PDA

Bekijk Volledige Versie : Leer me wat meer over mijn geloof met doel te trouwen

TaminT_n_ourino
07-11-05, 22:35
Assalaam ou alaikoem

Beste broeders in de islam

Via deze weg wil ik graag proberen iemand te leren kennen die me wat over mijn geloof kan leren. Ik zelf ben pas begonnen met leren dus met boeken lezen,op internet…Maar weet nog niet veel,Maar nu wil ik graag van iemand leren die inschallah wat kennis heeft over ons geloof. Maar dan wel in de toekomst ( daarmee bedoel ik binnen een paar maandjes inschallah) een huwelijk inschallah. Ik wil dus echt van het begin beginnen en zo blijven leren van mijn man inschallah.

Ben jij iemand die bereid is wat aan zijn geloof te doen door iemand anders te helpen kennis opdoen.en wie weet als Allah het wil te trouwen inschallah.

Ik heb geen eisen gewoon het enige is iemand die wat over zijn geloof weet en me kan helpen.

Shokran :)

Dan hoop ik inschallah wat van jullie te horen.

amOer
08-11-05, 14:37
psst .. :)

vind je een paar maanden genoeg om én je geloof te kennen én degene leren kennen met wie je gaat trouwen ? :)

want weet je .. dat hij meer van het geloof weet is niet alles :)

maar als je meer over de islam wil weten adn mag je altijd wat vragen hoor .. voor de ajr doe ik het en niet voor de zawaaj ;)!

Fedua32
08-11-05, 14:54
Geplaatst door amOer
psst .. :)

vind je een paar maanden genoeg om én je geloof te kennen én degene leren kennen met wie je gaat trouwen ? :)

want weet je .. dat hij meer van het geloof weet is niet alles :)

maar als je meer over de islam wil weten adn mag je altijd wat vragen hoor .. voor de ajr doe ik het en niet voor de zawaaj ;)!

ja eh nah goh..... je schrijft beter, wat een vooruitgang :vierkant:

amOer
08-11-05, 15:08
ja eh nah goh..... je schrijft beter, wat een vooruitgang

wat bedoel je ?! :S

ff ergens anders uitpraten haha dit is niet bepaald leuk voor the girl above !

the_hero22
10-11-05, 15:21
salaam zuster..
ik ben hier om je te helpen, om meer over islam te weten heb je veel tijd nodig om te leren. in ieder geval als je vragen hebt hier is mijn email : [email protected]

Geplaatst door TaminT_n_ourino
Assalaam ou alaikoem

Via deze weg wil ik graag proberen iemand te leren kennen die me wat over mijn geloof kan leren. Ik zelf ben pas begonnen met leren dus met boeken lezen,op internet…Maar weet nog niet veel,Maar nu wil ik graag van iemand leren die inschallah wat kennis heeft over ons geloof. Maar dan wel in de toekomst ( daarmee bedoel ik binnen een paar maandjes inschallah) een huwelijk inschallah. Ik wil dus echt van het begin beginnen en zo blijven leren van mijn man inschallah.

Ben jij iemand die bereid is wat aan zijn geloof te doen door iemand anders te helpen kennis opdoen.en wie weet als Allah het wil te trouwen inschallah.

Ik heb geen eisen gewoon het enige is iemand die wat over zijn geloof weet en me kan helpen.

moro_79
14-11-05, 15:10
Assalaam ou alaikoem

wat is dit voor bullshit, je hoeft niet getrouwt te zijn om over de islam te leren...
je zegt dat je geen eisen stelt, maar het komt bij mij over, alsof je allah de eis stelt om pas van de islam te leren als je getrouwt bent.
als je dat denkt dan denk je verkeerd :fuckit:

TaminT_n_ourino
14-11-05, 21:23
Geplaatst door moro_79
wat is dit voor bullshit, je hoeft niet getrouwt te zijn om over de islam te leren...
je zegt dat je geen eisen stelt, maar het komt bij mij over, alsof je allah de eis stelt om pas van de islam te leren als je getrouwt bent.
als je dat denkt dan denk je verkeerd :fuckit:

eerst broeder je hebt me verkeerd begrepen

Wat ik daar zei is ik wil van iemand NU leren en zo verder in de toekomst ook inschaAllah ,dat bedoel ik daar bij mijn topic dus aub niet verkeerd bgrijpen ik wil niet later maar nu leren en zo als we getrouwd zijn dan verder van hem leren maar dan Als mijn man.

zakaria-1981
18-11-05, 19:36
Assalaam ou alaikoem

Is een Nederlandse mosim ook goed?

ben saddik
25-12-05, 20:58
IK WIL JE GRAAG LEREN KENNEN.