PDA

Bekijk Volledige Versie : Man verdacht van ontucht met 26 kinderen

delirious
25-10-05, 10:40
AMSTERDAM - De politie heeft een 55-jarige Amsterdammer opgepakt op verdenking van ontucht met zeker 26 kinderen. De periode waarin hij dit zou hebben gedaan, strekt zich uit over 35 jaar. De verdachte misbruikte de slachtoffertjes, die tussen de acht en vijftien jaar oud waren, veelal op de boot waarop hij woonde. Dat maakte de politie maandag bekend.
De arrestatie had al in juni plaats, nadat de zaak eind mei aan het licht was gekomen toen een ouder van een 15-jarige verstandelijk gehandicapte jongen aangifte deed van seksueel misbruik bij de zedenpolitie.

Uit het onderzoek dat daarop volgde bleek dat de man zich met zijn woonboot regelmatig verplaatste in de omgeving van Amsterdam, het Braassemermeer, de Vinkeveenseplassen en de Westeinderplassen.

nu.nl

assassijn
25-10-05, 12:30
Ik heb altijd al een keer iemand willen kielhalen. Ik blijf hoop hebben dat men deze man aan zal bieden om een ervaring rijker te zijn:)

delirious
25-10-05, 12:36
Geplaatst door assassijn
Ik heb altijd al een keer iemand willen kielhalen. Ik blijf hoop hebben dat men deze man aan zal bieden om een ervaring rijker te zijn:)

Of zoals in de middeleeuwen, uit elkaar laten trekken door 4 hengsten. :argwaan:

Wide-O
25-10-05, 12:46
Geplaatst door delirious
Of zoals in de middeleeuwen, uit elkaar laten trekken door 4 hengsten. :argwaan:

In dit geval pleit ik voor 5 hengsten. Beetje politiek incorrect, maar dat moet dan maar even.

delirious
25-10-05, 12:47
Geplaatst door Wide-O
In dit geval pleit ik voor 5 hengsten. Beetje politiek incorrect, maar dat moet dan maar even.

:hihi:
Die is lastig..

assassijn
25-10-05, 12:48
Geplaatst door delirious

Hij pleegde die ontucht op z'n boot, op z'n boot zal hij z'n straf ondervinden.

Als ik politicus was, dan zou ik dit soort gasten loslaten in voetbalstadions, zodat de hooligans minder opgefokt zijn als ze de hooligans van de tegenpartij zien.

~Panthera~
25-10-05, 12:48
Geplaatst door delirious
:hihi:
Die is lastig..

Nee hoor... :hihi:

assassijn
25-10-05, 12:49
Geplaatst door Wide-O

Ik pleit er maar voor 1.
Tijd geleden las ik dat er een Yank was gestorven door inwendige bloedingen. Had ook iets met een paard te maken.:wijs:

delirious
25-10-05, 13:03
Geplaatst door assassijn
Ik pleit er maar voor 1.
Tijd geleden las ik dat er een Yank was gestorven door inwendige bloedingen. Had ook iets met een paard te maken.:wijs:

:lol:

Hij pleegde die ontucht op z'n boot, op z'n boot zal hij z'n straf ondervinden.

Als ik politicus was, dan zou ik dit soort gasten loslaten in voetbalstadions, zodat de hooligans minder opgefokt zijn als ze de hooligans van de tegenpartij zien.

:lol: