PDA

Bekijk Volledige Versie : Hiddink en Cocu prijzen Aissati



MO_NL
02-11-05, 10:35
Hiddink en Cocu prijzen Aissati

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

Lof was er na het door PSV met 1-0 gewonnen duel met AC Milan voor doelman Gomes, voor de verdediging, voor het team, maar vooral voor de 17-jarige Ismaël Aissati. "Aissati speelde een wereldpartij. Als je nu al zo goed voetbalt dat heb je een geweldige toekomst voor je. Ik heb echt van zijn spel kunnen genieten", aldus Phillip Cocu.

"Hij is zeventien jaar en al zó ver en zó rustig", vervolgde de aanvoerder. "Hij heerste, stuurde en verdeelde." Ook coach Guus Hiddink was bijzonder opgetogen over het optreden van zijn jonge middenvelder. "Hij heeft zich bij ons uitstekend gemanifesteerd", aldus Hiddink. "Al vanaf de voorbereiding heeft hij leren werken op tempo, waarbij hij zich nooit heeft laten wegzetten.

Tijdens invalbeurten heeft hij zich bewezen en dan gaan we maar gelijk door, het ' diepe' in. Ik heb geen schroom om dat te doen, dit is een hele mooie ontwikkeling voor een jongen die net drie maanden zeventien is. Hij kan ook zeer goed een ander beter laten functioneren."

http://www.nieuws.nl/news/NEWS/images/fotocrop.11-02-2005.0014.jpg

bron: Novum/Infostrada

delirious
02-11-05, 10:42
Prachtig om die twee boys in actie te zien bij PSV.

observer
02-11-05, 14:00
nu nog even regelen dat hij voor nederland gaat spelen als hij dat al niet doet

delirious
02-11-05, 14:11
Geplaatst door observer
nu nog even regelen dat hij voor nederland gaat spelen als hij dat al niet doet


Waarschijnlijk kiest hij voor NL.

freya
02-11-05, 14:37
En wat is de familierelatie? ;)

:haha:

observer
02-11-05, 23:11
Geplaatst door freya
En wat is de familierelatie? ;)

:haha: geen idee alle marokkanen zien er het zelfde uit toch :rolleyes:

freya
03-11-05, 13:37
Geplaatst door observer
geen idee alle marokkanen zien er het zelfde uit toch :rolleyes:

Ik doel op de overeenkomst in familienaam en het was een vraag aan MO-nl :rolleyes: