PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerika terug naar de middeleeuwen.



~Panthera~
04-11-05, 14:03
'Hak op tv duim af van graffitikunstenaars'

RENO - Van personen die de snelwegen van Las Vegas besmeuren met graffiti moet op televisie een duim worden afgehakt.

Die opmerkelijke straf is een idee van de burgemeester van Las Vegas, Oscar Goodman.
In het tv-programma Nevada Newsmakers herinnerde Goodman woensdag aan " vroeger", toen mensen in Frankrijk die "vreselijke" misdaden begingen, werden onthoofd.
Daarop stelde hij het afhakken van een duim voor als gepaste straf voor het spuiten van graffiti.


http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e040.gif

Nu ook even protest, graag. :D

freya
04-11-05, 14:08
Geplaatst door ~Panthera~
'Hak op tv duim af van graffitikunstenaars'

RENO - Van personen die de snelwegen van Las Vegas besmeuren met graffiti moet op televisie een duim worden afgehakt.

Die opmerkelijke straf is een idee van de burgemeester van Las Vegas, Oscar Goodman.
In het tv-programma Nevada Newsmakers herinnerde Goodman woensdag aan " vroeger", toen mensen in Frankrijk die "vreselijke" misdaden begingen, werden onthoofd.
Daarop stelde hij het afhakken van een duim voor als gepaste straf voor het spuiten van graffiti.


http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e040.gif

Nu ook even protest, graag. :D

Ik protesteer tegen de titel! Deze moet natuurlijk zijn:

Invoering van Barbaarse Shariawetten in VS

~Panthera~
04-11-05, 14:14
Geplaatst door freya
Ik protesteer tegen de titel! Deze moet natuurlijk zijn:

Invoering van Barbaarse Shariawetten in VS


:hihi:

En een storm van protest volgt, natuurlijk. :moe:

Zwarte Kat
04-11-05, 14:14
:wijs: Ik zou die burgemeester toch willen aanraden om niet de duim maar de wijsvinger eraf te hakken want dat is de vinger waarmee het spuitknopje van de spuitbus wordt ingedrukt........

reallife
04-11-05, 14:22
Geplaatst door ~Panthera~
'Hak op tv duim af van graffitikunstenaars'

RENO - Van personen die de snelwegen van Las Vegas besmeuren met graffiti moet op televisie een duim worden afgehakt.

Die opmerkelijke straf is een idee van de burgemeester van Las Vegas, Oscar Goodman.
In het tv-programma Nevada Newsmakers herinnerde Goodman woensdag aan " vroeger", toen mensen in Frankrijk die "vreselijke" misdaden begingen, werden onthoofd.
Daarop stelde hij het afhakken van een duim voor als gepaste straf voor het spuiten van graffiti.


http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e040.gif

Nu ook even protest, graag. :D

Met een mini guillotine dan zeker?
Wat voor een burgemeesters stellen ze daar aan?


Geplaatst door Zwarte Kat
:wijs: Ik zou die burgemeester toch willen aanraden om niet de duim maar de wijsvinger eraf te hakken want dat is de vinger waarmee het spuitknopje van de spuitbus wordt ingedrukt........
Hier spreekt iemand met ervaring :hihi:

observer
04-11-05, 16:06
hmm hier valt wat mee te doen

alleen heel veel mensen dan geen middelvingers meer

en lange tenen erook afhakken

overigens heeft deze man voor hij burgermeester werd een leuke carriere als maffiaadvocaat opzitten

Dolle Fatima
04-11-05, 18:51
http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif

prikkerd
05-11-05, 00:12
Geplaatst door Zwarte Kat
:wijs: Ik zou die burgemeester toch willen aanraden om niet de duim maar de wijsvinger eraf te hakken want dat is de vinger waarmee het spuitknopje van de spuitbus wordt ingedrukt........

Juist geen ervaring dus......
Als de wijsvinger eraf gaat kan men gewoon met middelvinger spuiten of ringvinger of zelfs pink maar duim eraf kan je niet eens spuitbus vasthouden dus een hele redelijk straf lijkt mij :melig2:

gh.wille
05-11-05, 00:15
Geplaatst door freya
Ik protesteer tegen de titel! Deze moet natuurlijk zijn:

Invoering van Barbaarse Shariawetten in VS

Ik wou het net zeggen , passen ze zich eindelijk aan ,,de beschaafde wereld" !
:lachu:

Zwarte Kat
05-11-05, 00:50
Geplaatst door prikkerd
Juist geen ervaring dus......
Als de wijsvinger eraf gaat kan men gewoon met middelvinger spuiten of ringvinger of zelfs pink maar duim eraf kan je niet eens spuitbus vasthouden dus een hele redelijk straf lijkt mij :melig2:

Het lijkt me fair enough dat alleen de lichaamsdelen eraf gehaald worden die daadwerkelijk het strafbare feit begaan.
In dit geval is dat de wijsvinger. Deze vinger zorgt ervoor dat de verf uit de spuitbus komt.
:fplet: Ik raad de burgemeester van dat stadje dan ook met klem aan om de wijsvinger te amputeren en niet de duim.

~Panthera~
05-11-05, 01:05
Ben heel benieuwd wat die burgemeester eraf laat hakken bij verkrachting. :boer:

gh.wille
05-11-05, 01:15
Geplaatst door ~Panthera~
Ben heel benieuwd wat die burgemeester eraf laat hakken bij verkrachting. :boer:

:D :duim:

sjaen
05-11-05, 01:39
Geplaatst door freya
Ik protesteer tegen de titel! Deze moet natuurlijk zijn:

Invoering van Barbaarse Shariawetten in VS

Mooie demonstratie hoe achterlijk wij in de middeleeuwen waren.............ik bedoel maar.........................