PDA

Bekijk Volledige Versie : Zwitserse Sinterklazen nemen geen kinderen meer op de knie



Wide-O
11-11-05, 16:09
Zwitserse Sinterklazen nemen geen kinderen meer op de knie

Wanneer Sinterklaas binnen enkele weken in de Zwitserse stad Zürich neerstrijkt, zal hij zich in zijn contacten met de kindjes moeten beperken tot een schalkse aai over de bol. De lokale vereniging van Sinterklazen heeft vrijdag immers besloten dat haar leden geen kinderen meer op de knie zullen laten plaatsnemen.

Met deze beslissing geeft de vereniging, die ongeveer honderd leden telt, gevolg aan een verzoek van sommige ouders. Ook wil de vereniging haar leden preventief in bescherming nemen tegen mogelijke beschuldigingen van pedofilie. "De publieke opinie is zeer gevoelig omtrent deze zaken", zo stelde de voorzitter vast. Hij betreurt dat de vereniging zich genoopt ziet deze maatregel in te voeren.

Op 6 december lopen meer dan honderd Sinterklazen door de straten van Zürich. Ze zullen meer dan 1.000 gezinnen bezoeken. Behalve in Zwitserland wordt het feest van de grote kindervriend ook gevierd in andere Duitstalige regio’s, het noorden van Frankrijk, Nederland en in ons land.

Bron: De Standaard.

chirpy
11-11-05, 16:22
En hier zie je meteen hoe zielig en verkrampt we leven. Normale zaken als kinderen op de knie, worden dirct in verband gebracht met pedofilie.

Wide-O
11-11-05, 16:39
Eens. We zijn een groot stuk onschuld kwijtgeraakt. En anderzijds lees je dan weer (zie ander topic) dat een bewezen kinderverkrachter alleen een paar maandjes de cel in moet. Moeilijk te rijmen allemaal.

N0bel
11-11-05, 16:42
Alsof er onder elke mijter een Hans Teeuwen zit :p

Wide-O
11-11-05, 16:57
Ja, nou, droogneukende Zwitzerse sinterklazen, ik zou ze de kost niet willen geven.

Bomans draait zich om in z'n graf.

chirpy
11-11-05, 21:50
Kom niet aan de Zwitsers. Ik vertoef er regelmatig. Wanneer ik als leerkracht een klein kind troost en een kusje op de zere plek, zoals een knie geef, moet ik ook al oppassen. Hysterie alom. Het lijkt wel asbest. Daar doen we ook zo spastisch over.

TENACH
12-11-05, 01:02
Geplaatst door Wide-O
Zwitserse Sinterklazen nemen geen kinderen meer op de knie


Bron: De Standaard.

Ja, inderdaad, dat moeten ze daaro ook niet doen. Waarom heeft sinterkaas een soepjurk aan? Misschien omdat zn plassertje in beweging kan komen wanneer hij kleintjes op zn knie neemt.
Neen laat ze dat aub verbieden. Zelfs een pastoor is tegenwoordig niet te vertrouwen, hij kan nl. zn leuter niet onder controle houden. :zweep:

waterfiets
12-11-05, 08:18
En nu willen ze ook nog dat die sinterklazen aangifte doen bij de belastingdienst van hun inkomsten hoor ik gisteren bij AT5. De sinterklaascentrale vraagt 5 euro per optreden en dat kan niet langer belastingvrij. Ik vermoed dat er het volgende achter zit: De belastingdienst koppelt tegenwoordig al hun gegevens aan andere bestanden dus hadden ze nu graag de bestanden van hulpsinterklazen gekoppeld aan DNA bestanden bij de recherche van pedoseksuelen. Dit om het ergste te voorkomen. Ik vind het racistisch want die zwarte pieten kruipen s'nachts ongezien door schoorstenen terwijl die sinterklazen echt niet alleen gelaten worden met een kindje. Enfin, op termijn is de pedofiel aangewezen op Sint Maarten en natuurlijk op Halloween.

Wide-O
12-11-05, 08:41
Geplaatst door waterfiets
Enfin, op termijn is de pedofiel aangewezen op Sint Maarten en natuurlijk op Halloween.

Als ik me niet vergis zijn er in de US al gevallen bekend van, erm, misbruikte pompoenen :wat?!:

Rabi'ah.
12-11-05, 08:45
Geplaatst door chirpy
En hier zie je meteen hoe zielig en verkrampt we leven. Normale zaken als kinderen op de knie, worden dirct in verband gebracht met pedofilie.

Helemaal mee eens.

Derrick
12-11-05, 10:18
hij komt naar Sneek hoor, misschien een paar pieten met bergschoenen voor Zwitserland. De echte sint heeft alleen maar capaciteit voor Nederland en vlaanderen (en een paar duitse enclaves)

knuppeltje
12-11-05, 10:31
Geplaatst door TENACH
Ja, inderdaad, dat moeten ze daaro ook niet doen. Waarom heeft sinterkaas een soepjurk aan? Misschien omdat zn plassertje in beweging kan komen wanneer hij kleintjes op zn knie neemt.
Neen laat ze dat aub verbieden. Zelfs een pastoor is tegenwoordig niet te vertrouwen, hij kan nl. zn leuter niet onder controle houden. :zweep:



En sommigen hun geleuter niet.