PDA

Bekijk Volledige Versie : Al Qaida vermoord Marrokanen



Condemned
03-11-05, 18:15
Al Qaida heeft vandaag bekend gemaakt dat ze 2 medewerkers van de Marrokaanse ambassade in Bagdad ter dood heeft veroordeeld omdat ze geen goede gelovigen waren (het waren natuurlijk gewoon goede Moslims).

Het is dus duidelijk dat de fundamentalisten iedereen die een beetje anders denkt dan hen,wil afmaken.
Dit betekend dus dat elke moslim in Nederland ook door hen omgebracht kan en gaat worden als we er niets tegen doen.
Ze deinzen dus niet terug om Moslims te vermoorden.

Dus wordt het onderhand niet eens tijd dat de Moslimgemeenschap in Nederland iedereen die maar een beetje fundamentalistische ideen heeft,aan te geven bij de politie of a.i.v.d. want in Nederland doet men hier te weinig aan vanuit de overheid.
En dit is niet om Nederland te helpen maar het eigen voortbestaan in Nederland te kunnen voortzetten.
Want als er een bom of iets dergelijks wordt gegooid gaan de terroristen echt niet even kijken of er een moslim in de buurt is.
Nee die worden net zo afgeslacht als alle andere Nederlanders.

Denk aan uw kinderen die hier naar school gaan elke dag en in het openbaar vervoer opgeblazen kunnen worden.

En dan nog een boodschap voor de fundamentalisten:

Hoe dom kun je zijn om je te laten gebruiken door criminelen die een geloof als excuus gebruiken om te moorden.
Dat is de grootste zonde bij alle geloven van de wereld.
Niks paradijs,hel en verdoemenis dat staat jullie te wachten!!!

Nido
03-11-05, 18:39
(het waren natuurlijk gewoon goede Moslims)

En dit kan jij weten door?..?:vreemd:

gh.wille
03-11-05, 19:27
Geplaatst door Condemned
Al Qaida heeft vandaag bekend gemaakt dat ze 2 medewerkers van de Marrokaanse ambassade in Bagdad ter dood heeft veroordeeld omdat ze geen goede gelovigen waren (het waren natuurlijk gewoon goede Moslims).

Het is dus duidelijk dat de fundamentalisten iedereen die een beetje anders denkt dan hen,wil afmaken.
Dit betekend dus dat elke moslim in Nederland ook door hen omgebracht kan en gaat worden als we er niets tegen doen.
Ze deinzen dus niet terug om Moslims te vermoorden.

Dus wordt het onderhand niet eens tijd dat de Moslimgemeenschap in Nederland iedereen die maar een beetje fundamentalistische ideen heeft,aan te geven bij de politie of a.i.v.d. want in Nederland doet men hier te weinig aan vanuit de overheid.
En dit is niet om Nederland te helpen maar het eigen voortbestaan in Nederland te kunnen voortzetten.
Want als er een bom of iets dergelijks wordt gegooid gaan de terroristen echt niet even kijken of er een moslim in de buurt is.
Nee die worden net zo afgeslacht als alle andere Nederlanders.

Denk aan uw kinderen die hier naar school gaan elke dag en in het openbaar vervoer opgeblazen kunnen worden.

En dan nog een boodschap voor de fundamentalisten:

Hoe dom kun je zijn om je te laten gebruiken door criminelen die een geloof als excuus gebruiken om te moorden.
Dat is de grootste zonde bij alle geloven van de wereld.
Niks paradijs,hel en verdoemenis dat staat jullie te wachten!!!

Ach op den duur gaat het net zo als bij de Criminelen , soort moord soort uit , en als er op een gegeven ogenblik een een slechterik te veel macht krijgt ,dan is er altijd wel een nog betere slechterik die het weer op weet te lossen , moraal van de verhaal: Als je niet meeloopt in het gareel , van de misdaad dan word je ff een kopje kleiner gemaakt !
Waar kennen we dit systeem toch van ?
Horen, Zien en Zwijgen , en vooral netjes in de maat ,anders word oom ADOLF kwaad .
Verwacht je veel commentaar ? nou vergeet het ff maar !

:aanwal:

Soldim
03-11-05, 21:10
Geplaatst door Nido
(het waren natuurlijk gewoon goede Moslims)

En dit kan jij weten door?..?:vreemd:

Ah, maar hoe kunnen die terroristen weten wie een goede of slechte moslim is....? Wie weet hebben ze een directe link met Alah. Of ze zijn gewoon zwaar gestoord, en denken dat ze voor God kunnen spelen :(

observer
03-11-05, 21:24
Geplaatst door Soldim
Ah, maar hoe kunnen die terroristen weten wie een goede of slechte moslim is....? Wie weet hebben ze een directe link met Alah. Of ze zijn gewoon zwaar gestoord, en denken dat ze voor God kunnen spelen :( simpel je doet zoals wij dan ben je goed
zo niet hakkuh

fanatici zijn nooit ingewikkeld

Condemned
04-11-05, 00:25
Het stukje zelf nog eens gelezen te hebben geef ik jullie gelijk.
De zin "het waren natuurlijk goede moslims" had ik niet moeten en hoeven toevoegen.
Het feit dat moslims elkaar vermoorden op grond van het geloof omdat de een vindt dat de ander het geloof niet goed beleeft of naleeft,dat is toch wel bizar zou ik zeggen.

Geloof is iets wat bijna iedereen op zijn eigen manier invult en niemand kan jou opleggen hoe jij je geloof beleefd.
En uit veel informatie over diverse geloven en dus ook de Islam,kan iedereen afeiden dat geen van de geloofsovertuigingen prediken dat je iemand moet vermoorden als hij/zij niet goed zijn/haar geloof beoefend of naleeft.

Amenzu
04-11-05, 00:40
Geplaatst door Nido
(het waren natuurlijk gewoon goede Moslims)

En dit kan jij weten door?..?:vreemd:

al zouden ze geen goede moslims zijn, dan mogen ze niet zomaar moslims vermoorden. Bovendien waren ze allebei getrouwd met een Irakeze. Zij horen meer bij Irak dan deze staatloze voormalige taliban strijders die uit andere arabische landen komen.


Ik zeg vaak hetzelfde. Laatst probeerde iemand die alles doet wat allah verboden heeft ze te verdedigen. Ik begrijp het, omdat hij zelf door deze mensen als een kafir gezien wordt.

Soldim
04-11-05, 01:40
Geplaatst door Condemned
Het feit dat moslims elkaar vermoorden


Geplaatst door Amenzu
dan mogen ze niet zomaar moslims vermoorden.

Is het erger wanneer ze moslims vermoorden dan wanneer ze christenen vermoorden? Of hindoe's? Of Boedisten? Of Joden.....?

observer
04-11-05, 09:19
Geplaatst door Soldim
Is het erger wanneer ze moslims vermoorden dan wanneer ze christenen vermoorden? Of hindoe's? Of Boedisten? Of Joden.....? pas nou op straks hebben we weer 5 pagina's met quotes en wederquotes of en waar in de koran zou staan dat ongelovigen of andergelovigen wel of niet dood mogen moeten

Bluebell
04-11-05, 09:24
Geplaatst door Condemned

Dit betekend dus dat elke moslim in Nederland ook door hen omgebracht kan en gaat worden als we er niets tegen doen.
Ze deinzen dus niet terug om Moslims te vermoorden.

Dus wordt het onderhand niet eens tijd dat de Moslimgemeenschap in Nederland iedereen die maar een beetje fundamentalistische ideen heeft, aan te geven bij de politie of a.i.v.d. want in Nederland doet men hier te weinig aan vanuit de overheid.

Nu dat ook moslims het doelwit lijken te worden van fundamentalisten vind je dat het "onderhand eens tijd wordt", voor de Moslimgemeenschap de kar in beweging te zetten en een handreiking te doen naar politie en/of AIVD?

Waarom is nu pas de tijd gekomen?
Omdat er ook moslims slachtoffer dreigen te worden?

Of lamaar, je geeft zelf het antwoord al:


Geplaatst door Condemned

En dit is niet om Nederland te helpen maar het eigen voortbestaan in Nederland te kunnen voortzetten.


Tjongejonge.

:moe:

Amenzu
04-11-05, 10:33
Geplaatst door Soldim
Is het erger wanneer ze moslims vermoorden dan wanneer ze christenen vermoorden? Of hindoe's? Of Boedisten? Of Joden.....?

Natuurlijk niet. Ik zie nu dat mijn bericht onduidelijk is. Maar ik wilde juist zeggen dat of het moslims zijn of niet niets uitmaakt. Je mag niemand vermoorden.

Wat is een goede moslim? Het is een betrekkelijke term, er zijn duizenden stromingen en interpertaties binnen de islam. Voor de Takfirs bijvoorbeeld, die vinden dat ze met een jihad bezig zijn en vinden dat ze mogen ze stelen en moorden in de naam van allah, zijn alle andere moslims kafirs.

Elien
04-11-05, 10:38
Geplaatst door Condemned
Het stukje zelf nog eens gelezen te hebben geef ik jullie gelijk.
De zin "het waren natuurlijk goede moslims" had ik niet moeten en hoeven toevoegen.
Het feit dat moslims elkaar vermoorden op grond van het geloof omdat de een vindt dat de ander het geloof niet goed beleeft of naleeft,dat is toch wel bizar zou ik zeggen.

Geloof is iets wat bijna iedereen op zijn eigen manier invult en niemand kan jou opleggen hoe jij je geloof beleefd.
En uit veel informatie over diverse geloven en dus ook de Islam,kan iedereen afeiden dat geen van de geloofsovertuigingen prediken dat je iemand moet vermoorden als hij/zij niet goed zijn/haar geloof beoefend of naleeft.




:duim:

Nido
05-11-05, 03:48
Geplaatst door Soldim
Ah, maar hoe kunnen die terroristen weten wie een goede of slechte moslim is....? Wie weet hebben ze een directe link met Alah. Of ze zijn gewoon zwaar gestoord, en denken dat ze voor God kunnen spelen :(

Dat was mijn vraag niet en al zou dat zo zijn hij was niet naar jou gericht:)

Nido
05-11-05, 03:50
Geplaatst door Condemned
Het stukje zelf nog eens gelezen te hebben geef ik jullie gelijk.
De zin "het waren natuurlijk goede moslims" had ik niet moeten en hoeven toevoegen.
Het feit dat moslims elkaar vermoorden op grond van het geloof omdat de een vindt dat de ander het geloof niet goed beleeft of naleeft,dat is toch wel bizar zou ik zeggen.

Geloof is iets wat bijna iedereen op zijn eigen manier invult en niemand kan jou opleggen hoe jij je geloof beleefd.
En uit veel informatie over diverse geloven en dus ook de Islam,kan iedereen afeiden dat geen van de geloofsovertuigingen prediken dat je iemand moet vermoorden als hij/zij niet goed zijn/haar geloof beoefend of naleeft.

:duim:

Mooi, je hebt mn reactie begrepen.. Not like some others..:)

Nido
05-11-05, 03:52
Geplaatst door Amenzu
al zouden ze geen goede moslims zijn, dan mogen ze niet zomaar moslims vermoorden. Bovendien waren ze allebei getrouwd met een Irakeze. Zij horen meer bij Irak dan deze staatloze voormalige taliban strijders die uit andere arabische landen komen.


Ik zeg vaak hetzelfde. Laatst probeerde iemand die alles doet wat allah verboden heeft ze te verdedigen. Ik begrijp het, omdat hij zelf door deze mensen als een kafir gezien wordt.

It's funny how people like you know what others mean by a quoted reaction:hihi:

Maar even serieus, ook voor jou Amenzu: Jij hebt mijn reactie verkeerd begrepen.. Pff.. Was voor de topicstarter bedoeld, IF YOU HAVEN'T NOTICED ..

P.s: :cola:

lebanese
05-11-05, 14:51
Geplaatst door Soldim
Ah, maar hoe kunnen die terroristen weten wie een goede of slechte moslim is....? Wie weet hebben ze een directe link met Alah. Of ze zijn gewoon zwaar gestoord, en denken dat ze voor God kunnen spelen :(

simpel,het zijn gewoon criminelen,die denken van je bent net als ons of je bent tege ons

kijk maar naar bush,zelfde criminele gedrag als terroristen

je bent of met ons tegen de terroristen of je staat aan de kant van terroristen