel mogelijk vragen eerlijk beantwoorden en ik zal een luisterend oor voor je zijn.

Ga je gang.

Noem vijf goede eigenschappen van Nederland en de Nederlanders (+ uitleg en motivatie)

Voor welke regering of leider van een moslimland heb je wel bewondering ?

Voor welke bekende Nederlandse Marokkaan heb je wel respect ?

Wat kunnen de Nederlanders leren van de Marokkanen ?

Zwarte Schaap
19-10-05, 22:33
Geplaatst door David
Welk gerecht vindt je het liefst op je bord? Voor- hoofd- en nagerecht.

Ehm...ik ben maar een simpele jongen dus eigenlijk eet ik nooit zoals jij hierboven beschrijft, komt daarbij dat ik vrijwel alles lekker vind. Soms heb ik trek daarin een een andere keer ergens anders in. Ik vind eten dat met liefde is bereid allemaal lekker (je tijd ervoor nemen en langzaam koken=met liefde koken). Ik kan echt geen keuze maken, ik eet gewoon wat de pot schaft.

David
19-10-05, 22:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ehm...ik ben maar een simpele jongen dus eigenlijk eet ik nooit zoals jij hierboven beschrijft, komt daarbij dat ik vrijwel alles lekker vind. Soms heb ik trek daarin een een andere keer ergens anders in. Ik vind eten dat met liefde is bereid allemaal lekker (je tijd ervoor nemen en langzaam koken=met liefde koken). Ik kan echt geen keuze maken, ik eet gewoon wat de pot schaft.

Dank, en eet smakelijk.

Zwarte Schaap
19-10-05, 22:48
Geplaatst door Marsipulami
Noem vijf goede eigenschappen van Nederland en de Nederlanders (+ uitleg en motivatie)

1- Openbaar vervoer
2- Onafhankelijke rechtspraak (tot een zekere hoogte)
3- Goed geregelde collectieve basisvoorzieningen zoals wegenbouw, energievoorziening, vuilophaaldienst, drinkwater etc..
4- Groene gras en vlakke wegen om op te skaten
5- Bibliotheken

Over Nederlanders als volk kan ik niet veel zeggen, mensen zijn zo verschillend dat ik het gewoon niet durf en kan om bepaalde kwaliteiten door te trekken naar een hele volk.


Voor welke regering of leider van een moslimland heb je wel bewondering ? Geen bewondering want ze moeten gewoon hun werk doen, tot nu toe vind ik dat Maleisie het wel goed gedaan heeft.


Voor welke bekende Nederlandse Marokkaan heb je wel respect ? Ik ken ze eigenlijk niet zo goed. Ik vond Said Harchoui wel redelijk maar nu hij directeur van zo een subsidieclub is geworden vind ik hem minder. Ik vind die directeur van de isbo, Said Bouddouft wel oke.


Wat kunnen de Nederlanders leren van de Marokkanen ? Dat er andere mogelijkheden/alternatieven zijn.

Bluebell
19-10-05, 22:49
Waarom dit topic?

delirious
19-10-05, 22:54
Geplaatst door assassijn
Wat is nu de zin van het leven?

De leven draait door assassino. :hihi:

Oeroeboeroe
19-10-05, 22:59
http://www.spielzeit.de/krefeld/grafik/merchandise/marsipulami.jpg

:chef: Wat moet ik deze te vreten geven als ie gaat grommen?

Zwarte Schaap
19-10-05, 23:01
Geplaatst door Bluebell
Waarom dit topic?

Ter ontspanning en licht vermaack.

Zwarte Schaap
19-10-05, 23:05
Geplaatst door Oeroeboeroe
http://www.spielzeit.de/krefeld/grafik/merchandise/marsipulami.jpg

:chef: Wat moet ik deze te vreten geven als ie gaat grommen?

Bananen

delirious
19-10-05, 23:09
Maar voor de rest alles goed ZS?
Lijkt wel of je happy bent.
Valt er wat te vieren?

Zwarte Schaap
19-10-05, 23:24
Geplaatst door delirious
Maar voor de rest alles goed ZS?
Lijkt wel of je happy bent.
Valt er wat te vieren?

Welnee man het gaat zwaar klote met Zwarte Schaap. Het is nog nooit eerder voorgekomen dat het zo slecht met mij ging, maar alhamdoulilah ik ben nog gezond.

plexus
19-10-05, 23:24
wat is je lievelingskleur :argwaan:

Zwarte Schaap
19-10-05, 23:27
Geplaatst door plexus
wat is je lievelingskleur :argwaan:

Blauw

delirious
19-10-05, 23:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Welnee man het gaat zwaar klote met Zwarte Schaap. Het is nog nooit eerder voorgekomen dat het zo slecht met mij ging, maar alhamdoulilah ik ben nog gezond.

Thats the spirit ZS.

Any news on the papers?

Zwarte Schaap
19-10-05, 23:34
Geplaatst door delirious
Thats the spirit ZS.

Any news on the papers?

I will know more at the end of december.

delirious
19-10-05, 23:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
I will know more at the end of december.

Good luck anywayZS.

Oeroeboeroe
20-10-05, 00:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
I will know more at the end of december.

:argwaan: Moeten we nou nog komen plaatsnemen op de publieke tribune of niet?

Good Kahuna
20-10-05, 00:24
Hoe oud ben je?

Zwarte Schaap
20-10-05, 00:27
Geplaatst door Oeroeboeroe
:argwaan: Moeten we nou nog komen plaatsnemen op de publieke tribune of niet?

Nee, maar bedankt voor het aanbod.

Oeroeboeroe
20-10-05, 00:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee, maar bedankt voor het aanbod.

:fpetaf: Ok.

Ik zal er een paar gebeden tegenaan smijten.

Zwarte Schaap
20-10-05, 00:29
Geplaatst door Good Kahuna
Hoe oud ben je?

Ergens in de dertig

Oeroeboeroe
20-10-05, 00:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ergens in de dertig

:bril: Van welke prik heb je spijt?

Good Kahuna
20-10-05, 00:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ergens in de dertig

Ik gok 39, correct?

Zwarte Schaap
20-10-05, 00:38
Geplaatst door Oeroeboeroe
:bril: Van welke prik heb je spijt?

Ik zal heus wel ergens een foutje gemaakt hebben maar ik heb daar geen spijt van.

Zwarte Schaap
20-10-05, 00:39
Geplaatst door Good Kahuna
Ik gok 39, correct? Fout

Oeroeboeroe
20-10-05, 00:49
Is er nog hoop voor de mensheid?

Zwarte Schaap
20-10-05, 01:06
Geplaatst door Oeroeboeroe
Is er nog hoop voor de mensheid?

Er is altijd hoop.

Oeroeboeroe
20-10-05, 01:11
Is het volgens jou mogelijk in de hemel te komen zonder je aan te sluiten bij een georganiseerde religie?

Oeroeboeroe
20-10-05, 01:22
:zozo: Ik geef toe, is een rotvraag.

Doe anders maar deze:

Welke club wint dit jaar de champions League volgens jou?

Oeroeboeroe
20-10-05, 01:23
Wie is de minst slechte minister van deze regering?

Oeroeboeroe
20-10-05, 01:25
:D Wat is je eerste associatie met IJsland?

Oeroeboeroe
20-10-05, 01:26
Welke smijlie vind je echt irritant? En heb je een lievelingssmijlie?

Oeroeboeroe
20-10-05, 01:26
:boer: Zou je de politiek in willen?

Oeroeboeroe
20-10-05, 01:27
:staart: Wie is je favoriete bekende Nederlander?

Oeroeboeroe
20-10-05, 01:30
Kun je het maken om bij je Marokkaanse overburen aan te bellen en te solliciteren naar Suikerfeestdeelname?

Oeroeboeroe
20-10-05, 01:35
Geplaatst door MuMu
Zwarte Schaap, waarom doe je je intelligenter voor dan je bent? Of heb je soms gewoon je dag niet, net als iedereen?

biraat Dit is geen vraag, maar een waarde-oordeel!

Oeroeboeroe
20-10-05, 01:38
http://www.cosgan.de/images/smilie/muede/g040.gif

Zwarte Schaap, kom je nog antwoord geven of wat?!

sjaen
20-10-05, 01:38
Waarom woon je niet in je geliefde marokko terwijl je er een huis met zelfs wat grond hebt?

http://www.cosgan.de/images/midi/verschiedene/o010.gif

Oeroeboeroe
20-10-05, 01:54
:vierkant: Zwarte Schaap, hou je van drinkontbijt?

Oeroeboeroe
20-10-05, 01:55
:slapen: Ik ga pitten, folks! 'K lees zijn antwoorden morgen wel.

Oeroeboeroe
20-10-05, 12:43
:student: Ik zet deze effe omhoog, want ZS heeft een hoop onbeantwoorde vragen achtergelaten! Opdat hij het niet vergete.

:mad: Mocht hij het wel gaan vergeten, moge dan InchAllah zijn akkers onvruchtbaar worden en zijn kamelen gestolen!

~Panthera~
20-10-05, 12:45
Mocht je een verbl.vergunning krijgen, blijf je dan in Nederland ?

Mark
20-10-05, 14:04
waar is je website gebleven?

Zwarte Schaap
20-10-05, 14:33
Geplaatst door Oeroeboeroe
Is het volgens jou mogelijk in de hemel te komen zonder je aan te sluiten bij een georganiseerde religie? Ja, kinderen die doodgaan gaan direct naar de hemel zonder zich ooit bij een godsdienst aangesloten te hebben.


Welke club wint dit jaar de champions League volgens jou? Als ik dat wist zou ik rijk worden.


Wie is de minst slechte minister van deze regering? Ik ken ze niet eens allemaal.


Wat is je eerste associatie met IJsland? Geisers


Welke smijlie vind je echt irritant? En heb je een lievelingssmijlie? Ik heb me hier ooit eens druk gemaakt om de smileys met wapens.


Zou je de politiek in willen?Nee, ik hou niet van de spotlights


Wie is je favoriete bekende Nederlander? Een heleboel ,maar Mart Smeets heeft wel een grote indruk op mij gemaakt om als 1 van de eerste de moslimhaat vreemdelingenhaat aan te kaarten in het Fortuyntijdperk. Voor iemand die het moet hebben van het voetbal/sport publiek vond ik dat moedig en oprecht.

Ik had altijd egdacht dat Mart Smeets een soort rechtse chauvinist was, ik had me in hem vergist.


Kun je het maken om bij je Marokkaanse overburen aan te bellen en te solliciteren naar Suikerfeestdeelname? Ik vind van niet maar dat komt omdat ik heel erg vind dat je jezelf in de private sfeer van mensen niet moet opdringen.

Zwarte Schaap
20-10-05, 14:39
Geplaatst door MuMu
Zwarte Schaap, houd jij van jezelf?

Jazeker.


Zwarte Schaap, waarom doe je je intelligenter voor dan je bent? Is dat zo of is dat een subjectieve interpreatie van postings? Om je eerlijk te zeggen weet ik niet eens hoe intelligent ik ben. Ik vind mezelf niet zo intelligent, ik heb wel een goede gezonde boerenverstand met een goede geheugen. Als je een goede geheugen hebt lijkt het heel snel dat je intelligent lijkt.


Of heb je soms gewoon je dag niet, net als iedereen?
Ik vind mezelf vaak hetzelfde, zo bezien heb ik dus elke dag niet mijn dag. Tja zo bekeken klopt dat wel. Ik ben nog steeds arm en maatschappelijke gezien een loser.

Zwarte Schaap
20-10-05, 14:41
Geplaatst door sjaen
Waarom woon je niet in je geliefde marokko terwijl je er een huis met zelfs wat grond hebt?

http://www.cosgan.de/images/midi/verschiedene/o010.gif

Zie nog geen mogelijkheden om daar te ''slagen''. Dat kan aan het land liggen maar ook aan mezelf.

Zwarte Schaap
20-10-05, 14:45
Geplaatst door ibrahimmm
In welk jaar ben je geboren?
1967 is het jaar van het Schaap.
(Zwart jaar voor zwart schaap?)

No comment

Seif
20-10-05, 14:46
Waarom interpreteer je de werkelijkheid alleen zoals ie je uitkomt, en niet zoals ie is?

Zwarte Schaap
20-10-05, 14:46
Geplaatst door Oeroeboeroe
:vierkant: Zwarte Schaap, hou je van drinkontbijt? Nee

Juliette
20-10-05, 14:49
Wordt je niet moe van die woede in je? Of is dat een foute interpretatie van mijn kant?

Zwarte Schaap
20-10-05, 14:50
Geplaatst door ~Panthera~
Mocht je een verbl.vergunning krijgen, blijf je dan in Nederland ? In mijn optie heb ik een verblijfsvergunning, de IND heeft een fout gemaakt, ik moet helaas de kille administratieve molen door. Voorts heb ik geen keuze dan hier te blijven, voorlopig kan ik mijzelf nergens onderhouden buiten Nederland.

Oeroeboeroe
20-10-05, 14:52
Zwarte Schaap, waarom ben je de laatste tijd zo mild?

Zwarte Schaap
20-10-05, 14:53
Geplaatst door Mark
waar is je website gebleven?

Dat was een test-site die ik niet meer bijgewerkt heb.

~Panthera~
20-10-05, 14:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
In mijn optie heb ik een verblijfsvergunning, de IND heeft een fout gemaakt, ik moet helaas de kille administratieve molen door. Voorts heb ik geen keuze dan hier te blijven, voorlopig kan ik mijzelf nergens onderhouden buiten Nederland.

Sterkte, Schaap. ;)
Vooral met die kille molen, das een ellende. :moe:

Juliette
20-10-05, 15:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
In mijn optie heb ik een verblijfsvergunning, de IND heeft een fout gemaakt, ik moet helaas de kille administratieve molen door. Voorts heb ik geen keuze dan hier te blijven, voorlopig kan ik mijzelf nergens onderhouden buiten Nederland.

K*t administratie.

Zwarte Schaap
20-10-05, 15:04
Geplaatst door Seif
Waarom interpreteer je de werkelijkheid alleen zoals ie je uitkomt, en niet zoals ie is?

Mensen zijn afhankelijk van een paar zintuigen om toegang tot de wereld te hebben. Deze zintuigelijke waarnemingen worden in onze hersens verwerkt. Deze bewerking is weer afhankelijk van de referentiekader. Elk mens neemt de werkelijkheid met zijn eigen zintuigen waar en bewerkt ze met zijn specifieke referentiekader. Daarom zul je mijn interpretatie van de wereld/werkelijkheid te subjectief vinden omdat jij zelf ook een subjectieve blik op de wereld hebt.

Door communicatie maak jij kennis met mijn wereld die niet overeenkomt met de jouwe. Door logica en taal maak je kennis met mijn werkelijkheid en moet je daar aan wennen en nog antwoorden hebben op de vragen die jouw kennismaking met mijn referentiekader opwerpt.

In deze ontmoeting/confrontatie van werkelijkheden kun jij en eventueel ik of anderen een objectievere beeld krijgen.

Als allochtoon kun je een voordeel hebben omdat je van nature de referentiekader van de meerderheid kent. Als je deze soms verschillende referentiekaders kunt overzien kun je je ook eerder verplaatsen in een andere cultuur/werkelijkheid etc.. Dat kan zijn voordelen hebben. Maar vaak levert het ook problemen op voor hen die daar wat minder bedreven in zijn.

Zwarte Schaap
20-10-05, 15:08
Geplaatst door Juliette
Wordt je niet moe van die woede in je? Of is dat een foute interpretatie van mijn kant? Ik ben wel eens boos, woedend is echt te sterk uitgedrukt, maar heus niet zo vaak als dat je denkt.

Bofko
20-10-05, 15:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mensen zijn afhankelijk van een paar zintuigen om toegang tot de wereld te hebben. Deze zintuigelijke waarnemingen worden in onze hersens verwerkt. Deze bewerking is weer afhankelijk van de referentiekader. Elk mens neemt de werkelijkheid met zijn eigen zintuigen waar en bewerkt ze met zijn specifieke referentiekader. Daarom zul je mijn interpretatie van de wereld/werkelijkheid te subjectief vinden omdat jij zelf ook een subjectieve blik op de wereld hebt.

Door communicatie maak jij kennis met mijn wereld die niet overeenkomt met de jouwe. Door logica en taal maak je kennis met mijn werkelijkheid en moet je daar aan wennen en nog antwoorden hebben op de vragen die jouw kennismaking met mijn referentiekader opwerpt.

In deze ontmoeting/confrontatie van werkelijkheden kun jij en eventueel ik of anderen een objectievere beeld krijgen. :wijs:

Zwarte Schaap
20-10-05, 15:25
Geplaatst door Oeroeboeroe
Zwarte Schaap, waarom ben je de laatste tijd zo mild?

Ik vind dat maar een waardeoordeel. Je kunt je beter afvragen waarom je mij de laatste tijd mild vindt.

Mark
20-10-05, 15:38
Zwarte Schaap: zal ik vanavond gaan sporten of moet ik mijn rust nemen met een avondje tv?

Oeroeboeroe
20-10-05, 15:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind dat maar een waardeoordeel. Je kunt je beter afvragen waarom je mij de laatste tijd mild vindt.

:hihi:


Zwarte Schaap, is dat omdat ik verliefd op je ben geworden?

Zwarte Schaap
20-10-05, 15:44
Geplaatst door Mark
Zwarte Schaap: zal ik vanavond gaan sporten of moet ik mijn rust nemen met een avondje tv?

Je kunt gaan sporten en dan je rust nemen met een avondje tv.

Mark
20-10-05, 15:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je kunt gaan sporten en dan je rust nemen met een avondje tv.

:duim:

Marsipulami
20-10-05, 16:33
Welke vraag waar je graag op zou antwoorden is nog niet gesteld ?

Reina
20-10-05, 16:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zit je ergens mee? Heb je altijd iets aan Zwarte Schaap willen vragen of wellicht iets van hem weten of wil je hem gewoon uitschelden, of mischien wil je hem wat zeggen wat je heel lang wilt zeggen maar nooit gedurft hebt te zeggen, grijp nu je kans. Ik zal niet terugschelden en ik zal zoveel mogelijk vragen eerlijk beantwoorden en ik zal een luisterend oor voor je zijn.

Ga je gang.

Waarom lust je ijs?

Reina
20-10-05, 16:36
Wie heb je altijd al willen verkrachten?

Reina
20-10-05, 16:37
Waarom heet je Zwarte Schaap?

Reina
20-10-05, 16:37
Hoe vaak bid jij per dag?

Reina
20-10-05, 16:38
Als je een Jood zou zijn, zou je dan nu in Israel wonen?

Reina
20-10-05, 16:38
Waarom antwoord je niet?

Zijn de vragen toch te moeilijk?

Reina
20-10-05, 16:39
Last van je ballen?

Reina
20-10-05, 16:40
Als je een wolk zou zijn, zou je dan naar droge landen zweven?

Reina
20-10-05, 16:42
Hoeveel levens heb je?

Hoe vaak kun je dood gaan?

Reina
20-10-05, 16:42
Waarom ben je ooit lid geworden van iets?

Zwarte Schaap
20-10-05, 16:49
Geplaatst door Marsipulami
Welke vraag waar je graag op zou antwoorden is nog niet gesteld ?

Heb ik niet.

Reina
20-10-05, 16:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Heb ik niet.

Mwuaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

Béébie!




:jeweetog:

Zwarte Schaap
20-10-05, 17:03
Geplaatst door Reina
Waarom lust je ijs?

Het stimmuleert je smaakpappillen en bij lekkere smaken veroorzaakt het in je hersenen een euforische stemming.


Wie heb je altijd al willen verkrachten? Heb je zulke fantasien?


Waarom heet je Zwarte Schaap? Past bij mijn rol.


Als je een Jood zou zijn, zou je dan nu in Israel wonen? Nee


Waarom antwoord je niet?

Zijn de vragen toch te moeilijk?
Ik was ergens anders


Last van je ballen?
Nee


Als je een wolk zou zijn, zou je dan naar droge landen zweven? Wolken hebben geen wensen


Hoeveel levens heb je? Op aarde 1


Hoe vaak kun je dood gaan?
Fysiek 1 keer.


Waarom ben je ooit lid geworden van iets? Ik ben ooit lid geweest van de bibliotheek om boeken te kunnen lenen.

RinC
20-10-05, 17:12
Hoe heb je Maroc.nl ontdekt?

Zwarte Schaap
20-10-05, 17:17
Geplaatst door RinC
Hoe heb je Maroc.nl ontdekt?

Door de voicechat in de zomer van 2000.

Reina
20-10-05, 17:18
Stink je?

Zwarte Schaap
20-10-05, 17:21
Geplaatst door Reina
Stink je?

Nee, ik heb zelfs nog nooit een deo hoeven te gebruiken.

Mark
20-10-05, 17:23
Welke prikker vind je de meest verwesterde marokkaanse bountie en welke prikker verdenk je ervan om hier te prikken om jonge marokkaanse meisjes tot sex te verleiden.

tot slot: welke prikker is de meest sluwe zionist?

Oeroeboeroe
20-10-05, 17:28
http://www.stripwinkeldickbos.nl/Pixi/Pixi_Marsipulami.jpg

:D Wat doet deze slingeraap in die lichtmast?

Reina
20-10-05, 17:31
Geplaatst door Mark
Welke prikker vind je de meest verwesterde marokkaanse bountie en welke prikker verdenk je ervan om hier te prikken om jonge marokkaanse meisjes tot sex te verleiden.

tot slot: welke prikker is de meest sluwe zionist?
Mie Mie!!! :lole:

Good Kahuna
20-10-05, 17:49
Wie was de schutter op de grassy knoll?

Joesoef
20-10-05, 17:52
Waar kan je lekker en niet al te duur eten in Rotterdam zuid?

Oeroeboeroe
20-10-05, 17:53
:( Waarom nu? Waarom ik? Waarom?

Zwarte Schaap
20-10-05, 18:13
Geplaatst door Mark
[B]Welke prikker vind je de meest verwesterde marokkaanse bountie en welke prikker verdenk je ervan om hier te prikken om jonge marokkaanse meisjes tot sex te verleiden

tot slot: welke prikker is de meest sluwe zionist?

Geen commentaar over anderen.

Mark
20-10-05, 18:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Geen commentaar over anderen.

Correct want roddelen is haram.

en roddelen tijdens ramadan is haram in het kwadraat.

voor de goede orde de juiste antwoorden zijn:

1) Zagora
2) Klaaskop
3) Magen David

Oeroeboeroe
20-10-05, 18:21
Geplaatst door Mark
Voor de goede orde de juiste antwoorden zijn:

1) Zagora
2) Klaaskop
3) Magen David


:haha:

Reina
20-10-05, 18:23
Geplaatst door Mark
Correct want roddelen is haram.

en roddelen tijdens ramadan is haram in het kwadraat.

voor de goede orde de juiste antwoorden zijn:

1) Zagora
2) Klaaskop
3) Magen David

Ik ben 16, moet ik een pm van hem laten zien?




Of nee, laat maar, de laatste keer dat ik dat deed, had ik hem:

"Diep, diep gekwetst en erg teleurgesteld."


































Pedo. :auw:

Mark
20-10-05, 18:24
Geplaatst door Reina
Ik ben 16, moet ik een pm van hem laten zien?
Pedo. :auw:

Maar even iets anders, heb je nog leuke jonge zusjes? :roker:


:fplet:

Mark
20-10-05, 18:25
alleen die van Magen David trek ik in, die is wel ok.

Zwarte Schaap
20-10-05, 18:27
Geplaatst door Mark
Correct want roddelen is haram.

en roddelen tijdens ramadan is haram in het kwadraat.

2) Klaaskop


:gniffel:

Zwarte Schaap
20-10-05, 18:32
Geplaatst door Reina
Ik ben 16, moet ik een pm van hem laten zien?

Of nee, laat maar, de laatste keer dat ik dat deed, had ik hem:

"Diep, diep gekwetst en erg teleurgesteld."

Pedo. :auw:

Slechte zaken moet je altijd in de openbaardheid gooien zodat anderen gewaarschuwd kunnen worden en de dader in zijn slechte daden verhindert wordt zoals Nederland ook met terroristen doet.

delirious
20-10-05, 18:46
Je had ooit -2 strafpunten ZS, wat was de reden?
En waarom sta je nu op 0?

Kom je ooit nog op VVullen?

Mark
20-10-05, 18:50
Geplaatst door delirious
Je had ooit -2 strafpunten ZS, wat was de reden?
En waarom sta je nu op 0?

Kom je ooit nog op VVullen?

Dat is makkelijk, volgens mij had Marruecos of NL-x hem -2 gegeven zodat ie kon zeggen wat ie wilde... en heeft angkor dat bij de laatste herziening van de strafpunten regeling terug gedraaid

niet dat ZS ooit een punt zal krijgen :dood:

Zwarte Schaap
20-10-05, 18:51
Geplaatst door Woman
ZS Ik heb een vraag.

Zied stel je vraag.

delirious
20-10-05, 18:53
Geplaatst door Mark
Dat is makkelijk, volgens mij had Marruecos of NL-x hem -2 gegeven zodat ie kon zeggen wat ie wilde... en heeft angkor dat bij de laatste herziening van de strafpunten regeling terug gedraaid

niet dat ZS ooit een punt zal krijgen :dood:

Hoe ist Zwarte Mark?

De vraag was aan Zwarte Schaap.

Mark
20-10-05, 18:56
Geplaatst door delirious
Hoe ist Zwarte Mark?



Ik prefereer de term African-American Mark.

delirious
20-10-05, 18:57
Geplaatst door Mark
Ik prefereer de term African-American Mark.

Wiggah.. get the fok outta here.

Reina
20-10-05, 18:59
Wisten jullie, dat dankzij mij deze topic nu ook door de WSDB'rs wordt bezocht?

































MaddaFakkaz. :cola:

Mark
20-10-05, 19:01
Geplaatst door delirious
Wiggah.. get the fok outta here.

Yo muthafukahhhh me is outahere, respect to maah niggazhhh :gsm:

Zwarte Schaap
20-10-05, 19:04
Geplaatst door delirious
Je had ooit -2 strafpunten ZS, wat was de reden?
En waarom sta je nu op 0?

Kom je ooit nog op Vullen?

Iemand (Tfoe/Zwarte Kat/Krakeb/850) zat in een discussie waar ik hem te kakken zette zo zwaar te zeuren dat ik strafpunten moest krijgen dat 1 moderator mij dan maar ook strafpunten gaf, negatieve strafpunten wel te verstaan.

Een amerikaanse proffessor had gezegd dat hij vond dat de amerikanen 11 september hadden verdiend. Zijn uitspraak had ik gebruikt in een titel en meneer Angkor greep dat aan om mij ze3ma op mijn plaats te wijzen en heeft mij toen 3 strafpounten gegeven.

In the essay, later revised for a book, Churchill also said that World Trade Centre victims could not be seen as innocent, calling them "little Eichmanns", a reference to German second world war criminal Adolf Eichmann.

http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?postid=1839030#post1839030

delirious
20-10-05, 19:05
Geplaatst door Mark
Yo muthafukahhhh me is outahere, respect to maah niggazhhh :gsm:

You a damn crackerass Sandwiggah for sure.


En nu ophouden dit is ZS' topic.

Zwarte Schaap
20-10-05, 19:06
Geplaatst door ibrahimmm
Waarom geef je geen commentaar?
Vind je de vraag zó persoonlijk?

Welke vraag precies?

Reina
20-10-05, 19:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Welke vraag precies?


die ene :jammer:

RinC
20-10-05, 19:17
Wat vind je van de mensen met een MPS syndroom op dit forum?


Reina, ophouden! Ik ga je ass zo bannen!

Zwarte Schaap
20-10-05, 19:21
Mensen, jemma heeft me opgebeld, ik ga nu even bij haar langs.

Reina
20-10-05, 19:23
Geplaatst door RinC
Wat vind je van de mensen met een MPS syndroom op dit forum?


Reina, ophouden! Ik ga je ass zo bannen!

Mijn ass?

Wat mot je?

Mark
20-10-05, 19:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mensen, jemma heeft me opgebeld, ik ga nu even bij haar langs.

jemma jameson? :verward:

Reina
20-10-05, 19:30
Geplaatst door Mark
jemma jameson? :verward:

dat is rinc

Rourchid
20-10-05, 19:40
Geplaatst door Mark
jemma jameson? :verward:
Uit de basiswoordenlijst Nederlands-Tarifit:
moeder: yemma Zijn/haar moeder: yemmas

Zwarte Kat
20-10-05, 19:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Iemand (Tfoe/Zwarte Kat/Krakeb/850) zat in een discussie waar ik hem te kakken zette zo zwaar te zeuren dat ik strafpunten moest krijgen dat 1 moderator mij dan maar ook strafpunten gaf, negatieve strafpunten wel te verstaan.


Zwaar te zeuren om strafpunten???
Mij te kakken zette???

Je hebt een rijke fantasie....

Ik vroeg alleen aan het beheer of jouw bericht weggehaald kon worden waarin je mij ineens out of the blue zat uit te maken voor pedofiel. Het was offtopic en alleen maar bedoeld als provocatie van jouw kant.
Nooit heb ik gevraagd om jou strafpunten te geven.
Blijkbaar vond nl-x het nodig om je te belonen voor die provocatie door je -2 strafpunten te geven.

Niet de zaken lopen aan te dikken en te verdraaien. Anders ben jij het schaapje dat ik ga slachten met het aankomende schapenfeest.
Mn katten houden wel van taai schapenvlees.......

Joesoef
20-10-05, 19:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mensen, jemma heeft me opgebeld, ik ga nu even bij haar langs.

Ik hoop dat dr broer thuis is. Het is zo koud buiten...........


Maare, waar kan ik nu goedkoop en lekker eten in Rotterdam zuid?

Oeroeboeroe
20-10-05, 19:51
Geplaatst door delirious
Hoe ist Zwarte Mark?

:haha:

Oeroeboeroe
20-10-05, 19:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mensen, jemma heeft me opgebeld, ik ga nu even bij haar langs.



:D Je loopt je lul achterna

Tekst en muziek: Doe Maar

au ik heb de bons gekregen
en ze keek me ijskoud aan
nee ze kon er niet meer tegen
en weet je wat ze zei:
je loopt je lul achterna
je loopt je lul achterna

ze zei: waar was je gisteravond
je liet me wachten in ons bed
och ik weet waar jij vandaan komt
je was weer bij die slet
je loopt je lul achterna
je loopt je lul achterna

oweh oweh mijn god 't is voorbij
oweh oweh ze is niet meer van mij
oweh oweh niet te geloven 't is over
oweh oweh wat moet ik zonder haar
oweh oweh we pasten bij elkaar
oweh oweh niet te geloven 't is over

zeg me wat er nu nog zin heeft
niets dan leegte zonder haar
en moet ik verder zoals ik nu leef
ach wat ze zegt is waar
ik loop mun lul achterna
ik loop mun lul achterna

oweh oweh mijn god 't is voorbij
oweh oweh ze is niet meer van mij
oweh oweh niet te geloven 't is over
oweh oweh wat moet ik zonder haar
oweh oweh we pasten bij elkaar
oweh oweh niet te geloven 't is over

Oeroeboeroe
20-10-05, 19:59
Geplaatst door Reina
Mijn ass?

Wat mot je?

:hihi:

Oeroeboeroe
20-10-05, 20:01
Geplaatst door Joacim
Uit de basiswoordenlijst Nederlands-Tarifit:
moeder: yemma Zijn/haar moeder: yemmas :schok: SORRY ZWARTE SCHAAP!

Zwarte Kat
20-10-05, 20:11
Geplaatst door Woman
Dat is op zn plaats. En het wijzigen van jouw reactie ook.


Dus doe dat.

Ben jij de yemma van Oeroeboeroe?

Oeroeboeroe
20-10-05, 20:12
Geplaatst door Woman
En het wijzigen van jouw reactie ook. Dus doe dat.

:roker: Onzin. Ik was te goeder trouw. En ik moet het juist laten staan, om dat duidelijk te laten blijven.

Bovendien houd ik niet van geschiedsvervalsing.

Oeroeboeroe
20-10-05, 20:21
Geplaatst door Woman
Als je een hart zou hebben en respect zou hebben voor moeders dan zou je het doen.


Doe je het niet dan zegt dat genoeg over jou.



@Zwarte Kat. Nee, maar ik heb respect vor moeders. Ook al is het op fora.

:roker: :moe: Ik denk dat jij je drukker over dit Jemma-incident maakt dan honderd Zwarte Ooien ooit vermogen.

Oeroeboeroe
20-10-05, 20:26
Geplaatst door Woman
Ik spreek je wel als jij geen moeder meer hebt.

:roker: Dat zou ik leuk vinden, want dan kan ik wel wat steun gebruiken, denk ik.

Oeroeboeroe
20-10-05, 20:33
Geplaatst door ibrahimmm
Foeifoei, Oeroeboeroe!
Hoe durf jij je moeder nog te hebben?

http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/s055.gif :haha:

Oeroeboeroe
20-10-05, 20:34
Geplaatst door ibrahimmm
Ik zie een vergissing na een humorvol bedoeld stuk en ook de verontschuldiging.

:stout: En achteraf ook de grap?

Oeroeboeroe
20-10-05, 20:37
Geplaatst door Woman
A . Dat denk ik ook. Niemand die je beter aan zou kunnen voelen en kan steunen.


[.........]


B . Ik zie geen humor in een verband dat staat tussen Moeder en je Lul achterna lopen. Sorry.


Ad A. Hier loop je mijn lul achterna.

Ad B. Hier ben je net mijn moeder.

:D Verband aangetoond?

Oeroeboeroe
20-10-05, 20:46
Geplaatst door ibrahimmm
Welnu:
O. zegt ten eerste al niets over een lul die achterna gelopen dient te worden, hij haalt slechts een stuk text van de in de 80er jaren populaire band Doe Maar aan.
Dit terzijde.
Bedoelt hij er wel iets mee, dan naar alle waarschijnlijkheid een meisje naar wie ZS onderweg is.
Over moeders heeft niemand het tot dan toe gehad.
Toen dat feitelijk werd, reageerde O. met een verontschuldiging.

Dit is wat ik heb gezien.

:roker: En zo is het ook gegaan. Hand op mijn hart. Oeroe is onschuldig.






http://www.eurotv.com/photos/2001ne12145rechter.jpg

Dat is mijn uitspraak, en daar zult u het mee moeten doen.

Oeroeboeroe
20-10-05, 20:52
Geplaatst door ibrahimmm
Als het daar nu bij was gebleven...

:fplet: Lanoumaar...

:roker: Ze bedoelde het goed.

Zwarte Kat
20-10-05, 21:00
:kwaad: En nu zit de hele tijd dat pokke nummer van Doe Maar in mn hoofd

Oeroeboeroe
20-10-05, 21:06
Geplaatst door Zwarte Kat
:kwaad: En nu zit de hele tijd dat pokke nummer van Doe Maar in mn hoofd

:roker: Deze beter? (alvast excuses aan bepaalde iemanden, ik geloof wel in God, maar niet in censuur.)

Heroïne

Tekst en muziek: Doe Maar

Mijn god, wat ben je veranderd, je bent dezelfde niet
Je had zo'n mooie mond vol tanden, daar is niks meer van over
En dan die blik in je ogen, je kijkt wel maar je ziet niets
Ik heb je altijd gemogen, ze vinden je een klootzak

Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Heroine is een vloek
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Hero- wie verdient dat

Als jij alleen was op de wereld, nou, dan kon ik er nog bij
Maar heb het lef eens te beweren dat er niemand naar je omkijkt
Je belazert al je vrienden, verneukt je eigen lief
Besteelt je moeder voor een tientje als jij maar je shot krijgt

Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Heroine is een vloek
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Hero- wie verdient dat

Ah, ah, ah, ah

Je zegt je zit in de zorgen, je bent een zielepiet
En elke dag zeg jij weer: "Morgen stop ik met die rotzooi"
Nou, het is je eigen leven, je moet het zelf maar zien
Maar ik zou er wat voor geven als ik je weer eens lachen zag

Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Heroine is een vloek
Heroine, godverdomme
Heroine, godverdomme
Wie, heregod, verdient dat

Oeroeboeroe
20-10-05, 21:08
:roker: En nou weer back on topic.

Zwarte Schaap, ben je wel eens in Istanbul geweest?

nl-x
20-10-05, 21:09
Geplaatst door Zwarte Kat
met het aankomende schapenfeest.
Schapenfeest?! Wa's dat? Houden zij ook feesten? Wat doen zij dan? Slachten zij een mens? Of een kat ofzo?

Zwarte Kat
20-10-05, 21:11
Geplaatst door nl-x
Schapenfeest?! Wa's dat? Houden zij ook feesten? Wat doen zij dan? Slachten zij een mens? Of een kat ofzo?

Dat is het feest waarbij de katten de schapen slachten.
:wohaa:

Zwarte Kat
20-10-05, 21:13
Geplaatst door Oeroeboeroe
:roker: Deze beter? (alvast excuses aan bepaalde iemanden, ik geloof wel in God, maar niet in censuur.)

Heroïne


De yemma van mn yemma had vroeger een hekel aan dat nummer vanwege dat gevloek erin.

Oeroeboeroe
20-10-05, 21:21
Geplaatst door Zwarte Kat
De yemma van mn yemma had vroeger een hekel aan dat nummer vanwege dat gevloek erin.

:roker: Ik had er om die reden ook een hekel aan. Ik vloek zelf overigens nooit. Maar op één of andere manier hoort het in dit nummer. Om de kansloosheid van heroïne kracht bij te zetten, denk ik.

Oeroeboeroe
20-10-05, 21:24
http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00793/frits_barend_en_hen_793481b.jpg

Zwarte Schaap, appels of peren?

Marijnissen of Halsema?

Mart Smeets of Kunta Kinte?

Good Kahuna
20-10-05, 21:29
Geplaatst door Oeroeboeroe
http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00793/frits_barend_en_hen_793481b.jpg

Zwarte Schaap, appels of peren?

Marijnissen of Halsema?

Mart Smeets of Kunta Kinte?

Bassie of Adriaan?

Zwarte Kat
20-10-05, 21:33
Geplaatst door ibrahimmm
In Vlaanderen zeggen ze tegen grootmoeder "bobonneke" en dat betekent grootmoeder...

Doet me denken aan deze text:

Als moeder zong was heel het huis in vreugde
Als moeder zong was iedereen vol jolijt

Daar staat zij naarstig al bij haar kookfornuis
Want straks komt vader stomdronken thuis
Dan stinkt zijn adem naar alkohol en look
En krijgt ze slagen van de kachelpook

Als moeder zong was heel het huis in vreugde
Als moeder zong was iedereen vol jolijt

Haar oudste jongen moet morgen naar het leger
En haar dochter werd ook zwanger van een Japanner
En terwijl vader hevig loopt te vloeken
Wast zij gedwee al zijn gele onderbroeken

Als moeder zong was heel het huis in vreugde
Als moeder zong was iedereen vol jolijt

Haar kindje schoon, zijn handjes kleven
Het heeft z’n papje open gewreven
Het zit te janken van ‘t kan nie meer
Maar daar komt vader met zijn geweer

Als moeder zong was heel het huis in vreugde
Als moeder zong was iedereen vol jolijt

Grootmoeder loopt reeds de hele dag te grollen
Haar beide benen zijn weer dik gezwollen
En in z’n kamer ligt grootvader op sterven
Hip hip hoera, we zullen weer eens erven

Als moeder zong was heel het huis in vreugde
Als moeder zong was iedereen vol jolijt

In ‘t zweet haar’s aanschijns behangt zij al de muren
En op haar knieën zit zij de vloer te schuren
Doch in die houding kon zij niet ontkomen
En zo heeft vader haar tot driemaal toe genomen

Als moeder zong was heel het huis in vreugde
Als moeder zong was iedereen vol jolijt

Wat is ditte voor zwaar anti-familie lied?

Zwarte Kat
20-10-05, 21:36
Geplaatst door Oeroeboeroe
:roker: Ik had er om die reden ook een hekel aan. Ik vloek zelf overigens nooit. Maar op één of andere manier hoort het in dit nummer. Om de kansloosheid van heroïne kracht bij te zetten, denk ik.

Ja het maakt de tekst des te intenser door het gevloek erin. Maar wist ik veel toen ik dat als jochie op de radio hoorde.
:D Ik vond het gewoon prachtig dat er gevloekt werd in een populair liedje. Had geen flauw benul waar die tekst nou overging.
(mn oma trouwens ook niet)

Zwarte Kat
20-10-05, 21:44
Geplaatst door ibrahimmm
Urbanus van Anus...

Ooh die gast. Totaal niet aan gedacht. Ik zat meer te denken aan die beroemde langharige schrijver uit België. Die is vaak erg cynisch.

Zwarte Schaap
20-10-05, 21:59
Geplaatst door RinC
Wat vind je van de mensen met een MPS syndroom op dit forum?


Ik vind het vervelend en het stagneert de discussies. Vaak worden door MPS'jes elke keer oude koeien onder een andere naam weer opgerakeld en moet je aan dezelfde persoon hetzelfde verhaal vertellen, terwijl je niet weet dat het een MPS je is. Zelf wordt ik kribbig tegen nieuwe prikkers omdat ik dan het gevoel heb dat het MPS jes zijn.

Kortom nee gatsiederie ik hou er niet van. (MPS jes die hun oude naam kenbaar maken heb ik neits tegen.)

Oeroeboeroe
20-10-05, 22:03
Geplaatst door Zwarte Kat
Ja het maakt de tekst des te intenser door het gevloek erin. Maar wist ik veel toen ik dat als jochie op de radio hoorde.
:D Ik vond het gewoon prachtig dat er gevloekt werd in een populair liedje. Had geen flauw benul waar die tekst nou overging.
(mn oma trouwens ook niet)

:mrt: Ik heb het nooit prachtig gevonden dat er werd gevloekt in dit nummer, eerder eng...

:roker: Maar, zoals gezegd, het hoort in dit nummer thuis.

Tini
20-10-05, 22:05
Ik wil ook meedoen.

Zwarte schaap, wat vind je van de nieuwe generatie Marokkanen die tegen hun moeder mama moeten zeggen ipv jemma.

barneveld
20-10-05, 22:06
omdat ik niet zo slim ben als jij wil ik je paar vragen stelen waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden ik verwacht dat het geen probleem zullen voor jou.

vraag 1

stel ik vlieg met een ruimteschip met snelheid van het licht in het donker en als ik de lichten aan zet zal ik iets zien of niet.


Vraag 2

welk invloed of invloeden heeft vakkevullen op je gehad.


vraag 3

waarom heeft een grensrechter(asistentscheidsrechter) een vlag in zijn hand.

vraag 4

waarom houd ik eind van de maand geen geld over.

vraag 5

waarom is marokko geloot tegen egyptie, libie en ivoorkust voor afrika cup


vraag 6

waarom bestaat voetschimmel.

vraag 7

wat is de doel dat mensen verschillend huidskleur hebben


vraag 8

waarom heeft een koud waterkraan en blauw kleur en warm waterkraan een rood kleur

vraag 9

waarom zit chloor meestal in een geel flakon

vraag 10

heb jij nog vragen.


ik zal je zeer dank baar voor je antwoorden.
groetejs
Barneveld

MaRiaH
20-10-05, 22:06
Geweldig topic ZS..

dit zouden er meer moeten doen.. :melig2:

Zwarte Schaap
20-10-05, 22:28
Geplaatst door Zwarte Kat
Zwaar te zeuren om strafpunten???
Mij te kakken zette???

Je hebt een rijke fantasie....

Ik vroeg alleen aan het beheer of jouw bericht weggehaald kon worden waarin je mij ineens out of the blue zat uit te maken voor pedofiel. Het was offtopic en alleen maar bedoeld als provocatie van jouw kant.
Nooit heb ik gevraagd om jou strafpunten te geven.
Blijkbaar vond nl-x het nodig om je te belonen voor die provocatie door je -2 strafpunten te geven.

Beste Zwarte Katgozertje,

Beter laat je het rusten want voordat je het weet zul je een grote smak maken als ik er serieus op inga. En believe me ik heb 100 % gelijk.


Niet de zaken lopen aan te dikken en te verdraaien. Anders ben jij het schaapje dat ik ga slachten met het aankomende schapenfeest.
Mn katten houden wel van taai schapenvlees.......

Geloof me nou maar gozer, ik weet waar ik over praat. Ik heb vandaag geen zin om je een psychologische dreun te geven, dus laat het rusten.

Zwarte Schaap
20-10-05, 22:34
Geplaatst door Joesoef
Maare, waar kan ik nu goedkoop en lekker eten in Rotterdam zuid?

Kijk ik eet vrijwel nooit buiten de deur. Maar halal zou ik zeggen probeer Mevlana (=turks en is best wel klein) op de Beyerlandse laan, aan het begin. Ik kom trouwens niet van zuid, ik kom uit het centrum.

Zwarte Schaap
20-10-05, 22:40
Geplaatst door Oeroeboeroe
:roker: En nou weer back on topic.

Zwarte Schaap, ben je wel eens in Istanbul geweest?

Nee

Zwarte Schaap
20-10-05, 22:44
Geplaatst door Tini
Ik wil ook meedoen.

Zwarte schaap, wat vind je van de nieuwe generatie Marokkanen die tegen hun moeder mama moeten zeggen ipv jemma.

Verkaasd of verfranst zoals in de grote steden in Marokko.

Zwarte Schaap
20-10-05, 22:56
Geplaatst door barneveld
omdat ik niet zo slim ben als jij wil ik je paar vragen stelen waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden ik verwacht dat het geen probleem zullen voor jou.

vraag 1

stel ik vlieg met een ruimteschip met snelheid van het licht in het donker en als ik de lichten aan zet zal ik iets zien of niet.

Nou ik ben ook niet zo slim hoor, maar twee weten meer dan 1.

antwoord:

1) Dat weet ik niet zo goed, ik weet niet eens of onze lichaam dat wel aankan. Maar als onze lichaam dat aankan dan zie je zoeizo wel wat kan zien ookal doe het licht niet aan, je ziet namelijk de sterren in de verte.


Vraag 2

welk invloed of invloeden heeft vakkevullen op je gehad.

2) Geen.


vraag 3

waarom heeft een grensrechter(asistentscheidsrechter) een vlag in zijn hand.

3) Daarmee kan hij de aandacht trekken van de scheidsrechter, de spelers en het publiek.


vraag 4

waarom houd ik eind van de maand geen geld over.

4) Omdat je meer opmaakt dan wat je verdient. Je kunt ook vragen om per week uitbetaald te worden.


vraag 5

waarom is marokko geloot tegen egyptie, libie en ivoorkust voor afrika cup
Is dat zo?
5) Gods wil


vraag 6

waarom bestaat voetschimmel.

6) Omdat er voeten bestaan


vraag 7

wat is de doel dat mensen verschillend huidskleur hebben
Om zich te beschermen


vraag 8

waarom heeft een koud waterkraan en blauw kleur en warm waterkraan een rood kleur

8) Rood is een warme kleur en blauw een koele kleur. Denk aan de zee en denk aan het vuur.


vraag 9

waarom zit chloor meestal in een geel flakon

9) Geel is denk ik in de natuur een signaal kleur dat gevaar aanduidt, denk aan de strepen van een wesp en andere insekten


vraag 10

heb jij nog vragen.

Waar was je de laatste tijd?



ik zal je zeer dank baar voor je antwoorden.
groetejs
Barneveld

Graag gedaan

Zwarte Kat
20-10-05, 23:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Beste Zwarte Katgozertje,

Beter laat je het rusten want voordat je het weet zul je een grote smak maken als ik er serieus op inga. En believe me ik heb 100 % gelijk.


Ik daag je uit!
Toon het me maar aan waarin er staat dat ik zeurde om strafpunten.
Jij bent degene die dit beweerd dus laat het me maar zien.
Je komt niet weg met je gebluf.

Nelis70
20-10-05, 23:11
Geplaatst door Zwarte Kat
Ik daag je uit!
Toon het me maar aan waarin er staat dat ik zeurde om strafpunten.
Jij bent degene die dit beweerd dus laat het me maar zien.
Je komt niet weg met je gebluf.

Als jullie hier dan nou eens een fijne andere topic voor kunnen openen. Het was zo'n leuk draadje.

Nelis70
20-10-05, 23:13
ZS 2 vraagjes:

Wat heb je harder nodig: sterk geheugen of sterk analyserend vermogen

Je hebt ooit de term 'Newtoniaanse quantummechanica oid gebruikt. Hoe kwam je daaraan?

Nelis70
20-10-05, 23:21
Geplaatst door ibrahimmm
:gniffel:

I: 3 vraagjes:

Literair gezien:
Bijbel of Koran

Newton of Mandela

Lettertype 12 of 32

Zwarte Kat
20-10-05, 23:22
Geplaatst door Nelis70
I: 3 vraagjes:

Literair gezien:
Bijbel of Koran

Newton of Mandela

Lettertype 12 of 32

Niet om te miereneuken maar lettertype 12 en 32 bestaan niet

Nelis70
20-10-05, 23:24
Geplaatst door Zwarte Kat
Niet om te miereneuken maar lettertype 12 en 32 bestaan niet

Helemaal gelijk.
Ik bedoelde lettergrootte, maar dat zal je al wel hebben begrepen. 't Is al een beetje laat

Nelis70
20-10-05, 23:32
Geplaatst door ibrahimmm
1. Een Ongewoon Gesprek Met God
2. Nelson? Dan maar Kofi Annan, die geeft net iets ruitelijker toe lid te zijn van de vrijmetselarij...
3. Vietnamees, mits vegetarisch...

Multiple Choice of open vraag?

Oeroeboeroe
20-10-05, 23:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je kunt ook vragen om per week uitbetaald te worden.

:haha:

Oeroeboeroe
20-10-05, 23:39
Geplaatst door Nelis70
Als jullie hier dan nou eens een fijne andere topic voor kunnen openen. Het was zo'n leuk draadje.

:vreemd: Dit is nog niks. Ik werd net op WSDB bestraffend toegesproken door ene Sou, die erbij was gehaald door een handtas genaamd Tamza en Rip ofzo. Volkomen onterecht!

Zie http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=157622 .


:hihi: Ze zijn in blinde paniek daar, sinds ik een beetje reclame maak voor NVDD...

barneveld
20-10-05, 23:39
Geplaatst door Oeroeboeroe
:haha:

:fpotver: :confused: :fpotver: :confused: :melig: :melig: :ego:

Oeroeboeroe
20-10-05, 23:40
Geplaatst door barneveld
:fpotver: :confused: :fpotver: :confused: :melig: :melig: :ego: :p Rustig maar barney, was niet vervelend bedoeld. Gewoon leuk bedacht van ZS.

Oeroeboeroe
20-10-05, 23:43
Geplaatst door Oeroeboeroe
:vreemd: Dit is nog niks. Ik werd net op WSDB bestraffend toegesproken door ene Sou, die erbij was gehaald door een handtas genaamd Tamza en Rip ofzo. Volkomen onterecht!

Zie http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=157622 .


:hihi: Ze zijn in blinde paniek daar, sinds ik een beetje reclame maak voor NVDD...

:roker: :watte?: Mag ik svp een beetje steun?

Zwarte Kat
20-10-05, 23:44
Geplaatst door Nelis70
Helemaal gelijk.
Ik bedoelde lettergrootte, maar dat zal je al wel hebben begrepen. 't Is al een beetje laat

Ja ik had je wel door wat je bedoelde. Sterker nog, ik zit nu middenin de lettergroottes.
:( Ik moet een grafische opdracht afhebben voor vanmiddag maar ben nog lang niet klaar........

Zwarte Kat
20-10-05, 23:46
Geplaatst door Oeroeboeroe
:roker: :watte?: Mag ik svp een beetje steun?

Ik zie die Sou hier nooit.
Het lijkt wel alsof Rinc de enige mod is die het hier aandurft om te modereren.

Oeroeboeroe
20-10-05, 23:58
Geplaatst door Zwarte Kat
Ik zie die Sou hier nooit.
Het lijkt wel alsof Rinc de enige mod is die het hier aandurft om te modereren.

:zozo: Aandurft, aandurft...wij zijn toch geen onmensen?!

Oeroeboeroe
20-10-05, 23:59
:roker: Zwarte Schaap, ben ik een slecht mens?

Marsipulami
21-10-05, 00:00
Vraag aan ZS: Hoe sta jij nou tgo de taliban in Afghanistan ? Zijn er verschillen tussen jouw kijk op de zaak en hun kijk op de zaak ?

barneveld
21-10-05, 00:02
Geplaatst door Zwarte Kat
Ja ik had je wel door wat je bedoelde. Sterker nog, ik zit nu middenin de lettergroottes.
:( Ik moet een grafische opdracht afhebben voor vanmiddag maar ben nog lang niet klaar........

wordt het niet tijd om aan te gaan werken

barneveld
21-10-05, 00:04
Geplaatst door Marsipulami
Vraag aan ZS: Hoe sta jij nou tgo de taliban in Afghanistan ? Zijn er verschillen tussen jouw kijk op de zaak en hun kijk op de zaak ?

misschien stom vraag maar om wat voor zaak heb jij het, kleding zaak of schoenenzaak?

Zwarte Kat
21-10-05, 00:16
Geplaatst door Oeroeboeroe
:zozo: Aandurft, aandurft...wij zijn toch geen onmensen?!

Waarom zijn ze er dan niet? Ik zie die mods hier nooit.

Zwarte Kat
21-10-05, 00:19
Geplaatst door barneveld
wordt het niet tijd om aan te gaan werken

Ik ben aan het werk. :rotpc:
Tussen de bedrijven door zit ik hier een beetje te prikken ter vermaak en afleiding

Oeroeboeroe
21-10-05, 00:22
Geplaatst door Zwarte Kat
Waarom zijn ze er dan niet? Ik zie die mods hier nooit.


:roker: Angkor en Rinc wel, die andere vier niet inderdaad.

:) Des te meer haast maken met Taouanza terughalen!

Zwarte Schaap
21-10-05, 00:38
Geplaatst door Zwarte Kat
Ik daag je uit!
Toon het me maar aan waarin er staat dat ik zeurde om strafpunten.
Jij bent degene die dit beweerd dus laat het me maar zien.
Je komt niet weg met je gebluf.

Nee joh, deze keer laat ik je gaan! :tik:

Zwarte Kat
21-10-05, 00:40
Geplaatst door Oeroeboeroe
:roker: Angkor en Rinc wel, die andere vier niet inderdaad.

:) Des te meer haast maken met Taouanza terughalen!

Tao??
Liever niet!
Doe mij maar Kid Capri en Sou. Dat zijn goeie mods.

Zwarte Schaap
21-10-05, 00:41
Geplaatst door ibrahimmm
Waarom houd je niet van Kat?
Of heb je wat tegen Zwarte?

Heb je het tegen mij?

Oeroeboeroe
21-10-05, 00:44
Geplaatst door Zwarte Kat
Tao??
Liever niet!
Doe mij maar Kid Capri en Sou. Dat zijn goeie mods.

:ninja: Sou???!!!

:vreemd: Heb jij die schandalige censuur wel gelezen, waar ik eerder op wees?!!

:mrt: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=157622

barneveld
21-10-05, 00:50
zwarte schaap ik heb nog een vraag waarom wordik niet toegelaten tot de chat
voor dat ik binnen ben word ik al verbannen. hoe kan dat

barneveld
21-10-05, 00:53
zwart schaap
wat vind je van mij spreekbeurt. moet ik nog iets aanpassen of kan het zo door.


Spreekbeurt Koffiezetapparaat

Intro
Je kent het wel. Docenten kunnen niet zonder het, en als ze een paar uur zonder zitten gaan ze helemaal stressen. De rode bekertjes staan overal, maar waar komt die koffie nou eigenlijk vandaan en hoe werkt dat apparaat?

Geschiedenis
Koffiezetapparaten bestaan al honderden jaren. Mensen hebben een koffiezetapparaat bedacht omdat ze sneller koffie wilden zetten als dat het met de hand ging. Vroeger zette mensen koffie met de hand. Maar ze wilden dat dit sneller kon. Je hebt allerlei koffiezetapparaten, al 40 jaar lang worden er elk jaar nieuwe apparaten ontworpen. Hoe het koffiezetapparaat eruit ziet verschilt dan, maar de apparaten blijven op dezelfde manier koffie zetten en dezelfde onderdelen zitten elke keer weer in het apparaat.

Waarvoor dient het apparaat?
Om koffie te zetten

Hoe gebruik je het apparaat?
Je kunt op verschillende manieren koffie zetten. Met de hand, automatisch of bijvoorbeeld in poedervorm. Als je koffie zet met een koffiezetapparaat neemt het verschillende handelingen van je over, je hoeft bijvoorbeeld het water niet te verwarmen en een warmhoudplaatje (dat is waar de koffie op staat als hij klaar is) houd de koffie warm. Tessa laat nu zien hoe het automatisch gaat.
– filmpje-

Een overzicht van de deelsystemen.
Er zijn 3 deelsystemen.
- Één van de deelsystemen is het verwarmingselement. Het verwarmingselement zorgt ervoor dat het water wat je in het koffiezetapparaat doet gaat koken. > Zit onderin koffiezetapparaat
- Een tweede deelsysteem is stoom. De stoom uit het verwarmingselement komt bij het koffiemaalsel. > Van onderaan via dat waterding naar bovenaan wijzen
- Het derde deelsysteem is het warmhoudplaatje. Dit plaatje zorgt ervoor dat de koffie warm blijft als hij geschonken is > Zit onder de kan.

- Tekening uit boek in het groot erbij en vertellen -

Input Proces Output
+Materie
- Koffiemaalsel
- Water
- Filter
- Water verwarmen tot het kookt
- Water in scheutjes opgieten + Materie
- Koffie (warme)
- Koffiedrab
- Filter
+ Energie
- Elektrische energie uit het stopcontact - Als de watervoorraad op is gaat het warmte-element uit + Energie
- Apparaat wordt warm
- Warmte van de koffie
+ Informatie
- Aan of uit
- Hoeveel water
- Hoeveel koffiemaalsel - Koffie warm houden met het warmhoudplaatje - Informatie
- Aan het water- en koffieniveau zie je dat de koffie is gezet
- Aan het ophouden van het pruttelen is het ook te horen
- Als het lampje brandt weet je dat het apparaat aanstaat en de koffie nog warm is

Uit andere jaren
De vorige jaren hebben we onderwerpen behandeld die ook in het koffieapparaat verwerkt zijn. Er word elektrische energie gebruikt die uit het stopcontact komt, het koffiezetapparaat is ook een automaat omdat hij verschillende handelingen uit zichzelf doet als je op ’n knop drukt.


Belangrijk! Dit verslag is bedoeld als naslagwerk. Lever nooit verslagen van internet zomaar bij je leraar in, tenzij hier om gevraagd wordt. Je bent zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van dit soort fraude. Meer antwoorden op soortgelijke vragen lees je in de

Zwarte Schaap
21-10-05, 00:54
Geplaatst door Nelis70
ZS 2 vraagjes:

Wat heb je harder nodig: sterk geheugen of sterk analyserend vermogen?

Sterk analyserend vermogen is handiger. Het geluk om beide te bezitten is natuurlijk nog handiger.


Je hebt ooit de term 'Newtoniaanse quantummechanica oid gebruikt. Hoe kwam je daaraan? Quantummechanica is een aanvulling op de newtoniaanse natuurkunde. De newtoniaanse natuurkunde is niet toereiekendom het gedrag van zeer kleine deeltjes te beschrijven.

Egens in mijn geheugen moet ik dat opgepikt hebben. Waarschijnlijk in een programma die de snaartheorie behandelde. Daar werd dacht ik uitgelegd hoe de snaartheorie de newtoniaanse quantummechanica en de bevindingen van Einstein samenbracht.

sjaen
21-10-05, 00:54
Geplaatst door Oeroeboeroe
:ninja: Sou???!!!

:vreemd: Heb jij die schandalige censuur wel gelezen, waar ik eerder op wees?!!

:mrt: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=157622

Ik ben zwaar tegen censuur, vindt het ongehoord!!!!

Zwarte Kat
21-10-05, 00:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee joh, deze keer laat ik je gaan! :tik:

Je hebt weinig keus. Je bluft erop los zonder een poot om op te staan.

Zwarte Kat
21-10-05, 00:59
Geplaatst door Oeroeboeroe
:ninja: Sou???!!!

:vreemd: Heb jij die schandalige censuur wel gelezen, waar ik eerder op wees?!!

:mrt: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=157622

Tis toch goed wat ze doet.
Zo stimuleert ze de vaste prikkers van WSDB om ook naar NvdD te gaan.

Zwarte Schaap
21-10-05, 01:06
Geplaatst door Marsipulami
Vraag aan ZS: Hoe sta jij nou tgo de taliban in Afghanistan ? Zijn er verschillen tussen jouw kijk op de zaak en hun kijk op de zaak ?

Allereerst ik weet er veelste weinig van af.

Ik zie het als een regering die ontstaat na een bloedige oorlog. Op een eenheidstaat te maken van een land die zo lang verdeeld en geslagen is met minimale middelen kan dat voor ons hier heel hard overkomen. Maar de levensomstandigheden waren daar ook keihard.

Ik zie de taliban als een agrarische gemeenschap aan het begin van een in puin geschoten land die met minimale middelen een eenheidsstaat, regering en bestuur probeerden te vormen.

Ook denk ik dat de overwinning van de Taliban op de Russen het einde van de koude oorlog heeft ingeluid.

Vandaag was er op nova een afghaan die reageerde op het allernieuwste schandaal van de Amerikaanse soldaten in afghanistan waar ze doelbewust lijken van vermeende taliban doelbewust religieus vernederden, uitscholden en in brand staken, dat als het zo doorgaat de amerikanen hetzeldfde staat te wachten als de russen. Wie weet zal daar ook het einde van de Amerikanen ingeluid worden. Maar mischien was het alleen maar ijdele hoop van die afghaan.


Ik ken hun kijk niet, dus daar kan ik geen antwoord op geven.

Zwarte Schaap
21-10-05, 01:16
Geplaatst door Zwarte Kat
Je hebt weinig keus. Je bluft erop los zonder een poot om op te staan.

Come on wees nou eens ook een keer inschikkelijk ! Stap eens af van het machogedrag.

Oeroeboeroe
21-10-05, 01:31
Geplaatst door barneveld
zwart schaap
wat vind je van mij spreekbeurt. moet ik nog iets aanpassen of kan het zo door.


Spreekbeurt Koffiezetapparaat

Intro
Je kent het wel. Docenten kunnen niet zonder het, en als ze een paar uur zonder zitten gaan ze helemaal stressen. De rode bekertjes staan overal, maar waar komt die koffie nou eigenlijk vandaan en hoe werkt dat apparaat?

Geschiedenis
Koffiezetapparaten bestaan al honderden jaren. Mensen hebben een koffiezetapparaat bedacht omdat ze sneller koffie wilden zetten als dat het met de hand ging. Vroeger zette mensen koffie met de hand. Maar ze wilden dat dit sneller kon. Je hebt allerlei koffiezetapparaten, al 40 jaar lang worden er elk jaar nieuwe apparaten ontworpen. Hoe het koffiezetapparaat eruit ziet verschilt dan, maar de apparaten blijven op dezelfde manier koffie zetten en dezelfde onderdelen zitten elke keer weer in het apparaat.

Waarvoor dient het apparaat?
Om koffie te zetten

Hoe gebruik je het apparaat?
Je kunt op verschillende manieren koffie zetten. Met de hand, automatisch of bijvoorbeeld in poedervorm. Als je koffie zet met een koffiezetapparaat neemt het verschillende handelingen van je over, je hoeft bijvoorbeeld het water niet te verwarmen en een warmhoudplaatje (dat is waar de koffie op staat als hij klaar is) houd de koffie warm. Tessa laat nu zien hoe het automatisch gaat.
– filmpje-

Een overzicht van de deelsystemen.
Er zijn 3 deelsystemen.
- Één van de deelsystemen is het verwarmingselement. Het verwarmingselement zorgt ervoor dat het water wat je in het koffiezetapparaat doet gaat koken. > Zit onderin koffiezetapparaat
- Een tweede deelsysteem is stoom. De stoom uit het verwarmingselement komt bij het koffiemaalsel. > Van onderaan via dat waterding naar bovenaan wijzen
- Het derde deelsysteem is het warmhoudplaatje. Dit plaatje zorgt ervoor dat de koffie warm blijft als hij geschonken is > Zit onder de kan.

- Tekening uit boek in het groot erbij en vertellen -

Input Proces Output
+Materie
- Koffiemaalsel
- Water
- Filter
- Water verwarmen tot het kookt
- Water in scheutjes opgieten + Materie
- Koffie (warme)
- Koffiedrab
- Filter
+ Energie
- Elektrische energie uit het stopcontact - Als de watervoorraad op is gaat het warmte-element uit + Energie
- Apparaat wordt warm
- Warmte van de koffie
+ Informatie
- Aan of uit
- Hoeveel water
- Hoeveel koffiemaalsel - Koffie warm houden met het warmhoudplaatje - Informatie
- Aan het water- en koffieniveau zie je dat de koffie is gezet
- Aan het ophouden van het pruttelen is het ook te horen
- Als het lampje brandt weet je dat het apparaat aanstaat en de koffie nog warm is

Uit andere jaren
De vorige jaren hebben we onderwerpen behandeld die ook in het koffieapparaat verwerkt zijn. Er word elektrische energie gebruikt die uit het stopcontact komt, het koffiezetapparaat is ook een automaat omdat hij verschillende handelingen uit zichzelf doet als je op ’n knop drukt.


Belangrijk! Dit verslag is bedoeld als naslagwerk. Lever nooit verslagen van internet zomaar bij je leraar in, tenzij hier om gevraagd wordt. Je bent zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van dit soort fraude. Meer antwoorden op soortgelijke vragen lees je in de

http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/m030.gifIk zou wel die laatste alinea schrappen!

Oeroeboeroe
21-10-05, 01:34
Geplaatst door Zwarte Kat
Tis toch goed wat ze doet.
Zo stimuleert ze de vaste prikkers van WSDB om ook naar NvdD te gaan.

:duivels: Draaikont!

Oeroeboeroe
21-10-05, 01:36
Geplaatst door Oeroeboeroe
http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/m030.gifIk zou wel die laatste alinea schrappen!

[Sorry, Schaap, voor het beantwoorden. Ik hoopte een ramp te voorkomen met mijn reactie.]

Zwarte Schaap
21-10-05, 01:37
Geplaatst door ibrahimmm
Geplaatst door ibrahimmm
Waarom houd je niet van Kat?
Of heb je wat tegen Zwarte?

Ondanks het feit dat er nu ook openlijk vragen aan mij worden gesteld, moet ik toch nog steeds in de aanname zijn dat dit topic ervoor in het leven geroepen is om vragen aan jou te stellen en er een antwoord op te krijgen.

Ik zag dat je in gesprek was met anderen en kon niet direct afleiden dat het voor mij bedoeld was.

Nu je antwoord op je vragen.

1) Ik heb denk ik niet kenbaar gemaakt dat ik niet van kat hou of er wel van hou. Een overbodige vraag dus.

2) Zie 1.

Oeroeboeroe
21-10-05, 01:38
:p Zwarte Schaap, hoe laat is het?

Zwarte Schaap
21-10-05, 01:40
Geplaatst door Oeroeboeroe
[Sorry, Schaap, voor het beantwoorden. Ik hoopte een ramp te voorkomen met mijn reactie.]

Te onnozele vragen en/of reakties reageer ik natuurlijk niet op.

Zwarte Kat
21-10-05, 01:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Come on wees nou eens ook een keer inschikkelijk ! Stap eens af van het machogedrag.

Je zit over mij een opgeklopt schippersverhaal aan Delirious te vertellen en dan moet ik inschikkelijk zijn?
Bekijk jij het.

Met het offerfeest zal ik je ritueel slachten en aan mn katten voeren.
Ze zijn dol op rauw hart.

Zwarte Kat
21-10-05, 01:51
Geplaatst door Oeroeboeroe
:duivels: Draaikont!

Vooruit omdat jij het bent. Ik zal Sou schrappen. Dan houden we nog Kid Capri over. Dat is een prima mod. Daar kun je moeilijk iets over aan te merken hebben.

tr_imparator
21-10-05, 01:57
lust je drop?

Oeroeboeroe
21-10-05, 02:00
Geplaatst door Zwarte Kat
Vooruit omdat jij het bent. Ik zal Sou schrappen. Dan houden we nog Kid Capri over. Dat is een prima mod. Daar kun je moeilijk iets over aan te merken hebben.

:roker: Ik heb 'm wel eens gezien, meen ik, en hij vond het snel best, geloof ik, ja.

Laten we het Zwarte Schaap vragen.

:gsm: Zwarte Schaap, is Kid Capri een goede mod?

Zwarte Schaap
21-10-05, 02:05
Geplaatst door ibrahimmm
Als jij onder kenbaar maken verstaat dat jij het niet met die woorden hebt gezegd, moet ik je gelijk geven.
Het is in de Nederlandse taal echter zo dat je al iets kenbaar kunt maken zonder het uit te spreken... Dan suggereer je dat ik iets over Zwarte Kat kenbaar wil maken zonder het uit te spreken. Dat vind ik te ver gezocht.

Zwarte Schaap
21-10-05, 02:18
Geplaatst door Zwarte Kat
Je zit over mij een opgeklopt schippersverhaal aan Delirious te vertellen en dan moet ik inschikkelijk zijn?
Bekijk jij het.

Met het offerfeest zal ik je ritueel slachten en aan mn katten voeren.
Ze zijn dol op rauw hart.

Oke omdat jij het graag wilt.

Ik moet je bekennen dat je geheugen je in de steek heeft gelaten. Je zit er totaal naast. Het klopt dat ik jou beschuldigt heb dat je pedofilie zaken goedpraate. Je weet ook dat mijn argument is dat je dat zelf ooit beweerd hebt. Jij vond namelijk dat minderjarige kinderen sex met volwassenen mochten hebben als het uit vrije keus gebeurde. Je hebt ook zelf beweerd dat je nog steeds achter je mening van sex met kinderen staat. Dat heb ik je wel een paar keer (ik denk 3 keer) in je ogen gewreven. Maar dit allemaal was niet de reden dat ik die min-strafpunten kreeg.

De aanleiding dat ik die negatieve strafpunten heb gekregen was omdat:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1442224#post1442224

zie ook dit:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1445611#post1445611

Zwarte Schaap
21-10-05, 02:19
Geplaatst door tr_imparator
lust je drop?

sommige wel.

Oeroeboeroe
21-10-05, 02:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
zie ook dit:

:fparty: Nou dat kwam door 850 die tekeer ging tegen ZS dat hij aan het provoceren was. ZS sprak 850 aan op zijn zieke valse beschuldigingen richting Freya. Om zijn blamage te verhullen ging 850 als een hysterische idioot tekeer tegen ZS en hem van provoceren beschuldigen en dreigen met beheer. Die -2 is een antwoord van beheer op 850-aanstellerij. Duidelijk?

Afz: Taouanza (!!!)

http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/d050.gif


http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s035.gif

Zwarte Schaap
21-10-05, 02:28
Geplaatst door ibrahimmm
Ten eerste: ik suggereer niets.
Ten tweede: ik heb niet gezegd dat je iets kenbaar WILT maken. Maar uit de hele context valt wel af te leiden dat je wat met hem uit lijkt te moeten vechten.


Zie je eigen woorden:

Het is in de Nederlandse taal echter zo dat je al iets kenbaar kunt maken zonder het uit te spreken...


En als hij dan acte de presance geeft, wil je er ineens niet meer aan...

Je kunt ook gewoon toegeven dat je wel doorhebt dat jij geen ereprikker op maroc bent en dat die -2 punten een leuke grap waren, niet minder, maar ook zeker niet meer!

Je kunt zeggen over ZK wat je wilt, maar iemand die trots is dat hij de hem door God gegeven dingen koestert, heeft mijn sympathie!

@ZK: :duim:


Pff wat word ik weer moe van dit soort gedoe zeg !

Ik hoef helemaal niets uit te vechten, daarom wil ik er juist niet op ingaan, maar oke inmidels ben ik er nu wel op ingegaan.

Het was maar toevallig een vraag van een prikker dat zijn naam genoemd moest worden, immers hij was de aanleiding van het feit dat ik 2 negatievestrafpunten kreeg.

Ik vind het cool van je dat je met Zwarte Kat sympatiseert, dat siert je, ik kies ook altijd partij voor de zwakste maar ik weet niet of hij dat nodig heeft.

Oeroeboeroe
21-10-05, 02:32
Geplaatst door ibrahimmm
Niet overtuigend.
En dan druk ik me héél mild uit.

:roker: Maar dit lijkt Taouanza toch wel heel erg te menen, denk je niet?


:fparty: Nou dat kwam door 850 die tekeer ging tegen ZS dat hij aan het provoceren was. ZS sprak 850 aan op zijn zieke valse beschuldigingen richting Freya. Om zijn blamage te verhullen ging 850 als een hysterische idioot tekeer tegen ZS en hem van provoceren beschuldigen en dreigen met beheer. Die -2 is een antwoord van beheer op 850-aanstellerij. Duidelijk?

Zwarte Schaap
21-10-05, 02:34
Geplaatst door Oeroeboeroe
:fparty: Nou dat kwam door 850 die tekeer ging tegen ZS dat hij aan het provoceren was. ZS sprak 850 aan op zijn zieke valse beschuldigingen richting Freya. Om zijn blamage te verhullen ging 850 als een hysterische idioot tekeer tegen ZS en hem van provoceren beschuldigen en dreigen met beheer. Die -2 is een antwoord van beheer op 850-aanstellerij. Duidelijk?

Afz: Taouanza (!!!)

http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/d050.gif


http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s035.gif

Je vergist je, het was niet Touanza die me die min-strafpunten heeft gegeven maar iemand anders. Taouanza vatte de gebeurtenissen gewoon samen hoe zij het beleeft heeft.

Hier gebeurt het dat ik die min-strafpunten kreeg.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1442453#post1442453

Zwarte Schaap
21-10-05, 02:36
Geplaatst door ibrahimmm
Niet overtuigend.
En dan druk ik me héél mild uit.

Jammer maar ik zit er niet mee.

Zwarte Kat
21-10-05, 02:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Oke omdat jij het graag wilt.

Ik moet je bekennen dat je geheugen je in de steek heeft gelaten. Je zit er totaal naast. Het klopt dat ik jou beschuldigt heb dat je pedofilie zaken goedpraate. Je weet ook dat mijn argument is dat je dat zelf ooit beweerd hebt. Jij vond namelijk dat minderjarige kinderen sex met volwassenen mochten hebben als het uit vrije keus gebeurde. Je hebt ook zelf beweerd dat je nog steeds achter je mening van sex met kinderen staat. Dat heb ik je wel een paar keer (ik denk 3 keer) in je ogen gewreven. Maar dit allemaal was niet de reden dat ik die min-strafpunten kreeg.

De aanleiding dat ik die negatieve strafpunten heb gekregen was omdat:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1442224#post1442224

zie ook dit:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1445611#post1445611

Nee dat zijn de verkeerde links.
Jouw bericht dat ik doorstuurde naar het beheer is later (ik denk door Angkor) weggehaald en is nu niet meer te lezen in die discussie. Dat bericht ging toen o.a. erover dat je mij offtopic zat uit te maken voor pedo.
Wat je nu aanhaalt zijn dus niet de goeie links.
Overigens heb ik in die gehele discussie niet 1x over strafpunten gerept.
Sterker nog, ik vermeld juist in de discussie dat het mij niet om strafpunten te doen was:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1442542#post1442542


Maar als jij het beter denkt te weten dan daag ik je nogmaals uit om mij te tonen waarin ik om strapunten zou lopen te zeuren.

Zwarte Kat
21-10-05, 02:48
Geplaatst door Oeroeboeroe
:roker: Maar dit lijkt Taouanza toch wel heel erg te menen, denk je niet?



:cool: Wacht maar tot jij Tao een tijdje achter je aan heb gehad. Prikkers als GJ, Simon en kaasie kunnen erover meepraten......

Overigens doet het er niet toe waar die discussie over ging.
Schaapie beweert dat ik tegen het beheer liep te zeuren om hem te bestraffen en dat is pertinente onzin.

Oeroeboeroe
21-10-05, 02:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je vergist je, het was niet Touanza die me die min-strafpunten heeft gegeven maar iemand anders. Taouanza vatte de gebeurtenissen gewoon samen hoe zij het beleeft heeft.

Hier gebeurt het dat ik die min-strafpunten kreeg.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1442453#post1442453

:haha:

:roker: Good enough for me, die reactie van Taouanza!

Zwarte Schaap
21-10-05, 03:01
Geplaatst door Zwarte Kat
Nee dat zijn de verkeerde links.
Jouw bericht dat ik doorstuurde naar het beheer is later (ik denk door Angkor) weggehaald en is nu niet meer te lezen in die discussie. Dat bericht ging toen o.a. erover dat je mij offtopic zat uit te maken voor pedo.

Hier zul je zien dat je wens niet wordt gehonoreerd om mijn posting weg te laten halen en dat Al3arbi, die jij zelf de beste mod vindt, besluit om het te laten staan.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1442405#post1442405


Wat je nu aanhaalt zijn dus niet de goeie links.
Overigens heb ik in die gehele discussie niet 1x over strafpunten gerept.
Sterker nog, ik vermeld juist in de discussie dat het mij niet om strafpunten te doen was:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1442542#post1442542

Kijk gozer dat deed je om jezelf in te dekken om niet kinderachtig over te komen. Maar daaruit blijkt dat je niet consequent bent. In een andere discussie namelijk had je namelijk eerder gezegd dat het je juist om strafpunten gaat. Weliswaar heb je het niet over mij maar het geeft wel aan dat je gewoon zegt wat jou het beste uitkomt.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1433876#post1433876

Die strafpunten interesseren mij wel. Op deze manier kan ik niet bij het beheer gaan zeuren wanneer 1 of andere malloot antisemitische troep op het forum zit uit te kotsen. Als Rinnie zelf geen flauw benul heeft wat antisemitisme is dan kan het ook niet op een normale manier aangekaart worden wanneer er wél sprake is van antisemitisme.
Ik neem die term serieus en het is niet de bedoeling dat zo'n mod er doodleuk mee gaat smijten wanneer het hem denkt uit te komen.


Maar als jij het beter denkt te weten dan daag ik je nogmaals uit om mij te tonen waarin ik om strapunten zou lopen te zeuren.
Kijk gozer het is genoeg voor je geweest. Eerst gooi je alles op pedofilieverhaaltje en nu zet je in op strafpunten. Genoeg is genoeg !

Zwarte Kat
21-10-05, 03:05
Geplaatst door ibrahimmm

Dat geeft duidelijkheid.

Ik heb er een hekel aan wanneer er na een jaar een oude discussie opgedoken wordt waarin de lijn vd discussie niet meer te traceren is. Zeker als er ook nog eens berichten zijn weggehaald door het beheer en als er ook nog eens gerefereert wordt naar weer een andere discussie.
Maar goed, gelukkig is de reactie waarin ik schrijf dat het me niet om de strafpunten te doen is bewaard gebleven. En daar is het me nu om te doen. De inhoud van die discussie doet er voor de rest niet toe.

Oeroeboeroe
21-10-05, 03:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Links

:wohaa: Dank voor al die links, Schaap. Via de laatste stuitte ik weer op een stukje totaalproza van de hand van Taouanza!

Je probeert gewoon je blamage op ZS af te schuiven. Net als Nobelientje met haar bericht over Madonna die haar optreden cancelde wegens doodsbedreigingen. Toen bleek dat het niet waar was sprong ze als een bulldog op Lennart en beschuldigde hem van antisemitisme om haar blamage te verbloemen. Didn't buy it then, don't buy it now.

OMG wat ben jij zielig zeg.




:) Geef die chick een kroon! :duim:

Oeroeboeroe
21-10-05, 03:09
:boer: Nu weer effe on topic:

Zwarte Schaap, wat betekent Tfoe?

En ze3ma?

Zwarte Kat
21-10-05, 03:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hier zul je zien dat je wens niet wordt gehonoreerd om mijn posting weg te laten halen en dat Al3arbi, die jij zelf de beste mod vindt, besluit om het te laten staan.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1442405#post1442405

Ja en weer later heeft Angkor (of iemand anders van het beheer) alsnog het bericht weggehaald.
Dat nl-x jou -2 strafpunten gaf had direct te maken met het bericht dat ik toen doorstuurde en dat is niet het bericht dat jij aanhaald in je links.


Kijk gozer dat deed je om jezelf in te dekken om niet kinderachtig over te komen.

Dat is jouw subjectieve interpretatie


Maar daaruit blijkt dat je niet consequent bent. In een andere discussie namelijk had je namelijk eerder gezegd dat het je juist om strafpunten gaat.

So what als ik niet consequent ben. Ik heb het over deze discussie en niet over die 1500 andere discussies waarin ik heb meegedaan.
Het zal best dat ik af en toe een andere pet op heb maar ik heb het nu over deze discussie van 14 juli 2004. Probeer je daar op te focussen.


Kijk gozer het is genoeg voor je geweest. Eerst gooi je alles op pedofilieverhaaltje en nu zet je in op strafpunten. Genoeg is genoeg !

Ik gooide helemaal niet alles op het pedo verhaaltje.
Beter opletten Schaapie.
En hou je opgeklopte bluf verhaaltjes voortaan achterwege als je het niet hard kan maken.
Lopen te schermen met links die er niet toe doen helpt de zaak niet.
Ik begrijp dat je zand in de ogen probeert te strooien maar ik trap er niet in.

Zwarte Kat
21-10-05, 03:30
Geplaatst door ibrahimmm
Tfoe is volgens mij een geluid om te laten zien dat men beledigd is en ze3ma is een homo.
Am I right?

Tfoe is een scheldwoord. Volgens mij betekent het 'ik spuug op je'.
Het klinkt iniedergeval wel als spugen.

Zwarte Schaap
21-10-05, 03:37
Geplaatst door Zwarte Kat
Ja en weer later heeft Angkor (of iemand anders van het beheer) alsnog het bericht weggehaald.
Dat nl-x jou -2 strafpunten gaf had direct te maken met het bericht dat ik toen doorstuurde en dat is niet het bericht dat jij aanhaald in je links.

Dat is jouw subjectieve interpretatie

So what als ik niet consequent ben. Ik heb het over deze discussie en niet over die 1500 andere discussies waarin ik heb meegedaan.
Het zal best dat ik af en toe een andere pet op heb maar ik heb het nu over deze discussie van 14 juli 2004. Probeer je daar op te focussen.

Ik gooide helemaal niet alles op het pedo verhaaltje.
Beter opletten Schaapie.
En hou je opgeklopte bluf verhaaltjes voortaan achterwege als je het niet hard kan maken.
Lopen te schermen met links die er niet toe doen helpt de zaak niet.
Ik begrijp dat je zand in de ogen probeert te strooien maar ik trap er niet in.

Kijk gozertje het is nu genoeg voor je geweest, je zit nu erom heen te draaien en zaken te verduisteren met je verhaaltjes. Er is in die discussie gewoon geen posting van mij weggehaald wat weer beloond zou moeten zijn met 2 minstrafpunten.

Verder beweerde je bij hoog en laag dat het om pedofilie aantijgingen ging. Die hele strafpunten hadden niets met de pedofilieopmerkingen van jou te maken.

Als jij 5 dagen tevoren zegt dat het jou om de strafpunten gaat als je klaagt dan kom je 5 dagen later ongeloofwaardig over als je daarmee je kinderachtigheid wilde verdoezelen en dan ineens beweert dat het je niet om strafpunten gaat als je iemand aangeeft.

Zwarte Kat
21-10-05, 03:40
Geplaatst door ibrahimmm
Dit aangehaalde ging niet over die vermeende pedofilie.
Toevallig wel over strafpunten en toevallig ook over anti-semitisme.



Wat Schaapie aanhaald heeft helemaal niets te maken met hem.
Het sloeg totaal op een andere discussie.
Daarin kreeg Nobelien van een mod strafpunten wegens antisemitisme. Terwijl zij 1 van de laatste personen is die je kunt betrappen op het slecht spreken over joden. Was volkomen onterecht dat ze wegens antisemitisme strafpunten kreeg. Daarom schreef ik toen die reactie.


Waarschijnlijk zit Schaapie nu als een bezetene al mn oude postings door te spitten op zoek naar iets dat hij denkt te kunnen gebruiken :hihi:

Oeroeboeroe
21-10-05, 03:48
Geplaatst door ibrahimmm
Ja, lulligheid troef hier.
Cherry Bo werd ook ineens gebanned om drie keer nix.
Ze kwam terug als Tzjerrie Beau en kon na 5 keer gezellig meepraten weer vertrekken.
Racistische uitlatingen werden haar voor de voeten geworpen.
Zo doet men dat hier. En niemand die er wat aan doet.
Stelletje moenafiq´s!

:roker: Zwarte Schaap,

1. Is dat verhaal over Cherry Bo waar?

2. Wat zijn moenafiq's?

3. Waarom zijn moenafiq's?

Zwarte Kat
21-10-05, 03:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kijk gozertje het is nu genoeg voor je geweest, je zit nu erom heen te draaien en zaken te verduisteren met je verhaaltjes. Er is in die discussie gewoon geen posting van mij weggehaald wat weer beloond zou moeten zijn met 2 minstrafpunten.

Ik zit nergens om heen te draaien. Jij komt met links aanzetten die niet de goeie links zijn. Ik weet notabene zelf het beste welk bericht ik doorgestuurd heb naar het beheer. En dat bericht staat nu niet meer in die discussie. Dat is later verwijderd.


Verder beweerde je bij hoog en laag dat het om pedofilie aantijgingen ging. Die hele strafpunten hadden niets met de pedofilieopmerkingen van jou te maken.

Jij maakte mij toen uit voor pedo. Dat was voor mij de reden om het door te sturen naar het beheer omdat het niets met de discussie te maken had. Het ging me niet om strafpunten zoals ik ook aangeef in die discussie maar alleen dat het ene bericht weggehaald zou worden.
Aan de hand van dat doorgestuurde bericht besloot nl-x jou -2 strafpunten te geven.
De rest doet er niet toe.


Als jij 5 dagen tevoren zegt dat het jou om de strafpunten gaat als je klaagt dan kom je 5 dagen later ongeloofwaardig over als je daarmee je kinderachtigheid wilde verdoezelen en dan ineens beweert dat het je niet om strafpunten gaat als je iemand aangeeft.

Dat bericht is niet van toepassing op jou in die discussie van 14 juli. Basta.
Feit blijft dat ik in die discussie van 14 juli schreef dat het niet om de strafpunten te doen was. Terwijl jij afgelopen avond beweerde dat ik liep te zeuren om jou strafpunten te geven.
Dus toon me nu maar aan waar ik loop te zeuren om strafpunten.
Het is treurig dat ik bij jou alles 300x moet herhalen maar blijkbaar kan het niet anders.
Je komt met vanalles aanzetten behalve hetgeen waar het om gaat......

Zwarte Kat
21-10-05, 03:59
Geplaatst door ibrahimmm
Het zal ook weer eens niet zo zijn dat het een temperemantsding is... :corcky:

:handbang: Maar geen taal zo mooi als het Nederlands om in te schelden.

Zwarte Kat
21-10-05, 04:06
Geplaatst door ibrahimmm
Ja, lulligheid troef hier.
Cherry Bo werd ook ineens gebanned om drie keer nix.
Ze kwam terug als Tzjerrie Beau en kon na 5 keer gezellig meepraten weer vertrekken.
Racistische uitlatingen werden haar voor de voeten geworpen.
Zo doet men dat hier. En niemand die er wat aan doet.
Stelletje moenafiq´s!

Zat die Cherry Bo ook op NvdD? Ik ken die naam niet.

Sinds Tao en Al3arbi geen mod meer zijn vind ik het hier met 90% verbeterd wat betreft het modereerbeleid.
Over het algemeen is het hier een oase van rust.

Anyhow, ik heb weer teveel tijd verneukt door met ZS in de clinch te gaan. Stom van me.
Ik nok ermee.
Ff een paar uurtjes slapen en dan verder werken om een opdracht af te maken waarmee ik behoorlijk achterloop :cheefbek:

:slapen: Slapies

Nelis70
21-10-05, 07:46
Vraag aan ZK en ZS:

Ouwe koeien of schattige, witte, pluizige konijntjes, die je kan aaien.

wytze
21-10-05, 09:28
ZS,

Is Woman niet een geschikte partner voor jou? :roker:

Juliette
21-10-05, 09:54
Terug On Topic

zs,

wat is je favoriete muziek?
welke zijn je favoriete schrijvers?

Zwarte Schaap
21-10-05, 10:00
Geplaatst door wytze
ZS,

Is Woman niet een geschikte partner voor jou? :roker:

Only a woman is suitable for me.

assassijn
21-10-05, 10:14
Schaap. Waarom zijn er altijd van die lutsertjes die mensen voor gek gaan verklaren als ze die persoon intelectueel niet aankunnen?

Bluebell
21-10-05, 10:26
Schaap, "intellectueel", da's toch met dubbel ll ?

Wortel
21-10-05, 10:40
Waar kan je lekker en niet al te duur eten in Rotterdam zuid?

http://www.safir.nl/

Sorry Schaap, dit is jouw topic, maar als Zuiderling uit Rotjeknar kon ik het even niet laten...

wytze
21-10-05, 10:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Only a woman is suitable for me.



dat wist ik al. maar ik bedoel Woman, de prikster van WSDB die nu hier ook een topic heeft lopen. Zouden jullie niet een mooi stel vormen?

freya
21-10-05, 10:44
Geplaatst door Zwarte Kat
Ik heb er een hekel aan wanneer er na een jaar een oude discussie opgedoken wordt waarin de lijn vd discussie niet meer te traceren is. Zeker als er ook nog eens berichten zijn weggehaald door het beheer en als er ook nog eens gerefereert wordt naar weer een andere discussie.
Maar goed, gelukkig is de reactie waarin ik schrijf dat het me niet om de strafpunten te doen is bewaard gebleven. En daar is het me nu om te doen. De inhoud van die discussie doet er voor de rest niet toe.

De inhoud van die discussies (er liepen verschillende door elkaar) van toen doen er alles toe.
Net als nu zat je toen ongelofelijk te sucken.
ZS heeft die -2 strafpunten gekregen als reactie op jouw eindeloze gezeik.

Je zat weldegelijk te zeiken over strafpunten wegens vermeend anti-semitisme. Of dat ivm met ZS of iemand anders was, kan en wil ik me niet meer herinneren. Doodziek werd ik toen van die moddersmijterij.
Iig wilde je sancties tegen ZS, zoals het verwijderen van posts.

En als ZS zegt dat jij pedofilie heb zitten goedpraten, dan kan ik hem daar alleen maar gelijk in geven. Er zullen nog wel meer mensen zijn die zich die onsmakelijke discussies kunnen herinneren.

:moe:

Zwarte Schaap
21-10-05, 10:48
Geplaatst door Juliette
Terug On Topic

zs,

wat is je favoriete muziek?
welke zijn je favoriete schrijvers?

Klassiek Arabisch:
Adelhalim Hafez
Um Kalthoum
Fayrouz
Marcel Khalifa

Rai-
Cheb Hasni

Klassiek Europees
Erik Satie

PopModern

Motown soul zoals:
Dianna Ross en The Supremes
Marvin Gaye
Aretha Franklin
ABBA
U2
Bob Marley
2-Pac
Sade
The Cure
Oudere songs van Lenny Kravitz
Frank Boeijen Groep
80'er jaren muziek, onder andere veel New Wave
70'er jaren disco muziek waarmee je op een zaterdagochtend fluitend de schoonmaak begint
En nog zoveel andere Rockmuziek bv de Golden Earring, Kansas, Moody Blues ..etc..

anywayz teveel om op te noemen. Moet opgemerkt worden dat ik nooit een stereo installatie heb gehad. Het is maar dat ik sinds 5 jaar een Pc heb met cd speler en mp3 tjes anders zou ik weinig muziek uit mezelf gaan luisteren.

Favouriete Schrijvers.

Hmmz... dat wordt moeilijk want ik lees al heel lang geen (literatuur) boeken meer. Ik lees meestal alleen non-fictie boeken over bepaalde onderwerpen.

Het laatste boek dat ik gelezen heb van fictie en op mij een grote indruk heeft achter gelaten is Afrika achter het hek van Bart Moeyaert met Anna Höglund. (Is wel een kleuter/prentenboek)

freya
21-10-05, 10:48
Geplaatst door ibrahimmm
Dit aangehaalde ging niet over die vermeende pedofilie.
Toevallig wel over strafpunten en toevallig ook over anti-semitisme.


Onder welke nick was jij hier actief toen?

Maw weet jij eigenlijk wel waar het hier over gaat en zo niet, waarom bemoei jij je met iets waarvan je geen flauw idee hebt wat er allemaal wel of niet mee te maken heeft? :moe:

freya
21-10-05, 10:49
Geplaatst door ibrahimmm
Tfoe is volgens mij een geluid om te laten zien dat men beledigd is en ze3ma is een homo.
Am I right?

Waarom geef jij steeds antwoord op vragen die aan ZS gesteld worden?

Open je eigen topic, zou ik zeggen :moe:

Bluebell
21-10-05, 10:51
Geplaatst door Zwarte Schaap

Het laatste boek dat ik gelezen heb van fictie en op mij een grote indruk heeft achter gelaten is Afrika achter het hek van Bart Moeyaert met Anna Höglund. (Is wel een kleuter/prentenboek)

Hoe lang is dat geleden?

RinC
21-10-05, 10:57
Geplaatst door freya
De inhoud van die discussies (er liepen verschillende door elkaar) van toen doen er alles toe.
Net als nu zat je toen ongelofelijk te sucken.
ZS heeft die -2 strafpunten gekregen als reactie op jouw eindeloze gezeik.

Je zat weldegelijk te zeiken over strafpunten wegens vermeend anti-semitisme. Of dat ivm met ZS of iemand anders was, kan en wil ik me niet meer herinneren. Doodziek werd ik toen van die moddersmijterij.
Iig wilde je sancties tegen ZS, zoals het verwijderen van posts.

En als ZS zegt dat jij pedofilie heb zitten goedpraten, dan kan ik hem daar alleen maar gelijk in geven. Er zullen nog wel meer mensen zijn die zich die onsmakelijke discussies kunnen herinneren.

:moe:

Klopt, als Ibrahimmmm/Mumu nog steeds daarover zeikt, krijgt hij/zij een strafpunt van mij. Tering, wat een azijnpisser het ook!

Zwarte Schaap
21-10-05, 11:10
Geplaatst door assassijn
Schaap. Waarom zijn er altijd van die lutsertjes die mensen voor gek gaan verklaren als ze die persoon intelectueel niet aankunnen?

Wat mij te binnen schiet is het volgende:

1 van de grootste drijfveren in een mens is zijn ego waarbij de zoete leugen makkelijk geslikt wordt dan de harde waarheid.

Zwarte Schaap
21-10-05, 11:15
Geplaatst door Bluebell
Hoe lang is dat geleden?

7 jaar geleden.

assassijn
21-10-05, 11:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat mij te binnen schiet is het volgende:

1 van de grootste drijfveren in een mens is zijn ego waarbij de zoete leugen makkelijk geslikt wordt dan de harde waarheid.

Maar waarom proberen ze anderen er dan ook van te overtuigen dat deze persoon "gek" is, en iet serieus te nemen valt.

Zwarte Kat
21-10-05, 11:53
Geplaatst door freya
De inhoud van die discussies (er liepen verschillende door elkaar) van toen doen er alles toe.
Net als nu zat je toen ongelofelijk te sucken.
ZS heeft die -2 strafpunten gekregen als reactie op jouw eindeloze gezeik.

Je zat weldegelijk te zeiken over strafpunten wegens vermeend anti-semitisme. Of dat ivm met ZS of iemand anders was, kan en wil ik me niet meer herinneren. Doodziek werd ik toen van die moddersmijterij.
Iig wilde je sancties tegen ZS, zoals het verwijderen van posts.

En als ZS zegt dat jij pedofilie heb zitten goedpraten, dan kan ik hem daar alleen maar gelijk in geven. Er zullen nog wel meer mensen zijn die zich die onsmakelijke discussies kunnen herinneren.

:moe:

Met jou ben ik nu niet in discussie en dat ga ik ook niet doen.
Om de woorden van ZS te gebruiken: Het zijn jouw subjectieve interpretaties.
En daar laat ik het bij......

Zwarte Kat
21-10-05, 11:56
Geplaatst door ibrahimmm
Ze was er ook maar heel even.
Jammer dat het zo gaat en dat de meesten het nog niet eens merken.

Als je teveel werk hebt : mijn vriendin is DTP-er, momenteel in de ziektewet.

Wat doet ze voor DTP werk?
Opmaak van tijschriften?

Zwarte Schaap
21-10-05, 12:02
Geplaatst door assassijn
Maar waarom proberen ze anderen er dan ook van te overtuigen dat deze persoon "gek" is, en iet serieus te nemen valt.

Omdat anders hun (wereld)beeld/voorstellingvan zaken instort.

(201)..De grootste dwaas is diegene die meent er zelf geen te zijn en alle andere als dwazen beschouwt. Om wijs te zijn kan men er niet mee volstaan het te lijken, zeker niet in de eigen ogen. Wie zijn onwetendheid beseft, weet het meest; en wie niet ziet wat anderen zien, is blind. Hoewel de wereld vol dwazen is, treft men er niet 1 aan die zijn eigen domheid beseft of zelfs maar vermoedt.

Baltasar Gracian

Bofko
21-10-05, 12:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wie zijn onwetendheid beseft, weet het meest

Leve de onwetende ! :handbang:

Zwarte Kat
21-10-05, 12:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Omdat anders hun (wereld)beeld/voorstellingvan zaken instort.

(201)..De grootste dwaas is diegene die meent er zelf geen te zijn en alle andere als dwazen beschouwt. Om wijs te zijn kan men er niet mee volstaan het te lijken, zeker niet in de eigen ogen. Wie zijn onwetendheid beseft, weet het meest; en wie niet ziet wat anderen zien, is blind. Hoewel de wereld vol dwazen is, treft men er niet 1 aan die zijn eigen domheid beseft of zelfs maar vermoedt.

Baltasar Gracian

Hulde aan de zotten en de dwazen. Dat zijn de creatieve geesten.

sjaen
21-10-05, 12:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Omdat anders hun (wereld)beeld/voorstellingvan zaken instort.

(201)..De grootste dwaas is diegene die meent er zelf geen te zijn en alle andere als dwazen beschouwt. Om wijs te zijn kan men er niet mee volstaan het te lijken, zeker niet in de eigen ogen. Wie zijn onwetendheid beseft, weet het meest; en wie niet ziet wat anderen zien, is blind. Hoewel de wereld vol dwazen is, treft men er niet 1 aan die zijn eigen domheid beseft of zelfs maar vermoedt.

Baltasar Gracian

Oud nederlands spreekwoord:
Het geluk is met den dommen

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/i020.gif

Bluebell
21-10-05, 12:11
Geplaatst door RinC
Klopt, als Ibrahimmmm/Mumu nog steeds daarover zeikt, krijgt hij/zij een strafpunt van mij. Tering, wat een azijnpisser het ook!

Ehm...

De posting die je quote (Freya, vandaag 11.44), gerelateerd aan de kwestie waarop je bovenstaand strafpuntdreigement baseert, had zij gericht aan Zwarte Kat en niet aan Ibrahimmm.

(Zie ook Zwarte Kat's posting 12.53.)

sjaen
21-10-05, 12:16
Geplaatst door Zwarte Kat
Hulde aan de zotten en de dwazen. Dat zijn de creatieve geesten.

Free at Last!!!

http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/c060.gif

Mark
21-10-05, 12:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
1 van de grootste drijfveren in een mens is zijn ego waarbij de zoete leugen makkelijk geslikt wordt dan de harde waarheid.

helemaal mee eens :)

jan1974
21-10-05, 12:21
ZS, weet je waarom witte wol meer opbrengt dat zwarte wol? en zo ja waarom?

Zwarte Schaap
21-10-05, 12:43
Geplaatst door jan1974
ZS, weet je waarom witte wol meer opbrengt dat zwarte wol? en zo ja waarom?

Ik denk dat zwarte wol minder goed geschikt is om te kleuren.

wytze
21-10-05, 12:45
Schaap, er staat nog een vraag van mij open. :fpiraat: