PDA

Bekijk Volledige Versie : Ebru Umar is gek.



Joesoef
26-10-05, 19:11
De Schatkamer

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1umar.jpg

Discussieprogramma met gasten en panel - Woensdag 26 oktober: Premier Balkenende en burgemeester Cohen zullen beiden spreken op de herdenkingsbijeenkomst voor Theo van Gogh die 2 november georganiseerd door stadsdeel Oost/Watergraafsmeer. Hebben Balkenende en Cohen niets te zoeken op de herdenking? Of kunnen zij in hun functie als minister-president en burgemeester niet ontbreken? - Presentatie: - Panelleden: Tjitske Speckmann Ebru Umar
- Uitzending: wo: 19.00/21.00/24.00 - do: 17.00/23.00 za: zie pag. 206 - zo: zie pag. 207
Discussieprogramma met gasten en panel - Gasten woensdag 26 oktober:
> Hein van Meeteren, ondernemer
> Stijn van Hensbergen, student




- Presentatie: - Panelleden: Tjitske Speckmann Ebru Umar
- Uitzending: wo: 19.00/21.00/24.00 - do: 17.00/23.00 za: zie pag. 206 - zo: zie pag. 207



Volgens ebru Umar is Cohen eigenlijk blij dat Theo van Gogh vermoord is :maf: Want, aldus de feeks, Cohen was tegen Theo....

RinC
26-10-05, 20:14
Geplaatst door Joesoef
Volgens ebru Umar is Cohen eigenlijk blij dat Theo van Gogh vermoord is :maf: Want, aldus de feeks, Cohen was tegen Theo....


Die ondernemer (ben zn naam vergeten) had haar wel tuk. En zag je die student die ineens begon te stotteren. Die stond op ontploffen.

Ebru vond dat de boosheid van Ayaan Hirshi gespeeld is. Wat een haat tussen die twee gefrustreerden kikkers.

RinC
26-10-05, 20:16
Geplaatst door RinC
Die ondernemer (ben zn naam vergeten) had haar wel tuk. En zag je die student die ineens begon te stotteren. Die stond op ontploffen.

Ebru vond dat de boosheid van Ayaan Hirshi gespeeld is. Wat een haat tussen die twee gefrustreerden kikkers.

Dom, zn naam staat in de quote. Hein van Meeteren dus.

sjaen
27-10-05, 01:53
Op welke zender was dit?

Timoesh
27-10-05, 03:33
Hoezo.."ik eis aandacht" ?

sienia
27-10-05, 03:41
Ebru herkent zichzelf in Hirsi Ali. :wijs:

Oeroeboeroe
27-10-05, 03:54
Geplaatst door sienia
Ebru herkent zichzelf in Hirsi Ali. :wijs:

sienia is het meest actief op het forum Wie schrijft die blijft.
Daarin zijn 10970 berichten geplaatst, wat weer 92 % van sienia's totaal aantal berichten is! :duim:

sienia
27-10-05, 03:57
Geplaatst door Oeroeboeroe
sienia is het meest actief op het forum Wie schrijft die blijft.
Daarin zijn 10970 berichten geplaatst, wat weer 92 % van sienia's totaal aantal berichten is! :duim:

En die 8% dan?

:gniffel:

Prettiggestoord
27-10-05, 11:07
Was te zien in het programma zwart/wit van AT5, zij is daar vaker te gast.

David
27-10-05, 11:11
Geplaatst door Prettiggestoord
Was te zien in het programma zwart/wit van AT5, zij is daar vaker te gast.


:jumping: Newsflash: Met ingang van nu heeft Maroc.nl een eigen televisiegids! :jumping:

sjaen
27-10-05, 11:18
Geplaatst door Prettiggestoord
Was te zien in het programma zwart/wit van AT5, zij is daar vaker te gast.

Thnx, is dus een amsterdams onderonsje

Mohajir
27-10-05, 12:04
Geplaatst door RinC
Die ondernemer (ben zn naam vergeten) had haar wel tuk. En zag je die student die ineens begon te stotteren. Die stond op ontploffen.

Ebru vond dat de boosheid van Ayaan Hirshi gespeeld is . Wat een haat tussen die twee gefrustreerden kikkers. natuurlijk vindt ze dat, want die Ayaan krijgt veel media-aandacht, is in eens kamerlid en behoort tot `1oo invloedrijke personen van 2004'. allemaal zaken waarvan Ebru meent zelf recht op te hebben. zij denkt dat zij ook een vrouw is die mooi is en de allochtonen te kijk kan zetten zonder schaamte en is eerder bevriend met Theo dan Ayaan. dus waarom Ayaan wel en zij niet. je kan haar geen ongelijk geven, eerlijk gezegd. misschien dat voor haar beter was om in somalieland geboren te worden dan in NL

Dolle Fatima
28-10-05, 21:53
Geplaatst door Mohajir
natuurlijk vindt ze dat, want die Ayaan krijgt veel media-aandacht, is in eens kamerlid en behoort tot `1oo invloedrijke personen van 2004'. allemaal zaken waarvan Ebru meent zelf recht op te hebben. zij denkt dat zij ook een vrouw is die mooi is en de allochtonen te kijk kan zetten zonder schaamte en is eerder bevriend met Theo dan Ayaan. dus waarom Ayaan wel en zij niet. je kan haar geen ongelijk geven, eerlijk gezegd. misschien dat voor haar beter was om in somalieland geboren te worden dan in NL

Klopt

En weet je wat het is. Ayaan is slim, sluw, berekenend en manipulatief. Ze is lelijk, maar ze heeft een plan, een doel, hersenen. Ebru is gewoon een dom wijf met bolle kikkerogen die aandachtsgeil is en niet weet waar ze het over heeft. Dat is nog irritanter.

freya
28-10-05, 23:07
Geplaatst door Dolle Fatima
Klopt

En weet je wat het is. Ayaan is slim, sluw, berekenend en manipulatief. Ze is lelijk, maar ze heeft een plan, een doel, hersenen. Ebru is gewoon een dom wijf met bolle kikkerogen die aandachtsgeil is en niet weet waar ze het over heeft. Dat is nog irritanter.

Grappig, ik denk precies omgekeerd over Ayaan: ik vind haar heel mooi, maar echt stuitend dom.

Over Ebru kan ik je alleen maar gelijk geven, alleen moet ik om haar altijd vreselijk lachen :D

Dolle Fatima
28-10-05, 23:41
Geplaatst door freya
Grappig, ik denk precies omgekeerd over Ayaan: ik vind haar heel mooi, maar echt stuitend dom.

Met lelijk bedoelde ik zeg maar lelijk in gedrag. nah ja.


Over Ebru kan ik je alleen maar gelijk geven, alleen moet ik om haar altijd vreselijk lachen :D

ow nee ik niet. ik krijg altijd last van een soort uitslag of zo...... http://www.cosgan.de/images/midi/muede/p025.gif

Rabi'ah.
29-10-05, 00:56
Geplaatst door Dolle Fatima
Klopt

En weet je wat het is. Ayaan is slim, sluw, berekenend en manipulatief. Ze is lelijk, maar ze heeft een plan, een doel, hersenen. Ebru is gewoon een dom wijf met bolle kikkerogen die aandachtsgeil is en niet weet waar ze het over heeft. Dat is nog irritanter.

Eens.

Met die kanttekening dat ook ik Ayaan erg knap vind, alleen is ze te mager. :cheefbek:

mark61
29-10-05, 01:52
Geplaatst door Rabi'ah.
Eens.

Met die kanttekening dat ook ik Ayaan erg knap vind, alleen is ze te mager. :cheefbek:

Knap? :corcky:

Erg sluw vind ik r ook niet. Vanavond zag ik r lekker tegenstrijdig bezig. Donner moest eindelijk eens begrijpen dat het terrorisme in de islam wortelt, maar er moest wel vrijheid van meningsuiting blijven. Ik begreep er allemaal niet veel van. Vervolgens nog 3 minuten Elatik vs. Ephi en v. Baalen proberen te verdragen, maar mijn maag draaide zich om. Geen NL tv meer voor mij.

Mohajir
13-11-05, 23:22
Geplaatst door mark61
Knap? :corcky:

Erg sluw vind ik r ook niet. Vanavond zag ik r lekker tegenstrijdig bezig. Donner moest eindelijk eens begrijpen dat het terrorisme in de islam wortelt, maar er moest wel vrijheid van meningsuiting blijven. Ik begreep er allemaal niet veel van. Vervolgens nog 3 minuten Elatik vs. Ephi en v. Baalen proberen te verdragen, maar mijn maag draaide zich om. Geen NL tv meer voor mij. je moet ook niet naar drie gekken in een avond kijken: 1 per week is genoeg

et_2000nl
13-11-05, 23:35
Wat zijn de vrouwen op dit forum sexistisch zeg, beetje discussieren of een van deze media geile demagogen nou mooi is of niet. Ik heb liever een lelijk wijf/man die de-polariseerd dan een 'lekker' wijf met een vieze bek. AHA, Ebru, het zijn allebei gewoon apen, en dat heeft niks met hun uiterlijk te maken.

~Panthera~
13-11-05, 23:58
Geplaatst door et_2000nl
Wat zijn de vrouwen op dit forum sexistisch zeg, beetje discussieren of een van deze media geile demagogen nou mooi is of niet. Ik heb liever een lelijk wijf/man die de-polariseerd dan een 'lekker' wijf met een vieze bek. AHA, Ebru, het zijn allebei gewoon apen, en dat heeft niks met hun uiterlijk te maken.

Zo zijn wij geindoctrineerd: eerst de buitenkant en wat daarna komt, is eigenlijk allemaal bijzaak. :roker:
Jij ook, trouwens, zo te lezen. ;)

et_2000nl
14-11-05, 00:12
Geplaatst door ~Panthera~
Zo zijn wij geindoctrineerd: eerst de buitenkant en wat daarna komt, is eigenlijk allemaal bijzaak. :roker:
Jij ook, trouwens, zo te lezen. ;)

Niets menselijks is mij vreemd.

In geheel vrouwelijk traditie, hoe zie jij er uit? ;)

~Panthera~
14-11-05, 00:18
Geplaatst door et_2000nl
Niets menselijks is mij vreemd.

In geheel vrouwelijk traditie, hoe zie jij er uit? ;)

Gewoon lekker. :roker:

et_2000nl
14-11-05, 00:21
Geplaatst door ~Panthera~
Gewoon lekker. :roker:

Dan zal ik nu mijn mening over je herzien. ;)

~Panthera~
14-11-05, 00:24
Geplaatst door et_2000nl
Dan zal ik nu mijn mening over je herzien. ;)


Das mooi. ;)

En om dan maar in traditie te blijven, hoe is het met uw buitenkant gesteld ? :roker:

et_2000nl
14-11-05, 00:27
Geplaatst door ~Panthera~
Das mooi. ;)

En om dan maar in traditie te blijven, hoe is het met uw buitenkant gesteld ? :roker:

Ik ben een enorm lelijke aap. Maar wel lief volgens mīn moeder....

~Panthera~
14-11-05, 00:30
Geplaatst door et_2000nl
Ik ben een enorm lelijke aap. Maar wel lief volgens mīn moeder....


Das mooi, dan hoef ik mijn mening niet te herzien. :roker:

;)

et_2000nl
14-11-05, 00:39
Geplaatst door ~Panthera~
Das mooi, dan hoef ik mijn mening niet te herzien. :roker:

;)

Ja, ik weet het, het is zo duidelijk, ben een open boek.... ;)

Trouwens wel een vreemd fenomeen.

Je hoort bijna nooit iemand zeggen, ik ben zo lelijk als de klokkenluider van de notre dame, dat terwijl iedereen toch weet hoeveel lelijke mensen er rond lopen.

Je hoort bijna nooit iemand zeggen, ik ben een leugenaar, dat terwijl iedereen toch weet dat de wereld bestaat uit leugenaars.

Misschien moeten we allemaal ons zelfbeeld eens bijstellen en leren leven met het feit dat we eigenlijk allemaal liegende lelijke apen zijn. En om toch op het topic terug te komen, AHA en Ebru zijn daar slechts lichtende voorbeelden van ;)

~Panthera~
14-11-05, 00:45
Geplaatst door et_2000nl
Ja, ik weet het, het is zo duidelijk, ben een open boek.... ;)

Trouwens wel een vreemd fenomeen.

