PDA

Bekijk Volledige Versie : hooiberg zoekt speld

zoefzoef
27-10-05, 13:27
salaam aleikoum alle.ik ben een nederlandse moslim meid van 26 jaar en heb een leuk leven.ik werk ,studeer en heb een scheet van een zoon van vier en pleegdochter van twee.woon in een leuk huisje en ben gesteld op mijn vrijheid.ben gescheiden maar mijn ex en ik zijn goede vrienden.ik zoek een leuke nederlandse moslimman of zeer geemanicipeerde buitenlandse moslimman die weet wat hij wil en goed in zijn vel zit.die een gezonde dosis humor heeft en uiteraard gek op kinderen is.iemand die net als ik tevreden is met zijn leven maar ook zoiets heeft van ' alleen is ook maar alleen"samen zijn sommige dingen toch veel leuker.ook zou ik deze persoon graag eerst goed willen leren kennen om te kijken of het ook echt mijn speld in de hooiberg is.ben zelf ook moslim ,draag alleen nog geen hoofddoek. tevens geloof ik als allah het voor mij bedoeld heeft kom ik hem wel tegen maar dacht nu toch laat ik het eens wagen.groetjes en salaam :D

zakaria-1981
10-11-05, 18:22
Beste Zoef zoef, ik ben een Nederlandse moslim van 24. eerlijk is eerlijk, dit is niet wat ik zoek. Maar wilde je even zeggen dat inchallah alles zeker goed komt.

ps. misschien kan ik wel koppelen voor je. Ken genoeg mensen

groetjes Zakaria

zoefzoef
10-11-05, 19:52
salaamaleikoum zakaria.hahaha even een vraagje ..wat schrikt meer af.???het feit dat ik kinderen heb of dat ik vraag om een geemancipeerde moslimman.weet het zelf niet zo goed :melig2: :jeweetog: he maar als het echt niet gaat lukken dan laat ik het je weten wat betreft dat koppelen.bedankt voor het aanbod en ik hoop dat jij vind wat je zoekt.groetjes en salaam

zakaria-1981
10-11-05, 20:15
wil je het eerlijk weten.... [email protected] en wordt vervolgt

Flupke.
15-11-05, 01:07
Geplaatst door zoefzoef
... maar dacht nu toch laat ik het eens wagen. Probeer eerst op een Volks..wagen :moe: