PDA

Bekijk Volledige Versie : is al qaida geen israelishe tak?



lebanese
13-11-05, 12:47
er zijn zoveel bewijzen dat israel laten we zeggen,in ieder geval iets te maken heeft met al qaida

na de intifada,kreeg israel ongekend zoveel kritiek wegens het doden van palestijnen die protesteerden

toen kwam de aanslag op wtc waarbij 1 jood maar overleed,terwijl er duizenden joden er werkten,waarbij iedereen de daden van de israeliers in de intifada vergat

http://66.249.93.104/search?q=cache:kA8qqk95NpQJ:www.fpp.co.uk/online/01/11/WTC_DeathRoll2.html+how+many+jews+died+in+wtc&hl=nl

en ook ,in 2002 werden 2 mossad(israelishe geheime dienst) opgepakt omdat zij een al qaida cell wouden opzetten in palestijnse gebiede,zodat al qaida daar ook''bestond''

http://66.249.93.104/search?q=cache:Hh_yf03sz_gJ:www.whatreallyhappened .com/fakealqaeda.html+al+qaeda+mossad&hl=nl


hier zie je ook dat de palestijnse autoriteiten mossad agenten hebben opgepakt die aanslagen wouden plegen in israel zelf

http://66.249.93.104/search?q=cache:tHTksSUWQgEJ:www.daanspeak.com/AlQaida01.html+al+qaeda+mossad&hl=nl

is al qaida niet een moderne israelishe manipulerende tak voor de wereld om de staat israel in leven te houden na zoveel overtredingen van de vn wet?

Onbek_01
13-11-05, 14:12
Ik geloof eigenlijk dat israel achter alle aanslagen zit.Zonder twijfel.

amOer
13-11-05, 14:21
eindelijk iemand die het zelfde denkt :) !



het zijn inderdaad een geheel CIA- figuurtjes .. dat lijkt mij zo overduidelijk ! alles wat ze doen was in het voordeel van amerika en israel .. en tegen de moslims ! ( maar dan ook egt alles wat ze deden ! )

kijk maar naar het begin ..

Al-Qaeda vecht in Afghanistan tegen de Sovjets .. => was een belangrijke oorzaak voor het uiteengaan van de sovjet unie

Al-Qaeda pleegt de 9-11 aanvallen .. => Afghanistan was zomaar gevallen met bijna geen gevechten ! Irak werd aangevallen en plat gebombardeerd .. al die wetten tegen het terrorisme ( Islam ) ..

kijk nu in irak ..

de overblijfselen van het leger + de andere stromingen die tegen de bezetter vechten doden geen onschuldige irakezen .. MAAR ... overal waar een moskee wordt opgeblazen of een hotel of een markt .. komt Al-Qaeda en eist de aanslag op !!

zelfs laatst met die zogenaamde Zarqawi die een openbare oorlog verklaart tegen de irakeze Sjie'ieten .. :traan1:

als alqaeda zogenaamd moslims zijn zoals ze zeggen .. zouden ze moeten weten dat een moslim doden, erger is dan het kapot maken van de Ka'aba !!

maar dat zijn ze niet ! => lo3bet Mukhabaraat !!

lebanese
13-11-05, 14:24
Geplaatst door Onbek_01
Ik geloof eigenlijk dat israel achter alle aanslagen zit.Zonder twijfel.

de meeste aanslagen van al qaida is op islamietishe grondgebied waar voornamelijk moslims omkomen,pas geleden nog,2 palestijnen die lid waren van de palestijnse autoriteit,en 1 syrishe beroemde filmproducent die onder andere halloween heeft uitgebracht,omgekomen is bij de jordaanse bomaanslag,wat hebben wij moslims daaraan,dat is toch allemaal in het voordeel van israel?

dit soort manipulaties knden wij al,hier zie je dat mossad agenten,israelishe geheime dienst waren opgepakt bij de mexicaanse congres met de plan om daar een bom te laten ontploffen om zo iran de schuld te gevenzodat een amerikaanse aanval gerechtvaardigd word,maar die waren opgepakt door mexicaanse agenten

http://64.233.183.104/search?q=cache:v12OO4MJMiwJ:www.whatreallyhappened .com/mex.html+mossad+agents+mexican+congres&hl=nl

http://64.233.183.104/search?q=cache:7Z3yO3eyS34J:aztlan.net/blowup.htm+mossad+agents+mexican+congres&hl=nl

Sahara
13-11-05, 14:34
Geplaatst door sjeng
ik geloof dat israel achter het drop-out vmbo niveau van de meeste prikkers hier zit.


ik geloof dat jij een spleetoogje bent die hier niet thuis hoort..... ga terug naar je chinatown.....

amOer
13-11-05, 14:44
Geplaatst door Sahara
ik geloof dat jij een spleetoogje bent die hier niet thuis hoort..... ga terug naar je chinatown.....

hahahhahah :D :hihi: * had hij nodig .. * :haha:

ronald
13-11-05, 15:55
Geplaatst door Sahara
ik geloof dat jij een spleetoogje bent die hier niet thuis hoort..... ga terug naar je chinatown.....


Ik geloof eigenlijk dat Israel in het geheim een afbraak virus van de hersencellen bij rasechte VMBOers toedient.

amOer
13-11-05, 16:07
Geplaatst door ronald
Ik geloof eigenlijk dat Israel in het geheim een afbraak virus van de hersencellen bij rasechte VMBOers toedient.

zullen we maar de kleine jongetjes gepraat ergens anders doen en trg gaan naar het serieus gesprek ? ja ? danku voor u medewerking !

ronald
13-11-05, 16:09
Geplaatst door amOer
zullen we maar de kleine jongetjes gepraat ergens anders doen en trg gaan naar het serieus gesprek ? ja ? danku voor u medewerking !



:lol:


....sorry hoor...ik moest even lachen.

amOer
13-11-05, 16:16
Geplaatst door ronald
:lol:


....sorry hoor...ik moest even lachen.

lach maar .. en blijf lachen .. maar als jij en ik er niets tegen doen .. ontploft hier ook een trein waar jij in zit .. of ik .. en dan eist al qaeda de aanslag op ..

wedden dat je nie meer lacht :)

ronald
13-11-05, 16:21
Geplaatst door amOer
lach maar .. en blijf lachen .. maar als jij en ik er niets tegen doen .. ontploft hier ook een trein waar jij in zit .. of ik .. en dan eist al qaeda de aanslag op ..

wedden dat je nie meer lacht :)



F*ck.... het is echt waar met die hersencellen afbrekende virus.....

amOer
13-11-05, 16:35
Geplaatst door ronald
F*ck.... het is echt waar met die hersencellen afbrekende virus.....

is te merken aan je houding jah :) !

ronald
13-11-05, 16:37
Geplaatst door Sahara
ik geloof dat jij een spleetoogje bent die hier niet thuis hoort..... ga terug naar je chinatown.....



Wat dacht je van een enkeltje naar de Sahara?

barfly
13-11-05, 21:10
Ik geloof daar uiteraard niets van. Iedereen weet dat Al-Qaida een verzinsel is van de internationale media.

MaRiaH
13-11-05, 22:52
Jullie hebben iets te veel tekenfilms gekeken.


:wohaa:

Oeroeboeroe
13-11-05, 23:19
:o Bin Laden is een zionistische jood. Tuurlijk. En hij verschuilt zich in de grotten van Carpetland!

MaRiaH
13-11-05, 23:22
Geplaatst door Oeroeboeroe
:o Bin Laden is een zionistische jood. Tuurlijk. En hij verschuilt zich in de grotten van Carpetland!

:fplet: :lol:

NoHate
14-11-05, 09:08
Geplaatst door lebanese
er zijn zoveel bewijzen dat israel laten we zeggen,in ieder geval iets te maken heeft met al qaida

na de intifada,kreeg israel ongekend zoveel kritiek wegens het doden van palestijnen die protesteerden

toen kwam de aanslag op wtc waarbij 1 jood maar overleed,terwijl er duizenden joden er werkten,waarbij iedereen de daden van de israeliers in de intifada vergat

http://66.249.93.104/search?q=cache:kA8qqk95NpQJ:www.fpp.co.uk/online/01/11/WTC_DeathRoll2.html+how+many+jews+died+in+wtc&hl=nl

en ook ,in 2002 werden 2 mossad(israelishe geheime dienst) opgepakt omdat zij een al qaida cell wouden opzetten in palestijnse gebiede,zodat al qaida daar ook''bestond''

http://66.249.93.104/search?q=cache:Hh_yf03sz_gJ:www.whatreallyhappened .com/fakealqaeda.html+al+qaeda+mossad&hl=nl


hier zie je ook dat de palestijnse autoriteiten mossad agenten hebben opgepakt die aanslagen wouden plegen in israel zelf

http://66.249.93.104/search?q=cache:tHTksSUWQgEJ:www.daanspeak.com/AlQaida01.html+al+qaeda+mossad&hl=nl

is al qaida niet een moderne israelishe manipulerende tak voor de wereld om de staat israel in leven te houden na zoveel overtredingen van de vn wet?

Ongeveer 400 van de mensen die omkwamen waren Joods.......waar heb je het over? Ik zou op school eens vragen of er geen lessen bestaan in helder en logisch nadenken. Misschien eens wat meer tijd besteden aan school ipv het bedenken van debiele complot theorien.

lebanese
14-11-05, 15:42
Geplaatst door NoHate
Ongeveer 400 van de mensen die omkwamen waren Joods.......waar heb je het over? Ik zou op school eens vragen of er geen lessen bestaan in helder en logisch nadenken. Misschien eens wat meer tijd besteden aan school ipv het bedenken van debiele complot theorien.

en jij hebt zeker niet geleerd om dingen aan te klikken en vooral te lezen??

ik heb tog link erbij gezet maffe idioot,lees dan ook

lebanese
14-11-05, 15:49
Geplaatst door ronald
Wat dacht je van een enkeltje naar de Sahara?

en jij enkeltje naar BAMBOEstan
en hey,ik ga nu je god eten,lekkere koeienvlees,hmmmmmmmmmmmm

lebanese
14-11-05, 16:26
Geplaatst door MaRiaH
Jullie hebben iets te veel tekenfilms gekeken.


:wohaa:

is dat ook tekenfilms wanneer er israeli geheime agenten die aan het spioneren zijn,worden opgepakt,maar DAN NOG geen sancties volgen tegen israel??

of dat israelishe geheime dienst,een al qaida cell wilde opzetten in palestijns gebied,waarna die 2 agentn waren opgepakt en publiekelijk werd verspreid,maar in europa niet werd vertoond??

of wanneer mossad israelishe geheime dienst word opgepakt in mexico bij het beramen van ee aanslag op een mxicaanse top, waar zij de iraniers de schuld van geven,ook al officieel publiekelijk vermeld,maar alweer niet in europa vertoond

??????????????????????????????????????

Soldim
14-11-05, 16:47
Geplaatst door lebanese
en jij hebt zeker niet geleerd om dingen aan te klikken en vooral te lezen??

ik heb tog link erbij gezet maffe idioot,lees dan ook

Nogal frisse sites, die jij gebruikt als bron ... ik heb nogal mijn twijfels over de objectiviteit van een site die een door Hitler ondertekende brief ter veilig aanbiedt ... en en passant de holocaust ontkent.

lebanese
14-11-05, 16:53
Geplaatst door Soldim
Nogal frisse sites, die jij gebruikt als bron ... ik heb nogal mijn twijfels over de objectiviteit van een site die een door Hitler ondertekende brief ter veilig aanbiedt ... en en passant de holocaust ontkent.

waarom lieg je nou.....??

ik kom net achter dat die sites niet eens meer werken

lebanese
14-11-05, 17:13
Geplaatst door Soldim
Nogal frisse sites, die jij gebruikt als bron ... ik heb nogal mijn twijfels over de objectiviteit van een site die een door Hitler ondertekende brief ter veilig aanbiedt ... en en passant de holocaust ontkent.

en wat wil je mee dan dat er bron van informatie word gegeven met ook nog eens foto erbij???

Soldim
14-11-05, 17:24
Geplaatst door lebanese
waarom lieg je nou.....??

ik kom net achter dat die sites niet eens meer werken

De links werken niet meer ... de sites waarna de links wijzen bestaan echt nog wel.

Wat lieg ik?

lebanese
14-11-05, 17:40
Geplaatst door Soldim
De links werken niet meer ... de sites waarna de links wijzen bestaan echt nog wel.

Wat lieg ik?

citeer dan waar in een van die sites staat dat de holocoust niet bestaan heeft,geef de link daarvan

David
14-11-05, 17:57
Miss Lebanon haar tiara zit duidelijk te strak om haar krullenkopje. :haha:

lebanese
14-11-05, 18:04
Geplaatst door David
Miss Lebanon haar tiara zit duidelijk te strak om haar krullenkopje. :haha:

als je goed kijk staat er bij mn naam geslacht=man

lebanese
14-11-05, 18:12
Geplaatst door ronald
Ik geloof eigenlijk dat Israel in het geheim een afbraak virus van de hersencellen bij rasechte VMBOers toedient.

sambalbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj,ketchap en sojasau erbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj?

tjaptjoi derbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjj?

babi pangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang met sojasaaaaaaaaaaaaus?

Soldim
14-11-05, 18:19
Geplaatst door lebanese
citeer dan waar in een van die sites staat dat de holocoust niet bestaan heeft,geef de link daarvan

Je eerste links wijst naar een artikel op http://www.fpp.co.uk/

Dat is een site van David Irvine, een zeer bekende holocaust ontkenner.

lebanese
14-11-05, 18:26
Geplaatst door Soldim
Je eerste links wijst naar een artikel op http://www.fpp.co.uk/

Dat is een site van David Irvine, een zeer bekende holocaust ontkenner.

je leest mn tekst niet,ik zei citeer in die site waar taat dat de holocaust word ontkend,als je dat niet kan,terwijl je zei dat het erin stoned,dan heb je gelogen om zo op antwoorden te komen op mijn tekst

ronald
14-11-05, 18:38
Geplaatst door ronald
Ik geloof eigenlijk dat Israel in het geheim een afbraak virus van de hersencellen bij rasechte VMBOers toedient.




Geplaatst door lebanese
sambalbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj,ketchap en sojasau erbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj?

tjaptjoi derbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjj?

babi pangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang met sojasaaaaaaaaaaaaus?




Weer zo'n eentje .......

Moet ik me nu beledigd voelen of zo?

amOer
14-11-05, 22:55
libanese .. ya zalame 5alleehon .. naas ma byefhamo .. wala a9lan bihimmon yefhamo !

MaRiaH
14-11-05, 22:58
Dit is zo dom dat je er eigenlijk niet op moet reageren...
maar tegelijkertijd is dit zo radicaal dat je er WEL op moet reageren..

zo begon Mo B. ook.

gelukkig leest de aivd mee.. :haha:

Amparo
14-11-05, 23:00
Geplaatst door MaRiaH

gelukkig leest de aivd mee.. :haha:

En die hebben 5x op optie 1 gestemd. Wedden?

MaRiaH
14-11-05, 23:06
Geplaatst door Amparo
En die hebben 5x op optie 1 gestemd. Wedden?

:lol: :zweep:

ronald
14-11-05, 23:23
Geplaatst door MaRiaH
Dit is zo dom dat je er eigenlijk niet op moet reageren...
maar tegelijkertijd is dit zo radicaal dat je er WEL op moet reageren..

zo begon Mo B. ook.

gelukkig leest de aivd mee.. :haha:



De eeuwenoude drie componeten zitten er in: angst, walging en ongeleide agressie.