Je hoort bijna nooit iemand zeggen, ik ben zo lelijk als de klokkenluider van de notre dame, dat terwijl iedereen toch weet hoeveel lelijke mensen er rond lopen.

Je hoort bijna nooit iemand zeggen, ik ben een leugenaar, dat terwijl iedereen toch weet dat de wereld bestaat uit leugenaars.

Misschien moeten we allemaal ons zelfbeeld eens bijstellen en leren leven met het feit dat we eigenlijk allemaal liegende lelijke apen zijn. En om toch op het topic terug te komen, AHA en Ebru zijn daar slechts lichtende voorbeelden van ;)

:haha:

Das helemaal waar, Swa.

Maar tja, als je jezelf zo onder de loep zou moeten nemen, dan wordt het wel heel moeilijk om nog een beetje "loving" naar een ander te kunnen kijken, nietwaar ? ;)
En het is al zo'n ellende overal. :moe:
Blijven we maar gewoon lekkere aapjes ? :stout:

et_2000nl
14-11-05, 00:50
Geplaatst door ~Panthera~
:haha:

Das helemaal waar, Swa.

Maar tja, als je jezelf zo onder de loep zou moeten nemen, dan wordt het wel heel moeilijk om nog een beetje "loving" naar een ander te kunnen kijken, nietwaar ? ;)
En het is al zo'n ellende overal. :moe:
Blijven we maar gewoon lekkere aapjes ? :stout:

Oeps, ik moet een leugen bekennen. Ik ben eigenlijk een heel lekker ding. Dus een lekkere leugenaar. Zo, ik voel me nu een stuk beter.... ;)

~Panthera~
14-11-05, 00:55
Geplaatst door et_2000nl
Oeps, ik moet een leugen bekennen. Ik ben eigenlijk een heel lekker ding. Dus een lekkere leugenaar. Zo, ik voel me nu een stuk beter.... ;)


:fplet:

Ik zeg niks. :ego: Maar ja,dan weet je het wel he ? :moe:

He, dat lucht op. :D

et_2000nl
14-11-05, 01:03
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet:

Ik zeg niks. :ego: Maar ja,dan weet je het wel he ? :moe:

He, dat lucht op. :D

Ik moet mijn mening wederom herzien tot mijn oorspronkelijke.

Da's echt een vrouwenstreek, je continue op het verkeerde been zetten :moe:

~Panthera~
14-11-05, 01:09
Geplaatst door et_2000nl
Ik moet mijn mening wederom herzien tot mijn oorspronkelijke.

Da's echt een vrouwenstreek, je continue op het verkeerde been zetten :moe:



:lol: Ja, lekker wijffie he ? zei ik toch ? :stout:

Mannen. :moe:

et_2000nl
14-11-05, 01:16
Geplaatst door ~Panthera~
:lol: Ja, lekker wijffie he ? zei ik toch ? :stout:

Mannen. :moe:

Ik durf er niet aan te twijfelen.

Vrouwen :moe:

~Panthera~
14-11-05, 01:18
Geplaatst door et_2000nl
Ik durf er niet aan te twijfelen.

Vrouwen :moe:



Full circle. :D

et_2000nl
14-11-05, 01:22
Geplaatst door ~Panthera~
Full circle. :D

Nee nee, de moraal van dit verhaal, Ebru is niet gek, t'is slechts de rest van de wereld.

~Panthera~
14-11-05, 01:24
Geplaatst door et_2000nl
Nee nee, de moraal van dit verhaal, Ebru is niet gek, t'is slechts de rest van de wereld.


:fplet: Je moet echt wegblijven uit Tiel, gozerT. :haha:

et_2000nl
14-11-05, 01:33
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: Je moet echt wegblijven uit Tiel, gozerT. :haha:

Tiel, dat is een dorp buiten de landsgrenzen....

Mohajir
17-11-05, 11:28
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: Je moet echt wegblijven uit Tiel, gozerT. :haha: en hij deed echt zijn best om jou bij te houden!!!!!!!!!!!!
idd vrouwen :mad: