PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen worden gedolt en misbruikt door zionist en dictatoriale vrijmetselaar.



Zwarte Schaap
29-10-05, 15:26
Marokkaanse moslims en joden gaan samen

AMSTERDAM - Marokkaanse moslims en joden hebben hun krachten gebundeld in de Wereldfederatie van Joden en Moslims.

Prof. dr. David Pinto, een joodse Nederlander van Marokkaanse afkomst, is voorzitter geworden van het samenwerkingsverband. Dat heeft de secretaris-generaal, de Nederlander Simon Bornstein, vrijdag laten weten.

Het initiatief komt van de Europese afdeling van de Wereldfederatie van Marokkaans Jodendom en de Wereldalliantie van organisaties van Marokkanen in het buitenland. Dat Marokkanen de aanzet hebben gegeven tot de samenwerking van moslims en joden is volgens de initiatiefnemers niet verwonderlijk, omdat Marokko een 2000 jaar oude traditie van vreedzaam samenleven van beide bevolkingsgroepen kent.

Beide organisaties hadden onlangs ook het initiatief genomen tot een bezoek aan Nederland van André Azoulay, adviseur van de Marokkaanse koning Mohammed VI, dat onder meer bedoeld was om het vreedzaam samenleven van Marokkaanse moslims en joden in Nederland te bevorderen. Azoulay en Pinto brengen 2 november een bezoek aan de Israëlische president Katsav.
(ANP)

Bron: Algemeen Dagblad 28/10/05

David Pinto en Andre Azoulay 2 hardcore zionisten waarbij nog bloed kleeft aan de handen van Andre Azoulay voor zijn adviezen en medewerking van het onderdrukkingsapparaat van Koning Hassan doen hun best om Marokkanen in navolging van Marokko, ook de Marokkanen in het buitenland onder controle te krijgen.

Fok Pinto en fok Azoulay pleuris zionisten.

Bluebell
29-10-05, 16:10
Goed initiatief.

Zwarte Schaap
29-10-05, 18:00
Geplaatst door Bluebell
Goed initiatief.

Slecht initiatief wat alleen de zionistische criminelen voordeel oplevert.

Bluebell
29-10-05, 18:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Slecht initiatief wat alleen de zionistische criminelen voordeel oplevert.

Ah joh, jij bent veel te achterdochtig. http://www.cosgan.de/images/smilie/haushalt/c020.gif

Ron Haleber
30-10-05, 09:12
Marokkaanse moslims en joden hebben hun krachten gebundeld in de Wereldfederatie van Joden en Moslims.


Samenwerking van godsdiensten - juist ook van mensen van dezelfde nationaliteit - kan op zich enkel positief worden gezien als ze zich verenigen om ruimte voor de vreedzame beleving van hun godsdienst na te streven en op te eisen. :engel:

De toetssteen is natuurlijk wat er over moslims en joden in de statuten staat van de Wereldfederatie van Marokkaans Jodendom en de Wereldalliantie van organisaties van Marokkanen in het buitenland. En ook in de statuten van het samenwerkingsverband.

Daarin zou duidelijk moeten blijken dat men het internationale recht accepteert en garandeert zowel voor moslims, christenen als voor joden.

Dus kortom: dat de resoluties van de VN in principe óók betreffende de Palestijnen integraal en onverkort dienen te worden nagekomen. Dit dient een essentieel doel te zijn van het samenwerkingsverband. :ninja2:

jan1974
30-10-05, 10:00
(Het) zwart(e) schaap schreef:
Marokkanen worden gedolt en misbruikt door zionist

Hier doe je de Marokkanen echt tekort vind ik. Alsof ze zich zomaar laten misbruiken, alsof het allemaal naieve schapen zijn.

En wat die zionist betreft, heb je ooit wel eens een zionist ontmoet of heb je het alleen maar van horen zeggen. En zionisten zijn dat gewone mensen of zijn dat supermensen die iedereen in hun macht hebben?

Zwarte Schaap, je leeft in een droomwereld.

ronald
30-10-05, 11:16
Bestaat er eigenlijk een soortgelijke organisatie van Hindoes en Moslims in Suriname? En zo ja, staat er dan in haar statuten ook iets over Saudi Arabie en India in...of over Kashmir?

Waarom wordt er toch altijd zo spastisch gereageerd zodra het over joden gaat? Zouden we inderdaad met dromen en nachtmerries te maken hebben?

Sahara
30-10-05, 14:01
Fok Pinto en fok Azoulay pleuris zionisten. [/B][/QUOTE]

Mee eens!

Wizdom
30-10-05, 20:45
De Zionisten hebben te vaak misbruik gemaakt van vertrouwen.... De Zionisten hebben tijdens de Russische Revolutie de Zuidelijke Moslim staten gevraagd ze te helpen met het bestrijden of op zijn minst neutraal te staan in de strijd tegen de aristocratie... Wat er daarna gebeurde valt niet te rijmen met de eerdere insinuaties... We weten allemaal hoe het met de zuidelijke sovjet staten is vergaan.... Een en al moord, misbruik van macht, onderdrukking, corruptie en ellende.... De Zionisten vertrouwen....?

mark61
30-10-05, 22:37
Geplaatst door Wizdom
De Zionisten hebben te vaak misbruik gemaakt van vertrouwen.... De Zionisten hebben tijdens de Russische Revolutie de Zuidelijke Moslim staten gevraagd ze te helpen met het bestrijden of op zijn minst neutraal te staan in de strijd tegen de aristocratie... Wat er daarna gebeurde valt niet te rijmen met de eerdere insinuaties... We weten allemaal hoe het met de zuidelijke sovjet staten is vergaan.... Een en al moord, misbruik van macht, onderdrukking, corruptie en ellende.... De Zionisten vertrouwen....?

Betrapt. Hier gebruik je het woord 'Zionist' als 'jood'. In de vroege USSR was geen zionist te bekennen.

Dus zeg nou maar gewoon dat je antisemiet bent, dan weten we dat ook weer.

Overigens was Stalin een antisemiet en zijn de meeste joden in de communistische partij door hem gezuiverd. Dus tis hun schuld niet dat het zo'n bende werd in Kazachstan.

Lees nog s een ander boek.

Wizdom
30-10-05, 22:39
Geplaatst door mark61
Betrapt. Hier gebruik je het woord 'Zionist' als 'jood'. In de vroege USSR was geen zionist te bekennen.

Dus zeg nou maar gewoon dat je antisemiet bent, dan weten we dat ook weer.

Overigens was Stalin een antisemiet en zijn de meeste joden in de communistische partij door hem gezuiverd. Dus tis hun schuld niet dat het zo'n bende werd in Kazachstan.

Lees nog s een ander boek.

Dan ben je verkeer ingelicht. Het zionisme heeft zijn roots in het voormalige sovjetunie.... De Bolsjevieken zijn de broeders van de ZIONISTEN....

vlegeltje
30-10-05, 22:43
Geplaatst door Wizdom
Dan ben je verkeer ingelicht. Het zionisme heeft zijn roots in het voormalige sovjetunie.... De Bolsjevieken zijn de broeders van de ZIONISTEN....

Tsssk, dom dom dom....

Wizdom
30-10-05, 22:43
Vladimir Ilich Ulyanov, aka Lenin

Researcher Wayne McGuire of Harvard University writes: "Lenin was a Jew by the standards of Israel's Law of Return: he possessed a Jewish grandparent. It would seem that not only was Lenin a Jew, but that he was a Jewish racist and chauvinist, although he kept his ideas on this volatile subject far in the background, probably because they were in radical conflict with the supposed universalism of Marxism. ...Lenin was a Jewish racist who deliberately gave Jews especially, the most 'intellectually demanding tasks.' He admitted that 50% of the communist terrorist vanguard in the south and west of Russia was comprised of Jews."



Out of 556 important functionaries of the Bolshevik state, in 1918-19 there were 17 Russians, two Ukrainians, eleven Armenians, 35 Latvians, 15 Germans, one Hungarian, ten Georgians, three Poles, three Finns, one Czech, one Karaim, and 457 Jews



It was Lenin who ordered the assassination of the Czar and his family.

Karl Marx was from a long line of Talmudic scholars.

The Bolshevik government in Russia was a jewish government.

American jew and traitor Jacob Schiff financed both Lenin AND Japan.

30 million Christians in Russia die at the hands of jews.

Jim Condit "hundreds of revolutionaries had come from the United States, and most prominently from New York City, to form a large part of the new Bolshevik government in 1917"

mark61
30-10-05, 22:44
Geplaatst door Wizdom
Dan ben je verkeer ingelicht. Het zionisme heeft zijn roots in het voormalige sovjetunie.... De Bolsjevieken zijn de broeders van de ZIONISTEN....

100% gelul. Ik wist niet dat jij zó weinig wist.

Wizdom
30-10-05, 22:48
Geplaatst door mark61
100% gelul. Ik wist niet dat jij zó weinig wist.

Vertel me dan hoe het wel zit...?

vlegeltje
30-10-05, 22:48
Geplaatst door Wizdom
Vladimir Ilich Ulyanov, aka Lenin

Researcher Wayne McGuire of Harvard University writes: "Lenin was a Jew

Jij haalt je info van http://christianparty.net/lenin.htm ?

Ben je soms een chrislamiet? :D

mark61
30-10-05, 22:51
Geplaatst door Wizdom
Vladimir Ilich Ulyanov, aka Lenin Jim Condit "hundreds of revolutionaries had come from the United States, and most prominently from New York City, to form a large part of the new Bolshevik government in 1917"

Ik weet niet waar je dit soort gore praat vandaan haalt, maar tis allemaal gelul.

Wizdom
30-10-05, 22:51
Geplaatst door vlegeltje
Jij haalt je info van http://christianparty.net/lenin.htm ?

Ben je soms een chrislamiet? :D

Ik heb gewoon ingetikt... Was lenin a Jew omdat hij een bolsjevist is... Vervolgens heb ik Trotsky opgezocht die ook een Jood, bolsjevist en ZIONIST is.... Zie daar is de link... Zowel ZIONIST als Bolsjevist... Twee ideeologien die blijkbaar te verenigen zijn....

Wizdom
30-10-05, 22:57
Geplaatst door vlegeltje
Tsssk, dom dom dom....

Nou vlegeltje heb je nog argumenten waarom het dom zou zijn...

mark61
30-10-05, 22:58
Geplaatst door Wizdom
Vertel me dan hoe het wel zit...?

Joden waren oververtegenwoordigd in de communistische partij voor 1921. Enerzijds omdat ze waren oververtegenwoordigd onder de intellectuelen, anderszijds doordat ze waren oververtegenwoordigd onder de meest onderdrukte groepen. Tsaristisch Rusland was uiterst antisemitisch. Wel s van de term pogrom gehoord? Enig idee uit welke taal dat komt?

Zionisme is bedacht door Theodor Herzl en is afkomstig uit het Duitse cultuurgebied. Als nationalistische stroming is het de tegenstelling van communisme. Al had dat regelmatig nationalistische tendenzen, maar zeker niet joodse. In Rusland. Het eerste dat Stalin deed toen hij aan de macht was was Trotski (joods) eruit gooien. Hij heeft hem later in Mexico laten vermoorden. Trotski was van de agitprop en baggerde in die functie inderdaad ook wel door Centraal-Azië, vandaar misschien dat verhaal.

Anyways, ouwe antisemiet Stalin heeft het hele joodse kader van de partij uitgemoord en een thuisland, u weet wel, een soort Gaza, georganiseerd voor de Russische joden. Ergens achter in Siberië. Wat dat betreft had je het goed met hem kunnen vinden.

Ergens vanaf de 70-er jaren bedachten de commies dat ze die joden liever kwijt waren en kwam de stroom van hele, halve, en niet-joden naar Israël op gang. In de eerste plaats omdat ze liever in een rijk land woonden. Heel sommigen konden wel op enig zionisme worden betrapt.

De rest is antisemitische leugens. Ga zo door. Jij komt er wel.

Arvid
30-10-05, 22:58
Geplaatst door Wizdom
Ik heb gewoon ingetikt... Was lenin a Jew omdat hij een bolsjevist is... Vervolgens heb ik Trotsky opgezocht die ook een Jood, bolsjevist en ZIONIST is.... Zie daar is de link... Zowel ZIONIST als Bolsjevist... Twee ideeologien die blijkbaar te verenigen zijn....

Holy crap. Wat voor schoolopleiding doe jij? Dit is echt een erbarmelijke vorm van complete onzin.

mark61
30-10-05, 23:02
Geplaatst door Wizdom
Ik heb gewoon ingetikt... Was lenin a Jew omdat hij een bolsjevist is... Vervolgens heb ik Trotsky opgezocht die ook een Jood, bolsjevist en ZIONIST is.... Zie daar is de link... Zowel ZIONIST als Bolsjevist... Twee ideeologien die blijkbaar te verenigen zijn....

Ik wil jouw schoolgeld terug.

mark61
30-10-05, 23:04
Geplaatst door Wizdom
Vervolgens heb ik Trotsky opgezocht die ook een Jood, bolsjevist en ZIONIST is

Waar blijkt dat uit? Dat ie naar Mexico emigreerde?

Te ziek om op in te gaan, eigenlijk.

Wizdom
30-10-05, 23:06
Geplaatst door mark61
Ik wil jouw schoolgeld terug.

Niemand is volmaakt... Maar men is er wel in geslaagd om de Christen Roots van Rusland onderuit te halen...

vlegeltje
30-10-05, 23:08
Geplaatst door Wizdom
Ik heb gewoon ingetikt... Was lenin a Jew omdat hij een bolsjevist is... Vervolgens heb ik Trotsky opgezocht die ook een Jood, bolsjevist en ZIONIST is.... Zie daar is de link... Zowel ZIONIST als Bolsjevist... Twee ideeologien die blijkbaar te verenigen zijn....

Wiz, dit is heel erg BAH.

Jij haalt je info bij heel erg foute antisemitische christenlui uit de usa.

Niet meer doen joh.

mark61
30-10-05, 23:09
Geplaatst door vlegeltje
Wiz, dit is heel erg BAH.

Jij haalt je info bij heel erg foute antisemitische christenlui uit de usa.

Niet meer doen joh.

Het doel heiligt de middelen.

En bovendien, ze zwaaien gezellig naar elkaar vanaf hun topje.

mark61
30-10-05, 23:10
Geplaatst door Wizdom
Niemand is volmaakt... Maar men is er wel in geslaagd om de Christen Roots van Rusland onderuit te halen...

Niet volmaakt zijn is geen drama. Pertinente, kwaadaardige leugens ongezien als waarheid slikken is dat wel. Zeker voor iemand die zich zo'n voorbeeldige moslim vindt.

Wizdom
30-10-05, 23:12
Geplaatst door vlegeltje
Wiz, dit is heel erg BAH.

Jij haalt je info bij heel erg foute antisemitische christenlui uit de usa.

Niet meer doen joh.

Ik ben niet geinteresseerd in de leugens die deze lui verspreiden maar wel geinteresseerd in geschiedenis die mogelijk door reguliere kanalen wordt achtergehouden... Bijv. who is who... Want dat haal je bij reguliere kanalen er niet uit... Dat was ook mijn enige zoek criterium zoals je hebt kunnen waarnemen.... Al die andere informatie krijg je er helaas bij cadeau en kan ik niet verifieren... Daar heb ik gewoon te weinig kennis van...

mark61
30-10-05, 23:14
Geplaatst door Wizdom
Ik ben niet geinteresseerd in de leugens die deze lui verspreiden

Dat ben je wel, je zwelgt er zelfs in, en schotelt het mij voor als bewijs ergens van. Waarvan, dat ben ik kwijt.


maar wel geinteresseerd in geschiedenis die mogelijk door reguliere kanalen wordt achtergehouden... Bijv. who is who... Want dat haal je bij reguliere kanalen er niet uit...

Wat zijn reguliere kanalen? Niet-antisemitische?

Wizdom
30-10-05, 23:18
Geplaatst door mark61
Dat ben je wel, je zwelgt er zelfs in, en schotelt het mij voor als bewijs ergens van. Waarvan, dat ben ik kwijt.



Wat zijn reguliere kanalen? Niet-antisemitische?

Reguliere kanalen vertellen niet waar iemand vandaan komt wat zijn roots zijn, zijn beweegredenen, zijn ideologie, biografie etc... Het is vaak te oppervlakkig...

Niet reguliere kanalen zoomen daar weer op in maar kleuren de informatie weer te veel... Die kleur geloof ik allemaal wel... Het gaat mij om de biografie...

vlegeltje
30-10-05, 23:22
Geplaatst door Wizdom
Ik ben niet geinteresseerd in de leugens die deze lui verspreiden maar wel geinteresseerd in geschiedenis die mogelijk door reguliere kanalen wordt achtergehouden... Bijv. who is who... Want dat haal je bij reguliere kanalen er niet uit... Dat was ook mijn enige zoek criterium zoals je hebt kunnen waarnemen.... Al die andere informatie krijg je er helaas bij cadeau en kan ik niet verifieren... Daar heb ik gewoon te weinig kennis van...

Deze site waar jij je info haalt is onbetrouwbaar.
Je hebt te weinig kennis om de leugens te onderscheiden van wat misschien wel waar is. Daarom moet je zulke bronnen niet gebruiken.

Anders ontstaat de indruk dat jij ook achter die leugens staat.

Op die site wordt ook de holocaust ontkend. Het is echt een heel foute site.

Wizdom
30-10-05, 23:32
Het enige wat we tot nu toe kunnen concluderen en is gebaseerd op feitelijkheden is het volgende:

1 - De inspirator van het Communisme is Karl Marx die een Jood was met een traditie van een familie van Rabbijnen.

2 - De inspirator van het Zionisme is Theodor Herzl die een Jood was uit Duitsland.

3 - Trotsky was een Zionist en Communist

Mee eens? Dat is alles. Punt!

vlegeltje
30-10-05, 23:43
Geplaatst door Wizdom
Het enige wat we tot nu toe kunnen concluderen en is gebaseerd op feitelijkheden is het volgende:

1 - De inspirator van het Communisme is Karl Marx die een Jood was met een traditie van een familie van Rabbijnen.

2 - De inspirator van het Zionisme is Theodor Herzl die een Jood was uit Duitsland.

3 - Trotsky was een Zionist en Communist

Mee eens? Dat is alles. Punt!

Marx was een atheist.

Trotsky was geen zionist.

punt uit!

Wizdom
30-10-05, 23:44
Geplaatst door vlegeltje
Deze site waar jij je info haalt is onbetrouwbaar.
Je hebt te weinig kennis om de leugens te onderscheiden van wat misschien wel waar is. Daarom moet je zulke bronnen niet gebruiken.

Anders ontstaat de indruk dat jij ook achter die leugens staat.

Op die site wordt ook de holocaust ontkend. Het is echt een heel foute site.

Ik ben helemaal niet enthousiast over dat soort sites. Ze stralen zoveel haat en rancune uit. Dat trekt me totaal niet aan. Maar er staat soms wel informatie in die elders alleen na veel graven en zoeken tevoorschijn komt.

Wizdom
30-10-05, 23:46
Geplaatst door vlegeltje
Marx was een atheist.

Trotsky was geen zionist.

punt uit!

Waarom ben je daar zo zeker van... Je kunt alleen zo zeker zijn als de zekerheid van je bron....

Zoals je hebt gemerkt is dit onderwerp zeer gevoelig derhalve dien je een slag om de arm te houden m.b.t. de betrouwbaarheid van de bronnen....

vlegeltje
31-10-05, 00:02
Geplaatst door Wizdom
Ik ben helemaal niet enthousiast over dat soort sites. Ze stralen zoveel haat en rancune uit. Dat trekt me totaal niet aan. Maar er staat soms wel informatie in die elders alleen na veel graven en zoeken tevoorschijn komt.

Nu is wikipedia ook niet altijd 100% betrouwbaar (maar wel veel meer te vertrouwen dan die antisemitische site van jou), maar daar staat ook dat Marx z'n vader joods was. En dat die vader zich tot het christendom heeft bekeerd (om advocaat te kunnen worden). En dat Marx als atheist is opgevoed.

Trouwens, ken je de uitdrukking 'godsdienst is de opium van het volk'?
Die uitspraak is van Marx.

Marx was echt een atheist en geen gelovige jood.
Er zijn juist heel veel mensen die beweren dat Marx een antisemiet was, wat ook weer niet waar is.

Ron Haleber
31-10-05, 16:29
Geplaatst door Ron Haleber]

Samenwerking van godsdiensten - juist ook van mensen van dezelfde nationaliteit - kan op zich enkel positief worden gezien als ze zich verenigen om ruimte voor de vreedzame beleving van hun godsdienst na te streven en op te eisen. :engel:

De toetssteen is natuurlijk wat er over moslims en joden in de statuten staat van de Wereldfederatie van Marokkaans Jodendom en de Wereldalliantie van organisaties van Marokkanen in het buitenland. En ook in de statuten van het samenwerkingsverband.

Daarin zou duidelijk moeten blijken dat men het internationale recht accepteert en garandeert zowel voor moslims, christenen als voor joden.

Dus kortom: dat de resoluties van de VN in principe óók betreffende de Palestijnen integraal en onverkort dienen te worden nagekomen. Dit dient een essentieel doel te zijn van het samenwerkingsverband. :ninja2:

Hierop kreeg ik een reactie binnen:


Geplaatst door Maarten [via Ron Haleber]


Als mensen in Amsterdam een joods-islamitische broodjeswinkel beginnen, moeten ze dan ook het internationale recht erkennen?



Nou Maarten, via Wizdom en Schaap is het de prikkers op Maroc.nl duidelijk geworden dat de heer Oeljanow - beter bekend als Lenin - ook al een jood en een onverbeterlijk zionist en vrijmetselaar was. Om nog maar niet te spreken over zionist Trotzki...

Dat zal jou als kenner van de Russen en al hun complotten ondertussen wel niet meer verbazen! :cool:


Daarom lijkt ons een joods-islamitische broodjeswinkel - en nog wel in het linkse, vanouds communistische Amsterdam - helemaal geen kosjere zaak!

Het is duidelijk dat zo'n broodjeswinkel net als de meeste belwinkels in die stad heel andere doeleinden verbergt dan ze doet voorkomen! :huil:



De minimumeis voor het openen van zo'n broodjeswinkel is dan toch wel het officieel erkennen van het internationale recht door de uitbater. :engel:

Of jij moet ons een door je vrienden Van Agt of Gretta kosher verklaarde Marokkaan of jood als uitbater kunnen voorstellen...? :confused:

:zwaai:

magden_david
31-10-05, 16:48
kijk uit hoor want jullie worden door als zwarte schaap verhulde zionisten erin geluisd om foute uitspraken te doen, daarmee gaan ze dan naar het MDI.

moslims en hun parnaoia echt TE triest om waar te zijn. Geen wonder dat ze niet vooruitkomen want ze zijn te druk bezig angstvallig achter zich te kijken...........hetgeen natuurlijk geheel en al de schuld is van de zionist.

wat een kansloos zooitje zijn jullie hier eigenlijk.
wel leuk om af en toe eens een uitstapje te doen in het maroc.nl universum, ik en mijn collega's moeten er altijd hartelijk om lachen. Geeft naast een humorisitsche ook een verontrustende doch verhelderende blik op recente problematiek omtrent multiculturalisme. Helaas zijn wij niet echt van oordeel dat het een zionisitsch complot is..

ik vraag me echt serieus af waar moslims zoals sommigen van jullie hier ozuden zijn zonder israel en zonder de joden, wie kreeg er dan de schuld van al het arabisch falen? de eskimo's? de verderfelijke papua's met hun anti-islamitische complotten? zeehondjes??? :giechel: :giechel:
:giechel:

Ron Haleber
31-10-05, 17:14
Gelukkig maar dat beroemde vrijmetselaars als Wolfgang Amadeus Mozart delen in die verderfelijke complotten. Spoetnik in Tel Aviv weet er alles van! :duim:

Zijn muziek maakt die complotten tenminste een beetje dragelijk!. :hihi:

magden_david
31-10-05, 17:34
Geplaatst door vlegeltje

Marx was echt een atheist en geen gelovige jood.
Er zijn juist heel veel mensen die beweren dat Marx een antisemiet was, wat ook weer niet waar is.

marx had een hekel aan joden mede vanwege hun aandeel in het liberalisme en kapitalisme.

hetgeen wel typerend is voor de houding van veel anti-semieten.

Voor nazi's zijn joden de oervaders van het communisme, voor cummunisten zijn de joden de oervaders van het kapitalisme, voor "een aantal **kuch Kuch** moslims (en nog een paar katholieken) , zijn joden de oervaders van zo ongeveer alles wat er fout gaat in hun leven.

Damn iedereen ziet mij dus als
1: omnipotent en
2:omni-evil :tover: :tover:

En toch doet mijn freaking adsl het nog steeds niet naar behoren....al die macht en toch maar een 4mbit verbinding.

en spreek mij maar niet tegen want met mijn hocus pocus uber-zionistische onzichtbare krachten haal ik zo 10 centimeter van je plassertje af!!

Ron Haleber
31-10-05, 18:11
Geplaatst door magden_david
Damn iedereen ziet mij dus als
1: omnipotent en
2:omni-evil :tover: :tover:

En toch doet mijn freaking adsl het nog steeds niet naar behoren....al die macht en toch maar een 4mbit verbinding.

en spreek mij maar niet tegen want met mijn hocus pocus uber-zionistische onzichtbare krachten haal ik zo 10 centimeter van je plassertje af!!

Ik kan erover meepraten, promoveerde namelijk bij Bram de Swaan van "De Kosmopoliet". Die werd wegens Khomeiny van cultureel relativist - universalist... Ondanks mijn discussie met hem in de NRC: Exit islam... :kwaad:

Maar vooral die rabbijnen van je zijn vreselijk.

Ik herinner me nog hoe Ischa Meijer, rabbijn Soetendorp senior tegen me ophitste toen ik nog bij de Anne Frankstichting werkte... Zelfs mijn maatje daar, tsaddik Henri van Praag - de voorzitter - werd tegen de grond gewerkt... De goyiem daar stonden perplex... :jumping:

magden_david
31-10-05, 18:18
je weet toch dat darth vader eigenlijk mordechai goldstein heet en de emperor zvi matzebal?
(shhhht zionistisch geheimpje)

Zwarte Schaap
31-10-05, 19:07
Geplaatst door Ron Haleber
Nou Maarten, via Wizdom en Schaap is het de prikkers op Maroc.nl duidelijk geworden dat de heer Oeljanow - beter bekend als Lenin - ook al een jood en een onverbeterlijk zionist en vrijmetselaar was. Om nog maar niet te spreken over zionist Trotzki...

Ronnieboy als je wat naar maarten schrijft zou ik het fijn vinden als je je aan de waarheid zou houden. Ik heb niets over lenin gezegd, ik weet te weinig af van het communisme om daar wat zinnigs over te zeggen. Ik verzoek je dan ook om je aan de feiten te houden.

Rourchid
31-10-05, 20:05
Geplaatst door Zwarte Schaap

Fok Pinto en fok Azoulay pleuris zionisten.


http://x11.putfile.com/10/30312495939.jpg (http://www.putfile.com)



Voorschrift nr. 76:
Niet voortdurend schertsen. Het verstand kenmerkt zich door ernst. Wie altijd grapjes maakt, wordt niet ernstig genomen. Men behandelt hem hetzelfde als iemand die liegt. Niets is zo storend als voortdurende geestigheid.
Uit Handorakel en de kunst van voorzichtigheid (1647), Baltasar Gracián.

ronald
31-10-05, 22:52
Geplaatst door Wizdom
Ik heb gewoon ingetikt... Was lenin a Jew omdat hij een bolsjevist is... Vervolgens heb ik Trotsky opgezocht die ook een Jood, bolsjevist en ZIONIST is.... Zie daar is de link... Zowel ZIONIST als Bolsjevist... Twee ideeologien die blijkbaar te verenigen zijn....


Je bent inderdaad simpel maar dat wist ik al. Tik eens in: "Wizdom is een anti-semiet" in? Madonna houdt van wijn en Nawijn heet iets met wijn....ziedaar de link...... beiden zangeressen.

Lenin was geen jood....al waren 3 grootouders joods en z'n moeders moeder niet dan is hij gewoon een niet-jood; maar zelfs dit was niet het geval. Als je Lenins " Staat en revolutie" leest en McLellans "Marx' leven en werk" kom je ook een stukje verder.

Trotsky was geen zionist. Vele russische volgelingen van hem waren trotskisten en hebben zijn leer naar Israel meegenomen...je weet wel van die achterlijke socialistische kiboetsiem gaan stichten. Je bent zoiets al die de klok heeft horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.

Als je Marx's "Ein Briefwechsel von 1843 Zur Judenfrage..." leest dan kom je wat dichter bij de bronnen die direct weergeven dat Marx anti-religieus was en dat betekent ook anti jodendom, dan die anit-semitietische web-sitejes van je.