PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone brandstichters gevat in Sint-Niklaas



delirious
12-11-05, 12:34
za 12/11/05 - In Sint-Niklaas heeft de politie twee brandstichters van dertig opgepakt. Het gaat niet om migranten.

In Sint-Niklaas heeft de politie twee mannen opgepakt die maandagnacht een auto in een sociale woonwijk in brand hebben gestoken.

Ze werden gevat dankzij een bewakingscamera in een benzinestation. Daaro is te zien hoe ze twee flessen vulden met benzine.

Opvallend is dat het niet gaat om migranten, maar om dertigers uit Sint-Niklaas zelf.

Burgemeester Freddy Willockx (SP.A) zegt dat sommigen na de rellen in Frankrijk te vlug een beschuldigende vinger hebben uitgestoken naar de migrantenjongeren.

Hij hoopt dat de daders streng gestraft worden. Willockx is ook verbaasd dat het gaat om dertigers.

vrtnieuws (http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/051112Brandstichters/index.shtml)

Wide-O
12-11-05, 13:51
Willockx had inderdaad de politie opgedragen om alle opties te bekijken, en niet zomaar meteen aan allochtonen te denken. En dat bleek juist te zijn.

Een paar maanden terug was er in Sint-Niklaas ook al een rel, en lag hij onder vuur van het Vlaams Belang omdat hij niet ingreep tegen die "criminele allochtonen". Een week later bleek het ook daar om autochtonen te gaan...

delirious
12-11-05, 14:17
Geplaatst door Wide-O
Willockx had inderdaad de politie opgedragen om alle opties te bekijken, en niet zomaar meteen aan allochtonen te denken. En dat bleek juist te zijn.

Een paar maanden terug was er in Sint-Niklaas ook al een rel, en lag hij onder vuur van het Vlaams Belang omdat hij niet ingreep tegen die "criminele allochtonen". Een week later bleek het ook daar om autochtonen te gaan...

Zo zie je maar Wide.

~Panthera~
12-11-05, 15:14
En nu hoor je niemand. :moe:

Derrick
12-11-05, 15:23
het is goed dat ze gepakt zijn. laat ze maar een paar weekjes in voorarrest zitten met enkele zwaargeschapen medegedetineerden

~Panthera~
12-11-05, 15:26
Geplaatst door Derrick
het is goed dat ze gepakt zijn. laat ze maar een paar weekjes in voorarrest zitten met enkele zwaargeschapen medegedetineerden


Verkrachting is jouw oplossing ?

Je weet niet waarover je lult, idioot.

Zwarte Schaap
12-11-05, 15:31
Geplaatst door ~Panthera~
Verkrachting is jouw oplossing ?

Je weet niet waarover je lult, idioot.

Het zou goed zijn als hij zijn eigen voorgestelde straf zou ondergaan. Laat hem maar een paar weekjes in voorarrest zitten met die medegedetineerden die hij in petto had voor die verdachten.

Tomas
12-11-05, 15:33
Geplaatst door ~Panthera~
Verkrachting is jouw oplossing ?

Je weet niet waarover je lult, idioot.

Nee, in de fik steken is een oplossing. Tjonge.

Ben benieuwd wat je nu van Schaap met hetzelfde voorstel zegt. Volgens mij helemaal niks.

~Panthera~
12-11-05, 15:35
Geplaatst door Tomas
Nee, in de fik steken is een oplossing. Tjonge.

Ben benieuwd wat je nu van Schaap met hetzelfde voorstel zegt. Volgens mij helemaal niks.


Tweede keer : ik VROEG wat de oplossing zou moeten zijn.
Niet dat het de mijne was.
Moeilijk he ? lezen ?

Derrick
12-11-05, 15:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het zou goed zijn als hij zijn eigen voorgestelde straf zou ondergaan. Laat hem maar een paar weekjes in voorarrest zitten met die medegedetineerden die hij in petto had voor die verdachten.

ik kom daar niet zo maar terecht; ik draag mijn identiteitsbewijs, betaal mijn belastingen, mishandel mijn kinderen en vrouw niet, rijdt niet zwart in het O.V., rijdt niet te hard met de auto, molesteer geen voorbijgangers, steek geen auto´s in de brand, sla geen racistische leuzen uit, hang geen spandoeken op, etc. etc....

de gevangenis is voor boeven

Marsipulami
12-11-05, 15:52
Ik schat het aantal allochtone daders van de brandstichtingen in Frankrijk en elders op zo'n 92 % :vlammen:

assassijn
12-11-05, 16:07
Het zou mij niet verbazen als de daders linkse allochtonen-knuffelende extremisten zouden zijn die in opdracht handelen van de linkse kerk. Alles om de islamo-fascisten maar niet op de tenen te trappen en rechts in een kwaad daglicht te plaatsen.

Zwarte Schaap
12-11-05, 16:14
Geplaatst door Derrick
ik kom daar niet zo maar terecht; ik draag mijn identiteitsbewijs, betaal mijn belastingen, mishandel mijn kinderen en vrouw niet, rijdt niet zwart in het O.V., rijdt niet te hard met de auto, molesteer geen voorbijgangers, steek geen auto´s in de brand, sla geen racistische leuzen uit, hang geen spandoeken op, etc. etc....

de gevangenis is voor boeven

Mijn opmerking sloeg niet of ze wel of niet naar een gevangenis moeten maar op jouw voorgestelde straf van verkrachten. Mensen die verkrachtingen als straf voorstellen mogen dat eerst zelf even ervaren zodat ze weten wat ze anderen willen aandoen.

Dat iemand van iets verdacht wordt wil niet zeggen dat je met hem mag doen wat je wilt.

Coolassprov MC
12-11-05, 16:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat iemand van iets verdacht wordt wil niet zeggen dat je met hem mag doen wat je wilt.

Dus ook niet iemand in z'n achteruit pletten tussen boom en auto of iemand doodslaan om een blik heineken dat ie, achteraf, toch niet gestolen had.

Mensen aan de hoogste boom willen hangen of een grote bom erop willen gooien zijn ook symptomen van crimineel-psychopatisch denkgedrag.

Juliette
12-11-05, 16:50
Geplaatst door assassijn
Het zou mij niet verbazen als de daders linkse allochtonen-knuffelende extremisten zouden zijn die in opdracht handelen van de linkse kerk. Alles om de islamo-fascisten maar niet op de tenen te trappen en rechts in een kwaad daglicht te plaatsen.

Je hebt een slechte dag? :hihi:

assassijn
12-11-05, 19:35
Geplaatst door Juliette
Je hebt een slechte dag? :hihi:

Moet de man op mijn avatar weer ff aandacht geven:wijs: