PDA

Bekijk Volledige Versie : Zorgelijk: Maurice de Hond, 30 % Nederlanders zou voor RACIST/POPULIST stemmen...



Wizdom
12-11-05, 22:10
Rechtse kiezer wil Pastors in Den Haag
AMSTERDAM (ANP) – De afgetreden Rotterdamse wethouder Pastors is een aanwinst voor de landelijke politiek, vindt 30 procent van de Nederlandse kiezers. Tweederde van de aanhang van LPF en de Groep Wilders ziet Pastors graag naar Den Haag komen, van VVD’ers is dat de helft.

Dat blijkt uit een peiling die onderzoeker Maurice de Hond heeft gedaan voor de Volkskrant. Onder CDA–stemmers heet 29 procent de afgetreden wethouder van Leefbaar Rotterdam welkom op het Binnenhof. Van mogelijke debutanten bij Tweede Kamerverkiezingen scoort Peter R. de Vries met zijn partij PRDV het hoogst met 29 procent. Pastors scoort met 17 procent net iets beter dan Wilders (16 procent).

AMSTERDAM (ANP) – De afgetreden Rotterdamse wethouder Pastors is een aanwinst voor de landelijke politiek, vindt 30 procent van de Nederlandse kiezers. Tweederde van de aanhang van LPF en de Groep Wilders ziet Pastors graag naar Den Haag komen, van VVD’ers is dat de helft.

Dat blijkt uit een peiling die onderzoeker Maurice de Hond heeft gedaan voor de Volkskrant. Onder CDA–stemmers heet 29 procent de afgetreden wethouder van Leefbaar Rotterdam welkom op het Binnenhof. Van mogelijke debutanten bij Tweede Kamerverkiezingen scoort Peter R. de Vries met zijn partij PRDV het hoogst met 29 procent. Pastors scoort met 17 procent net iets beter dan Wilders (16 procent).
AMSTERDAM (ANP) – De afgetreden Rotterdamse wethouder Pastors is een aanwinst voor de landelijke politiek, vindt 30 procent van de Nederlandse kiezers. Tweederde van de aanhang van LPF en de Groep Wilders ziet Pastors graag naar Den Haag komen, van VVD’ers is dat de helft.

Dat blijkt uit een peiling die onderzoeker Maurice de Hond heeft gedaan voor de Volkskrant. Onder CDA–stemmers heet 29 procent de afgetreden wethouder van Leefbaar Rotterdam welkom op het Binnenhof. Van mogelijke debutanten bij Tweede Kamerverkiezingen scoort Peter R. de Vries met zijn partij PRDV het hoogst met 29 procent. Pastors scoort met 17 procent net iets beter dan Wilders (16 procent).

~Panthera~
12-11-05, 22:21
:duim: 70% dus niet. :D

Wizdom
12-11-05, 22:23
Geplaatst door ~Panthera~
:duim: 70% dus niet. :D

Die kleine 30% bepaalt nu toch wel de politieke koers/klimaat en beleid en da's minder positief...

~Panthera~
12-11-05, 22:37
Geplaatst door Wizdom
Die kleine 30% bepaalt nu toch wel de politieke koers/klimaat en beleid en da's minder positief...


Daar had ook niemand op gestemd, weet je nog ? CDA en PVDA ? Waarvan het CDA zonodig met de VVD samen moest ? :moe:

Kiezersbedrog dus.

Wizdom
12-11-05, 22:45
Geplaatst door ~Panthera~
Daar had ook niemand op gestemd, weet je nog ? CDA en PVDA ? Waarvan het CDA zonodig met de VVD samen moest ? :moe:

Kiezersbedrog dus.

Ik ben het helemaal met je eens... 70% van de Nederlanders zat niet op dit kabinet te wachten... Het is ze aangesmeerd door het ...DA...

Die 'C' vind ik heel erg nep...

~Panthera~
12-11-05, 22:49
Geplaatst door Wizdom
Ik ben het helemaal met je eens... 70% van de Nederlanders zat niet op dit kabinet te wachten... Het is ze aangesmeerd door het ...DA...

Die 'C' vind ik heel erg nep...


Laat die "C" zowiezo maar zitten ja. :moe:

gh.wille
12-11-05, 22:58
Geplaatst door ~Panthera~
:duim: 70% dus niet. :D

Zo is het toevallig ook maar eens een keer !
:duim:

gh.wille
12-11-05, 23:03
Geplaatst door Wizdom
Die kleine 30% bepaalt nu toch wel de politieke koers/klimaat en beleid en da's minder positief...

JIJ zegt zeker altijd : ,,de fles is half leeg i.pv. de fles is half vol .

:fpimp:

mark61
13-11-05, 03:54
Geplaatst door Wizdom
Die kleine 30% bepaalt nu toch wel de politieke koers/klimaat en beleid en da's minder positief...

LPF en Wilders hebben momenteel een aanhang van ca. 1,5%. 30% daarvan is dus niets.

Waarom doe je de tekst eigenlijk 3 x? Na 1 keer had ik wel begrepen dat het gelul is.

Mark
13-11-05, 05:03
zie het als een straf van god :)

Zwarte Schaap
13-11-05, 05:55
Geplaatst door Mark
zie het als een straf van god :)

Het is gewoon een straf van de democratie.

Mark
13-11-05, 07:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is gewoon een straf van de democratie.

ja als je ziet hoe dom de gemiddelde medemens is dan is dat zeker een straf.

Mill
13-11-05, 10:10
30 % Nederlanders zou voor RACIST/POPULIST stemmen

Ik wist niet dat die Marcouch vogel de landelijke politiek inging. ;)

KAASKOPPIN
13-11-05, 18:16
ik vind het ook zorgelijk dat maar 30 procent zou stemmen op zo n partij het had 99 procent moeten zijn ,maar wellicht helpt het als onze vredelievende moslim medeburgers nog wat autochtonen afslachten ? :blowen:

Juliette
13-11-05, 19:31
Geplaatst door KAASKOPPIN
ik vind het ook zorgelijk dat maar 30 procent zou stemmen op zo n partij het had 99 procent moeten zijn ,maar wellicht helpt het als onze vredelievende moslim medeburgers nog wat autochtonen afslachten ? :blowen:

Jij moet het héél erg vinden dat NL geen partij als Vlaams Belang heeft. Die hebben hier in nederlandstalig België de haatdragende standpunten die jij hier uitkraamt nog net niet tot mainstream verheven.

dr SiliconValley
13-11-05, 20:37
Geplaatst door Mark
ja als je ziet hoe dom de gemiddelde medemens is dan is dat zeker een straf.

ben jij Moslimun geworden?
Misschien toch maar een nieuwe avatar? kijk maar z'n voorhoofd:



http://lawebtaverne.free.fr/images/vegeta-grand-5.jpg

dr SiliconValley
13-11-05, 20:40
Een Teken van de Heer der Werelden
Rab'il Alameen
Subhaan Wa Ta Allah

;) :engel:

et_2000nl
13-11-05, 21:43
Ach de nederlandse opinie peiler ---> opinie maker Maurice de Hond. Zijn onderzoekjes zijn onder statistici nogal omstreden. Hij gebruikt vnl internet. Dat is modern en da's nou net het probleem, bijv oudere maar ook andere mensen zonder comp doen niet mee met zijn onderzoeken. De samples die hij neemt zijn dus niet representatief voor de nederlandse bevolking. Die 30% mogen we dus met een kilopak zout nemen. Door zijn methodes beinvloed ie de opinie, hij weerspiegeld het niet.

Daarnaast denk ik dat het getal wel degelijk behoorlijk hoog is. De mooie actie van Pastors om NA zijn uitspraken zijn stellingen te verifieren bij wetenschappers en daar geen gehoor kreeg, bevestigd het fenomeen dat we ons niet laten leiden door wetenschap maar liever door mensen met enge snorretjes, mooie kapsels enz.