PDA

Bekijk Volledige Versie : Kraker boort agent dood



Joesoef
08-11-05, 16:30
Arrestatie na melding schietpartij
Op de Prins Hendrikkade heeft de politie een groot gebied afgezet nadat rond 14.30 uur vanuit een kraakpand op de politie zou zijn geschoten. Agenten moesten na deze melding hun kogelvrije vesten aantrekken en in dekking gaan.
Een kraker verklaarde echter telefonisch aan AT5 dat hij op het dak met een boor een spandoek aan het bevestigen was. De politie zou dit hebben aangezien voor een pistool.
Er is een persoon aangehouden. Het is niet bekend waarvoor hij is opgepakt. Rond 16.15 is de ME het kraakpand binnengevallen. Er werden nog eens vier krakers gearresteerd.


www.at5.nl

wytze
08-11-05, 16:34
zie ook:


http://www.indymedia.nl/nl/2005/11/31818.shtml

Joesoef
08-11-05, 16:42
Door dat langharige werkschuwe linkse tuig moest ik 2x zolang in mn auto zitten de binnenstad volpompend met mn dieseldampen.

wytze
08-11-05, 16:43
Geplaatst door Joesoef
Door dat langharige werkschuwe linkse tuig moest ik 2x zolang in mn auto zitten de binnenstad volpompend met mn dieseldampen.




mijn broer kwam vorige week anderhalf uur later thuis door 2 moslimextremisten in een trein.
dit is de wraak.
:ego:

Joesoef
08-11-05, 16:46
Geplaatst door wytze
mijn broer kwam vorige week anderhalf uur later thuis door 2 moslimextremisten in een trein.
dit is de wraak.
:ego:


Een trein met wat vertraging, echt bijzonder.

wytze
08-11-05, 16:50
Geplaatst door Joesoef
Een trein met wat vertraging, echt bijzonder.



nee, een kraakpand waar een spandoek aan wordt opgehangen. Da's bijzonder.

Joesoef
08-11-05, 16:52
Geplaatst door wytze
nee, een kraakpand waar een spandoek aan wordt opgehangen. Da's bijzonder.


Wel als die gaten erin geschoten worden.

wytze
08-11-05, 16:56
Geplaatst door Joesoef
Wel als die gaten erin geschoten worden.



je moet je wat meer op de hoogte stellen van de technologische ontwikkelingen binnen de kraakbeweging.
Vroegah deden we dat idd nog met hamer en spijkers, maar dat is lang geleden. De koevoet is ook al jaren uit. Hoogwaardige technologie tegenwoordig die krakers.

Hoezo rijd jij trouwens op diesel?

Joesoef
08-11-05, 16:59
Geplaatst door wytze
Hoezo rijd jij trouwens op diesel?


Ik steun Iran en haar strijd tegen het zionisme.

Derrick
08-11-05, 17:01
Geplaatst door Joesoef
Ik steun Iran en haar strijd tegen het zionisme.

steun Iran maar eens lekker op de fiets. laat de wind door je hoofd waaien

wytze
08-11-05, 17:01
Geplaatst door Joesoef
Ik steun Iran en haar strijd tegen het zionisme.



ja, en ik steun de franse anti-auto lobby

gh.wille
08-11-05, 20:55
Geplaatst door MuMu
http://www.iisg.nl/~staatsarchief/affiches/acties-divers/milieu/img_0111_t.jpg

Schitterend , hoe kom je er aan ?
Kun je ook zoiets maken tegen het gebruik van ,,Open Haarden" en B,Q , en niet vergeten die bere gezellige vuurpotten waar je alles in kunt gooien , chips zakken , afgekloven kippepoten ,half verbrandde stukken vlees en desnoods de versleten sportschoenen, etc, etc .
EEN uurtje B.Q staat gelijk aan het roken van een pakje shag of 30 sigaretten of een uur de uitlaat gassen van een gemiddelde vrachtwagen !

V.G.G.

gh.wille
08-11-05, 22:14
Geplaatst door MuMu
Ik ben ook zo tegen die shit, de lucht is compleet vervuild.
Steeds meer mensen krijgen een rottig leven door luchtwegaandoeningen
zoals Cara, longemfyseem, COPD, astma en ga zo maar door..
allemaal door de steeds hogere gehaltes fijnstof in de lucht.

Nicotine-junkies die niet zonder sigaretten denken te kunnen, vind ik helemaal absurd. Zij slepen anderen gewoon mee in hun verslaving.
Ze vinden het de normaalste zaak om zuurstof van je te stelen.

Dit affiche komt overigens van een krakers-site. :blij:

:) Maakt niet uit ,wat dat betreft hebben ze gelijk !
Nou ik gun iedereen z,n peukkie ( heb zelf ook altijd tabak gerookt en ook boven de rook lucht gehangen ). Maar vind het ronduit bespottelijk dat je b.v niet in de open lucht mag roken op een station , terwijl de uitlaat gassen van auto,s de overhand hebben .
Verder vind ik het openhaarden en BQ gedoe maar niks , kan zelf soms niet m,n was uithangen of het stinkt naar verbrandde Kippeveren, ook ramen dicht voor de stank waar ze zelf geen last van hebben , mensen staan miet stil bij deze vorm die ik gewoon STANKOVERLAST noem .
Nu staat er gelukkig wat wind ,maar toch moet ik de ramen aan de windzijde potdicht doen vanwege de openhaarden stank , en ik ben echt niet de enige ,zoals jij ook al schreef.
Het is ook de reden ,waarom ik als regel vrij laat nog ,,on line"' ben , ik kan pas m,n hondjes uitlaten als de stank weg is .

V.G.G.

gh.wille
08-11-05, 22:35
Geplaatst door MuMu
ist nog goed gekomen met telefoontje? :p :gsm:

Bedoel je , die staat nu ,,stand by " voor het geval mijn gewoone tel het begeeft :wink:

Zwarte Kat
08-11-05, 23:55
Geplaatst door MuMu

Hier is zo'n soort poster. Niet met die tekening, maar wel met dezelfde titel.

http://www.indymedia.nl/img/2002/10/6834.jpg

:blowen: Deze poster heb ik gemaakt

Bofko
09-11-05, 00:34
Geplaatst door Zwarte Kat
:blowen: Deze poster heb ik gemaakt :fpetaf:

wytze
09-11-05, 09:38
http://www.indymedia.nl/img/2004/09/21559.jpg

wytze
09-11-05, 09:44
http://home.tiscali.nl/florann/pics/autovrij.gif

nl-x
09-11-05, 09:45
Geplaatst door Joesoef
Door dat langharige werkschuwe linkse tuig moest ik 2x zolang in mn auto zitten de binnenstad volpompend met mn dieseldampen.
Ik schat 4x zo lang. Ik wou gvd alleen maar van de IJtunnel naar de Damrak.
Wtf was dat eigenlijk op het Rokin? Waaro die gvd file?

wytze
09-11-05, 09:51
Geplaatst door nl-x
Ik schat 4x zo lang. Ik wou gvd alleen maar van de IJtunnel naar de Damrak.
Wtf was dat eigenlijk op het Rokin? Waaro die gvd file?



Jongens kom toch uit die auwto.
Fietsen gaat sneller in de Amsterdamse binnenstad :hihi:
op het rokin is al dat gedoe met die noord-zuidlijn

Zwarte Kat
09-11-05, 12:21
Geplaatst door MuMu
Echt? :verward:

Wat goed zeg! :duim:

(ps: ken jij die poster van jaren geleden waarop een tekening stond met een automobilist die in zijn eigen uitlaatgassen zat te "stikken in zijn blik"?). Ik had die poster toendertijd in bezit, maar heb hem nu niet meer, helaas. ;)

Yep. Dat was een poster voor een bijeenkomst dat op het allerlaatste moment werd afgeblazen omdat er toen elders in de stad een grote anti-oorlogs demo werd georganiseerd.
Overigens is deze print mooier dan de echte poster want die is tegen mijn wil poep-bruin gedruckt. :gek:

Nee die poster waar jij het over hebt ken ik niet maar ik zal het eens nakijken. Er is pas geleden een boek uitgekomen bij het Fort van Sjakoo met daarin allemaal actieposters vd afgelopen 30 jaar. Er staan ook een aantal anti-auto posters in.
Ik ken wel deze oude voorkant van het blad NN:

http://www.maroc.nl/photopost/data/500/35831nncover.jpg

wytze
09-11-05, 12:30
Geplaatst door Zwarte Kat
Yep. Dat was een poster voor een bijeenkomst dat op het allerlaatste moment werd afgeblazen omdat er toen elders in de stad een grote anti-oorlogs demo werd georganiseerd.




Die demo had ik (mede)georganiseerd. :hihi:

Zwarte Kat
09-11-05, 13:14
Geplaatst door wytze
Die demo had ik (mede)georganiseerd. :hihi:

:jammer: Jullie hebben je voor het karretje laten spannen vd Amsterdamse autolobby om expres op die datum een demo te houden

wytze
09-11-05, 13:53
Geplaatst door Zwarte Kat
:jammer: Jullie hebben je voor het karretje laten spannen vd Amsterdamse autolobby om expres op die datum een demo te houden



wie organiseert er nou een anti-auwtofestival terwijl er net een oorlog is uitgebroken? :fucyc:

Zwarte Kat
09-11-05, 14:23
Geplaatst door wytze
wie organiseert er nou een anti-auwtofestival terwijl er net een oorlog is uitgebroken? :fucyc:

:vreemd: Eh,... toen was er nog geen oorlog uitgebroken in Irak geloof ik.

wytze
09-11-05, 14:35
Geplaatst door Zwarte Kat
:vreemd: Eh,... toen was er nog geen oorlog uitgebroken in Irak geloof ik.


heb ff de datum gecheckt. nee klopt. dat was de eerste demo die ertegen waarschuwde meen ik.
dan heb ik een foutje en valse claim gemaakt.
ik was betrokken bij de 2 grote demo's van feb en maart 2003.