PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerika moet aangepakt worden,niet geholpen!!!



Condemned
21-10-05, 21:06
Wordt het onderhand niet eens tijd dat we Amerika gaan ontwapenen voordat ze een derde wereld oorlog gaan veroorzaken en zo de wereld helemaal slopen. Want het begint steeds duidelijker te worden dat Amerika zelf de grootste agressor ter wereld is en dat ze ALLE mensen- en oorlogsrechten aan hun laars lappen, het internationaal strafhof niet erkennen, hun reet afvegen met kyoto en ga zo maar door. En het gedrag van bush op tv begint steeds meer op een bepaalde oostenrijker rond 1935 te lijken. Zou bush de in Nostradamus' voorspellingen bedoelde nieuwe anti-christ zijn die rond 2005 een grote verwoesting gaat veroorzaken? Een leek als ik kan vanuit Europa gewoon zien dat de huidige regering bush een niets-ontziend beleid voert dat alleen maar tot meer terreur en boosheid leidt. En wij werken met zo'n schurkenstaat als Amerika samen. Graag zou ik dan ook asiel aan willen vragen bij een land dat niet meedoet met Amerika omdat ik geen zin heb om voor een paar blinde mafkezen in den haag, bommen te gaan koppen in Nederland. We zouden ABSOLUUT NIET meer met Amerika samen moeten werken maar Amerika aanklagen voor oorlogsmisdaden en schending van oorlogs- en mensenrechten.