PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlanders laat u eens goed gaan!



Juliette
03-11-05, 13:41
Hier! (http://www.deng.be/deergstebelg/index.htm) :belgie:

Tomas
03-11-05, 13:45
Vond Pfaff's duits vroeger wel erg erg.

mark61
03-11-05, 13:50
Bartje Peeters kan ik onderhand niet meer luchten of zien. De Rick de Leeuw van de NL televisie. :)

Tomas
03-11-05, 13:53
Geplaatst door mark61
Bartje Peeters kan ik onderhand niet meer luchten of zien. De Rick de Leeuw van de NL televisie. :)

Onderhand? Dan heb jij nog mazzel, mijn aller eerste indruk was al misselijkmakend. En da's alweer heel lang geleden.

mark61
03-11-05, 13:55
Geplaatst door Tomas
Onderhand? Dan heb jij nog mazzel, mijn aller eerste indruk was al misselijkmakend. En da's alweer heel lang geleden.

Ik heb hem 2 keer gezien. Heel lang geleden, en onlangs bleek ie nog niet weg.

Juliette
03-11-05, 13:55
Zeg nu niet dat Belgen geen aandacht hebben voor hun rijke menselijke erfgoed. "Schuim van de natie" vinnik wel scherp. Heeft NL ook zo'n wedstrijd?

Juliette
03-11-05, 13:56
Geplaatst door mark61
Bartje Peeters kan ik onderhand niet meer luchten of zien. De Rick de Leeuw van de NL televisie. :)

Klopt. Die mogen jullie trouwens terughebben.

Tomas
03-11-05, 13:58
Geplaatst door Juliette
Zeg nu niet dat Belgen geen aandacht hebben voor hun rijke menselijke erfgoed. "Schuim van de natie" vinnik wel scherp. Heeft NL ook zo'n wedstrijd?

Ja, maar die is verward met "de grootste nederlander" per ongeluk.

Juliette
03-11-05, 14:05
Kamagurka over Philip De Winter: :D


"Ik vind Philip Dewinter een Erge Belg omdat hij zo’n typisch Vlaamse politicus is: een man die veel belooft en daar vervolgens helemaal niks van bakt. Sinds Dewinter roept dat er meer dan genoeg vreemdelingen zijn in ons land, zijn er alleen maar meer gekomen. In de jaren ’70 was de enige Marokkaan die ik kende een camionchauffeur die verf transporteerde van Vilvoorde naar Oostende. Nu hebben we fucking religieuze politie in Schaarbeek! Voor Dewinter had niemand ooit van een burka gehoord, zelfs niet in Afghanistan! Die mensen waren daar op hun gemak. Nu zie je in grote delen van de wereld niets anders meer.
En je vraagt zo’n Dewinter niet om grote, ingewikkelde problemen aan te pakken, hè: de economie aanwakkeren, de sociale zekerheid hervormen. Je zou wel gek zijn, als je ziet dat hij er zelfs niet in slaagt om dat kleine, mineure akkefietje waar hij al twintig jaar mee bezig is, op te lossen. Ik bedoel: Adolf Hitler, een Oostenrijkse loser met één teelbal, kon het. Dewinter kan het niet. Dewinter kan niks.

Het meest belachelijke is natuurlijk zijn ambitie om burgemeester te worden. Burgemeester worden, dat doe je omdat de mensen je sméken het te doen, omdat je niet anders meer kunt of durft. Uit louter ruimhartigheid voor en medelijden met je noodlijdende onderhorigen. Maar de rollen omkeren en de mensen sméken je burgemeester te maken: dat is echt van een beschamende kleinheid. Zo armoedig, zo laaggegrepen. En dan nog van Antwerpen! Dat is gewoon openlijk toegeven dat je uiterst beperkt, ja zelfs gehandicapt bent als politicus. Patrick Janssens, een mislukte reclamejongen die kinderboeken schrijft, kan het. Zelfs ik zou die stad kunnen besturen, vanuit de auto tussen Gent en Brussel.
Philip Dewinter zou dus een perfecte Ergste Belg zijn, al vrees ik dat hij het ook deze keer weer niet gaat halen. Maar de Deng-lezers kunnen wel van de gelegenheid profiteren om voor één keer eens een nuttige stem op hem uit te brengen. Moge de vetste loser de grote overwinnaar worden."

Derrick
03-11-05, 14:50
Direct gestemd tegen Gert (van Samson, K3, Piet Piraat, Big en Betsy, Kabouter Plop, Bumba, etc) die de totale nederlandse publieke omroep in zijn zak heeft.

Wil ik mijn kinderen iets anders voorschotelen dan van zijn eenheidsworst Studio 100, dan ben ik genoodzaakt de commercielen weer op te zoeken

Juliette
03-11-05, 14:51
Geplaatst door Derrick
Direct gestemd tegen Gert (van Samson, K3, Piet Piraat, Big en Betsy, Kabouter Plop, Bumba, etc) die de totale nederlandse publieke omroep in zijn zak heeft.

Wil ik mijn kinderen iets anders voorschotelen dan van zijn eenheidsworst Studio 100, dan ben ik genoodzaakt de commercielen weer op te zoeken

Een errug goed keuze! :duim: Maar in de top 10 van de allerergsten staat natuurlijk enkel maar topkwaliteit.

Bofko
03-11-05, 15:18
Ik mis de Belgische Rita Corita nl. Margriet Hermans op de erg-lijst.

Of kijk ik daar overheen :fucyc:

Wide-O
03-11-05, 16:25
Geplaatst door Bofko
Ik mis de Belgische Rita Corita nl. Margriet Hermans op de erg-lijst.

Of kijk ik daar overheen :fucyc:

Tsssk... http://www.deng.be/deergstebelg/ergste77.html

mark61
03-11-05, 19:38
Geplaatst door Juliette
Klopt. Die mogen jullie trouwens terughebben.

Zullen we ze ritueel uitwisselen bij Wuustwezel?

Juliette
03-11-05, 20:48
Geplaatst door mark61
Zullen we ze ritueel uitwisselen bij Wuustwezel?

En daar mysterieus laten verdwijnen? :roker:

mark61
04-11-05, 08:25
Geplaatst door Juliette
En daar mysterieus laten verdwijnen? :roker:

gna gna. Misschien ergens administratief laten verdwijnen in / tussen de Baarles.