PDA

Bekijk Volledige Versie : Al-Qaeda: Koningin Elizabeth is 'vijand van islam'



barfly
13-11-05, 10:47
LONDEN - De Britse koningin Elizabeth is "een van de ergste vijanden van de islam". Dat zou Ayman al Zawahiri, de tweede man van het terroristennetwerk Al-Qaeda, hebben gezegd op een videoboodschap, waarop onder meer ook de afscheidsboodschap staat van een van de daders van de aanslagen op 7 juli in Londen.

De Britse krant The Sunday Times meldt zondag dat het de volledige videoband in handen heeft gekregen. Delen van de videoboodschap werden in september uitgezonden door de Arabische zender Al Jazeera.

Op de band staat de bekentenis van Mohammed Sidique Khan, een van de daders van '7/7', en een boodschap van Al Zawahiri. Volgens The Sunday Times heeft de Britse veiligheidsdienst MI5 de beveiliging van Elizabeth ingelicht over de dreigende taal van de Al-Qaeda voorman.

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/624893/21/Al-Qaeda%3A_Koningin_Elizabeth_is_%27vijand_van_islam %27.html)

De grootste vijand van de islam is volgens mij Al-Qaeda zelf...

Oeroeboeroe
13-11-05, 12:51
Geplaatst door barfly
LONDEN - De Britse koningin Elizabeth is "een van de ergste vijanden van de islam".

Is dat nieuws? Die ouwe Victoriaanse taart is toch de vijand van ieder weldenkend mens?

Wizdom
13-11-05, 13:51
Geplaatst door barfly
LONDEN - De Britse koningin Elizabeth is "een van de ergste vijanden van de islam". Dat zou Ayman al Zawahiri, de tweede man van het terroristennetwerk Al-Qaeda, hebben gezegd op een videoboodschap, waarop onder meer ook de afscheidsboodschap staat van een van de daders van de aanslagen op 7 juli in Londen.

De Britse krant The Sunday Times meldt zondag dat het de volledige videoband in handen heeft gekregen. Delen van de videoboodschap werden in september uitgezonden door de Arabische zender Al Jazeera.

Op de band staat de bekentenis van Mohammed Sidique Khan, een van de daders van '7/7', en een boodschap van Al Zawahiri. Volgens The Sunday Times heeft de Britse veiligheidsdienst MI5 de beveiliging van Elizabeth ingelicht over de dreigende taal van de Al-Qaeda voorman.

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/624893/21/Al-Qaeda%3A_Koningin_Elizabeth_is_%27vijand_van_islam %27.html)

De grootste vijand van de islam is volgens mij Al-Qaeda zelf...

Dit is de makkelijkste type propaganda.... Als er niets is dan verzin je het gewoon...

mark61
14-11-05, 00:59
Arme Lizzy. Niemand houdt van haar.

Wat zou ze trouwens gedaan hebben? Volgens mij draagt ze altijd een hoofddoekje.

Julien
14-11-05, 01:01
Geplaatst door mark61
Arme Lizzy. Niemand houdt van haar.

Wat zou ze trouwens gedaan hebben? Volgens mij draagt ze altijd een hoofddoekje.

:hihi:
het Prins Charles Syndroom..niemand mag je :D

maar ff serieus: wat heeft deze oude heks de moslims ooit misdaan?

mark61
14-11-05, 01:03
Geplaatst door Julien
:hihi:
het Prins Charles Syndroom..niemand mag je :D

maar ff serieus: wat heeft deze oude heks de moslims ooit misdaan?

Kweenie. Misschien denken die lui dat zij de troepen in Irak leidt, ofzo.

Wat nou heks? Tis een schat. Iedereen weet dat Diana da bitch was. :)

Julien
14-11-05, 01:09
Geplaatst door mark61
Kweenie. Misschien denken die lui dat zij de troepen in Irak leidt, ofzo.

Wat nou heks? Tis een schat. Iedereen weet dat Diana da bitch was. :)

hm ik mag haar niet,maar dat komt misschien ook omdat ze symbool is van een instituut (koningshuis/Gemenebest) die de Franse wereldmacht altijd belemmerd heeft :nerveus:

mark61
14-11-05, 01:47
Geplaatst door Julien
hm ik mag haar niet,maar dat komt misschien ook omdat ze symbool is van een instituut (koningshuis/Gemenebest) die de Franse wereldmacht altijd belemmerd heeft :nerveus:

Je bent gewoon jaloers. Crypto-royalist. :lachu:

De Fransen waren gewoon elke keer te laat, let's face it. Engeland pikt de lekkere hapjes in Afrika in; Frankrijk zit weer met de zandbak. Engeland heeft India, Frankrijk moet het weer met die B-Vietnamezen doen. Engeland verovert Australië en N-Zeeland, Frankrijk dobbert voor de kust op een stukje Tahiti.
Intussen plukten de Engelsen heel Amerika kaal, en zwierven wat verwilderde Bretonnen door de moerassen van Louisiana. Hoe dat zo is gekomen weet ik eigenlijk niet. In Québec viel geloof ik ook niet veel te halen.

Wie zn schuld is het eigenlijk dat NL Australië ontdekt, Cook het nog s over doet, en Frankrijk syphileuze kunstschilders stuurt om toch al spaarzaam bewoonde eilandjes uit te roeien? :hihi:

Misschien heeft Frankrijk wel de pech op het continent te liggen, en dan altijd de eerste Duitse klappen te vangen. Maar Napoleon had dan ook beter alvast voor de Engelsen aan Afrika en het Midden-Oosten kunnen beginnen, in plaats van een zinloze achterbuurt als Rusland te proberen te veroveren. Intussen ging ie wel ff Club Medden in Egypte, dat zette ook niet veel zoden aan de dijk natuurlijk.

Magoed, je hebt Elf Aquitaine en Algerije nog. Niet zo klagen. Als Frankrijk had meegedaan aan de Golfoorlogen hadden jullie nu een hap olie uit Irak & Koeweit erbij gehad.

Ff op zijn papa Macchiavelli's.

Ik denk eigenlijk dat Frankrijk teveel aan het navelstaren is, naar La F Profonde en die arme overleefde boeren, in plaats van naar buiten te kijken. Het gevaar komt allang niet meer van de Angelsaksen of de Germanen in het algemeen, maar van China bijvoorbeeld.

Intussen is Engeland de meeste van die ex-kolonies toch echt kwijt.

rja2
14-11-05, 05:19
Geplaatst door barfly
LONDEN - De Britse koningin Elizabeth is "een van de ergste vijanden van de islam". Dat zou Ayman al Zawahiri, de tweede man van het terroristennetwerk Al-Qaeda, hebben gezegd op een videoboodschap, waarop onder meer ook de afscheidsboodschap staat van een van de daders van de aanslagen op 7 juli in Londen.

De Britse krant The Sunday Times meldt zondag dat het de volledige videoband in handen heeft gekregen. Delen van de videoboodschap werden in september uitgezonden door de Arabische zender Al Jazeera.

Op de band staat de bekentenis van Mohammed Sidique Khan, een van de daders van '7/7', en een boodschap van Al Zawahiri. Volgens The Sunday Times heeft de Britse veiligheidsdienst MI5 de beveiliging van Elizabeth ingelicht over de dreigende taal van de Al-Qaeda voorman.

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/624893/21/Al-Qaeda%3A_Koningin_Elizabeth_is_%27vijand_van_islam %27.html)

De grootste vijand van de islam is volgens mij Al-Qaeda zelf...
Als Al-Qaeda,

De Engelse Koningin echt iets doet.

Worden de Engelsen heel boos volgens mij.

Volgens mij is mij het gewoon een gek, die
maar wat zegt.

Elien
14-11-05, 07:12
Geplaatst door barfly
LONDEN - De Britse koningin Elizabeth is "een van de ergste vijanden van de islam". Dat zou Ayman al Zawahiri, de tweede man van het terroristennetwerk Al-Qaeda, hebben gezegd op een videoboodschap, waarop onder meer ook de afscheidsboodschap staat van een van de daders van de aanslagen op 7 juli in Londen.

De Britse krant The Sunday Times meldt zondag dat het de volledige videoband in handen heeft gekregen. Delen van de videoboodschap werden in september uitgezonden door de Arabische zender Al Jazeera.

Op de band staat de bekentenis van Mohammed Sidique Khan, een van de daders van '7/7', en een boodschap van Al Zawahiri. Volgens The Sunday Times heeft de Britse veiligheidsdienst MI5 de beveiliging van Elizabeth ingelicht over de dreigende taal van de Al-Qaeda voorman.

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/624893/21/Al-Qaeda%3A_Koningin_Elizabeth_is_%27vijand_van_islam %27.html)

De grootste vijand van de islam is volgens mij Al-Qaeda zelf...




Al Zawahiri spoort zelf niet helemaal, hij is een gevaar voor zichzelf en zijn hele omgeving; de wereld dus; in zijn ogen is een westerse moslim een verrader en dus een vijand