PDA

Bekijk Volledige Versie : Eerlijke RAM zoekt collega-droomster

Rachid74RAM
12-11-05, 02:18
Beste jongedame,

Ik ben op zoek naar jou mits :

- Je veel HUMOR hebt, gezelligheid ten top.
- Je ook een dromer bent. Alpha Proxyma Centauri is maar 40 lichtjaar verwijderd van de aarde. (nee, geen hasj)
- Je redelijk opgeleid bent, aangezien ik hou van gesprekken, met een knipoogje natuurlijk
- Tussen de 20 en 25 jaar bent.

Ik zelf laat jou in je waarde en zal aan jou wel overlaten of je nou bijvoorbeeld een hoofddoek wil dragen of niet. Omgekeerd verwacht ik dat ook.
Ik ben op zoek naar jou om het leven mee te delen aangezien ik nu al 31 ben (oud he).

Ik kan veel over me vertellen (interessant leven gehad) maar dat laat ik aan jou over.

Kernwoorden die op mij van toepassing zijn in het kort:

- Humor HEEL, HEEL veel humor (Jim Carrey vind ik gaaf, Najib Amhali is goed);
- Zeer uitgebreide generalistische kennis (kan over alles meepraten);
- Zeer creatief : 5 Jaar lang muziek gemaakt in mijn home-studio (Trance en Techno gemaakt, maar Mimoun Rafroua vind ik ook weer goed), wordt nu een thuisbioscoop;
- Vrienden noemen mij enthousiasmerend en amicaal;
- Ik ben EERLIJK en betrouwbaar.
- Voel me snel op mijn gemak bij mensen;
- Ik ben geen Pitt of Beckham, maar ik ben ook weer niet lelijk. Ben wel klein van stuk (1m65)

En dan nu het zakelijke :

- HEAO-Bedrijfseconomie afgestudeerd (saai he);
- CB-Belastingconsulent (nog saaier, nee het valt wel mee);
- Sollicitaties lopen bij verschillende banken voor Traineeships;
- Samen met mijn broer bezig met het opzetten van een horeca-onderneming (laatste fase, bestemmingsplan deelgemeente, ondernemingsplan van 80 pagina’s);
- Woon zelfstandig in Delft in een volgens simplistisch design ingericht appartementje op de 11e etage (zeer mooi uitzicht);
- Geen auto (2 keer gezakt voor praktijk, weer bezig voor de derde);

Als jij een gedeelte van jezelf herkent in mij, dan zou ik zeggen: Reageer !

Groetjes,

Rachid G.

[email protected]

nayad
18-11-05, 21:11
je lijkt wel een droomman maar spijtig dat je maar 1m65 bent want ik ben 1m75 als ik 1m60 zou zijn dan had ik u graag willen leren kennen xxxxxxxx :droef: :duim: