PDA

Bekijk Volledige Versie : President Iran: Israël van de kaart vegen



barfly
26-10-05, 11:08
TEHERAN (ANP/AFP) - De conservatieve Iraanse president Mahmoud
Ahmadinejad heeft dinsdag gezegd dat Israël ,,van de kaart'' moet
worden geveegd. Het is voor het eerst in jaren dat zo'n hoge leider
van de islamitische republiek openlijk oproept tot de vernietiging
van de joodse staat.

Eindelijk weer eens iemand die d'r eerlijk voor uitkomt :lole:

Als Israel nu preventief wat centrales bombardeerd dan moet ie natuurlijk niet zeuren maargoed...

echnaton
26-10-05, 11:15
Geplaatst door barfly
TEHERAN (ANP/AFP) - De conservatieve Iraanse president Mahmoud
Ahmadinejad heeft dinsdag gezegd dat Israël ,,van de kaart'' moet
worden geveegd. Het is voor het eerst in jaren dat zo'n hoge leider
van de islamitische republiek openlijk oproept tot de vernietiging
van de joodse staat.

Eindelijk weer eens iemand die d'r eerlijk voor uitkomt :lole:

Als Israel nu preventief wat centrales bombardeerd dan moet ie natuurlijk niet zeuren maargoed...

Dan is hiermee nu meteen duidelijk wat Iran met de kernwapens wil doen die ze aan het ontwikkelen zijn.

_h4T3D_sE7eN
26-10-05, 12:21
Israël maak ik me niet zo'n zorgen om, dat heeft toch geen bestaansrecht. Het zijn meer de mensen die daar leven waar ik me zorgen om maak.

Beetje bitter.

echnaton
26-10-05, 12:29
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Israël maak ik me niet zo'n zorgen om, dat heeft toch geen bestaansrecht. Het zijn meer de mensen die daar leven waar ik me zorgen om maak.

Beetje bitter.

Precies, om die mensen maak ik me erg veel zorgen als Iran de overhand krijgt.

Don Vito
26-10-05, 12:32
Geplaatst door echnaton
Dan is hiermee nu meteen duidelijk wat Iran met de kernwapens wil doen die ze aan het ontwikkelen zijn.

Saddam wou het ook, en die zou het ook hadden gewild met de wapens die hij had ontwikkeld.

Moeten we nu na het debacle Irak de Amerikanen nog vertrouwen?

Nee dnek het niet, het is gebleken dat zij zullen liegen en moorden om hun financiele doelstellingen te bewerkstelligen.

Israel moet idd van de kaart geveegd worden, maar dan meer in de zin van ontbonden worden. De staat is gesticht en gecontinueerd op groand van verdrijving, moorden en vrijheoidsontnemning van de Palestijnen. Appartheid in een nieuw jasje maar dan in een veel gevaarlijkere vorm: Zionisme

echnaton
26-10-05, 12:37
Geplaatst door Don Vito
Saddam wou het ook, en die zou het ook hadden gewild met de wapens die hij had ontwikkeld.

Moeten we nu na het debacle Irak de Amerikanen nog vertrouwen?

Nee dnek het niet, het is gebleken dat zij zullen liegen en moorden om hun financiele doelstellingen te bewerkstelligen.

Israel moet idd van de kaart geveegd worden, maar dan meer in de zin van ontbonden worden. De staat is gesticht en gecontinueerd op groand van verdrijving, moorden en vrijheoidsontnemning van de Palestijnen. Appartheid in een nieuw jasje maar dan in een veel gevaarlijkere vorm: Zionisme

Israël moet van de kaart geveegd worden omdat het geen moslimstaat is. Dat is de enige reden. Wat verder nog aangehaald wordt als argumentatie is bullshit.

Don Vito
26-10-05, 12:39
Geplaatst door echnaton
Israël moet van de kaart geveegd worden omdat het geen moslimstaat is. Dat is de enige reden.

Ik geef geen uitleg van zijn uitlatingen maar geef mijn stellingen.

echnaton
26-10-05, 12:42
Geplaatst door Don Vito
Ik geef geen uitleg van zijn uitlatingen maar geef mijn stellingen.

Ik ook.

Max Stirner
26-10-05, 12:46
Geplaatst door Don Vito
Saddam wou het ook, en die zou het ook hadden gewild met de wapens die hij had ontwikkeld.

Moeten we nu na het debacle Irak de Amerikanen nog vertrouwen?




Waar haal jij ineens die Yanks vandaan?

Die haatzaaiende baardmans is de baas van Iran en zijn woorden laten aan duidelijkheid niets te wensen over.

Don Vito
26-10-05, 12:46
Geplaatst door echnaton
Ik ook.

Er zouden wel meerdere redenen zijn dan dat neem ik aan. Ik zou zeggen de invloed van Israel op de Maerikanen t.o.v hun midden oostenbeleid de onderdrukking van de Palestijnen. Waarom roept ie dan niet op voor de vernieteging van de staat Thailand par example? (ook geen moslims)

Don Vito
26-10-05, 12:59
Geplaatst door Max Stirner
Waar haal jij ineens die Yanks vandaan?

Die haatzaaiende baardmans is de baas van Iran en zijn woorden laten aan duidelijkheid niets te wensen over.

Omdat de Yanks degene die zijn die de Iranzen betichtten van het willen fabriceren van kernwapens.

Als Amerika en Israel ze zouden mogen hebben, waarom Iran dan wel niet? Het zijn overduidelijk De Amerikanen en de Israelieers die andere volkeren aanvallen en Iran wordt al jaren gezien als een vijand. We weten dat de Amerikanen weer komen met een groffe leugen om de Iranezen aan te vallen mogen zij zich dan niet verdedigen tegen dergelijk geweld?

observer
26-10-05, 13:08
lijkt me een oorlogsverklaring

waarmee hij heel zijn land een legitiem doelwit maakt, wie (behalve moslims maar he die hebben toch al een hekel aan israel) kan het de israeli nog kwalijk nemen als ze de iraanse kernindustrie met de grond gelijk maken

hoop wel dat deze grapjas beseft dat zijn wens wel eens als bijprodukt kan hebben dat iran ook niet meer bestaat

Max Stirner
26-10-05, 13:21
Geplaatst door Don Vito
Omdat de Yanks degene die zijn die de Iranzen betichtten van het willen fabriceren van kernwapens.

Als Amerika en Israel ze zouden mogen hebben, waarom Iran dan wel niet? Het zijn overduidelijk De Amerikanen en de Israelieers die andere volkeren aanvallen en Iran wordt al jaren gezien als een vijand. We weten dat de Amerikanen weer komen met een groffe leugen om de Iranezen aan te vallen mogen zij zich dan niet verdedigen tegen dergelijk geweld?



Je zou bijna denken dat Amadinebaard een zionistische spion is.

Hij doet er alles aan om Israel en de VS het excuus voor een aanval op een presenteerblaadje aan te reiken: haatzaaiende oorlogszuchtige uitspraken, geheimzinnig gedoe met kerncentrales (terwijl Iran barst van de olie) etcetc.

Alsof ie niets beters te doen heeft. Laat die man es gewoon zijn land gaan opbouwen. Iran heeft g*dverdomme net een oorlog achter de rug.

Don Vito
26-10-05, 13:23
Geplaatst door Max Stirner
(terwijl Iran barst van de olie)

dit is de clue, ook al zou de hosana roepen in een roze bunny pak, zolang de VS en de Zionisten geen beschikking over de olie krijgen vallen zij hem aan.

Spoetnik
26-10-05, 13:30
Geplaatst door Max Stirner
(terwijl Iran barst van de olie)

Waarom heeft Nederland dan kerncentrales? Terwijl onze grond vol met aardgas zit.

Max Stirner
26-10-05, 13:39
Geplaatst door Don Vito
dit is de clue, ook al zou de hosana roepen in een roze bunny pak, zolang de VS en de Zionisten geen beschikking over de olie krijgen vallen zij hem aan.


Dus dan kan je net zo goed vanuit je glazen huisje met stenen gaan gooien.... :)

Don Vito
26-10-05, 13:43
Geplaatst door Max Stirner
Dus dan kan je net zo goed vanuit je glazen huisje met stenen gaan gooien.... :)

kzeg ook weer niet dat hij slim bezig is

Max Stirner
26-10-05, 13:56
Geplaatst door Spoetnik
Waarom heeft Nederland dan kerncentrales? Terwijl onze grond vol met aardgas zit.


Omdat we dat aardgas zonodig voor een spotprijsje aan onze `vrienden` moesten verkopen en het dus binnen een paar jaar op is. Kgeef toe dat dit motief ook voor Iran kan gelden.

Feit blijft dat ik dat `vreedzame` kernenergieprogramma van Iran gewoon niet vertrouw en ook liever niet zie dat dat land de beschikking krijgt over kernwapens.

Uiteraard is dit volledig te wijten aan mijn eigen bevooroordeelde, subjectieve Westerse hypocriete mening en heeft het niets te maken met de verzoenende en poetische speeches van deze Iraanse Nelson Mandela.

_h4T3D_sE7eN
26-10-05, 14:01
Geplaatst door Max Stirner
Omdat we dat aardgas zonodig voor een spotprijsje aan onze `vrienden` moesten verkopen en het dus binnen een paar jaar op is

Dus maken 'we' van het probleem dat 'we' zelf creëren, het probleem van anderen.

Spoetnik
26-10-05, 14:02
Geplaatst door Max Stirner
Feit blijft dat ik dat `vreedzame` kernenergieprogramma van Iran gewoon niet vertrouw en ook liever niet zie dat dat land de beschikking krijgt over kernwapens.


Het enige wat Iran de komende jaren zal verkrijgen is de beschikking over de kennis om nucleaire wapens te maken. Echter het is de mening van velen in de inlichtingendiensten dat Iran nog minstens 10 jaar nodig heeft om een atoomwapen programma op te zetten en een atoomwapen te produceren. Het zou dus een stuk productiever zijn van Europa en de VS om het aanbod van Iran aan te nemen en actief (financieel) deel te nemen aan het nucleaire programma van Iran.

Dat het atoomwapen-verhaal slechts een stok om mee te slaan blijkt uit de houding van de EU en de VS jegens Noord Korea, dat beschikking heeft over nucleaire wapens.

Max Stirner
26-10-05, 14:26
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Dus maken 'we' van het probleem dat 'we' zelf creëren, het probleem van anderen.


Ik hoor die oliesjeiks niet klagen over het feit dat zij dagelijks voor een paar miljard dollar olie aan `ons` verkopen. Jij wilt natuurlijk naar Irak, maar ik niet... :engel:

Los daarvan is het zo snel verpatsen van het NL`se aardgas een stommiteit van heb-ik-jou-daar geweest.

T gas is nu al bijna op en de extra inkomsten zijn niet daadwerkelijk ten goede gekomen aan het versterken van de fundamenten van de NL`se economie (opleidingsniveau vd bevolking, infrastructuur etcetc) - maar besteed aan het in leven houden en betuttelen van een hele generatie luie verwende nietsnutten, die nog steeds schijnt te denken dat voor niets de zon op gaat.

Dat het trouwens mogelijk is om de inkomsten uit natuurlijke hulpbronnen nog dommer te besteden, bewijzen sommige landen in het MO.


:roker:

observer
26-10-05, 15:38
Geplaatst door Spoetnik
Waarom heeft Nederland dan kerncentrales? Terwijl onze grond vol met aardgas zit. dat is wel zo maar die is overigens wel 30 jaar geleden gebouwd toen de grote van de aardgasreserves nog niet (helemaal) bekend waren

en dan nog

bij mijn beste weten heeft jp niet recent geroepen dat hij van plan is een ander land van de kaart te vegen

zou jij een agressief iemand die roept" spoetnik ik maak je af" een wapen geven?

_h4T3D_sE7eN
26-10-05, 15:40
Geplaatst door Max Stirner
Jij wilt natuurlijk naar Irak, maar ik niet... :engel:

Tja, laat dan maar zitten.

Spoetnik
26-10-05, 16:30
Geplaatst door observer
zou jij een agressief iemand die roept" spoetnik ik maak je af" een wapen geven?

Dat argument weerhield de Amerikanen er niet van om wapens en geld te geven aan de jihadi beweging in Afghanistan.
Maar dat terzijde.. het argument van Max Stirner was nogal onzinnig. De Iraanse olieproductie gaat pieken binnen 5 tot 10 jaar, en daarna zullen de olieopbrengsten snel af nemen. Het is een zinnig stap voor Iran, en die toen de Shah nog aan de macht was, werd ondersteund door de Amerikaanse regering.

freya
26-10-05, 16:36
Geplaatst door echnaton
Israël moet van de kaart geveegd worden omdat het geen moslimstaat is. Dat is de enige reden. Wat verder nog aangehaald wordt als argumentatie is bullshit.

Hmz dus Libanon loopt hetzelfde gevaar volgens jou :vreemd:

Joesoef
26-10-05, 16:36
Ahmadinejad: Zionist regime bent on countering world of Islam Tehran, Oct 26, IRNA
Iran-Ahmadinejad
President Mahmoud Ahmadinejad said here Wednesday that establishment of the Zionist regime was a move by the world hegemonic system and arrogant powers against the world of Islam.

Speaking at a gathering of the representatives of the
Palestinian combatant groups residing in Tehran, members of the society to defend the Palestinian nation and members of the Pupils Islamic Association, he added that a historical fight is underway between world arrogant powers and the Muslim world.

Turning to the fluctuating trend of campaign against the global arrogance by Muslims over the past three centuries, the chief executive noted, "The world arrogant powers founded the Zionist regime at the heart of the Muslim world as a base for their own expansionist intentions."
He said that today the Palestinian nation, as the representative of Islamic Umma, is standing up to the world hegemonic system.

"Ever since the Palestinian nation focused attention on promotion of an Islamic atmosphere and attitude, day-to-day success and progress have been witnessed among Palestinians," he said.

Ahmadinejad pointed to the meeting dubbed "A World Without Zionism" and criticized those sowing the seed of disappointment in materializing such a goal and attempting to undermine the world of Islam.

He added that a world without the US and Israel would be possible.

In another part of his speech, he urged the need for unity, solidarity and consensus on the Palestinian cause by the Islamic states.

"Today, supporting the Palestinian nation and objective is a definite and indispensable principle for continued campaign to achieve victory.

"The palestinian issue has not ended. It would end when a government belonging to the Palestinian people takes over, the homeless return home and a free election is held to form a government representing all people," he added.

Ahmadinejad noted that those from faraway countries who are in Palestine with the hope of plundering this land have no right to make decision about the country.

The president called on the public and the Palestinian combatant groups to be vigilant and added that if they manage to overcome the new conspiracies of the world arrogant powers, the way would be paved for destruction of the Zionist regime and establishment of a national Palestinian government.

"Given that the issue of Palestine is a key matter facing the world of Islam, a certain group cannot declare their views to the effect behind closed doors," he added.

The chief executive referred to the genocide of Palestinian women, men and children by the Zionist regime and demolition of the houses of the oppressed nation and said, "The Zionist regime claims to advocate the human rights, while it has stockpiled a great amount of nuclear weapons."
He pointed to his recent meeting with the ambassador of one of the countries which held talks with Iran about the country's nuclear issue and said, "During the meeting I told the foreign diplomat that they support the Zionist regime, but when it comes to Iran they preach the human rights."


News sent: 17:10 Wednesday October 26, 2005

Joesoef
26-10-05, 16:39
Ik mag hem wel :duim:

Joesoef
26-10-05, 16:40
Ahmadinejad: Supporters of Israel will face wrath of Islamic ummah Tehran, Oct 26, IRNA
Ahmadinejad-Palestine-Remarks
President Mahmoud Ahmadinejad warned countries or leaders who have taken measures to acknowledge the Zionist regime under pressure or due to lack of sound understanding that they will be confronted with the wrath of the Islamic ummah and will forever be disgraced.

Speaking at a conference dubbed "World without Zionism" here Wednesday which was attended by thousands of students, he said any country which acknowledges the Zionist regime will actually be acknowledging the surrender and defeat of the Islamic world.

He further expressed his firm belief that the new wave of confrontations generated in Palestine and the growing turmoil in the Islamic world would in no time wipe Israel away.

Ahmadinejad referred to the Zionist regime's recent withdrawal from the Gaza Strip as a "trick," saying Gaza is part of Palestinian territory and the withdrawal was meant to make Islamic states acknowledge the Zionist regime of Israel.

Pointing to the evil attempts of the US and Israel to saw discord among warring forces in Palestine and other parts of the Islamic world, the president said such attempts were aimed at forcing some Islamic countries to acknowledge the existence of Israel.

Joesoef
26-10-05, 16:41
Ik vind hem wel wat weghebben van Castro :wat?!:

Arvid
26-10-05, 16:48
Geplaatst door Joesoef
Ik vind hem wel wat weghebben van Castro :wat?!:

Ja idd, een vette sukkel.
Holle praatjes terwijl hij lekker de dictator aan het uithangen is.
Ach zolang het volk toestaat zal het wel best zijn.

Joesoef
26-10-05, 17:22
Geplaatst door Arvid
Ja idd, een vette sukkel.
Holle praatjes terwijl hij lekker de dictator aan het uithangen is.
Ach zolang het volk toestaat zal het wel best zijn.


Alleen wel jammer dat hij "Israel van de kaart vegen" niet gezegd heeft.

Dat varken van een SSharon zwijnt weer.

echnaton
26-10-05, 18:36
Geplaatst door freya
Hmz dus Libanon loopt hetzelfde gevaar volgens jou :vreemd:

Dat is al bijna gelukt. Je wilt toch niet zeggen dat je niet gevolgd hebt hoe de Libanon de afgelopen twintig jaar is gedestabiliseerd sinds daar door toedoen van de Palestijnen met steun van Syrië de pleuris is uitgebroken? En hoe Iran daar nog steeds een dikke vinger in de pap heeft?

mark61
26-10-05, 18:50
Geplaatst door Spoetnik
Dat het atoomwapen-verhaal slechts een stok om mee te slaan blijkt uit de houding van de EU en de VS jegens Noord Korea, dat beschikking heeft over nucleaire wapens.

En het contract dat de VS gaat sluiten met India om de nucleaire installaties daar te upgraden.

Leg dat nog ff uit aan Iran en N-Korea. Non-proli-lamenietlachen.

contradictio
26-10-05, 18:55
Geplaatst door barfly
TEHERAN (ANP/AFP) - De conservatieve Iraanse president Mahmoud
Ahmadinejad heeft dinsdag gezegd dat Israël ,,van de kaart'' moet
worden geveegd. Het is voor het eerst in jaren dat zo'n hoge leider
van de islamitische republiek openlijk oproept tot de vernietiging
van de joodse staat.

Eindelijk weer eens iemand die d'r eerlijk voor uitkomt :lole:

Als Israel nu preventief wat centrales bombardeerd dan moet ie natuurlijk niet zeuren maargoed...

en hoe wou hij dat zo selectief doen zonder al die gelovigen om zeep te helpen? ow, wacht, het gaat niet om geloof maar om politiek...

mark61
26-10-05, 18:58
Geplaatst door Joesoef
Alleen wel jammer dat hij "Israel van de kaart vegen" niet gezegd heeft.

Dat wel, maar:

He further expressed his firm belief that the new wave of confrontations generated in Palestine and the growing turmoil in the Islamic world would in no time wipe Israel away.

vs.

"De conservatieve Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft dinsdag gezegd dat Israël ,,van de kaart'' moet worden geveegd."

Das inderdaad een volkomen verkeerde vertaling. In een peptalkje tegen een stel Palestijnen.

Magoed, de VS en wij ook willen die olie van ze, en ze verkopen het zeker te duur. De sjah deed het goedkoper. Remember Mossadeq.

Over veel meer gaat het niet.

mark61
26-10-05, 19:02
Geplaatst door contradictio
en hoe wou hij dat zo selectief doen zonder al die gelovigen om zeep te helpen? ow, wacht, het gaat niet om geloof maar om politiek...

:D Jah das altijd een praktisch bezwaar voor beide partijen. Veel geschreeuw en weinig wol. Als ik een vrouw was kon ik tegen je zeggen: mannen, je weet toch...

Maar dat kan dus niet.

Al Sawt
26-10-05, 19:06
Geplaatst door barfly
TEHERAN (ANP/AFP) - De conservatieve Iraanse president Mahmoud
Ahmadinejad heeft dinsdag gezegd dat Israël ,,van de kaart'' moet
worden geveegd. Het is voor het eerst in jaren dat zo'n hoge leider
van de islamitische republiek openlijk oproept tot de vernietiging
van de joodse staat. Een nobel streven!


Eindelijk weer eens iemand die d'r eerlijk voor uitkomt :lole:

Als Israel nu preventief wat centrales bombardeerd dan moet ie natuurlijk niet zeuren maargoed... Israel is echter niet instaat om Iran preventief uit te schakelen.

Al Sawt
26-10-05, 19:09
Geplaatst door observer
lijkt me een oorlogsverklaring

waarmee hij heel zijn land een legitiem doelwit maakt, wie (behalve moslims maar he die hebben toch al een hekel aan israel) kan het de israeli nog kwalijk nemen als ze de iraanse kernindustrie met de grond gelijk maken
Observer,

Israel is met militaire middelen niet instaat om Iraanse kernwapenprogramma te ontmantelen. Dus koester jezelf geen illusies.

dr SiliconValley
26-10-05, 19:11
natuurlijk willen ze (de mullah regime van iran) dat hun kerncentrales worden gebombardeerd.... ze zijn gewoon te lui om het zelf op te ruimen!
Nee maar zo krijgen ze het hele volk achter zich, nationalistische gevoelens, althans dat denken ze.... dream on zou ik zeggen...

Al Sawt
26-10-05, 19:19
Geplaatst door Spoetnik
Het enige wat Iran de komende jaren zal verkrijgen is de beschikking over de kennis om nucleaire wapens te maken. Echter het is de mening van velen in de inlichtingendiensten dat Iran nog minstens 10 jaar nodig heeft om een atoomwapen programma op te zetten en een atoomwapen te produceren. Het zou dus een stuk productiever zijn van Europa en de VS om het aanbod van Iran aan te nemen en actief (financieel) deel te nemen aan het nucleaire programma van Iran. Als Iran toegang mag krijgen tot WTO en dat buitenlandse bedrijven in Iran mogen investeren zonder risico te lopen om onderwerp te worden van Amerikaanse sanctie`s, zal Iran stuk toeschiekelijker worden.

gh.wille
26-10-05, 21:54
Geplaatst door Al Sawt
Observer,

Israel is met militaire middelen niet instaat om Iraanse kernwapenprogramma te ontmantelen. Dus koester jezelf geen illusies.

Zal wel zo wezen, dus des te beter is het dat IRAN zelf zou gauw mogelijk beschikking krijgt over een A-BOM , des te eerder is ,,het probleem " Israel opgelost , als ze dan gemakshalve nog een paar landen aan pakken als ze eenmaal de smaak te pakken hebben , want met dat soort wapens is de regel wie het eerst komt wie het eerst maalt . Elke LAND dat de beschikking krijgt over een A- BOM is in principe zelf een TIJD BOM , die constant op ,,SCHERP" staat .

V.G.G.

Joesoef
26-10-05, 22:05
Geplaatst door gh.wille
Zal wel zo wezen, dus des te beter is het dat IRAN zelf zou gauw mogelijk beschikking krijgt over een A-BOM , des te eerder is ,,het probleem " Israel opgelost , als ze dan gemakshalve nog een paar landen aan pakken als ze eenmaal de smaak te pakken hebben , want met dat soort wapens is de regel wie het eerst komt wie het eerst maalt . Elke LAND dat de beschikking krijgt over een A- BOM is in principe zelf een TIJD BOM , die constant op ,,SCHERP" staat .

V.G.G.

:vlammen:

gh.wille
26-10-05, 22:46
Geplaatst door Joesoef
:vlammen:

Zo te zien heb je het volkomen begrepen !

gh.wille
26-10-05, 22:51
Geplaatst door contradictio
en hoe wou hij dat zo selectief doen zonder al die gelovigen om zeep te helpen? ow, wacht, het gaat niet om geloof maar om politiek...

De recente aan slagen hebben ons geleerd dat , dat indd niets uit maakt,
als dergelijke idioten eenmaal over zulke wapens beschikken , zou het allen nog maar erger worden !

V.G.G.

Sallahddin
26-10-05, 23:05
Geplaatst door barfly
TEHERAN (ANP/AFP) - De conservatieve Iraanse president Mahmoud
Ahmadinejad heeft dinsdag gezegd dat Israël ,,van de kaart'' moet
worden geveegd. Het is voor het eerst in jaren dat zo'n hoge leider
van de islamitische republiek openlijk oproept tot de vernietiging
van de joodse staat.

Eindelijk weer eens iemand die d'r eerlijk voor uitkomt :lole:

Als Israel nu preventief wat centrales bombardeerd dan moet ie natuurlijk niet zeuren maargoed...






De huidig Iraans president is niet dom genoeg om zoiets te gaan beweren,jongen,vooraal nou dat Iran onder veel internatonaal druk staat wegens haar "nucleaire programma"!!!
Dat waren RUMOURS net als veel anderen ...
En,trouwens ,Israel HOORT daar niet en haar bestaan is niet definitief daar ....al heeft die kernwapens en al!!!!

barfly
26-10-05, 23:23
Geplaatst door Sallahddin
De huidig Iraans president is niet dom genoeg om zoiets te gaan beweren,jongen,vooraal nou dat Iran onder veel internatonaal druk staat wegens haar "nucleaire programma"!!!
Dat waren RUMOURS net als veel anderen ...
En,trouwens ,Israel HOORT daar niet en haar bestaan is niet definitief daar ....al heeft die kernwapens en al!!!!

We kunnen 't wenden en keren. Feit is dat de Joden zich een stukje woestijn hebben veroverd en dat daar voorlopig niemand wat aan kan doen.

jan1974
26-10-05, 23:43
Ik denk trouwens dat het al opgelost is. Balkenende gaat de ambassadeur op het matje roepen.

Ik denk dat Iran daarom wel een toontje lager gaat zingen.

MaRiaH
27-10-05, 00:21
Geplaatst door jan1974
Ik denk trouwens dat het al opgelost is. Balkenende gaat de ambassadeur op het matje roepen.

Ik denk dat Iran daarom wel een toontje lager gaat zingen.


:lol: dream on...

Chatoloog
27-10-05, 03:29
Iran en Israel zijn grote vrienden en spelen gewoon theater
Shiieten danken hun stroming aan een jood en haten soenieten meer dan welke jood dan ook

echnaton
27-10-05, 08:08
Geplaatst door Chatoloog
Iran en Israel zijn grote vrienden en spelen gewoon theater
Shiieten danken hun stroming aan een jood en haten soenieten meer dan welke jood dan ook

Daar hebben ze ook wel reden toe.

observer
27-10-05, 10:12
Geplaatst door Al Sawt
Observer,

Israel is met militaire middelen niet instaat om Iraanse kernwapenprogramma te ontmantelen. Dus koester jezelf geen illusies. ach op zich is dat nog niet het probleem de plaatsen waar de fabrieken staan zijn bekend, het is een lange vlucht maar dan nog, het is niet alsof iran de middelen heeft om haar luchtruim te verdedigen

voorlopig is het ook niet zo belangrijk sterker nog het is een overwinning voor elke vijand van iran, ze kunnen wijzen naar die president en zeggen kijk die gek wil ons vernietigen

dus als israel dan iets doet op militair gebied zoals investeren in bv een raketsysteem kunnen ze wijzen naar die dreiging

perfect diplomatiek glijmiddel zou ik zeggen

en mocht hij te veel spatsies krijgen kunnen ze altijd nog een nep bom in de tuin van zijn paleis droppen als waarschuwing dat de volgende raak is

als je die speech leest is het net alsof je een oude sovjetleider aan het spreken ziet

en net zoals die zal hij preken tot de massa , meestal zijn dat soort mensen de laatste die zich aan zijn eigen uitspraken houdt

Julien
27-10-05, 12:04
Geplaatst door Joesoef
Ik vind hem wel wat weghebben van Castro :wat?!:

Heeft Castro ooit een ander land bedreigd 'van de kaart te vegen'? Castro is een ouderwetse man die de mensenrechten schendt, daarin komt hij overeen de president van Iran, maar Castro bemoeit zich iig alleen met binnenlandse politiek, i.t.t. Iran.

Chatoloog
27-10-05, 15:08
Geplaatst door echnaton
Daar hebben ze ook wel reden toe.

Helemaal mee eens....... Criminelen hebben ook hekel aan de politie

echnaton
27-10-05, 15:59
Geplaatst door Chatoloog
Helemaal mee eens....... Criminelen hebben ook hekel aan de politie

Volgens mij kunnen ze jou in Irak nog wel gebruiken...

Max Stirner
27-10-05, 16:16
Geplaatst door Chatoloog
Helemaal mee eens....... Criminelen hebben ook hekel aan de politie


Dus je stelt je moslim-broeders op een lijn met criminelen en (erger nog) joden?


Das goed nieuws....

Ik constateer dat de Westerse verdeel- en heerspolitiek, waarbij we onze vijanden tegen elkaar uitspelen, nog steeds succesvol is...... :roker:

Al Sawt
27-10-05, 16:52
Geplaatst door observer
ach op zich is dat nog niet het probleem de plaatsen waar de fabrieken staan zijn bekend, het is een lange vlucht maar dan nog, het is niet alsof iran de middelen heeft om haar luchtruim te verdedigen

voorlopig is het ook niet zo belangrijk sterker nog het is een overwinning voor elke vijand van iran, ze kunnen wijzen naar die president en zeggen kijk die gek wil ons vernietigen

dus als israel dan iets doet op militair gebied zoals investeren in bv een raketsysteem kunnen ze wijzen naar die dreiging

perfect diplomatiek glijmiddel zou ik zeggen

en mocht hij te veel spatsies krijgen kunnen ze altijd nog een nep bom in de tuin van zijn paleis droppen als waarschuwing dat de volgende raak is

als je die speech leest is het net alsof je een oude sovjetleider aan het spreken ziet

en net zoals die zal hij preken tot de massa , meestal zijn dat soort mensen de laatste die zich aan zijn eigen uitspraken houdt Wat een simplificatie van feiten.

Inderdaad is Iran niet instaat om haar luchtruim te beveiligen. Maar haar centrales en alle andere strategisch belangrijke doelen worden wel degelijk beveiligd.

Voorts zijn niet alle installaties bekend. En al die installaties liggen mijlenver van elkaar uit en diep onder de grond. Zelfs de Amerikanen hebben aangegeven dat ze niet instaat zijn om alle fabrieken en installaties met hun luchtkracht uit te schakelen.

Geloof me Israel is niet instaat om Iran op conventionele wijze te stoppen. Als dat zo was dan had ze Iran al lang aangevallen na een geheime operaties en niet openlijk kenbaar maken dat ze Iran gaan aanvallen als wereld niets onderneemt.


Dus trap niet snel in Zionistische leugens.

Joesoef
27-10-05, 17:43
Geplaatst door Julien
Heeft Castro ooit een ander land bedreigd 'van de kaart te vegen'? Castro is een ouderwetse man die de mensenrechten schendt, daarin komt hij overeen de president van Iran, maar Castro bemoeit zich iig alleen met binnenlandse politiek, i.t.t. Iran.

Waar staat Castro om bekend? Juist, zijn monologen. Daar doelde ik ook op en niets anders.

Joesoef
27-10-05, 17:48
Geplaatst door Chatoloog
Iran en Israel zijn grote vrienden en spelen gewoon theater
Shiieten danken hun stroming aan een jood en haten soenieten meer dan welke jood dan ook



Moet jij niet je soenitische mede broeders helpen met het moorden in Irak?

gh.wille
27-10-05, 18:39
Geplaatst door Al Sawt
Wat een simplificatie van feiten.

Inderdaad is Iran niet instaat om haar luchtruim te beveiligen. Maar haar centrales en alle andere strategisch belangrijke doelen worden wel degelijk beveiligd.

Voorts zijn niet alle installaties bekend. En al die installaties liggen mijlenver van elkaar uit en diep onder de grond. Zelfs de Amerikanen hebben aangegeven dat ze niet instaat zijn om alle fabrieken en installaties met hun luchtkracht uit te schakelen.

Geloof me Israel is niet instaat om Iran op conventionele wijze te stoppen. Als dat zo was dan had ze Iran al lang aangevallen na een geheime operaties en niet openlijk kenbaar maken dat ze Iran gaan aanvallen als wereld niets onderneemt.


Dus trap niet snel in Zionistische leugens.

Sinds wanneer heeft Israel openlijk kenbaar gemaakt dat ze Iran aan gaan vallen !!!! als een ander het niet doet ?

:verrassin

gh.wille
27-10-05, 20:27
Geplaatst door Joesoef
Waar staat Castro om bekend? Juist, zijn monologen. Daar doelde ik ook op en niets anders.

Lijkt me ook sterk , dat Castro wat voor land dan ook ooit had kunnen aanvallen , gezien zijn ligging de U.S soms ?
Zelfs indertijd m.b.v RUSLAND ,hoefde de toenmalige president Kennedy maar te kijken ,en weg waren de raketten !
Dus wat dat betreft is het niet in de verste verte te vergelijken met een
land als IRAN , dat zijn potentionele vijanden altijd in de (buurt ) heeft .

V.G.G.

Umfriend
27-10-05, 21:13
Dit is niet juist. Het was heel spannend en helemaal niet vanzelfsprekend dat chroetsjov de raketten van cuba zou verwijderen. Wat hem wel hielp bij die beslissing was hat aandringen van Castro om de raketten ook daadwerkelijk te gebruiken (wellicht als wraak voor "pig's bay" of het voorkomen van nog zo een poging?"

reallife
27-10-05, 21:56
Geplaatst door barfly
TEHERAN (ANP/AFP) - De conservatieve Iraanse president Mahmoud
Ahmadinejad heeft dinsdag gezegd dat Israël ,,van de kaart'' moet
worden geveegd. Het is voor het eerst in jaren dat zo'n hoge leider
van de islamitische republiek openlijk oproept tot de vernietiging
van de joodse staat.

Eindelijk weer eens iemand die d'r eerlijk voor uitkomt :lole:

Als Israel nu preventief wat centrales bombardeerd dan moet ie natuurlijk niet zeuren maargoed...

Dat lukt Ahmadinejad toch nooit!
Hij wil zeker punten scoren? In die regio scoor je altijd wel als je je op die manier over Israël uit.

gh.wille
27-10-05, 22:16
Geplaatst door Umfriend
Dit is niet juist. Het was heel spannend en helemaal niet vanzelfsprekend dat chroetsjov de raketten van cuba zou verwijderen. Wat hem wel hielp bij die beslissing was hat aandringen van Castro om de raketten ook daadwerkelijk te gebruiken (wellicht als wraak voor "pig's bay" of het voorkomen van nog zo een poging?"

JA, dat wist ik wel ,maar toen puntje bij paaltje kwam , en de U.S zelf een cordon om Cuba legde was het gauw over !
Er is trouwens een boek over geschreven ,, Het moment dat de wereld trilde " of zoiets (kan ff naast de titel zijn ).
Want de U.S hadden hun (wraaknemers ) atoom onderzeeeres al klaar , en dat wist Chroesjov ook !

V.G.G.

Umfriend
27-10-05, 22:18
Ah, OK. Was dan m.i. niet een kwestie van Kennedy die even keek maar van Kennedy die een heleboel deed (en riskeerde) om die raketten daar weer weg te krijgen.

Chatoloog
28-10-05, 00:20
Geplaatst door Max Stirner
Dus je stelt je moslim-broeders op een lijn met criminelen en (erger nog) joden?


Das goed nieuws....

Ik constateer dat de Westerse verdeel- en heerspolitiek, waarbij we onze vijanden tegen elkaar uitspelen, nog steeds succesvol is...... :roker:

Overgrote deel van de shiieten zijn geen moslims
p.s "onze vijanden"? er zijn 150 miljoen westerse moslims dus wat ijl je nou of leef je nog in de middeleeuwen?

verwonderlijk hoe een reactie vooroordelen naar voren kan brengen

Chatoloog
28-10-05, 00:21
Geplaatst door echnaton
Volgens mij kunnen ze jou in Irak nog wel gebruiken...

En jou kunnen ze in PISrael goed gebruiken

mark61
28-10-05, 00:27
Geplaatst door Chatoloog
Overgrote deel van de shiieten zijn geen moslims

Says who?


p.s "onze vijanden"? er zijn 150 miljoen westerse moslims dus wat ijl je nou of leef je nog in de middeleeuwen?

Wat is de definitie van westerse moslim?

gh.wille
28-10-05, 00:41
Geplaatst door Umfriend
Ah, OK. Was dan m.i. niet een kwestie van Kennedy die even keek maar van Kennedy die een heleboel deed (en riskeerde) om die raketten daar weer weg te krijgen.

Natuurlijk , was er een groot ricico aan verbonden , maar je moet niet vergeten de U.S stond voor een voldongen feit , niet ingrijpen betekende ,, Het begin van het einde van de U.S en mogelijk de gehele vrije wereld " althans wat je daar toen onder kon verstaan .

V.G.G.

Bofko
28-10-05, 00:44
Geplaatst door mark61
Wat is de definitie van westerse moslim?

Alles westelijk van Mekka ? :cheefbek:

mark61
28-10-05, 01:03
Geplaatst door Bofko
Alles westelijk van Mekka ? :cheefbek:

Most probably.

Oeroeboeroe
28-10-05, 07:14
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Israël maak ik me niet zo'n zorgen om, dat heeft toch geen bestaansrecht. Het zijn meer de mensen die daar leven waar ik me zorgen om maak.

Beetje bitter.

:duim:

Oeroeboeroe
28-10-05, 07:17
Geplaatst door Spoetnik
Waarom heeft Nederland dan kerncentrales? Terwijl onze grond vol met aardgas zit....

...en het bovendien dusdanig herfst is, dat de NS de blaadjes aan de straatstenen niet kwijt kan!


:hihi: Mijn fiets rijdt allang op blaadjes!

Oeroeboeroe
28-10-05, 07:17
Geplaatst door mark61
Most probably.

Droogkloot.

Gewoon effe om je te sucken: Niko kao nee. :D

Max Stirner
28-10-05, 12:12
Geplaatst door Chatoloog [/i]
[B]Overgrote deel van de shiieten zijn geen moslims

:confused:



p.s "onze vijanden"? er zijn 150 miljoen westerse moslims dus wat ijl je nou of leef je nog in de middeleeuwen?

:confused:



verwonderlijk hoe een reactie vooroordelen naar voren kan brengen

:confused:

mark61
28-10-05, 12:25
Geplaatst door Oeroeboeroe
Droogkloot.

Gewoon effe om je te sucken: Niko kao nee. :D

De ontkenning zit in de niko. Dus jako kao ja (= ik). :nerveus:

Al Sawt
31-10-05, 02:27
Geplaatst door gh.wille
Sinds wanneer heeft Israel openlijk kenbaar gemaakt dat ze Iran aan gaan vallen !!!! als een ander het niet doet ?

:verrassin Sinds ze Iraanse nucleaire ambities via diplomatie willen aankaarten en VS onder druk zetten om Iran aan te pakken. Ook het aanschaf van bommen die bunkers kunnen uitschakelen, is een openlijke signaal aan Iran.