PDA

Bekijk Volledige Versie : Kijktip: Het Zwarte Schaap!



Al Sawt
12-11-05, 20:29
Met Gretta Duisenberg en oud journalist Knoop, die uit de Zionistische trucjesdoos snoept om haar strijd in kwaad daglicht te zetten.

Oeroeboeroe
12-11-05, 20:58
:fpetaf: Nou, nou....wat een ophef vantevoren zeg! Gretta Duisenberg heeft niks gezegd waar ik het mee oneens kon zijn!

Oeroeboeroe
12-11-05, 21:05
Geplaatst door MuMu
Die Knoops was walgelijk.

Wat een weerzinwekkende onbeschofte kerel is dat zeg! :kotsen2:

:aanwal: Inderdaad.

Hij moet bepaalde stukken nog maar eens goed doornemen.

http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/e015.gif

VN resoluties 242 en 338: Onmiddellijke en onvoorwaardelijke terugtrekking van de Israëlische troepen uit alle bezette gebieden (inclusief Oost-Jeruzalem) tot de grenzen voor 1967.


VN resoluties 252, 446, 452 en 478: Ontruiming van alle Joodse kolonies in bezet gebied (inclusief Oost-Jeruzalem) en overdracht van onbeschadigde infrastructuur aan Palestijnse Autoriteit.

VN resolutie 194: Individueel recht op terugkeer en vergoeding van de Palestijnse vluchtelingen en hun nakomelingen naar hun eigen vroegere woonplaatsen.

Uitspraak Internationaal Hof van Justistie: Slopen van de Apartheidsmuur, van het prikkeldraad rond de Gazastrook en alle andere belemmeringen van bewegingsvrijheid (overeenkomstig Conventie van Genève).

MaRiaH
12-11-05, 21:08
Die Knoops is echt een onbeschofte vent.. :kotsen:

Ik vond van Agt en die arab. journalist. (ff de naam kwijt) erg sterk.
Conny Mus had ook wel goede argumenten.

Ik vind Gretta inderdaad te emotioneel.. en vraag me af of zij internationaal de zaak ten goede komt.

Wat dat betreft kon ik in een aantal dingen die Soetekouw zei wel vinden..(behalve dat recht tegen recht)

Wat betreft de hele discussie vond ik goed dat men nu eens duidelijk uitsprak dat er sprake is van bezetting.(zonder dat iemand dat nog tegensprak)En iedereen die definitie vervolgens hanteerde.

Verder leek het me dat het doel van Gretta en een "ánder joods geluid"
niet zo ver van elkaar liggen..

Al met al een aardig programma, maar veel te kort.. en inhoudelijk niet diep genoeg.

Wizdom
12-11-05, 21:14
Wat ook wel heel duidelijk naar voren kwam is dat omdat men het inhoudelijke schuwde men altijd probeerde het op de persoon te spelen om het maar niet te gaan hebben over de gebrekkige argumentatie voor de buitenproportionele en onmenselijke gedrag van de bezetters jegens het heldhaftige Islamitische Palestijnse Volk... Moge Allah (SWT) ze bij staan en belonen voor hun geduld en vertrouwen...

Al Sawt
12-11-05, 21:17
Geplaatst door MuMu

En dan die domme doos van de Christen Unie... wat kwam die nou eigenlijk melden? Israel is door God beloofde land aan de Joodse 'volk' en meer van dergelijke onzin.

Al Sawt
12-11-05, 21:21
Geplaatst door MaRiaH

Ik vind Gretta inderdaad te emotioneel.. en vraag me af of zij internationaal de zaak ten goede komt.
Waarom vraagt men nooit zich af of iemand als Evers of een andere engerd, de Israelische zaak ten goede komt?

Wat dat betreft kon ik in een aantal dingen die Soetekouw zei wel vinden..(behalve dat recht tegen recht) Soetendorp.

Oeroeboeroe
12-11-05, 21:25
Geplaatst door MuMu
Dit was de hele tijd aan de orde inderdaad. Het maakte me behoorlijk boos dat er steeds opnieuw voor een heel laag,
dom en oppervlakkig niveau van discussiëren werd gekozen door bepaalde figuren op de tribune.
Van Agt zorgde zo nu en dan voor een schaars rustpunt en voor meer gestructureerde inhoudelijkheden.
Op die momenten kon zowel Gretta als de kijker even op adem komen van alle valse aantijgingen. :boogjes:

De opzet van het programma is daar natuurlijk wel naar...het programma ging primair over de persoon van Gretta Duisenberg.

Maar ze weerde zich goed, met maar twee medestanders op de tribune.

MaRiaH
12-11-05, 21:28
Geplaatst door Al Sawt
Waarom vraagt men nooit zich af of iemand als Evers of een andere engerd, de Israelische zaak ten goede komt?
wie is evers??


Soetendorp.

ja inderdaad.. foutje.. ben slecht in namen onthouden..
zeer slechte eigenschap.
:hihi: ;) ..

MaRiaH
12-11-05, 21:30
Geplaatst door MuMu
Dit was de hele tijd aan de orde inderdaad. Het maakte me behoorlijk boos dat er steeds opnieuw voor een heel laag,
dom en oppervlakkig niveau van discussiëren werd gekozen door bepaalde figuren op de tribune.
Van Agt zorgde zo nu en dan voor een schaars rustpunt en voor meer gestructureerde inhoudelijkheden.
Op die momenten kon zowel Gretta als de kijker even op adem komen van alle valse aantijgingen. :boogjes:

Inderdaad. zeer ergelijk ook.

Niet alleen van Agt zorgde voor die rustpunten, ook die journalist waarvan ik de naam niet meer weet.. :knipoog:

MaRiaH
12-11-05, 21:32
Geplaatst door MuMu
Soetekauw was een leuke verspreking, daar Joden bekend staan als onverbeterlijke zoetekauwen! :student:

Jodenvet en zo..
dat heb ik vroeger wel veel gegeten.

t was geen verspreking.. was gewoon de naam alweer vergeten..
heb een fantastisch geheugen voor tel.nrs. en nummerborden..
maar namen..... :wat?!: :wow:

MaRiaH
12-11-05, 21:33
Geplaatst door MuMu
Ja tuurlijk dat is hun verborgen lobby'tje... maar ze sprak, deed en zat erbij als "besteld en niet afgehaald"... :hihi:

Ps: terwijl ik André Rouvoet helemaal geen verkeerde vind.

Ze kwam nog ff toelichten dat zelfmoordaanslagen afkeurenswaardig waren omdat je geen leed met leed mag vergelden.
ik vond het mosterd na de maaltijd, want dat had iedereen al onderschreven.

Zwarte Schaap
12-11-05, 21:41
Geplaatst door MaRiaH
wie is evers??


Is een agressieve superzionistische rabbijn. Onderstaande prijs is gewoon een lachertjezogenaamd omdat hij zich ingezet heeft voor de dialoog.


Marokkaans eerbetoon voor rabijn Evers

AMSTERDAM (ANP) - Rabbijn R. Evers wordt woensdagavond in Amsterdam gehuldigd door de Wereld Federatie van Marokkaans Jodendom. Hij wordt in bijzijn van de joodse adviseur A. Azoulay van de Marokkaanse koning bijgeschreven in het Gouden Boek van het Marokkaanse Jodendom.

Dat heeft de president van de onlangs opgerichte Europese afdeling van de federatie, professor D. Pinto, dinsdag gezegd.

Evers krijgt de eervolle vermelding voor zijn inzet voor een tolerantere maatschappij in Nederland. De manier waarop hij contacten maakt en onderhoudt met niet-joodse etnische en religieuze gemeenschappen, en voor de opbouw van het Nederlands Israëlietisch Seminarium in Amsterdam. Eerder werd ook al de voormalig Israëlische president Simon Peres in het Gouden Boek genoteerd, aldus Pinto.

Besef
Veel Nederlandse jongeren van Marokkaanse afkomst realiseren zich volgens Pinto niet dat Marokko tijden lang een zeer prettig land was voor joden. ,,In mijn tijd woonden er 300.000 joden in Marokko'', vertelde de professor die in 1963 naar Nederland verhuisde. Joden kunnen in alle geledingen van de samenleving functioneren, stelde hij. Er was geen sprake van discriminatie.

Pinto noemt de adviseur van koning Mohammed VI, A. Azoulay, de verpersoonlijking van het feit dat joden en Marokkanen goed samen kunnen leven. De professor is zelf ook een joodse Nederlander van Marokkaanse afkomst. Hoeveel Marokkaanse joden er in Europa en Nederland wonen is niet precies bekend. ,,Het is een van mijn eerste taken om dat als president van de Europese afdeling van de federatie te onderzoeken'', zei Pinto. ,,Er zijn ongeveer 10.000 uit Israël afkomstige joden in Nederland, een groot deel daarvan is van Marokkaanse afkomstig.''

De huldiging van Evers vindt plaats tijdens een debat over assimilatie in de aula van de Universiteit van Amsterdam, waarbij ook de Amsterdamse burgemeester J. Cohen aanwezig is

Bron: 20/09/05 Planet / http://ayaanhirsiali.web-log.nl/log/3617838

Zwarte Schaap
12-11-05, 21:47
Geplaatst door MaRiaH
heb een fantastisch geheugen voor tel.nrs. en nummerborden..
maar namen..... :wat?!: :wow: Bij mij is dat precies omgekeerd. Geluiden en tekst kan ik supergoed onthouden maar cijfers, no way !

Op dit moment ken ik geen ene telefoonnummer uit mijn hoofd, zelfs mijn eigen nummer ken ik nog niet uit mijn hoofd, terwijl rekenen altijd mijn sterkste vak is geweest op school. Mijn nieuwe huisnummer ken ik zelfs na een jaar nog steeds niet uit mijn hoofd.

waterfiets
12-11-05, 22:28
Ik vond die Inge Diepman aan het eind met haar vragen ook niet zo kies.

Enfin, Gretta is maar een rare. Strijd voor een goede zaak maar weet altijd enkele stomme opmerkingen te maken. Nu ook weer. Die Hans Knoop is tamelijk hysterisch en wel een goede representant van de lobby die tegen Gretta gaande is. En ook wel van de Israel lobby die steeds dezelfde leugens herhaalt.

Toch heb ik wel respect voor Gretta want ze maakt zich druk om een zaak waar de politiek te veel over zwijgt en erg hypocriet over doet.

~Panthera~
12-11-05, 22:51
Geplaatst door waterfiets

Toch heb ik wel respect voor Gretta want ze maakt zich druk om een zaak waar de politiek te veel over zwijgt en erg hypocriet over doet.

Yep. :duim: Go Gretta !!

freya
12-11-05, 23:02
Hoe zat het nou met die uitspraak van haar waartegen aangifte is gedaan?

(heb het grootste deel dus gemist)

TENACH
12-11-05, 23:12
Geplaatst door Oeroeboeroe
:aanwal: Inderdaad.

Hij moet bepaalde stukken nog maar eens goed doornemen.

http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/e015.gif


Uitspraak Internationaal Hof van Justistie: Slopen van de Apartheidsmuur, van het prikkeldraad rond de Gazastrook en alle andere belemmeringen van bewegingsvrijheid (overeenkomstig Conventie van Genève).

Sorry mijn zoon, ik denk niet dat de joden de wereld hierin tegenmoet komen. Weet je waarom? Lees....

"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b

Dit houdt dus in dat je een hek moet zetten om de beesten. Vroeger dit adolf dat bij de joden, nu de joden bij de palestijnen.

"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. "
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

Ik vraag me werkelijk af wie zich zou moeten beschermen.

:aftel:

MaRiaH
12-11-05, 23:18
Geplaatst door TENACH
Sorry mijn zoon, ik denk niet dat de joden de wereld hierin tegenmoet komen. Weet je waarom? Lees....

"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b

Dit houdt dus in dat je een hek moet zetten om de beesten. Vroeger dit adolf dat bij de joden, nu de joden bij de palestijnen.

"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. "
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

Ik vraag me werkelijk af wie zich zou moeten beschermen.

:aftel:

Iets zegt mij dat jij wel de israelische vlag draagt maar geen jood bent.. :stout:

waterfiets
12-11-05, 23:19
Geplaatst door freya
Hoe zat het nou met die uitspraak van haar waartegen aangifte is gedaan?

(heb het grootste deel dus gemist)

Ze zei zoiets als dat 'ze' niet alleen de westoever bezetten maar ook de restaurants in amsterdam oud-zuid. Dit naar aanleiding van een aantal onaangename opmerkingen van joodse mensen aan haar adres als ze in oud-zuid uit eten gaat. Ze vertelde zelfs dat bepaalde mensen proberen er voor te zorgen dat ze bepaalde restaurants niet meer in mag. Hans Knoop dreigde gelijk al met aangifte en noemde haar een anti-semiet en later heeft Moskowitz die ook de vorige aangifte tegen haar behandelde er een verklaring over afgelegd op tv. Er zal wel een potje voor zijn in bepaalde kringen om haar aan te klagen. Overigens vond ik het een stomme opmerking van haar over 'ze ' maar haar anti-semiet noemen gaat mij echt te ver.

MaRiaH
12-11-05, 23:19
Geplaatst door freya
Hoe zat het nou met die uitspraak van haar waartegen aangifte is gedaan?

(heb het grootste deel dus gemist)

dat heb ik helaas ook gemist.
Ze zei wel iets in de trant van: de foute uitspraak die ik heb gedaan.

MaRiaH
12-11-05, 23:21
Geplaatst door waterfiets
Ze zei zoiets als dat 'ze' niet alleen de westoever bezetten maar ook de restaurants in amsterdam oud-zuid. Dit naar aanleiding van een aantal onaangename opmerkingen van joodse mensen aan haar adres als ze in oud-zuid uit eten gaat. Ze vertelde zelfs dat bepaalde mensen proberen er voor te zorgen dat ze bepaalde restaurants niet meer in mag. Hans Knoop dreigde gelijk al met aangifte en noemde haar een anti-semiet en later heeft Moskowitz die ook de vorige aangifte tegen haar behandelde er een verklaring over afgelegd op tv. Er zal wel een potje voor zijn in bepaalde kringen om haar aan te klagen. Overigens vond ik het een stomme opmerking van haar over 'ze ' maar haar anti-semiet noemen gaat mij echt te ver.

Ow bedoelde Freya dit.. dit heb ik wel gehoord ja..
ik dacht dat ze bedoelde over die vorige aanklacht.

TENACH
12-11-05, 23:22
Geplaatst door MaRiaH
Iets zegt mij dat jij wel de israelische vlag draagt maar geen jood bent.. :stout:

Ontstaat er tegenwoordig spontaan argwaan als je eerlijk bent. :confused:
Jood of geen jood, feit blijft feit.

MaRiaH
12-11-05, 23:26
Geplaatst door TENACH
Ontstaat er tegenwoordig spontaan argwaan als je eerlijk bent. :confused:
Jood of geen jood, feit blijft feit.

argwaan is wat vergezocht..
maar als je net nieuw bent hier dan vraagt men je het hemd van het lijf..
alles willen ze van je weten.
dus vertel.. ? :wink:

waterfiets
12-11-05, 23:27
Geplaatst door MaRiaH
dat heb ik helaas ook gemist.
Ze zei wel iets in de trant van: de foute uitspraak die ik heb gedaan.

Oh die eerste aangifte. Nou er werd voor de radio aan haar gevraagd hoeveel handtekeningen er waren opgehaald. Toen zei ze zoiets als 2000 (later beweerde ze dat ze 600 of 6000 had gezegd) en op de vervolgvraag hoeveel ze hoopte op te halen zei ze 6 miljoen handtekeningen. Ze beweerde later dat dat een voortborduren was op die 600 of 6000 die al waren opgehaald maar ik heb later de audio-opnamen gehoord en dat verhaal klopt niet. Kortom, ze heeft daar een stomme opmerking gemaakt hetgeen ze nu ook wel erkend maar ze liegt er ook tijdens deze uitzending weer over door die oude verklaring uit de hoed te toveren die absoluut niet klopt.

TENACH
12-11-05, 23:44
Geplaatst door MaRiaH
argwaan is wat vergezocht..
maar als je net nieuw bent hier dan vraagt men je het hemd van het lijf..
alles willen ze van je weten.
dus vertel.. ? :wink:

Ach ja, iedereen mag zeggen, vragen, roepen of wat dan ook. Of je prive vragen beantwoord krijgt is vraag 2 :lekpuh:

Ik heb gruwelijk hekel aan mensen die hypocriet zijn. Jood, moslim christen boedist, athiest etc. Eerlijk gezegd het maakt me werkelijk geen male moer uit.

Mensen die de ene geloof zitten te verbloemen en de ander naar de kanker helpen......daar walg ik van.
Iedereen heeft zn eigen overtuiging, en dat zou iedereen moeten accepteren. We zouden iedereen in zn waarde moeten laten.

Als 1 of andere athiest als Theo van Gogh de moslims zit te veroordelen, erop ziten te schelden bijna letterlijk erop zit te schijten,
terwijl bijna alle hypocriete politici geen kloten hebben om hem te dwingen om pas op de plaats te zetten. Rrrrrr wat irriteert me dat enorm.
Moet 1 of ander imam eens zeggen dat alle christenen geiteneukers of varkensneukers zijn.....oei, wat staat nederland dan op haar kop. Binnen 48uur staat die muts achter de grenslijnen.

Maar goed, dt is Nederland anno 2005.
Dus wen er maar aan.
:gefeli:

mark61
13-11-05, 03:29
Geplaatst door Wizdom
Wat ook wel heel duidelijk naar voren kwam is dat omdat men het inhoudelijke schuwde men altijd probeerde het op de persoon te spelen om het maar niet te gaan hebben over de gebrekkige argumentatie voor de buitenproportionele en onmenselijke gedrag van de bezetters jegens het heldhaftige Islamitische Palestijnse Volk... Moge Allah (SWT) ze bij staan en belonen voor hun geduld en vertrouwen...

Ehhh...en die christelijke Palestijnen moeten maar zien?

Coolassprov MC
13-11-05, 08:03
Walgelijk en blatant tekenend voor de Nederlandse hoofdstroom media dat het Nederlandse volk decennialang afhangklijk is van iemand als Conny Mus om te begrijpen wat daar in Palestina gebeurt.

Door te blaten over een ambulance
en hoe onrechtmatig dit zou zijn dat Gretta hiermee naar Nablus is gebracht; alsof Gretta met oorlogsintenties naar Nablus is gegaan; alsof Gretta een terrorist zou zijn.

Dit alles om een rookgordijn op te werpen voor de werkelijke en oprechte boodschap van Gretta.

Dezelfde Gretta die gewapend met woorden hele Israelische tankbemanningen laat afdruipen.

Door te blaten over hoe rechtvaardig het is dat Israelische soldaten dagelijks, in strijd met iedere wet, ambulances aanhouden, beschieten, vernietigen en in beslag nemen.

Oeroeboeroe
13-11-05, 12:17
Geplaatst door sjeng
je vergeet te melden dat algemene vergadering ook resoluties aanneemt en dat deze AV door de arabische landen wordt gerunt.
Nooit 1 resolutie aangenomen tegen de terreur van hamas, elke resolutie die antisemitsme veroordeelt stelselmatig veroordeelt. Elke resolutie tegen religieuze genocide stelselmatig geblokeerd (wegens hun islamitische broeders in Sudan). Waarom denk je dat kofi annan de hele mensenrechten commissie hervormt? juist, omdat de islamitische landen haar misbruiken om hun eigen daden te verdoezelen en israel voor alles aansprakelijk te stellen. Het zijn juist de islamitische landen die de mensenrechten commissie vleugellam hebben gemaakt. kijk eens op www.unwatch.com, een organisatie waar kofi annan expliciet zijn dank voor heeft uitgesproken bij zijn hervormingen.

leuk voorbeeld, een resolutie TEGEN alle vormen van discriminatie werd door de islamitische landen geblokkeerd omdat anti-semitisme dan ook veroordeeld moest worden. AV resoluties betreffende israel beteken niets als ze door een jodenhatende islamitische wereld worden ingediend.

Over een aantal jaar is de olie op en staan al die landen weer onderaan de politieke en maatschappelijke ladder waar zij gezien hun beschavingsniveau thuishoren. Hopelijk kunnen de israeli's en de palestijnen dan eindelijk met zijn tweeen , zonder de havikken of beter gezegd gieren die over hun schouder mee lullen, vrede sluiten


:rambo: Je kan lullen wat je wilt, maar die bezetting met bijbehorende kolonisering blijft illegaal en immoreel.

Oeroeboeroe
13-11-05, 12:21
Zondag 13 november 2005, 10.00 uur, kleedkamer 3 van een voetbalclub ergens in Leiden-Zuid.

"Die Dolle Dries moet gewoon zijn smoel houden!"

"Nederland is al decennia lang een joodse satellietstaat!"

"Die Gretta is zo mogelijk nog labieler dan Tara Singh Varma!"

"Ze moeten die Conny Mus gewoon in zee drijven!"

"Heeft één van de heren zionisten wellicht een zonnebril voor mij te leen?"

:D Volgens mij heeft het hele land gisteren gekeken!

Zwarte Kat
13-11-05, 13:20
Benzakour was goed op dreef.
Met kop en schouders stak ie boven alle gasten uit.
:duim:

Julien
13-11-05, 13:24
Geplaatst door Wizdom
bezetters jegens het heldhaftige Islamitische Palestijnse Volk

ehm islam heeft hier niet zo veel mee te maken. Palestijnen zijn een volk, geen religie, er zijn ook veel christelijke Palestijnen..

ontopic: zoals ik al in een ander topic zei: echt een jodenstreek om Greta te beschuldigen van antisemitisme! Als je die uitspraak gewoon in de juiste context zet, is er niks aan de hand.

Julien
13-11-05, 13:30
Geplaatst door sjeng
goed zo laat het katholieke onderbuik gevoel maar weer lekker stromen. Vergeet niet dat het het katholicisme was dat europa 1000 jaar in achterlijkheid heeft gedwongen. wil je nong een joodje beschuldigen van het eten van katholieke kindertjes? is ook een jodenstreek toch?

het valt me gewoon op dat veel joden goed zijn in het leggen van woorden in iemand's mond die hij niet zo bedoelt heeft.
jij kan daar ook van.

Coolassprov MC
13-11-05, 15:00
Geplaatst door sjeng
je vergeet te melden dat algemene vergadering ook resoluties aanneemt en dat deze AV door de arabische landen wordt gerunt.

