PDA

Bekijk Volledige Versie : Meer allochtonen wijzen homo's af



magden_david
04-11-05, 22:01
De tolerantie tegenover de homoseksuele medemens is in Rotterdam onder allochtone jongeren de laatste jaren iets afgenomen, zo blijkt uit de nieuwe Jeugdmonitor van de Rotterdamse Gemeenschappelijke Gezondheidsdienst (GGD). Zo oordeelt 85% van de jongeren van Turkse komaf - uit de eerste klas van het voortgezet onderwijs - negatief over homo's en lesbiennes. Zij accepteren geen homofiele mensen in hun vriendenkring. In 2003 lag dat percentage nog op 81. Onder de Marokkaanse jongens ligt dat momenteel op 84% (was 80%).

Marokkaanse meisjes zijn iets toleranter ten opzichte van de homoseksuele medemens; 66% zou een lesbo of homo vriend afwijzen. Daarmee zijn ze ook intoleranter geworden, want twee jaar geleden was dat nog 58%.

Autochtone Rotterdamse jongeren zijn veel toleranter volgens het onderzoek: 30% van de jongens en maar 7% van de meisjes zijn tegen homo's.


fok.nl

MaRiaH
04-11-05, 22:06
wat is de oorzaak van deze toegenomen intolerantie?

S@deeQ
04-11-05, 22:08
Geplaatst door magden_david
De tolerantie tegenover de homoseksuele medemens is in Rotterdam onder allochtone jongeren de laatste jaren iets afgenomen, zo blijkt uit de nieuwe Jeugdmonitor van de Rotterdamse Gemeenschappelijke Gezondheidsdienst (GGD). Zo oordeelt 85% van de jongeren van Turkse komaf - uit de eerste klas van het voortgezet onderwijs - negatief over homo's en lesbiennes. Zij accepteren geen homofiele mensen in hun vriendenkring. In 2003 lag dat percentage nog op 81. Onder de Marokkaanse jongens ligt dat momenteel op 84% (was 80%).

Marokkaanse meisjes zijn iets toleranter ten opzichte van de homoseksuele medemens; 66% zou een lesbo of homo vriend afwijzen. Daarmee zijn ze ook intoleranter geworden, want twee jaar geleden was dat nog 58%.

Autochtone Rotterdamse jongeren zijn veel toleranter volgens het onderzoek: 30% van de jongens en maar 7% van de meisjes zijn tegen homo's.


fok.nl

en 99,9999999% accepteert geen smerige zionisten :stout:

Bar
04-11-05, 22:20
Geplaatst door S@deeQ
en 99,9999999% accepteert geen smerige zionisten :stout:

Ga maar weer terug in je geitenhok......

S@deeQ
04-11-05, 22:21
Geplaatst door Bar
Ga maar weer terug in je geitenhok......

eerst neuken ,buk ff schatje :wohaa:

MaRiaH
04-11-05, 22:23
Macho-cultuur hè? :wtf:

Soldim
04-11-05, 22:54
Geplaatst door MaRiaH
Macho-cultuur hè? :wtf:

en van intelligentie lijken ze ook al niet over te lopen ;)

Dutchguy
05-11-05, 00:18
Geplaatst door S@deeQ
eerst neuken ,buk ff schatje :wohaa:
Ha die Sadeeq, jij bent ook geen klap verandert zie ik. :hihi:

Soldim
05-11-05, 00:25
Geplaatst door Dutchguy
Ha die Sadeeq, jij bent ook geen klap verandert zie ik. :hihi:

Wat ik me afvraag hoe zit het met de acceptatie van allochtonen onder homo's...?


'k Heb geruchten gehoord dat een groot aantal homo's allochtonen wel ziet zitten :hihi:

observer
05-11-05, 00:30
blijkbaar is er dus een hele grote allochtone pot die een autochtone ketel verwijt zwart te zijn

Dutchguy
05-11-05, 00:54
Geplaatst door Soldim
Wat ik me afvraag hoe zit het met de acceptatie van allochtonen onder homo's...?


'k Heb geruchten gehoord dat een groot aantal homo's allochtonen wel ziet zitten :hihi:

Kan alleen voor mezelf spreken en ik val momenteel heel erg op blond en op 1 persoon in het bijzonder. Twee stereotiepen in 1 zin ontkrachten, hoe krijg ik het voor elkaar. :wink:

~Panthera~
05-11-05, 01:17
Geplaatst door Dutchguy
Kan alleen voor mezelf spreken en ik val momenteel heel erg op blond en op 1 persoon in het bijzonder. Twee stereotiepen in 1 zin ontkrachten, hoe krijg ik het voor elkaar. :wink:

:fplet: Stouterd. :hihi:

waterfiets
05-11-05, 07:28
Als ik die cijfers zie is het nog ernstiger gesteld met de allochtone medemens dan ik dacht. Maar het was mij natuurlijk wel vaker opgevallen dat ze alleen pleiten voor tolerantie als ze het over zichzelf hebben.

Dutchguy
05-11-05, 08:57
Geplaatst door waterfiets
Als ik die cijfers zie is het nog ernstiger gesteld met de allochtone medemens dan ik dacht. Maar het was mij natuurlijk wel vaker opgevallen dat ze alleen pleiten voor tolerantie als ze het over zichzelf hebben.

De cijfers zijn in ieder geval verontrustend.

MaRiaH
05-11-05, 11:35
Geplaatst door waterfiets
Als ik die cijfers zie is het nog ernstiger gesteld met de allochtone medemens dan ik dacht. Maar het was mij natuurlijk wel vaker opgevallen dat ze alleen pleiten voor tolerantie als ze het over zichzelf hebben.

nou er zijn er inderdaad een aantal die daar een handje van hebben..
net als het pleiten van godsdienstvrijheid alleen voor de eigen godsdienst.

maarreh.. nie generaliseren he? :p

waterfiets
05-11-05, 11:55
Geplaatst door MaRiaH

maarreh.. nie generaliseren he? :p

Bij dit soort cijfers van boven de 80% lijkt mij dat niet geheel onterecht ... helaas ...

David
05-11-05, 19:27
Geplaatst door Soldim

'k Heb geruchten gehoord dat een groot aantal homo's allochtonen wel ziet zitten :hihi:


Helemaal zelf bedacht, die grap? Heremijntijd, gut, gut. Ik kom niet meer bij. Echt, je kunt me opdweilen en wegdragen. :cheefbek:

Oeroeboeroe
05-11-05, 19:51
Geplaatst door David
Helemaal zelf bedacht, die grap? Heremijntijd, gut, gut. Ik kom niet meer bij. Echt, je kunt me opdweilen en wegdragen. :cheefbek:

:chef: Beetje in de sfeer van: "In Marokko hebben ze echt een gigantisch allochtonenprobleem".