PDA

Bekijk Volledige Versie : Weer een liquidatie in amsterdam



waterfiets
31-10-05, 17:35
In de Gerrit van der Veen straat in Amsterdam is iemand door zijn hoofd geschoten met een machine pistool. Twee auto's zijn vlakbij in de fik gestoken op de Stadionkade. Nadere gegevens ontbreken nog.

Daartussendoor lopen kinderen verkleed als heks of spook omdat ze Halloween vieren.

AT5:

"Man neergeschoten G. v/d Veenstraat
Bij een schietpartij in de Gerrit van der Veenstraat in Oud Zuid is iemand met een automatisch wapen neergeschoten. Over de identiteit van het slachtoffer is nog niets bekend. Hij zou in zijn hoofd zijn geschoten.
Een verdachte persoon is in een groene terreinwagen gevlucht. De auto is brandend teruggevonden op de Stadionkade hoek Rubensstraat.
Later meer".

Wide-O
31-10-05, 18:10
Ex-advocaat in Amsterdam vermoord
AMSTERDAM Voormalig strafrechtadvocaat Evert Hingst is in de Gerrit van der Veenstraat is Amsterdam geliquideerd. Hij werd met een machinegeweer gedood.

Hingst liet zich onlangs uitschrijven als advocaat. Hij wordt verdacht van witwaspraktijken. Hingst deed veel zaken met criminelen.

Bron: nos.nl

Joesoef
31-10-05, 18:28
Geplaatst door Wide-O
Ex-advocaat in Amsterdam vermoord
AMSTERDAM Voormalig strafrechtadvocaat Evert Hingst is in de Gerrit van der Veenstraat is Amsterdam geliquideerd. Hij werd met een machinegeweer gedood.

Hingst liet zich onlangs uitschrijven als advocaat. Hij wordt verdacht van witwaspraktijken. Hingst deed veel zaken met criminelen.

Bron: nos.nl


Deed ja.

Oeroeboeroe
31-10-05, 22:11
:o Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden.

barneveld
31-10-05, 22:14
Geplaatst door Oeroeboeroe
:o Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden.

ik wens de famillie en de nabestaanden veel sterkte toe