PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdonk heeft bloed aan haar handen



barneveld
27-10-05, 20:44
ze handelt zoals men handelde 60 jaar terug.




Verdonk 'geschokt' door brand op Schiphol
Uitgegeven op donderdag 27 oktober 2005 om 10:58:59, bijgewerkt om 11:42:46

(Novum) - Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) heeft 'geschokt gereageerd' op de brand in een cellencomplex op Schiphol woensdagnacht. Daarbij kwamen elf gedetineerden om het leven. Verdonk betuigt haar medeleven aan de nabestaanden van de slachtoffers. De minister brengt donderdag een bezoek aan het uitgebrande cellencomplex.

De brand ontstond omstreeks 00.30 uur door nog onbekende oorzaak. Omstreeks 03.00 uur had de brandweer het vuur onder controle. Bij de brand in het detentiecentrum raakten vijftien mensen gewond, onder wie zes leden van de marechaussee.

Vanwege de brand zijn 150 gedetineerden overgebracht naar andere gevangenissen. Honderd mensen zijn naar Zeist vervoerd en vijftig naar de bajesboot in Rotterdam.

Het detentiecentrum op Schiphol bestaat uit enkele cellenblokken. In het centrum worden drugskoeriers vastgehouden en illegalen die vanaf de luchthaven het land worden uitgezet.

Oeroeboeroe
27-10-05, 20:55
Geplaatst door barneveld
ze handelt zoals men handelde 60 jaar terug.




Verdonk 'geschokt' door brand op Schiphol
Uitgegeven op donderdag 27 oktober 2005 om 10:58:59, bijgewerkt om 11:42:46

(Novum) - Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) heeft 'geschokt gereageerd' op de brand in een cellencomplex op Schiphol woensdagnacht. Daarbij kwamen elf gedetineerden om het leven. Verdonk betuigt haar medeleven aan de nabestaanden van de slachtoffers. De minister brengt donderdag een bezoek aan het uitgebrande cellencomplex.

De brand ontstond omstreeks 00.30 uur door nog onbekende oorzaak. Omstreeks 03.00 uur had de brandweer het vuur onder controle. Bij de brand in het detentiecentrum raakten vijftien mensen gewond, onder wie zes leden van de marechaussee.

Vanwege de brand zijn 150 gedetineerden overgebracht naar andere gevangenissen. Honderd mensen zijn naar Zeist vervoerd en vijftig naar de bajesboot in Rotterdam.

Het detentiecentrum op Schiphol bestaat uit enkele cellenblokken. In het centrum worden drugskoeriers vastgehouden en illegalen die vanaf de luchthaven het land worden uitgezet.

:cheefbek: Laten we nou voor ééns en voor altijd de definitie van illegaal eens afspreken.

Marsipulami
27-10-05, 21:08
Illegaal = onwetttelijk

Maar er bestaan geen onwettelijke mensen, enkel onmenselijke wetten

mark61
28-10-05, 00:02
Geplaatst door Marsipulami
Illegaal = onwetttelijk

Maar er bestaan geen onwettelijke mensen, enkel onmenselijke wetten

Het klinkt goed, het slaat nergens op.

gh.wille
28-10-05, 00:24
Geplaatst door barneveld
ze handelt zoals men handelde 60 jaar terug.




Verdonk 'geschokt' door brand op Schiphol
Uitgegeven op donderdag 27 oktober 2005 om 10:58:59, bijgewerkt om 11:42:46

(Novum) - Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) heeft 'geschokt gereageerd' op de brand in een cellencomplex op Schiphol woensdagnacht. Daarbij kwamen elf gedetineerden om het leven. Verdonk betuigt haar medeleven aan de nabestaanden van de slachtoffers. De minister brengt donderdag een bezoek aan het uitgebrande cellencomplex.

De brand ontstond omstreeks 00.30 uur door nog onbekende oorzaak. Omstreeks 03.00 uur had de brandweer het vuur onder controle. Bij de brand in het detentiecentrum raakten vijftien mensen gewond, onder wie zes leden van de marechaussee.

Vanwege de brand zijn 150 gedetineerden overgebracht naar andere gevangenissen. Honderd mensen zijn naar Zeist vervoerd en vijftig naar de bajesboot in Rotterdam.

Het detentiecentrum op Schiphol bestaat uit enkele cellenblokken. In het centrum worden drugskoeriers vastgehouden en illegalen die vanaf de luchthaven het land worden uitgezet.

Zie m,n commentaar op de andere topic over dit onderwerp , heb je trouwens wel eens gekeken hoe de meeste cellen er uitzien in ANDERE LANDEN ? Marokko b.v of wat dacht je van de OOSTERSE LANDEN ?

BAH ! OM TE :kotsen2:

tr_imparator
28-10-05, 00:54
Geplaatst door gh.wille
heb je trouwens wel eens gekeken hoe de meeste cellen er uitzien in ANDERE LANDEN ? Marokko b.v of wat dacht je van de OOSTERSE LANDEN ?





LOL, wat wil je hiermee zeggen?

Zwarte Schaap
28-10-05, 01:10
Geplaatst door tr_imparator
LOL, wat wil je hiermee zeggen?

Wees blij dat je in een Nederlandse cel mag zitten, je bent nog geen volwaardige burger om je kritisch te mogen uiten.

barneveld
28-10-05, 20:10
Geplaatst door gh.wille
Zie m,n commentaar op de andere topic over dit onderwerp , heb je trouwens wel eens gekeken hoe de meeste cellen er uitzien in ANDERE LANDEN ? Marokko b.v of wat dacht je van de OOSTERSE LANDEN ?

BAH ! OM TE :kotsen2:

volgens mij zitten wij hier niet in Marokko of oosterse landen.
maar in van horen zegen in een land dat ver ontwikkeld is.

waarom moeten die arme mensen verbrand worden? was de koggel te te duur of is dit weer zo een afschrikmiddel van Verdonk om ongewenst vereemdelingen buiten de grenzen te houden

nl-x
28-10-05, 20:49
Geplaatst door gh.wille
heb je trouwens wel eens gekeken hoe de meeste cellen er uitzien in ANDERE LANDEN ? Marokko b.v of wat dacht je van de OOSTERSE LANDEN ?

Nou vertel? Nog hogere vlammen en nog meer rook?

gh.wille
28-10-05, 20:59
Geplaatst door barneveld
volgens mij zitten wij hier niet in Marokko of oosterse landen.
maar in van horen zegen in een land dat ver ontwikkeld is.

waarom moeten die arme mensen verbrand worden? was de koggel te te duur of is dit weer zo een afschrikmiddel van Verdonk om ongewenst vereemdelingen buiten de grenzen te houden

Ik houd het hierbij maar even op onwetenheid , dat je doet voorkomen dat deze mensen OPZETTELIJK verbrand zijn geworden , overigens geef je zelf al aan ,,van horen zeggen " . het geen er op duid dat je blijkbaar geindoctrineerd of op z,n minst vals voorgelicht word , m.a.w de haat en verdraaing van feiten ten op zichte van het land waar je in leeft.
Overigens houd ik het maar op het eerste , al met al is het ..

:droef:

barneveld
28-10-05, 23:21
Geplaatst door gh.wille
Ik houd het hierbij maar even op onwetenheid , dat je doet voorkomen dat deze mensen OPZETTELIJK verbrand zijn geworden , overigens geef je zelf al aan ,,van horen zeggen " . het geen er op duid dat je blijkbaar geindoctrineerd of op z,n minst vals voorgelicht word , m.a.w de haat en verdraaing van feiten ten op zichte van het land waar je in leeft.
Overigens houd ik het maar op het eerste , al met al is het ..

:droef:

helaas is je analyse van mij verhaal niet wat ik mee bedoel.
misschien kom ik bij je over als iemand die hersenspoeld is maar dat is dus niet zo.
ik vraag me af van als je weet hoeveel huisvanbewaringen hebben hier in nederland daar gebeurt nooit iets mee, deze bij schiphol 2 keer achter elkaar. dan zou je na de eerste brand het gebouw extra in de gaten houden. nee dus ze gaan er een nieuw neer zetten en vervolgens opalle belngrijkste dingen bezuinigen.

is dit wat je noemt dat nederland voor uit loopt op de werld.