Wat jij vergeet te vertellen is dat iedere VN resolutie tegen Israel stelselmatig gevetoed door de grote Zionistenvriend Amerika.

En dat Israel desondanks meer VN-resoluties schend dan alle lidstaten bijelkaar.


Geplaatst door sjeng
Nooit 1 resolutie aangenomen tegen de terreur van hamas,

Misschien komt dat doordat Hamas geen lidstaat is, maar een politieke beweging.


Geplaatst door sjeng
leuk voorbeeld, een resolutie TEGEN alle vormen van discriminatie werd door de islamitische landen geblokkeerd omdat anti-semitisme dan ook veroordeeld moest worden. AV resoluties betreffende israel beteken niets als ze door een jodenhatende islamitische wereld worden ingediend.

Moslims en Arabieren doen nu eenmaal niets anders dan Joden haten en wat zouden ze moeten doen als ze dat niet meer zouden mogen van de VN?

Wat een jodenstreek!

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=jodenstreek
jo·den·streek (de ~)
1 rotstreek


Geplaatst door sjeng
[B]ooooo nu zie ik het met jodenstreek bedoelde je helemaal geen algemeniserende stereotyperende deningrerende opmerking?


Geplaatst door sjeng
Over een aantal jaar is de olie op en staan al die landen weer onderaan de politieke en maatschappelijke ladder waar zij gezien hun beschavingsniveau thuishoren. Hopelijk kunnen de israeli's en de palestijnen dan eindelijk met zijn tweeen , zonder de havikken of beter gezegd gieren die over hun schouder mee lullen, vrede sluiten

Tuurlijk, tot die tijd kunnen ze zich vermaken met de langste en meest brutaal onderhouden bezetting uit de moderne geschiedenis.

Als de olie op is, zijn jullie Zionisten ook veel van jullie westerse vriendjes als grote vriend Amerika kwijt. En wat moeten jullie zonder jullie zonder grote vriend Amerika?


Geplaatst door sjeng
net zoals het voeren van oorlogspropaganda door de palestijnen en vrijwel elke arabische staat (misdrijf onder internationaal recht)
het indoctrineren van kinderen met antisemitsme (misdrijf onder internationaal recht)
het ronselen van kinderen voor zelfmordaanslagen (misdrijf onder internationaal recht)
en het financieren en faciliteren van terreur aanslagen (misdrijf onder internationaal recht)

Als jullie nou een paar van die:

-tanks,
-gevechtshelikopters,
-gevechtsjagers en
-marine-oorlogsschepen

waarmee jullie de Palestijnse burgerbevolking voor meer dan 38 jaar terroriseren willen ruilen voor wat van die:

-''oorlogspropaganda''
-''kinderindoctrinatie met anti-semitisme''
-''kinderronseling voor zelfmoordaanslagen''
-''financieren en faciliteren van terrueraanslagen''

Zou je het dan niet heerlijk vinden om het voorrecht te mogen om jezelf op te blazen tussen een paar Palestijnse wanna-be tanksoldaten?


Geplaatst door sjeng
vreemd genoeg hoor je niemand daar over, zelfs gretta die zo moet huilen voor al die zielig ekindertjens huitl ineens een stuk minder wanneer blijkt dat de palestijnen zelf kinderen leren dat shahda het mooiste is wat er is! dan is het geen kindermishandeling........raar he?

Het is begonnen met een bezetting waarbij 750.000 Arabieren verjaagd zijn; ethnisch gezuiverd zijn.
Het is dus daarom ook duidelijk hoe het zal stoppen.

Ik begrijp dat je als Zionist graag het woord Anti-Semiet gebruikt om je tegenstanders te diskrediteren, maar heb je ooit serieus overwogen te gaan leren wat het inhoudt als je een zuiver Joodse staat nastreeft?

Waarom zouden we een zuiver Joodse staat moeten accepeteren als we..

..geen zuiver blanke staat in Zuid-Afrika geaccepeteerd hebben?
..geen zuiver zwarte staat in geheel Afrika accepteren?
..geen zuiver katholieke noch zuiver protestante staat in Ierland hebben geaccpeteerd?
--etc..

Coolassprov MC
13-11-05, 15:42
Geplaatst door MuMu
Ja zeg, dat gedoe om die ambulance en het ter discussie stellen of dat wel binnen de "regels" is... ABSURD!! :kwaad:

Ik heb me enorm zitten opvreten om de tijd die dat gemierenneuk in beslag nam van die kostbare uitzendtijd. Het was inderdaad weer een zoveelste poging om een rookgordijn op te trekken. Dat was zo evident!
Het was een hele vieze manier van discuzeuren, heel vies! :verveeld:

Wat is verboden volgens de 4e Geneefse Conventie?

1. Met een ambulance meeliften;
2. Een ambulance ervan te weerhouden haar levensreddende functies te vervullen?

Kijk snel voor het antwoord op:

http://www.btselem.org/English/Publications/Index.asp?TF=21&image.x=13&image.y=10

ronald
13-11-05, 15:47
Geplaatst door Coolassprov MC
Wat is erger?

1. Met een ambulance meeliften;
2. Een ambulance ervan te weerhouden haar levensreddende functies te vervullen?


Tussen 1 en 2 zitten heeeeeeel veel sub 1's die je natuurlijk wel weet te bedenken maar onder het mom van "de dekmantel der liefde" even liever vergeet.

ronald
13-11-05, 15:49
Als ik Het Zwarte Schaap op internet heb gezien dan reageer ik wel of ik Gretta ga laten vervolgen of niet.

Zwarte Kat
13-11-05, 15:55
Geplaatst door MuMu
Ja zeg, dat gedoe om die ambulance en het ter discussie stellen of dat wel binnen de "regels" is... ABSURD!! :kwaad:

Ik heb me enorm zitten opvreten om de tijd die dat gemierenneuk in beslag nam van die kostbare uitzendtijd. Het was inderdaad weer een zoveelste poging om een rookgordijn op te trekken. Dat was zo evident!
Het was een hele vieze manier van discuzeuren, heel vies! :verveeld:

Tsja, Conny Pus doet zich voorkomen alsof ie neutraal is maar je ziet dat hij geirriteerd raakt wanneer er kritiek op Israhel komt. Als het nou ook nog eens van een vrouw afkomt dan stoort dat nog meer. Het liefst willen zulke types haantjesgedrag zien. Daar kunnen ze makkelijk op inhaken. Want laten we wel wezen, die vent is gewoon een machomannetje. Die vind het stoer om naar de frontlinies te gaan en daar horen geen vrouwen bij. En zeker geen vrouwen die Israhelische soldaten de les zit te lezen.

Coolassprov MC
13-11-05, 15:57
Geplaatst door ronald
Tussen 1 en 2 zitten heeeeeeel veel sub 1's die je natuurlijk wel weet te bedenken maar onder het mom van "de dekmantel der liefde" even liever vergeet.

Echt een reaktie van een Zionist.

ronald
13-11-05, 16:00
Geplaatst door Coolassprov MC
Echt een reaktie van een Zionist.


Echt een tegenreactie van een doofstomme blinde.

Amparo
13-11-05, 16:04
Geplaatst door Coolassprov MC

2. Een ambulance ervan te weerhouden haar levensreddende functies te vervullen?



Je vergeet dat de ambulance door terroristen is gebruikt voor poging tot massamoord.
Ik geloof niet dat die killers veel ophadden met de Geneefse conventie.

Coolassprov MC
13-11-05, 16:07
Geplaatst door ronald
Echt een tegenreactie van een doofstomme blinde.

Beter blind, doof en stom dan een Joodse rasrascist die munt tracht te slaan uit de vergassing van zo'n 6.000.000 volksgenoten.

Coolassprov MC
13-11-05, 16:11
Geplaatst door Amparo
Je vergeet dat de ambulance door terroristen is gebruikt voor poging tot massamoord.
Ik geloof niet dat die killers veel ophadden met de Geneefse conventie.

Lees de rapporten van jullie eigen mensenrechtenorganisaties en blaf tegen een andere boom.

http://www.btselem.org/English/Publications/Index.asp?TF=21&image.x=8&image.y=9

Medical Personnel Harmed: The Delay, Abuse and Humiliation of Medical Personnel by Israeli Security Forces
Joint Report with Physicians for Human Rights - Israel, December 2003

Al-Mawasi, Gaza Strip: Impossible Life in an Isolated Enclave
Status Report, March 2003

Operation Defensive Shield: Soldiers' Testimonies, Palestinian Testimonies
Journal, September 2002

etc., etc.


Niets kan het weigeren van medische hulp aan slachtoffers van geweld en ander terreur rechtvaardigen!

ronald
13-11-05, 16:12
Geplaatst door Coolassprov MC
Beter blind, doof en stom dan een Joodse rasrascist die munt tracht te slaan uit de vergassing van zo'n 6.000.000 volksgenoten.


Als er iemand is die munt achter dit wil slaan dan ben jij dat wel. Probeer het Europa aan te rekenen om het Joodse land vrij te waren.

Coolassprov MC
13-11-05, 16:16
Geplaatst door ronald
Als er iemand is die munt achter dit wil slaan dan ben jij dat wel. Probeer het Europa aan te rekenen om het Joodse land vrij te waren.

Ik dacht dat 750.000 inheemse bewoners van Palestina etnisch gezuiverd werden om plaats te maken voor overlevenden van de Holocaust?

En dat de gevoeligheden van 5000 jaar Europees anti-semitisme betaald moesten worden door Arabieren?

Spoetnik
13-11-05, 16:17
Geplaatst door MuMu
Het woord "anti-semiet" heeft een enorm krachtig trigger-gehalte die werkt bij vrijwel iedereen. Het roept onmiddellijk de vreselijkste beelden op en het torpedeert iedere discussie en ieder gesprek over het enorme onrecht die de zionisten begaan. Door je gesprekspartner meteen voor anti-semiet uit te maken is er geen vruchtbaar gesprek laat staan onderhandeling mogelijk. Zo zijn er overigens heel veel triggerwoorden die alle uitwisselingen op gelijkwaardige basis onmogelijk maken.

Ik weet nog wel toen ik voor anti-semiet werd uitgemaakt.

Ja ik heb eigenlijk niks te melden....

ronald
13-11-05, 16:20
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik dacht dat 750.000 inheemse bewoners van Palestina etnisch gezuiverd werden om plaats te maken voor overlevenden van de Holocaust?

En dat de gevoeligheden van 5000 jaar Europees anti-semitisme betaald moesten worden door Arabieren?


Gaat het munten slaan goed?

Zwarte Kat
13-11-05, 16:37
Geplaatst door MuMu
Aha, dat verklaart meteen voor een groot deel waarom ik me mateloos ergerde aan die vent!
Ik ken hem niet, omdat ik nooit naar RTL kijk. Via google zag ik net dat hij Conny Mus heet... :rolleyes:

Ik zag dat ie hard bezig was om met een dubbele agenda reacties te plaatsen om de discussie van de kern af te leiden. Toen die aan het rommelen en prutsen sloeg met zijn commentaar op het gebruik van een ambulance zette hij zichzelf helemaal voor joker.

Gretta wierp tegen dat het geen rode kruis amb. was en ineens, hup, ging meneer over op plan B.
Hij gooide het ineens over een heel andere boeg, omdat hij wel zag dat ie kansloos was om daarop verder te borduren.
Vieze trucjes had ie en dat was koren op de molen van Satanist Knoops wiens ogen steeds zwarter werden en begonnen te glimmen als hij weer iets kon aangrijpen om Gretta in kwaad daglicht te stellen.

Knoops is voorspelbaar. Das een makkie om mee om te gaan.
Conny Pus vind ik een wolf in schaapskleren.
:lekpuh: Dat tutje van de ChristenUnie was wel komisch. Wát een nietszeggend mens was dat. Geen idee wat zij te zoeken had in dat programma.

Coolassprov MC
13-11-05, 17:41
Geplaatst door Zwarte Kat
Dat tutje van de ChristenUnie was wel komisch. Wát een nietszeggend mens was dat. Geen idee wat zij te zoeken had in dat programma.

Om het toch weer te gaan hebben over dat magische getal van 6.000.000 terwijl het in de inleiding als voorbeeld werd aangehaald voor het lage niveau van het intellectuele terreur tegen Gretta...

..bewijst maar weer eens hoe weinig zo een tuttemuttetje te zeggen heeft.

Als je het getal 6.000.000 noemt ben je een nazi?

Zwarte Kat
13-11-05, 18:22
Geplaatst door MuMu
(Vergelijk vrouwen onderling met een grote mand kreeften. Als er 1 kreeft uit de mand dreigt te kruipen, wordt zij weer naar beneden getrokken door de rest)


:hihi: Die moet ik onthouden.

Zwarte Kat
13-11-05, 18:26
Geplaatst door Coolassprov MC
Als je het getal 6.000.000 noemt ben je een nazi?

Dat zat ik me dus ook de hele tijd af te vragen terwijl dat tutje erover liep door te malen.
Wat de fuck was haar punt met die 6 miljoen? Ik weet het nog steeds niet. Ze zat er volslagen overbodig bij in dat programma.

Amparo
13-11-05, 18:27
Geplaatst door Coolassprov MC
Om het toch weer te gaan hebben over dat magische getal van 6.000.000 terwijl het in de inleiding als voorbeeld werd aangehaald voor het lage niveau van het intellectuele terreur tegen Gretta...

..bewijst maar weer eens hoe weinig zo een tuttemuttetje te zeggen heeft.

Als je het getal 6.000.000 noemt ben je een nazi?

Nee, niet een nazi. Wel onnodig beledigend.
Wat Gretta ook doet, ze moet gewoon ophouden met steeds te refereren aan 'die joden in Amsterdam-Zuid' als ze het over de Palestijnen heeft. Die joden daar hebben er namelijk niks mee te maken, netzomin als de moslimterroristen iets te maken hebben met die snoes met hoofddoek die bij bakker Runneboom werkt. Als ik dat kind hoor lachen en praten schijnt de zon zelfs op een regenachtige miezerdag.

Zwarte Kat
13-11-05, 18:58
Geplaatst door MuMu
Zet in plaats van "vrouwen" het woord "Nederlanders" en je hebt nóg een waarheid als een koe!! :boogie:



:student: Met uitsluitsel van de Amsterdammers natuurlijk.

Coolassprov MC
13-11-05, 19:00
Geplaatst door Amparo
Nee, niet een nazi. Wel onnodig beledigend.

Weet je het is een beetje onnodig beledigend als wij westerlingen hier in het westen gewend zijn om onze oprechte overtuigingen, klachten en grieven uiten, dat we daarbij gelijk racisten en anti-semieten en reltrutten en moslimneuksters en nazi-hoeren moeten zijn.

We doen al eeuwen oprechte overtuigingen, klachten en grieven uiten.


Geplaatst door Amparo
Wat Gretta ook doet, ze moet gewoon ophouden met steeds te refereren aan 'die joden in Amsterdam-Zuid' als ze het over de Palestijnen heeft. Die joden daar hebben er namelijk niks mee te maken, netzomin als de moslimterroristen iets te maken hebben met die snoes met hoofddoek die bij bakker Runneboom werkt. Als ik dat kind hoor lachen en praten schijnt de zon zelfs op een regenachtige miezerdag.

Aangezien Israel terreur en massavernietigingswapens naar het Midden-Oosten heeft gebracht,...
aangezien Israel niet had kunnen bestaan zonder terreuraanslagen tegen de Britse bezetter en tegen Arabische doelen (1949 king David Hotel bijvoorbeeld),..
aangezien iedere president van Israel lid is geweest van een zionistisch-joodsterroristische organisatie als bijvoorbeeld de Sterngang, de Irgun of de Haganna,,,
aangezien Gretta aangeeft dat ze geterroriseerd wordt door Joden uit Amsterdam-Zuid,....
dat ze door Joden uit Amsterdam-Zuid geweerd wordt uit restaurants,...
dat ze door Joden uit Amsterdam-Zuid uitgemaakt wordt voor moslimneukster en nazi-hoer...

Wordt het dan niet tijd om een onderzoek te starten naar deze Jodenstreken of beter gezegd Jodenterreur?

Zwarte Kat
13-11-05, 19:01
Geplaatst door MuMu
Pim zou tegen haar gezegd hebben "Mens! Ga koken!" :hihi:

:lekpuh: Ja dat was lachen met die vent.

Amparo
13-11-05, 19:16
Geplaatst door Coolassprov MC
Weet je het is een beetje onnodig beledigend als wij westerlingen hier in het westen gewend zijn om onze oprechte overtuigingen, klachten en grieven uiten, dat we daarbij gelijk racisten en anti-semieten en reltrutten en moslimneuksters en nazi-hoeren moeten zijn.


Peanuts. Pas als Gretta wordt afgeknald, kom ik uit m'n stoel.



Aangezien Israel terreur en massavernietigingswapens naar het Midden-Oosten heeft gebracht,...
aangezien Israel niet had kunnen bestaan zonder terreuraanslagen tegen de Britse bezetter en tegen Arabische doelen (1949 king David Hotel bijvoorbeeld),..
aangezien iedere president van Israel lid is geweest van een zionistisch-joodsterroristische organisatie als bijvoorbeeld de Sterngang, de Irgun of de Haganna,,,
aangezien Gretta aangeeft dat ze geterroriseerd wordt door Joden uit Amsterdam-Zuid,....
dat ze door Joden uit Amsterdam-Zuid geweerd wordt uit restaurants,...
dat ze door Joden uit Amsterdam-Zuid uitgemaakt wordt voor moslimneukster en nazi-hoer...

Wordt het dan niet tijd om een onderzoek te starten naar deze Jodenstreken of beter gezegd Jodenterreur?

Zo te zien heb jij het onderzoek al verricht :-\ Het was nieuw voor me dat joden uit Amsterdam-Zuid die Gretta uitmaakten voor moslimneukster en nazi-hoer. Waar heb je die info vandaan, if I may ask?

Zwarte Kat
13-11-05, 19:24
Geplaatst door MuMu
Echte Amsterdammers zijn volgens mij ook een uitstervend ras hoor... :knipoog:

Iedereen die in Amsterdam woont is een echte Amsterdammer :roker:

Zwarte Kat
13-11-05, 19:37
Geplaatst door Amparo
Waar heb je die info vandaan, if I may ask?

Uit het programma van gisteren waarin ze vertelde hoe ze behandeld werd door joden uit Amsterdam-Zuid.

Coolassprov MC
13-11-05, 19:38
Geplaatst door Amparo
Peanuts. Pas als Gretta wordt afgeknald, kom ik uit m'n stoel.

Terrorisme zit je dus ook in het bloed.


Geplaatst door Amparo
Zo te zien heb jij het onderzoek al verricht :-\

Je bedoeld het feit dat Israel terreur en massavernietigingswapens in het Midden-Oosten heeft geintroduceerd?

Ben ik heel trots op dat ik die zin kan maken en dat ie nog feitelijk klopt ook!


Geplaatst door Amparo
Het was nieuw voor me dat joden uit Amsterdam-Zuid die Gretta uitmaakten voor moslimneukster en nazi-hoer. Waar heb je die info vandaan, if I may ask?

Ik heb emotieloos en goed opgelet bij de uitzending. Goed geluisterd dus!

dr SiliconValley
13-11-05, 19:52
maar wat voor bijdrage leveren ze aan de Vrede?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/5/55/Israel_and_Palestine_Peace.png/300px-Israel_and_Palestine_Peace.png

et_2000nl
13-11-05, 22:00
Geplaatst door Oeroeboeroe
:aanwal: Inderdaad.

Hij moet bepaalde stukken nog maar eens goed doornemen.

http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/e015.gif

VN resoluties 242 en 338: Onmiddellijke en onvoorwaardelijke terugtrekking van de Israëlische troepen uit alle bezette gebieden (inclusief Oost-Jeruzalem) tot de grenzen voor 1967.


VN resoluties 252, 446, 452 en 478: Ontruiming van alle Joodse kolonies in bezet gebied (inclusief Oost-Jeruzalem) en overdracht van onbeschadigde infrastructuur aan Palestijnse Autoriteit.

VN resolutie 194: Individueel recht op terugkeer en vergoeding van de Palestijnse vluchtelingen en hun nakomelingen naar hun eigen vroegere woonplaatsen.

Uitspraak Internationaal Hof van Justistie: Slopen van de Apartheidsmuur, van het prikkeldraad rond de Gazastrook en alle andere belemmeringen van bewegingsvrijheid (overeenkomstig Conventie van Genève).

1. De VN is een anti-semitische organisatie.

2. Israel staat boven het internationale recht, dat kan je je alleen veroorloven als de US je 'friend in crime' is.

MaRiaH
13-11-05, 22:15
Geplaatst door MuMu

Meneer Benzakour was 1 van de weinigen die rustig, bedaard, waardig en objectief kon blijven. Hij stak met kop en schouders boven het andere gepeupel uit.

Precies, zijn naam was ik dus vergeten... :)

MaRiaH
13-11-05, 22:17
Dat van die ambulances..

nou daar heb ik duidelijk een mening over..
die mag je niet misbruiken..
ernstig zieken worden daar de dupe van..
en dat is dan veroorzaakt door eigen handelen.

Ik vond het ook niet zo slim van Gretta dat te melden..
want particuliere ambulance of niet.. misbruik is het.
en op die manier spelen ze zelf met mensenlevens..

laat ze daar eens lekker een potje stratego doen.. misschien komen ze er dan uit. :moe: :aanwal:

~Panthera~
13-11-05, 22:47
Het ging weer nergens over; had het al over de Kruidenier moeten gaan, verder dan de toonbank komt het nooit. :moe:

Coolassprov MC
13-11-05, 22:57
Geplaatst door MaRiaH
Dat van die ambulances..

nou daar heb ik duidelijk een mening over..
die mag je niet misbruiken..
ernstig zieken worden daar de dupe van..
en dat is dan veroorzaakt door eigen handelen.

Ik vond het ook niet zo slim van Gretta dat te melden..
want particuliere ambulance of niet.. misbruik is het.
en op die manier spelen ze zelf met mensenlevens..

Het is een feit simpel als een excuus vinden om te mogen schieten op ambulances en ze naar hartelust aan de kant te halen, de weg te versperren en ze onklaar te maken.

Je mag nooit met een ambulance en medisch personeel doen wat de Israeliers ermee doen; al zou Bin Laden zelf achter het stuur zitten.

Een lift krijgen van een ambulance is geen strafbaar feit als je non-combatant bent.

PUNT UIT BASTA!

Amparo
13-11-05, 22:59
Geplaatst door Coolassprov MC
Het is een feit simpel als een excuus vinden om te mogen schieten op ambulances en ze naar hartelust aan de kant te halen, de weg te versperren en ze onklaar te maken.

Je mag nooit met een ambulance en medisch personeel doen wat de Israeliers ermee doen; al zou Bin Laden zelf achter het stuur zitten.

Een lift krijgen van een ambulance is geen strafbaar feit als je non-combatant bent.

PUNT UIT BASTA!

In een normale situatie wel, maar in het MO is geen normale situatie.
Du moment dat ambulances ongecontroleerd door mogen rijden, kun je er donder op zeggen dat ze wederom door terroristen ingezet zullen worden.

Coolassprov MC
13-11-05, 23:13
Geplaatst door Amparo
In een normale situatie wel, maar in het MO is geen normale situatie.
Du moment dat ambulances ongecontroleerd door mogen rijden, kun je er donder op zeggen dat ze wederom door terroristen ingezet zullen worden.

De enige terroristen in die buurt zijn geuniformeerde joodse bezettingssoldaten die in eerste instantie niet te zoeken hebben bij checkpoints die de WestBank verdelen in meer dan 200 kleine bantoestans of stukjes perceel.

We hebben het hier namelijk niet over Israel die haar grenzen bewaakt; we hebben over Israel die moedwillig het leven van de Palestijnen maakt tot dat van een hond zonder huis.

Iemand die een aanslag wil plegen in Israel tussen Joden, omzeilt dikwijls de checkpoints; wat een makkie is als je bereid bent extra moeite te doen; daarom zegt Israel een replica van de Berlijnse muur te willen maken die 3 hoger en vele malen langer wordt.

MaRiaH
13-11-05, 23:19
blablabla..

mij teveel eenzijdig blabla
ga er eens zelf kijken voor je zo n oordeel velt.

MaRiaH
13-11-05, 23:24
Geplaatst door Amparo
In een normale situatie wel, maar in het MO is geen normale situatie.
Du moment dat ambulances ongecontroleerd door mogen rijden, kun je er donder op zeggen dat ze wederom door terroristen ingezet zullen worden.

eens.

Dit soort middelen voor het redden van mensenlevens mag je gewoonweg NIET misbruiken.

En verder vind ik gewoon dat Israel zich terug moet trekken uit de palestijnse gebieden.
Overigens Had Conny Mus gelijk toen hij zei dat er meer wegen naar Nablus leiden.

Oeroeboeroe
13-11-05, 23:35
Geplaatst door Coolassprov MC
Een lift krijgen van een ambulance is geen strafbaar feit als je non-combatant bent.

Eens. Helemaal eens.

Oeroeboeroe
13-11-05, 23:37
Geplaatst door Amparo
In een normale situatie wel, maar in het MO is geen normale situatie.
Du moment dat ambulances ongecontroleerd door mogen rijden, kun je er donder op zeggen dat ze wederom door terroristen ingezet zullen worden.

O, je mag ze van mij best controleren. Maar dat is iets anders dan gaan lopen zeuren als blijkt dat Gretta Duisenberg of Pierre Kartner erin zit.

Coolassprov MC
13-11-05, 23:38
Geplaatst door MaRiaH
Overigens Had Conny Mus gelijk toen hij zei dat er meer wegen naar Nablus leiden.

En ook meer wegen naar Rome.

MaRiaH
13-11-05, 23:55
Geplaatst door Coolassprov MC
En ook meer wegen naar Rome.

Precies..
ergo, er is nog hoop.

Coolassprov MC
13-11-05, 23:57
Geplaatst door MaRiaH
Precies..
ergo, er is nog hoop.

Hoop is niet waar ik op vaar.

ronald
14-11-05, 02:36
Geplaatst door Coolassprov MC
Hoop is niet waar ik op vaar.



"Is er geen hoop dan is er geen leven." ..... je vaart waarschijnlijk op de dood.

ronald
14-11-05, 02:43
Als Gretta, Miss Amsterdam, aangeeft in de rechtzaal te verschijnen met Hans Knoop, dan zal ik geen aanklacht indienen over haar uitspraak dat ik Amsterdam annexeer zoals ik de Westbank annexeer....... Ik hoef die ponem echt niet te zien.

Coolassprov MC
14-11-05, 06:50
Geplaatst door ronald
Als Gretta, Miss Amsterdam, aangeeft in de rechtzaal te verschijnen met Hans Knoop, dan zal ik geen aanklacht indienen over haar uitspraak dat ik Amsterdam annexeer zoals ik de Westbank annexeer....... Ik hoef die ponem echt niet te zien.

Als je oren aan je kop had, en niet geblinderdeerd zou zijn geweest van arrogantie dat je kunnen weten dat inderdaad Knoops kon aanklagen voor smaad, maar dat ze de haar confrontatie met hem het niet waard vond.

Knoops zou zichzelf tweevoudig in de vingers slaan als hij Gretta zou aanklagen:

1. Verloren aanklacht;
2. Aanklacht tegen hem wegens smaad; de bewijzen staan op tape.

We zullen zien ook blaffende jodenhond Knoops niet bijt.

Zwarte Kat
14-11-05, 11:50
Geplaatst door ronald
Als Gretta, Miss Amsterdam, aangeeft in de rechtzaal te verschijnen met Hans Knoop, dan zal ik geen aanklacht indienen over haar uitspraak dat ik Amsterdam annexeer zoals ik de Westbank annexeer....... Ik hoef die ponem echt niet te zien.

Woon jij in Zuid? Heb je haar uitgescholden voor nazi hoer? Heb je geprobeerd haar de toegang te weigeren in bepaalde restaurants in Zuid?
Zo ja: Fuck off and die!
Zo nee: Hou je mond en stel je niet aan

Derrick
14-11-05, 11:59
Geplaatst door MuMu
:melig2:

Pierre Kartner en Gretta Duisenberg betrapt op de Gazastrook!!!!

http://indymedia.all2all.org/uploads/img_1256.jpg


Tijdens optredens:
http://www.cindyjimmydavis.be/cjd/images/cd/cd_abraham.jpg

nu hoeft ze alleen nogmaar te leren hoe ze door die waterkraan moet gaan

MaRiaH
14-11-05, 12:21
Geplaatst door Coolassprov MC
Hoop is niet waar ik op vaar.

Waarop dan wel?


Ik HOOP dat er mensen opstaan van beide zijden die zonder haat en zonder vergelding nu eens werkelijk iets kunnen doen voor de vrede.
Het bashen van de een of de ander zal daartoe nooit bijdragen.

ronald
14-11-05, 22:36
Geplaatst door Zwarte Kat
Woon jij in Zuid? Heb je haar uitgescholden voor nazi hoer? Heb je geprobeerd haar de toegang te weigeren in bepaalde restaurants in Zuid?
Zo ja: Fuck off and die!
Zo nee: Hou je mond en stel je niet aan


Ja,nee,nee.....Wat is de optie aan jou?....Fuck up and die?


Ik bepaal zelf wel of ik m'n mond open zal doen en laat dat niet bepalen door een autoritair mannetje zoals jij.

Maar zoals alweer wordt bewezen....HAAR eerste bek die openging werd ff niet gehoord.

ronald
14-11-05, 22:39
Geplaatst door MuMu
Kan me voorstellen dat er zich binnen jouw tweedimensionale existentie geen andere opties bevinden.
In dat licht bezien, ist het best scherp opgemerkt van je. :boer:


Ach, het was maar een analyse van Coolassprov MC waar jij niets op had te zeggen.

ronald
14-11-05, 22:42
Geplaatst door Coolassprov MC
Als je oren aan je kop had, en niet geblinderdeerd zou zijn geweest van arrogantie dat je kunnen weten dat inderdaad Knoops kon aanklagen voor smaad, maar dat ze de haar confrontatie met hem het niet waard vond.

Knoops zou zichzelf tweevoudig in de vingers slaan als hij Gretta zou aanklagen:

1. Verloren aanklacht;
2. Aanklacht tegen hem wegens smaad; de bewijzen staan op tape.

We zullen zien ook blaffende jodenhond Knoops niet bijt.



Aan jou vraag ik geen enkel juridisch advies hoor......of waan je je soms al als rechter?

Coolassprov MC
14-11-05, 22:48
Geplaatst door ronald
Aan jou vraag ik geen enkel juridisch advies hoor......of waan je je soms al als rechter?

Stel die vraag maar eens aan jezelf; van ons twee begin jij degene die naar hartelust aanklaagt en veroordeeld.

ronald
14-11-05, 22:51
Geplaatst door Coolassprov MC
Stel die vraag maar eens aan jezelf; jij hebt haar namelijk al veroordeeld.


Wat een domme opmerking. WAAROM zou je uberhaupt naar een rechter stappen? Weet je wel......met jouw standpunt...NAAR en rechter.....een proces afwachten....ZIJN oordeel horen.... Jouw idee van rechtspraak is wel heel simpel.

Coolassprov MC
14-11-05, 23:10
Geplaatst door ronald
Wat een domme opmerking. WAAROM zou je uberhaupt naar een rechter stappen? Weet je wel......met jouw standpunt...NAAR en rechter.....een proces afwachten....ZIJN oordeel horen.... Jouw idee van rechtspraak is wel heel simpel.

1. Leer te lezen;
2. Leer te schrijven;
3. Leer te lopen;
4. Leer te praten;
5. Verstap je niet!

ronald
14-11-05, 23:18
Geplaatst door Coolassprov MC
Stel die vraag maar eens aan jezelf; van ons twee begin jij degene die naar hartelust aanklaagt en veroordeeld.


.....mag ik even weten welke straf ik heb uitgevaardigd?

Jij leest wel erg tussen de regels door; je schrijft de helft ervan op; het loopt van geen meter; en het is ook nog stom. Aangezien je geen poot verzet kan ik je niet verhoeden om niet te verstappen.

Coolassprov MC
14-11-05, 23:39
Geplaatst door ronald
Als ik Het Zwarte Schaap op internet heb gezien dan reageer ik wel of ik Gretta ga laten vervolgen of niet.


Geplaatst door ronald
Als Gretta, Miss Amsterdam, aangeeft in de rechtzaal te verschijnen met Hans Knoop, dan zal ik geen aanklacht indienen over haar uitspraak dat ik Amsterdam annexeer zoals ik de Westbank annexeer....... Ik hoef die ponem echt niet te zien.

See you in court, bitch.

ronald
14-11-05, 23:57
Geplaatst door Coolassprov MC
See you in court, bitch.


Hoezo? Ga je haar ondersteunen? Of ben je eigenlijk Gretta incognito?

Al Sawt
15-11-05, 00:11
Geplaatst door Coolassprov MC
Walgelijk en blatant tekenend voor de Nederlandse hoofdstroom media dat het Nederlandse volk decennialang afhangklijk is van iemand als Conny Mus om te begrijpen wat daar in Palestina gebeurt.Misschien is het een zoeterhoudertje voor je, maar opvolger van Eddo Rosenthal in Palestina is Peter de Velde. Je raadt het al: Hij is zoon van Christiaan ter Velde, niemand minder dan oprichter van 'Christenen voor Israel'.

Misschien zal de Nederlandse hoofdstroom media beter worden vertegenwoordigd.

Coolassprov MC
15-11-05, 00:37
Geplaatst door Al Sawt
Misschien is het een zoeterhoudertje voor je, maar opvolger van Eddo Rosenthal in Palestina is Peter de Velde. Je raadt het al: Hij is zoon van Christiaan ter Velde, niemand minder dan oprichter van 'Christenen voor Israel'.

Misschien zal de Nederlandse hoofdstroom media beter worden vertegenwoordigd.

Zelfs de veel kritischer en democratischer alternatieve media garandeerd geen (constante) nieuwskwaliteit.

Je denkt toch niet dat informatie waarvoor mensen hun leven in de waagschaal leggen, zomaar op de Heilige TV of radio verschijnt?

Journalistiek is veel te vaak uitverkocht.

Al Sawt
15-11-05, 00:43
Geplaatst door MaRiaH
Dat van die ambulances..

nou daar heb ik duidelijk een mening over..
die mag je niet misbruiken..
ernstig zieken worden daar de dupe van..
en dat is dan veroorzaakt door eigen handelen.

Ik vond het ook niet zo slim van Gretta dat te melden..
want particuliere ambulance of niet.. misbruik is het.
en op die manier spelen ze zelf met mensenlevens..

laat ze daar eens lekker een potje stratego doen.. misschien komen ze er dan uit. :moe: :aanwal: Trap niet in Israelische leugens!

Eerder beweren ze dat ambulances werden gebruikt om Al Qassam raketten te transporteren. Ze lieten hun beschuldigingen staven door beelden uit de lucht die lieten zien hoe mannen soort lange staven met vinnen in een ambulance stoppen.

Wat blijkt? Het was een opvouwbare brancard.

ronald
15-11-05, 01:28
Ach ja....dat weten we allemaal wel.

Maar heb je dat leuke videootje wel eens gezien over Palywood? Ja.....natuurlijk een Zionistische propaganda film.... maar wel leuk. Dat stukje met die brancard in dit filmpje is wel heel knap.

http://mega.egotripper.nl/archives/00000223.html

Coolassprov MC
15-11-05, 06:42
Geplaatst door Al Sawt
Trap niet in Israelische leugens!

Eerder beweren ze dat ambulances werden gebruikt om Al Qassam raketten te transporteren. Ze lieten hun beschuldigingen staven door beelden uit de lucht die lieten zien hoe mannen soort lange staven met vinnen in een ambulance stoppen.

Wat blijkt? Het was een opvouwbare brancard.

Dat kan ik me wel herinneren, ja. Compleet met video en veel heisa werd dat naar buiten gebracht.

Wat denk dat zo een dienstplichtige Israelier in zijn broekt doet met zn millitrailleur doet als ie een Palestijnse daarna ambulance ziet?

Zwarte Kat
15-11-05, 12:22
Geplaatst door ronald
Ja,nee,nee.....Wat is de optie aan jou?....Fuck up and die?


Ik bepaal zelf wel of ik m'n mond open zal doen en laat dat niet bepalen door een autoritair mannetje zoals jij.

Maar zoals alweer wordt bewezen....HAAR eerste bek die openging werd ff niet gehoord.


Ze had het niet over jou!! Tenzij jij ook een jood uit Amsterdam-Zuid bent die haar uitgescholden heeft of geprobeerd hebt haar de toegang te weigeren in bepaalde restaurants.
Gaat er een lampje branden? Vast niet heh. Liever loop je door te janken........

Zwarte Kat
15-11-05, 15:04
Geplaatst door MuMu
Compulsief zeiken heet dat.

Men zit in een film waar men liever niet meer uitkomt. :p

Bij deze ben ik uit de film gestapt.
Hij zoekt het maar uit met zn slachtoffer-denken.........