PDA

Bekijk Volledige Versie : Brazilië klopt de Arabische Emiraten



dr SiliconValley
13-11-05, 19:25
Brazilië schiet met scherp
door onze redactie



AMSTERDAM - Het Braziliaans elftal moet zich zaterdag in een schiettent hebben gewaand. De wereldkampioen scoorde er namelijk op los in Abu Dhabi tegen de Verenigde Arabische Emiraten: 8-0. Bij rust stond het pas 1-0 door Kaka. Nadat Adriano in de 53e minuut een strafschop benutte naar 2-0 kwam een vloed aan doelpunten los: twee van Fred en Juninho en een van Lucio en Cicinho.

Arouna Koné opende in de Franse stad Le Mans de score voor Ivoorkust tegen Roemenië. De PSV'er vormde de aanval met Drogba van Chelsea. Drie minuten na rust passeerde hij Ajax' doelman Lobont. Iencsi maakte kort daarna gelijk. Invaller Bakary Koné van Nice bezorgde Ivoorkust in de 90e minuut de verdiende winst.

www.telegraaf.nl

dr SiliconValley
13-11-05, 19:40
Net zoals Duitsland Saudi Arabie in WK 2002 klopte met 8-0!


Trinidad&Tobago vs. Bahrein: 1-1

Gaat Bahrein door naar het WK om vervolgens ook afgeslacht te worden?

We'll C

amOer
13-11-05, 19:59
keb de wedstrijd gezien .. de emiraters speelden super goed in de eerste helft en konden serieus 3 punten scoren ..

tweede helft gingen 7 goals in hun doel .. er was duidelijk te zien dat ze vermoeid waren .

rja2
13-11-05, 21:03
Geplaatst door amOer
keb de wedstrijd gezien .. de emiraters speelden super goed in de eerste helft en konden serieus 3 punten scoren ..

tweede helft gingen 7 goals in hun doel .. er was duidelijk te zien dat ze vermoeid waren .
Sorry, hoor.

Maar het Midden Oosten, heeft niet echt een voetbal cultuur.

amOer
13-11-05, 21:39
Geplaatst door rja2
Sorry, hoor.

Maar het Midden Oosten, heeft niet echt een voetbal cultuur.

WAT ?! met alle respect :) maar dan weet jij NIETS van het midden oosten :) ( en met niets bedoel ik 1-1=0 ;) ) als ze ergens gek op zijn dan is het voetbal :D

barfly
13-11-05, 21:40
Ook het dameselftal van Heerenveen zou de VAE verslaan. Wat is de nieuwswaarde?

rja2
14-11-05, 05:37
Geplaatst door amOer
WAT ?! met alle respect :) maar dan weet jij NIETS van het midden oosten :) ( en met niets bedoel ik 1-1=0 ;) ) als ze ergens gek op zijn dan is het voetbal :D
Elk gehucht in Nederland heeft een voetbalveld en een voetbalclub .

Dat bedoel ik met voetbal cultuur.