PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse kolonisators hebben vreedzame demonstrant dood gemarteld



Zwarte Kat
31-10-05, 15:31
Marokkaanse politie vermoordt Saharaanse demonstrant

Fjederman - 31.10.2005 09:19

De brute onderdrukking van de Saharaanse volksopstand heeft het eerste dodelijke slachtoffer opgeëist.

http://www.arso.org/LEMBARKIp.jpg
Lembarki Hamdi Salek Mahayub, geboren in 1974, is op 30 oktober 2005 doodgemarteld door de Marokkaanse politie.

Mahayub werd zaterdag 29 oktober 2005 op brute wijze opgepakt tijdens een demonstratie in El Ayoun, waarbij hij met de vlag van de DARS zwaaide. Andere demonstranten moesten hun moed eveneens bekopen met martelingen.

Een aantal uren na zijn arrestatie werd Mahayub overgebracht naar een ziekenhuis, waar hij aan zijn verwondingen is overleden. De autoriteiten weigeren zijn nabestaanden duidelijkheid te geven over de doodsoorzaak.

De dood van Mahayub heeft geleid tot hevige verontwaardiging onder de Saharaanse bevolking. Na het bekend worden van zijn dood gingen velen de straat op om tegen de Marokkaanse bezetting van West-Sahara en de talrijke mensenrechtenschendingen te demonstreren.

Arso.org

M-sab3a
31-10-05, 18:45
hij is niet de eerste,en hij zal niet de laatste zijn.
dat is normaal in marokko.

Zwarte Kat
31-10-05, 19:29
Geplaatst door M-sab3a
hij is niet de eerste,en hij zal niet de laatste zijn.
dat is normaal in marokko.

Tis diep en diep triest. Keiharde repressie.
Je wordt dood gemarteld omdat je met de vlag van je land op je eigen grondgebied zwaait.

Oeroeboeroe
31-10-05, 23:13
:o Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden.

gh.wille
01-11-05, 02:29
Geplaatst door MuMu
Ja maar je ziet het helemaal verkeerd hoor. Dit zijn zeker geen Marokkanen maar verkapte Christenen die zich voordoen als Marokkaan.
Marokkanen zijn geen kolonisten.

Of die man is doodgemarteld door Zionisten, dat kan ook nog!! :student:

Marokkaanse ZIONISTISCHE POLITIE ?

Ben ik nu :verward: of ben jij het ?
Geen idee in hoeverre dit verhaal waar is , maar dan is dit ook absoluut ontoelaatbaar ! ZELFS al is hij een (kolonist ) wist niet eens dat het bestond in Marokko .

V.G.G.

observer
01-11-05, 11:33
Geplaatst door gh.wille
Marokkaanse ZIONISTISCHE POLITIE ?

Ben ik nu :verward: of ben jij het ?
Geen idee in hoeverre dit verhaal waar is , maar dan is dit ook absoluut ontoelaatbaar ! ZELFS al is hij een (kolonist ) wist niet eens dat het bestond in Marokko .

V.G.G. gezien het feit dat de vn nooit de ahum "ansluss" van de sahara bij marokko heeft erkend is er sprake van kolonisatie

(waar heb ik zoiets eerder gezien)

magden_david
01-11-05, 11:43
Geplaatst door observer
gezien het feit dat de vn nooit de ahum "ansluss" van de sahara bij marokko heeft erkend is er sprake van kolonisatie

(waar heb ik zoiets eerder gezien)

tot overmaat van ramp hebben, enkele tiental jaren terug, een aantal undercover zionisten een kilometers lang hek gebouwd in marokko om die vrijheidsstrijders (..) tegen te houden. dat dat de marokkanen nooit is opgevallen?

Zwarte Kat
01-11-05, 13:48
Geplaatst door gh.wille
Marokkaanse ZIONISTISCHE POLITIE ?

Ben ik nu :verward: of ben jij het ?
Geen idee in hoeverre dit verhaal waar is , maar dan is dit ook absoluut ontoelaatbaar ! ZELFS al is hij een (kolonist ) wist niet eens dat het bestond in Marokko .

V.G.G.

Dit verhaal is helaas waar gebeurd. Een nieuw dieptepunt in de repressie praktijken van Marokko.
Het gebeurt al jarenlang dat mensen in West-Sahara worden opgepakt als ze openlijk op straat hun steun betuigen aan Polisario en er openlijk vooruitkomen dat ze een onafhankelijk West-Sahara willen, maar dat je er nu dus ook nog eens voor wordt dood gemarteld is echt heel erg.

observer
01-11-05, 14:58
Geplaatst door magden_david
tot overmaat van ramp hebben, enkele tiental jaren terug, een aantal undercover zionisten een kilometers lang hek gebouwd in marokko om die vrijheidsstrijders (..) tegen te houden. dat dat de marokkanen nooit is opgevallen? weer een goed voorbeeld hoe die vervloekte zionisten het erfgoed stelen van de ware gelovigen

zou me niet verbazen als marokko ook al veel langer met vernietiging bedreigd wordt dan de joden

echnaton
01-11-05, 18:11
Geplaatst door MuMu
Ja maar je ziet het helemaal verkeerd hoor. Dit zijn zeker geen Marokkanen maar verkapte Christenen die zich voordoen als Marokkaan.
Marokkanen zijn geen kolonisten.

Of die man is doodgemarteld door Zionisten, dat kan ook nog!! :student:

Inderdaad. In elk geval zijn de adviseurs van de Marokkaanse koning Joden, althans volgens Zwart Schaap.

Zwarte Kat
01-11-05, 19:47
Geplaatst door MuMu
Marokkanen doen niet aan Kolonisatie.
Dat doen alleen Westerse Christenen.
Hoe vaak moet ik het nog uitleggen? :moe:

:student: En niet te vergeten de katten-etende-Chinezen, Indonesiërs en de joden.

Maar je hebt gelijk. De Marokkanen zouden noooooit zoiets doen. Zeker niet na ze weten hoe het is om gekoloniseerd te zijn geweest.

Rabi'ah.
01-11-05, 21:13
Zonder meer barbaars en misdadig.