PDA

Bekijk Volledige Versie : verbroederingswedstrijd



hya
25-10-05, 14:18
Op vrijdag 11 november organiseert de Stichting MaroquiStars een verbroederingswedstrijd tussen Sparta Rotterdam en de MarocProfs

wytze
25-10-05, 14:22
hadden ze ruzie dan? :roker:

Oeroeboeroe
25-10-05, 17:26
http://www.cosgan.de/images/smilie/musik/c065.gif

Zu-len wij la-ten hoohooren ...M A R O K A ...

Bofko
25-10-05, 21:41
In de boeken van Karl May dronken ze elkaars bloed om te verbroederen

mark61
25-10-05, 22:03
Geplaatst door Bofko
In de boeken van Karl May dronken ze elkaars bloed om te verbroederen

Met wat zwarte peper? Bieslook?

Orakel
25-10-05, 22:09
Geplaatst door Bofko
In de boeken van Karl May dronken ze elkaars bloed om te verbroederen

Aaahh, Old Shatterhand en Winnetou. Koel.
Was altijd beter dan Arendsoog en Witte Veder. Wat een heaumeaux waren dat zeg. Die namen waren gloof ik ook sexuele eufemismen. Of geef ik mezelf nu teveel weg?

wytze
26-10-05, 09:11
Geplaatst door Orakel

Of geef ik mezelf nu teveel weg?



Nogal. Ik heb nooit iets homo's kunnen ontdekken aan Arendsoog en Witte Veder. Maar misschien had ik er de leeftijd nog niet voor? :nerd:

Bofko
26-10-05, 09:45
Geplaatst door wytze
Nogal. Ik heb nooit iets homo's kunnen ontdekken aan Arendsoog en Witte Veder. Maar misschien had ik er de leeftijd nog niet voor? :nerd:

Troost je, ik zag een tijd terug in een documentaire dat de acteur Charlton Heston (Mozes) in de film ´The Ten Commandmends´ totaal niet door had dat het wellustige blikken waren van sommige mannen die hij op zich gericht zag, op de set. Hij dacht dat het bewonderende blikken waren en groette minzaam terug.
En hij was toen toch al ruim de dertig gepasseerd.

wytze
26-10-05, 09:49
Geplaatst door Bofko
Troost je, ik zag een tijd terug in een documentaire dat de acteur Charlton Heston (Mozes) in de film ´The Ten Commandmends´ totaal niet door had dat het wellustige blikken waren van sommige mannen die hij op zich gericht zag, op de set. Hij dacht dat het bewonderende blikken waren en groette minzaam terug.
En hij was toen toch al ruim de dertig gepasseerd.


:wow: Bij de Ten Commandments nog wel. Da;s wel heel erg. :droef: