PDA

Bekijk Volledige Versie : Er schijnt iets aan de hand te zijn in Parijs. Rellen of zo.



David
07-11-05, 12:16
Mocht het iemand nog ontgaan zijn met slechts negen topics.

~Panthera~
07-11-05, 12:21
T was mij geheel ontgaan, ik kijk even. :roker:

Goed dat je het zegt. :duim:

David
07-11-05, 12:23
Geplaatst door ~Panthera~
T was mij geheel ontgaan, ik kijk even. :roker:

Goed dat je het zegt. :duim:


Ik weet er het fijne niet van, maar er was iets met een auto die in brand was gevlogen, en jongeren en natuurlijk iets met de islam en hoofddoeken. Maar dat laatste is bij alles, tegenwoordig. volgens mij was er laatst iets over op het journaal en in een krant.

~Panthera~
07-11-05, 12:34
Geplaatst door David
Ik weet er het fijne niet van, maar er was iets met een auto die in brand was gevlogen, en jongeren en natuurlijk iets met de islam en hoofddoeken. Maar dat laatste is bij alles, tegenwoordig. volgens mij was er laatst iets over op het journaal en in een krant.


Zo hee, en dat na 9 topics. :hihi:

Bofko
07-11-05, 12:35
Geplaatst door David
Ik weet er het fijne niet van, maar er was iets met een auto die in brand was gevlogen, en jongeren en natuurlijk iets met de islam en hoofddoeken. Maar dat laatste is bij alles, tegenwoordig. volgens mij was er laatst iets over op het journaal en in een krant.

Relnicht.

Couscousje
07-11-05, 12:40
LOL, je titel was exact wat ik Spoetnikje vroeg gisteren...

Volgens mij heb ik ook iets gemist.

Weet iemand ook waarom die mensjes boos zijn?

Cc

David
07-11-05, 12:42
Geplaatst door Bofko
Relnicht.


Ik ben in geen tijden in Parijs geweest, dus aan mij ligt het niet? Of zijn die gastjes juist daarom zo boos?

David
07-11-05, 12:43
Geplaatst door Couscousje
LOL, je titel was exact wat ik Spoetnikje vroeg gisteren...

Volgens mij heb ik ook iets gemist.

Weet iemand ook waarom die mensjes boos zijn?

Cc


Omdat ze geen hoofddoek opmogen? Dat zegt de Turkse baas in ieder geval.

Couscousje
07-11-05, 12:45
Geplaatst door David
Omdat ze geen hoofddoek opmogen? Dat zegt de Turkse baas in ieder geval.

Turkije?

Ligt dat in Frankrijk?

Cc

David
07-11-05, 12:47
Geplaatst door Couscousje
Turkije?

Ligt dat in Frankrijk?

Cc


Mijn kennis van de topografie is rampzalig, maar ik dacht het niet.

Juliette
07-11-05, 12:48
Geplaatst door David
Mijn kennis van de topografie is rampzalig, maar ik dacht het niet.

Maar dan toch wel in Europa? Of ook niet? Of was dat niet zo duidelijk? :verward:

David
07-11-05, 12:53
Geplaatst door Juliette
Maar dan toch wel in Europa? Of ook niet? Of was dat niet zo duidelijk? :verward:


Zijn de mensen daar zo boos over?

Joesoef
07-11-05, 12:56
Krijg plots vreselijk veel zin in Parijs. FF met de tgv smorgens er naar toe, dagkaartje metro, wat rondslenteren, marktjes afstruinen, stokbroodje met verboden waren, dubbele espresso......

Na afloop ricard met wat ijsblokjes, dommelend terug naar huis, kater de volgende ochtend.....

Juliette
07-11-05, 12:56
Geplaatst door David
Zijn de mensen daar zo boos over?

Ik denk eerder omdat de Olympische Spelen in extremis toch nog naar London zijn gegaan. :tik:

Cherry Bo
07-11-05, 12:57
Zelfs Iran bemoeit zich d'r nu tegenan:

"Intussen roept de islamitische republiek Iran Frankrijk op om 'de mensenrechten van zijn volk te respecteren en vreedzaam in te gaan op zijn eisen'.

De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad, die onlangs opriep tot de vernietiging van de staat Israël, maakt zich zorgen over de behandeling van minderheden in het land. "

Bron: www.elsevier.nl

Juliette
07-11-05, 12:57
Geplaatst door Joesoef
Krijg plots vreselijk veel zin in Parijs. FF met de tgv smorgens er naar toe, dagkaartje metro, wat rondslenteren, marktjes afstruinen, stokbroodje met verboden waren, dubbele espresso......

Na afloop ricard met wat ijsblokjes, dommelend terug naar huis, kater de volgende ochtend.....

Goed plan. :duim: Zijn er geen voordeeltickets voor de Thalys nu?

~Panthera~
07-11-05, 12:58
Geplaatst door Joesoef
Krijg plots vreselijk veel zin in Parijs. FF met de tgv smorgens er naar toe, dagkaartje metro, wat rondslenteren, marktjes afstruinen, stokbroodje met verboden waren, dubbele espresso......

Na afloop ricard met wat ijsblokjes, dommelend terug naar huis, kater de volgende ochtend.....


:fplet: Maak ons ff gek. :hihi:

David
07-11-05, 12:59
Geplaatst door Joesoef
Krijg plots vreselijk veel zin in Parijs. FF met de tgv smorgens er naar toe, dagkaartje metro, wat rondslenteren, vrouwtje in rolstoel molesteren, marktjes afstruinen, stokbroodje met verboden waren, dubbele espresso, autootje in de hens......

Na afloop ricard met wat ijsblokjes, kleuterschooltje in de fik, dommelend terug naar huis, kater de volgende ochtend.....



:roken:

Joesoef
07-11-05, 13:00
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: Maak ons ff gek. :hihi:


Wandelen langs de seine, vinrouge slobberen, verse slakken in welriekende kruidenboter.

~Panthera~
07-11-05, 13:02
Geplaatst door Joesoef
Wandelen langs de seine, vinrouge slobberen, verse slakken in welriekende kruidenboter.


:hihi: Wanneer gaan we ? :stout:

:lachu:

David
07-11-05, 13:04
Geplaatst door ~Panthera~
:hihi: Wanneer gaan we ? :stout:

:lachu:


Als we hollen hebben we de Thalys van half vier nog. Ik neem lucifers mee.

~Panthera~
07-11-05, 13:06
Geplaatst door David
Als we hollen hebben we de Thalys van half vier nog. Ik neem lucifers mee.


:lol: Zou een stunt zijn zeg. :D

Zie je het voor je ? :hihi:

David
07-11-05, 13:09
Geplaatst door ~Panthera~
:lol: Zou een stunt zijn zeg. :D

Zie je het voor je ? :hihi:


Wij in de Thalys met een grote doos extra lange Zwaluw lucifers?

~Panthera~
07-11-05, 13:10
Geplaatst door David
Wij in de Thalys met een grote doos extra lange Zwaluw lucifers?

DAT en het feit dat we um gewoon gepeert zijn... :hihi:

David
07-11-05, 13:13
Geplaatst door ~Panthera~
DAT en het feit dat we um gewoon gepeert zijn... :hihi:


Ik weet nog ergens een sexbioscoop, die heet Petit Paris. Die kunnen we ook in de fik steken, dat scheelt in de reiskosten. En je bent weer op tijd thuis voor het eten.

~Panthera~
07-11-05, 13:17
[QUOTE]Geplaatst door David
Ik weet nog ergens een sexbioscoop, die heet Petit Paris. Die kunnen we ook in de fik steken, dat scheelt in de reiskosten. En je bent weer op tijd thuis voor het eten. [/QUOTE

Goed idee, maar dan wel NA de film. :hihi:
En ff kijken hoe die fikt natuurlijk. :stout:

Dutchguy
07-11-05, 13:27
Zijn de Boursin prijzen weer gestegen? Zou ik ook boos om worden. :motorzaag

David
07-11-05, 13:29
Geplaatst door Dutchguy
Zijn de Boursin prijzen weer gestegen? Zou ik ook boos om worden. :motorzaag


He, dutch! Check je pm!

Dutchguy
07-11-05, 13:31
Geplaatst door David
He, dutch! Check je pm!

...en al die mooie hoge gebouwen, waar moeten ze ons nu van aflazeren Daaf?

Okidoki!

Couscousje
07-11-05, 13:48
Geplaatst door David
He, dutch! Check je pm!

:hihi:

Hunk van de maand?

Cc

delirious
07-11-05, 13:50
Geplaatst door David
Ik weet er het fijne niet van, maar er was iets met een auto die in brand was gevlogen, en jongeren en natuurlijk iets met de islam en hoofddoeken. Maar dat laatste is bij alles, tegenwoordig. volgens mij was er laatst iets over op het journaal en in een krant.

Het is een complot van Renault, Peugeot, en Citroën om de lage verkoopcijfersr een boost te geven.

Dutchguy
07-11-05, 13:55
Geplaatst door Couscousje
:hihi:

Hunk van de maand?

Cc
:D

Couscousje
07-11-05, 14:46
Geplaatst door Dutchguy
:D

:haha:

Cc

David
07-11-05, 15:09
Geplaatst door delirious
Het is een complot van Renault, Peugeot, en Citroën om de lage verkoopcijfersr een boost te geven.

Het is hoe dan ook een complot van Het Westen. Alles is altijd een complot van Het Westen. De logica van een kinderboek van Jan Terlouw.

reallife
07-11-05, 23:48
Geplaatst door David
Het is hoe dan ook een complot van Het Westen. Alles is altijd een complot van Het Westen. De logica van een kinderboek van Jan Terlouw.

Koning van Katoren :)

ronald
08-11-05, 00:09
Geplaatst door reallife
Koning van Katoren :)



"Frankrijk op zoek naar een koning Stach"......die autoriteiten lijken inderdaad op die 6 kille ministers

Oeroeboeroe
08-11-05, 00:20
Geplaatst door reallife
Koning van Katoren :)

Ik dacht dan eerder aan "De Kloof". Een paar goede Doeve Bouwmeesters kunnen ze in Frankrijk momenteel wel gebruiken.