PDA

Bekijk Volledige Versie : feest en dodenherdenking tegelijk



chliha
31-10-05, 19:53
Als we dit jaar 29 dagen vasten en je bent net als ik op 4 oktober begonnen aan de Ramadan, vallen Eid ul Fitr en de herdenking van Van Gogh samen!

Dan heb je een knaapje nodig die uitbundig feest viert en een politicus a la wilders nodig die de boel weer zullen verzieken.

houd mijn hart vast, maar ik vier wel suikerfeest en zal ook aan de familie van Theo denken. ben het niet met hem eens, maar moord kan niet!

wat jullie?

mulan
31-10-05, 20:02
Ja daar zat ik ook al aan te denken dat die mogelijkheid er was.3eid El Fitr is ieder jaar het einde van de Ramadan met of zonder Theo van Gogh.Het toeval dat die nu misschien zou vallen op de datum dat hij een jaar eerder vermoord is doet daar weinig aan af.Tuurlijk vier je dus gewoon suikerfeest.Ik ga me daar niet schuldig over voelen.

chliha
31-10-05, 20:06
Nee,

Ik ga me ook niet schuldig voelen, maar natuurlijk staan er weer camera's klaar die van die knaapjes zullen vragen waarom ze feesten en of ze geen respect hebben voor Theo ofzo iets dergelijks;

Mulan, ben je tashelhite?

mulan
31-10-05, 20:10
Geplaatst door chliha
Nee,

Ik ga me ook niet schuldig voelen, maar natuurlijk staan er weer camera's klaar die van die knaapjes zullen vragen waarom ze feesten en of ze geen respect hebben voor Theo ofzo iets dergelijks;

Mulan, ben je tashelhite?

Camera's hebben ze altijd wel klaar staan.Aanleiding voor hen dus gemakkelijk te zoeken deze dan meteen startklaar te zetten.

ps. Yep dat ben ik :wohaa: et toi?

Tomas
31-10-05, 20:14
Jullie moetuh je schuldig voeluh. punt.

chliha
31-10-05, 20:24
olanki atafroght
ilis n mani atguit
anders pm?

chliha
31-10-05, 20:29
Tomas,

Wil je meefeesten? LOL

trek je djellaba aan en ga naar de moskee, wedden dat minstens een persoon je mee vraagt naar huis?

salam

Tomas
31-10-05, 20:30
Geplaatst door chliha
trek je djellaba aan en ga naar de moskee, wedden dat minstens een persoon je mee vraagt naar huis?


Wow, moslima's zijn echt makkelijk dus?

AmazighSchatje
31-10-05, 20:46
Geplaatst door Tomas
Wow, moslima's zijn echt makkelijk dus?


:vreemd:

chliha
31-10-05, 20:49
Tomas,

Kom op zeg, iets meer respect mag ook. Maar ik doelde op de gastvrijheid van moslims en de bereidheid om je interesse te beantwoorden.

barfly
31-10-05, 20:54
Ik denk dat alle moslims en vooral die in Iran geen suikerfeest mogen vieren op de sterfdag van van Gogh. En anders pleit ik voor militair ingrijpen.

Tomas
31-10-05, 20:55
Geplaatst door chliha
Tomas,

Kom op zeg, iets meer respect mag ook. Maar ik doelde op de gastvrijheid van moslims en de bereidheid om je interesse te beantwoorden.

Ik zal het onthouden. Als het een keertje uitkomt zal ik met 't suikerfeest naar een moskee gaan.

Rabi'ah.
31-10-05, 21:11
Ik trek me er niks vanaan, ik ga gewoon l'aïd vieren zoals al 1400 jaar lang gedaan is door degenen voor ons.

Laat je niet gekmaken. :duim:

mark61
31-10-05, 21:33
Morgen is het Divali en Allerheiligen. Waffinden jullie daarvan.

Don Vito
31-10-05, 21:58
Fuck Theo van Gogh

Rocky
31-10-05, 22:02
Oke, maar ik heb nog nooit een Marokkaan gezien die el eid el fitr uitbundig vierde. Misschien wel in HC of 1 van de bioscopen. Maar het is niet zoals oud en nieuw dat gevierd wordt. Het is meestal een familie-aangelegenheid.

mark61
31-10-05, 22:09
Geplaatst door Don Vito
Fuck Theo van Gogh

dank u voor uw analyse.



:hihi:

ronald
31-10-05, 22:16
Geplaatst door Don Vito
Fuck Theo van Gogh


Necrofiel

Sahara
31-10-05, 23:02
Geplaatst door Tomas
Jullie moetuh je schuldig voeluh. punt.

lekker boeiend dat die varken er niet meer is.... mijn suikerfeest laat ik daardoor niet vergallen... who the fok is TVG!

gh.wille
31-10-05, 23:18
Geplaatst door Rocky
Oke, maar ik heb nog nooit een Marokkaan gezien die el eid el fitr uitbundig vierde. Misschien wel in HC of 1 van de bioscopen. Maar het is niet zoals oud en nieuw dat gevierd wordt. Het is meestal een familie-aangelegenheid.

Je wou toch niet oud en nieuw gaan vergelijken , met het vieren van het einde van een vasten periode ,gevolgd door het Suikerfeest , het is de MOSLIMS hun goed recht omdat feest te vieren , het is een feest dat met hun geloof te maken heeft ,net zo als KERST bij de Christenen .
En wat oud en nieuw betreft het is de algemeen gangbare jaar telling op deze wereld , en word bijna overal gevierd , hoewel er genoeg andere jaartellingen zijn zoals Chinees, Joods en ook de Islam .
En dat het nu dit jaar stom toevallig gelijk valt met de datum dat T.v.G ,
vermoord is heeft er geen moer mee te maken , of dacht je soms dat een Moslim ergens in het Middenoosten of Azie er bij stil moet gaan staan ? te gek voor woorden , ik denk dat T.v.G zou zeggen het is jullie feest , en dat mag een man niet verpesten .

Ik wens iedereen die het Suikerfeest gaat vieren ,veel gezelligheid en plezier toe .

V.G.G.

gh.wille
01-11-05, 00:17
Geplaatst door MuMu
Nah, dat denk ik toch niet hoor.. veel te soft, veel te mild.. :knipoog:

Volgens mij zou Theo meer iets hebben gezegd in de trant van: "Laat die geitenneukers toch in godsnaam dat achterlijke feest van ze vieren en hun bloedsuikerspiegel weer eens oppeppen. Ik word onderhand niet goed van die uitgestreken bleke suikerzieke smoelen van ze!"

Dat was meer Theo's stijl weetje.. :hihi:

enfin, voor deze humor wordt je heden ten dage bruut afgeslacht en vaak genoeg nog voor minder ook.. :verward:

:hihi: Je verwoord hem zo goed , dat ik bijna zou denken dat je ooit met hem persoonlijk gesproken hebt .

:hihi: