PDA

Bekijk Volledige Versie : Iran wil Israël dan toch niet per se van de kaart vegen



Marsipulami
29-10-05, 15:49
Iran wil Israël dan toch niet per se van de kaart vegen

Iran heeft geen enkele intentie om Israël aan te vallen. Dat heeft het Iraanse ministerie van Buitenlandse Zaken laten weten na de diplomatieke rel die is ontstaan na de uitspraak van de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad dat "Israël van de kaart moeten worden geveegd". Iran zwakt die eerdere bewering nu af.

"De imam (ayatollah Khomeini) heeft de totale vernietiging van Israël voorspeld, net zoals hij het einde van het Oostblok en Saddam Hoessein had aangekondigd in een profetie", zei Ahmadinejad woensdag in Teheran. "De islamitische republiek Iran blijft trouw aan het handvest van de Verenigde Naties en heeft nooit bedreigingen geuit tegenover een of ander land", luidt de boodschap van het ministerie van Buitenlandse Zaken.

De VN-Veiligheidsraad veroordeelde de uitspraak van de Iraanse president vrijdag, wat Iran dan weer "onaanvaardbaar" noemt. Het Iraanse ministerie van Buitenlandse Zaken herhaalt wel het Iraanse standpunt in verband met de Palestijnse kwestie. "Iran wil dat er een einde komt aan de bezetting van de Palestijnse gebieden, dat de Palestijnse vluchtelingen naar hun land terug kunnen keren en dat een Palestijnse democratische staat wordt opgericht, met Jeruzalem als hoofdstad". (lan)

nard
29-10-05, 16:18
Gelukkig. Das een pak van mijn hart.
Gretta D. en Dries van A. kunnen met een gerust hart vol blijven houden dat het Midden-Oosten echt wel het beste voor heeft met de Joden.

mark61
29-10-05, 16:26
Geplaatst door nard
Gelukkig. Das een pak van mijn hart.
Gretta D. en Dries van A. kunnen met een gerust hart vol blijven houden dat het Midden-Oosten echt wel het beste voor heeft met de Joden.

Ahmadinejad heeft het 'ten laste gelegde' nooit beweerd; dat is volledig verdraaid.

Iran hoort niet tot het MO.

In any case sloeg de opmerking op de STAAT Israël, niet op zijn inwoners.

Maar met tendentieuze types als jij, van Staphorst tot Washington, doet dat er allemaal niet zo toe.

Bluebell
29-10-05, 16:28
Geplaatst door mark61

Maar met tendentieuze types als jij, van Staphorst tot Washington, doet dat er allemaal niet zo toe.

Hé, daar hebben we Staphorst weer. :strik:

mark61
29-10-05, 16:29
Geplaatst door Bluebell
Hé, daar hebben we Staphorst weer. :strik:

Tis de Staphorst-factor. Neopolcor, ofzo, ik weet het ook niet meer.

Bluebell
29-10-05, 16:33
Geplaatst door mark61
de Staphorst-factor.

:hihi:

Bofko
29-10-05, 16:38
Geplaatst door Bluebell
Hé, daar hebben we Staphorst weer. :strik:

Op Staphorst komen inmiddels toeristen af die het christenfundamentalisme in praktijk wel eens willen zien en het daarmee volkomen inkapselen.
Nee , Nieuw-Leusen daat gaat het nu om. Broedergemeente van Staphorst. Minstens net zo erg. Onder de aandacht gebracht door Zwarte Kat en bijna niemand kent het.

Juliette
29-10-05, 16:39
Geplaatst door Bofko
Nee , Nieuw-Leusen daat gaat het nu om. Broedergemeente van Staphorst. Minstens net zo erg. Onder de aandacht gebracht door Zwarte Kat en bijna niemand ken het.

Wat is dat?

Bluebell
29-10-05, 16:43
Geplaatst door Juliette
Wat is dat?

Inderdaad Bofko. Ik zie het.

Nieuw-Leusden, Het Nieuwe Staphorst.
Nieuw-Leusden, dáár kun je mee aankomen!

Juliette
29-10-05, 16:46
Geplaatst door Bluebell
Inderdaad Bofko. Ik zie het.

Nieuw-Leusden, Het Nieuwe Staphorst.
Nieuw-Leusden, dáár kun je mee aankomen!

Ze maken het de buitenlanders hier niet makkelijk. Ik heb eindelijk ongeveer door wat Staphorst is en nu is dat weeral helemaal 'uit'. :jammer:

Bofko
29-10-05, 16:47
Geplaatst door Bluebell
Inderdaad Bofko. Ik zie het.

Nieuw-Leusden, Het Nieuwe Staphorst.
Nieuw-Leusden, dáár kun je mee aankomen!

Sjjt.

Bluebell
29-10-05, 16:50
Geplaatst door Bofko
Sjjt.

http://www.cosgan.de/images/smilie/muede/n030.gif

mark61
29-10-05, 16:51
Geplaatst door Juliette
Wat is dat?

De diepe kern, de hoofdstad van de refo-(gereformeerden)vrijstaat in duister Holland profonde. Noordkant van de Bible Belt hier

De Staphorst-(tot nu toe bekend als hoofdstad)factor is het gebruik van het bestaan van autochtone fundichristenen als neopolcor argument tegen vermeend reactionaire ideeën onder NLmoslims.

Als je het nog kan volgen. :wink:

mark61
29-10-05, 16:54
Neo-Leusen. Laat die arme LeusDenaren erbuiten. Dat zijn softcore refo's.

Juliette
29-10-05, 16:56
Geplaatst door mark61
De diepe kern, de hoofdstad van de refo-(gereformeerden)vrijstaat in duister Holland profonde. Noordkant van de Bible Belt hier

De Staphorst-(tot nu toe bekend als hoofdstad)factor is het gebruik van het bestaan van autochtone fundichristenen als neopolcor argument tegen vermeend reactionaire ideeën onder NLmoslims.

Als je het nog kan volgen. :wink:

Een soort gerormeerd reservaat dat steeds aangehaald wordt om aan te tonen dat het westen ook z'n religieuze fundamentalisten heeft. Zo had ik het begrepen.

mark61
29-10-05, 16:57
Geplaatst door Juliette
Een soort gerormeerd reservaat dat steeds aangehaald wordt om aan te tonen dat het westen ook z'n religieuze fundamentalisten heeft. Zo had ik het begrepen.

Just.

Hé jij kan dat veel korter.