PDA

Bekijk Volledige Versie : School laat bikini's en zwemshorts toe in klaslokalen



Marsipulami
14-11-05, 10:56
School laat bikini's en zwemshorts toe in klaslokalen

Leerlingen van een Duitse basisschool hebben de toestemming gekregen om in strandkledij de lessen te komen volgen. Door een defect kwam het verwarmingssysteem op de hoogste stand klem te zitten en liep de temperatuur in de klaslokalen op tot 30 graden. Tot de radiators opnieuw hersteld zijn, mogen de studenten dus hun opwachting maken in bikini's en zwemshorts.

De Anne Frank-school had het dure digitale verwarmingssysteem nog niet zo lang geleden laten installeren. Experts breken hun hoofd over het probleem, maar hebben vooralsnog de oorzaak van de storing nog niet kunnen achterhalen. "Al van de eerste dag hebben we problemen met dit technologisch geavanceerde systeem", sakkerde schooldirecteur Bruno Kraft.

Tomas
14-11-05, 10:58
Heel sneaky deze aanval op islamitische normen en waarden.

Punk
14-11-05, 11:02
Je trekt gewoon je winterjas aan en zodra je op school bent trek je die uit en voilá een bikini.

Daar zijn Marokkaanse meisjes toch kei in?

Niets nieuws dus.

Elien
14-11-05, 12:00
oh wat lig ik hier dubbel van alle grappige uitspraken hierboven :moe: NOT!!!
zo zie je maar weer hoe ziek jullie in je hoofd zijn als het tot je beeld van de islam komt,overal zien jullie wel iets om deze geloof onderuit te halen, dit noem ik geen leven hebben, maar daar zijn de nl erggg goed in, niet eens nieuwswaardig dit berichtje :aftel:

Punk
14-11-05, 12:08
Geplaatst door Elien
oh wat lig ik hier dubbel van alle grappige uitspraken hierboven :moe: NOT!!!
zo zie je maar weer hoe ziek jullie in je hoofd zijn als het tot je beeld van de islam komt,overal zien jullie wel iets om deze geloof onderuit te halen, dit noem ik geen leven hebben, maar daar zijn de nl erggg goed in, niet eens nieuwswaardig dit berichtje :aftel:

Chill man. Waar heb jij last van. Je ziet overduidelijk spoken.

Elien
14-11-05, 12:24
Geplaatst door Punk
Chill man. Waar heb jij last van. Je ziet overduidelijk spoken.


spoken bestaan echt

Olive Yao
27-04-11, 08:11
Komende zomer hier ook?

mark61
27-04-11, 08:34
Heel sneaky deze aanval op islamitische normen en waarden.

Anne Frank-school

Wat verwacht jij van zionisten?


(balorige komkommertijdacties met opgegraven topics :cheefbek: )

Tomas
27-04-11, 09:10
De uiterste houdbaarheidsdatum is overschreden. Zal wel iets te maken hebben gehad met een "sneaky" constatering van Schaap rond die tijd. Hij heeft een tijdje een sneaky periode gehad. Zie je niet zo veel meer.