PDA

Bekijk Volledige Versie : Cohen en Ayaan in Buitenhof Net 3. 12.05 uur



waterfiets
30-10-05, 07:45
12.05-13.00 uur BUITENHOF
00.45-06.45 uur HERHALING

* Burgemeester van Amsterdam Job Cohen en VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali,ooit beiden lid van de PvdA,waren min of meer bevriend.Na haar overstap naar de VVD scheidden hun wegen en sindsdien belichamen ze de sterk uiteenlopende standpunten in Nederland over immigratie,terreurbestrijding, vrijheid van religie en meningsuiting. Een debat tussen beide politici.

* Het CDA is op zoek naar haar sociale gezicht.Hoe is dat te rijmen met de nieuwe WAO? Gesprek met de minister Sociale Zaken,Aart Jan de Geus (CDA).

Presentatie:Paul Witteman.

waterfiets
30-10-05, 12:22
Een boze dame zag ik die volgens mij al in een voorgesprek ontdekt had dat ze totaal op een andere lijn zit dan Cohen. Ik vind het maar een raar mens die Ayaan. Jammer dat ze in de politiek zit want daar vind ik haar echt niet geschikt voor.

Sahara
30-10-05, 12:27
Cohen is een slappeling, hij had teveel respect voor haar en die Witteman moet haar niet naar de mond praten ook een zwakkeling die tegen haar opkijkt! Hij had haar van de tafel moeten vegen met tegen argumenten. Ze moeten haar een keer tegen over een moslim zetten in een debat, tering kankergezwel! Dan loopt ze zoals gewoonlijk weer weg!! Ik werd even kots misselijk van haar kop, gatverrrrrrrrr......

waterfiets
30-10-05, 12:31
Geplaatst door Sahara
Cohen is een slappeling, hij had teveel respect voor haar en die Witteman moet haar niet naar de mond praten ook een zwakkeling die tegen haar opkijkt! Hij had haar van de tafel moeten vegen met tegen argumenten. Ze moeten haar een keer tegen over een moslim zetten in een debat, tering kankergezwel! Dan loopt ze zoals gewoonlijk weer weg!! Ik werd even kots misselijk van haar kop, gatverrrrrrrrr......

Nou blij dat jij daar niet zat ... ik vond de houding van Cohen juist prima. Hij bleef heel rustig en maakt zich verder niet zo druk om dat mens zoals sommige anderen.

Sahara
30-10-05, 12:50
Ben ook blij dat jij daar niet zat, want dan had je haar lekker naar de mond gepraat. Lekker zwak noem ik dat! Ik zou haar er van langs geven en zeker als ze mij persoonlijk aanvalt en burgermeester van Madurodam noemt! Wat een zwakkeling zeg!

jan1974
30-10-05, 13:04
Geplaatst door Sahara
......... Hij had haar van de tafel moeten vegen met tegen argumenten.............
Jij hebt makkelijjk praten, de beste stuurlui staan aan wal.

freya
30-10-05, 13:53
Geplaatst door Sahara
Ik zou haar er van langs geven en zeker als ze mij persoonlijk aanvalt en burgermeester van Madurodam noemt! Wat een zwakkeling zeg!

Dat heeft hij in feite ook gedaan, maar dan op een heel beheerstte en beschaafde manier.

Hij zat btw te stikken van ergernis, als je hem vaker op TV hebt gezien, was dat duidelijk merkbaar.

waterfiets
30-10-05, 14:09
Geplaatst door Sahara
Ben ook blij dat jij daar niet zat, want dan had je haar lekker naar de mond gepraat. Lekker zwak noem ik dat! Ik zou haar er van langs geven en zeker als ze mij persoonlijk aanvalt en burgermeester van Madurodam noemt! Wat een zwakkeling zeg!

Ach jij maakt Ayaan veel te belangrijk. Haar woorden spreken voor zich en ik denk dat al die drukte om haar woorden ze te belangrijk maken. Ik wens haar veel succes met Submission 2 t/m 10 !