PDA

Bekijk Volledige Versie : Help mijn moeder uit de brand!!

fawziaxx
05-11-05, 13:14
Beste heren,

Mijn moeder heeft jullie hulp nodig!!! Jarenlang heeft ze zonder resultaat mij geprobeerd aan een man te krijgen. Maar het is haar niet gelukt. Haar dochter was nog veel te veel met haar hoofd bij haar studie, werk en wilde wat van de wereld zien. Nu wil ik me wel gaan settelen. Ben jij die serieuze, eerlijke en spontane man die een lach zal toveren op het gezicht van mijn moeder? Dan hoor ik graag van je!!!

Mohajir
06-11-05, 11:58
Geplaatst door fawziaxx
Beste heren,

Mijn moeder heeft jullie hulp nodig!!! Jarenlang heeft ze zonder resultaat mij geprobeerd aan een man te krijgen. Maar het is haar niet gelukt. Haar dochter was nog veel te veel met haar hoofd bij haar studie, werk en wilde wat van de wereld zien. Nu wil ik me wel gaan settelen. Ben jij die serieuze, eerlijke en spontane man die een lach zal toveren op het gezicht van mijn moeder? Dan hoor ik graag van je!!! ik wil jou wil uit de brand helpen, maar jouwe moeder???????? denk ik niet

fawziaxx
06-11-05, 12:49
Bedankt dat je mij uit de brand wil helpen. Maar als ik in brand sta en mijn moeder ook dan wil ik eerst dat mijn moeder gered wordt. Dan pas kan er een vlam onstaan in dat hart van mij voor die mysterieuze redder.

Groetjes

gh.wille
07-11-05, 23:12
Geplaatst door fawziaxx
Bedankt dat je mij uit de brand wil helpen. Maar als ik in brand sta en mijn moeder ook dan wil ik eerst dat mijn moeder gered wordt. Dan pas kan er een vlam onstaan in dat hart van mij voor die mysterieuze redder.

Groetjes

Wat een leuke advertentie !
En van mij heb je gelijk hoor , ook je moeder moet jouw toekomstige partner en Haar a.s Schoonzoon , wel (zien zitten ) maar jij bent de gene die er voor zorgen kan dat zij hem ook leuk vind .

Zelf heb ik dat pas ook meegemaakt , en dat terwijl wij (m,n vriendin ) en ik oud en wijs genoeg zijn , maar toch mede om het feit dat zij haar moeder verzorgd , was het van belang dat zij gerust was met de keuze van haar dochter.

Vrede Geluk Gezondheid
en veel sukses .

Flupke.
07-11-05, 23:39
Geplaatst door gh.wille
Wat een leuke advertentie !
En van mij heb je gelijk hoor , ook je moeder moet jouw toekomstige partner en Haar a.s Schoonzoon , wel (zien zitten ) maar jij bent de gene die er voor zorgen kan dat zij hem ook leuk vind .

Zelf heb ik dat pas ook meegemaakt , en dat terwijl wij (m,n vriendin ) en ik oud en wijs genoeg zijn , maar toch mede om het feit dat zij haar moeder verzorgd , was het van belang dat zij gerust was met de keuze van haar dochter.

Vrede Geluk Gezondheid
en veel sukses . Is het de bedoeling dat jij ons boeit met je 2 cent verhaal?

jamani
09-11-05, 16:43
altijd lachen hier :haha:

sumoworstelaar
11-11-05, 19:02
hee mousse
en heb je nog reacties gekregen :fparty:
of ben je al getrouwd ik ben vanavond online ben benieuwd of jij er ook bent gr mo

ps; niet teveel aan de red-bull zitten :fparty: :roken:

tesmiemt
12-11-05, 21:00
meen je dat nou hoe oud ben je en heb je reactie gekregen bn nieuwsgierig ik hoor het van je

Mohajir
15-11-05, 21:59
Geplaatst door fawziaxx

Groetjes door jouwe reactie besef ik dat ik een groot mond heb :fplet: maar je hebt heel volwassen op gereageerd. het pleit meer voor ja dan voor me. ik zal daarom niet verder de topic vervuilen en ik wens jou een lieve, leuke en gezonde man toe en veel gezinsgeluk inshallah

fawziaxx
15-11-05, 23:37
Dag heren en ook de dames dit uiteraard lezen,

Wat een leuke reactie's allemaal. Helaas had ik mijn tekst beter moeten zetten wat ik in een man waardeer dan alleen wat voor persoon ik ben.
Vriendschap is voor mij de basis in een relatie. Als je dat al niet hebt, denk ik niet dat je verder kan bouwen. Vertrouwen komt bij mij op de tweede plaats. Eerlijk tegen jezelf zijn en tegen de ander. Een relatie bouw je niet op leugens. Op grond hiervan bouw je respect voor elkaar op en mijn ogen is het dan bijna onmogelijk dat daar geen liefde ontspringt.

gh.wille: Wens jou samen met je vriendin/vrouw echt heel veel geluk en liefde toe.
jamani: Blijven lachen, schijnt ook goed te zijn tegen rimpels, hoge bloeddruk etc :)
tesmiemt: Ik ben 30 jr en hoop dat Allah mijn pad kruist met een man tot ongeveer 40 jr.
Sumoworstelaar:Ik ben nog niet getrouwd, het zal wel niet zo een vaart lopen.
Mohajir: je mag blijven schrijven hoor :)

:gek: en nog een speciaal voor sumoworstelaar:
Raad nooit wat ik voor me heb staan: Mousse en Red bull :) :maf2:

sumoworstelaar
16-11-05, 00:26
hee mousse

:fparty: nog steeds geen parthy want ik wel voor je komen dansen als je de ringen gaat dragen :fparty:
we tikken snel weer want ik moet mn koffers nog pakken en hoop dat je snel die acmed op die witte muilezel tegenkomt :melig2:

ps ; pluk de dag en neem een mousse :chef:

groetjes en tot snel :zweep:

lebanese
26-11-05, 10:48
:rolleyes:

duha1983
05-12-05, 09:45
heb een hele leuke neef die ook heel graag wil trouwen hij leeft wel in frankrijk

prinsofmarok
01-01-06, 16:07
hoi

heb je nog een zusje waardoor ik je moeder zkr uit de brand kan helpen
mvg
Prins of marok

ali miah
02-08-06, 11:40
salam
ik ben ali. wonen in zwolle . ik zoek so lang een muslima om te
trouwen. Ik kan het niet vinden. jouw moeder kan mij helpen. ik heb
geen family in nederland wie kan voor mij muslim vrouw zoeken.
ik ben eenzaam aub uw moder als mij helpen Allah jouw moder
veel hasanat geven en helpen. ik wacht op julli reactie.
ok salamoalikom.
Ali M
als julli wil contact mij kan hotmail msn.
[email protected]

said1975
17-01-07, 16:32
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem

sadik17
22-04-10, 17:07
hoi sorry dat ik het op deze manier moet laat je meoder me even bellen oke 0684272895