PDA

Bekijk Volledige Versie : In VS weggelopen poes gevonden in Frankrijk



~Panthera~
28-10-05, 23:15
In VS weggelopen poes gevonden in Frankrijk

WASHINGTON - Een in de Amerikaanse staat Wisconsin weggelopen poes is een maand later opgedoken in Frankrijk.
Waarschijnlijk stroopte Emily een pakhuis in de buurt af en kwam ze terecht in een container die op een schip werd geladen met bestemming Frankrijk, aldus haar baasje Lesley McElhiney.
Werknemers van een bedrijf in Nancy vonden Emily, keken op haar penning en belden haar dierenarts in de Verenigde Staten. Waarschijnlijk leefde Emily tijdens haar drie weken durende reis van muizen en had ze toegang tot water.



:lole: :duim:

barneveld
28-10-05, 23:47
Geplaatst door ~Panthera~
In VS weggelopen poes gevonden in Frankrijk

WASHINGTON - Een in de Amerikaanse staat Wisconsin weggelopen poes is een maand later opgedoken in Frankrijk.
Waarschijnlijk stroopte Emily een pakhuis in de buurt af en kwam ze terecht in een container die op een schip werd geladen met bestemming Frankrijk, aldus haar baasje Lesley McElhiney.
Werknemers van een bedrijf in Nancy vonden Emily, keken op haar penning en belden haar dierenarts in de Verenigde Staten. Waarschijnlijk leefde Emily tijdens haar drie weken durende reis van muizen en had ze toegang tot water.



:lole: :duim:


is er iets bekends of het een wit of een zwart poes was

~Panthera~
29-10-05, 00:20
Geplaatst door barneveld
is er iets bekends of het een wit of een zwart poes was

Stond geen foto bij, jammer genoeg. :roker:

barneveld
29-10-05, 00:21
Geplaatst door ~Panthera~
Stond geen foto bij, jammer genoeg. :roker:

de poes had zeker lang haar na 3 weken op zee
:D :D :D :D :D :D :D :D

MaRiaH
29-10-05, 00:22
It's miracle.. :haha:

muizen genoeg aan boord van een schip, vraag maar aan gh.wille.. :corcky:

MaRiaH
29-10-05, 00:24
Geplaatst door barneveld
de poes had zeker lang haar na 3 weken op zee
:D :D :D :D :D :D :D :D

Ja en een baard... :knipoog:



:hihi:

barneveld
29-10-05, 01:32
Geplaatst door MaRiaH
Ja en een baard... :knipoog:



:hihi:

WAT JAMMER NU ZE HEBBEN SINTERKLAAS TERUG GESTUURD.
DIE IS DE FOTO VAN DE POES
http://www.hetlandvansinterklaas.nl/Baard-haar.gif

Marsipulami
29-10-05, 11:15
Kat loopt weg met afgehakte teen

Een kat is weggelopen met de afgehakte teen van haar eigenaar. De Duitser uit Lübeck had het afgehakte lichaamsdeel op de keukenvloer laten liggen terwijl hij in paniek de hulpdiensten belde.

De 41-jarige Udo Ried was brood aan het snijden toen het mes uit zijn handen glipte en op zijn blote voeten landde. Zijn teen werd daarbij afgesneden. Terwijl hij tegelijkertijd probeerde om de wonde te verbinden en de hulpdiensten te bellen, liep de kat Fritz er met de bloederige teen de tuin in.

Udo heeft nog enkele minuten naar de kat gezocht, maar tevergeefs, zijn teen kreeg hij niet terug. “Als de kat niet was weggelopen met de teen, hadden we deze nog kunnen aannaaien,” zei een woordvoerder van het ziekenhuis.

Marsipulami
29-10-05, 11:16
Japanse chauffeur wijkt uit voor kat, tientallen kinderen gewond

In Japan is een autochauffeur, die uitweek voor een kat, in een groep schoolkinderen terecht gekomen en heeft 36 kleuters verwond. Vijf van de kinderen van vier en vijf jaar oud liepen bij het ongeval Shizuoka, 150 kilometer ten zuidwesten van Tokio, zware verwondingen op.

De 59-jarige chauffeur werd volgens de politie wegens onachtzaam rijgedrag opgepakt. "Er dook plots een kat op voor mijn wielen, en ik probeerde ze te ontwijken. Ik stuurde naar links en kwam plots tussen de kinderen terecht", aldus de chauffeur. Ook een 23-jarige begeleider raakte gewond. Hij was samen met de kinderen op weg naar een museum. (belga)

MaRiaH
29-10-05, 12:38
wat een gruwelverhalen zeg..


what is your point?

~Panthera~
29-10-05, 13:11
Geplaatst door MaRiaH
wat een gruwelverhalen zeg..


what is your point?

Dat ie, behalve aan Nederlanders, ook de schurft heeft aan katten waarschijnlijk, en goed nieuws. :boer:

Marsipulami
29-10-05, 14:00
Geplaatst door ~Panthera~
Dat ie, behalve aan Nederlanders, ook de schurft heeft aan katten waarschijnlijk, en goed nieuws. :boer:

Nee hoor tegen poezen heb ik niks.

Had gewoon een paar poezenberichten tegengekomen en ben zo vrij geweest om ze toe te voegen aan jouw topic, anders begint Bofko weer te grommelen dat ik teveel topics open over onbelangrijke onderwerpen.

gh.wille
29-10-05, 16:19
Geplaatst door MaRiaH
It's miracle.. :haha:

muizen genoeg aan boord van een schip, vraag maar aan gh.wille.. :corcky:

:D Het kwam indd, wel voor dat er een muizen famillie aan boord was , ratten hadden wat minder kans , door zgn ,, Ratteschilden ""
dat waren stalen platen die om de trossen zaten om te voorkomen , dat ze aan boord kwamen ,de rat werd ook op allerlei manieren bestreden , d.i.v.m sommige landen , die er scherp op toezagen o.a Australie , maar ook de meeste Eilanden ,om begrijpelijke redenen.Anders mocht je de haven niet in als die er al was !
De scheeps KAT was voor de muizen vangst , later tijdens w.o 2 werd de KAT afgeschaft , vooral omdat ze als regel geen enkele kans hadden bij een evt torpedering !!
Na de oorlog kwam poes weer terug , en deze rakkers vingen geen muizen , maar waren de ,,waaghalsen '' en liepen zelfs bij storm net zo gemakkelijk over een smal randje , als of er niks aan de hand was ,
en werden vaak erg verwend .
Ik weet niet hoe het nu is , maar indien iemand het weten wil kan ik dat informeren .

V.G.G.

~Panthera~
29-10-05, 16:46
Geplaatst door Marsipulami

Had gewoon een paar poezenberichten tegengekomen en ben zo vrij geweest om ze toe te voegen aan jouw topic, anders begint Bofko weer te grommelen dat ik teveel topics open over onbelangrijke onderwerpen.



Heb Bofko dan ook officieel om zijn hand gevraagd. :stout:



Maar die hield ie liever zelf. :lachu: