PDA

Bekijk Volledige Versie : maschalaah



da3iya
14-11-05, 11:20
Onderweg naar mijn werk zag ik een auto-ongeluk, waarschijnlijk een auto die van de weg was geraakt. Ik was er als eerste bij. Ik stopte mijn auto, snelde richting de verongelukte wagen en bekeek deze van alle kanten. Ik keek naar binnen. Ik keek goed. Mijn hart ging tekeer, mijn handen trilden en mijn voeten waren aan de grond genageld. Ik had geen greep meer op mezelf.Mijn ogen schoten eerst vol, daarna brak ik in huilen uit. Een vreemd gezicht…de bestuurder van de auto lag dood bovenop het stuur. Zijn wijsvingerwas opgeheven, zijn ogen waren wijd open en naar de hemel gericht en de mooie glimlach op zijn door een vol baard omringd gezicht deed hem op de zon lijken… Nog vreemder was de kleine dochter die het leven al reeds achter zich had gelaten en die boven de rug van haar vader lag, met haar
handen rondom zijn nek!

O! God, Allermachtige! Laa ilaaha illallah! Ik heb nog nooit een dode gezien die al die reinheid, rust en eerbied uitstraalde… een gezicht die van rechtschapenheid getuigt en een wijsvinger die de eenheid van Allah erkent alvorens het verlaten van het leven. Ik dwaalde steeds verder af met mijn gedachten. Ik dacht aan dit goede eind. Het werd steeds drukker in mijn hoofd. De volgende vraag hield me bezig: hoe zullen mijn laatste momenten zijn...? Hoe zal ik de dood vinden?

Deze vraag hield mij alsmaar bezig en schudde mij van mijn achteloosheid wakker. Tranen van angst begonnen over mijn wangen te lopen. Het gejank werd steeds luider en luider. Je zou denken dat ik hem kende of dat ik misschien een verwante van hem ben. Ik leek wel een vrouw die haar man had verloren. Ik was niet meer bewust van wat om me heen gebeurde. Mijn verbazing werd groter toen een overtuigende stem weerklonk en mij terug bij zinnen bracht: “Broeder! Huil niet om hem, hij is een goede man. Kom op! Help ons hier uit, moge Allah jou belonen”. Ik keek om en zag een vrouw zitten op de achterbank. Zij drukte twee kleine kinderen, die niets mankeerden, tegen haar borst.

Achtenswaardig was zij in haar hijaab… Ze bleef al die tijd rustig! Geen gehuil, geen geschreeuw! Wij hielpen haar en de kinderen uit de auto. Als je mij en haar zag, dan zou je denken dat ik het slachtoffer was en niet zij. Zij zei, terwijl zij haar hijaab in orde maakte, op een wijze die duidt op het feit dat zij de voorbeschikking van Allah volledig had geaccepteerd: “Zouden jullie mijn man en mijn dochter naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis willen brengen, hen zo snel mogelijk laten wassen en begraven en mij en de kinderen naar huis brengen, moge Allah jullie daarvoor belonen”. Een aantal mensen zorgden ervoor dat de man en zijn dochter naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis werden gebracht en daarna naar de dichtstbijzijnde begraafplaats. En toen wij haar een lift naar huis wilden geven, antwoordde zij verlegen, maar vastberaden: “Nee, ik zweer bij Allah, ik zal alleen in een auto stappen, waar ook andere vrouwen in zitten”, waarna zij op een afstand van ons ging staan en haar beide kinderen vasthield, in afwachting van wat wij zouden doen. Er restte ons niets anders dan haar verzoek in te willigen, haar standpunt bewonderend.

Wij moesten op dit verlaten stuk land, in een ondraaglijke toestand, wachten op een auto waar ook vrouwen in zitten. We moesten erg lang wachten, terwijl zij standvastig volhieldaan haar Islamitische principes. Er waren twee uur verstreken, toen eindelijk een automobilist met zijn echtgenote en kinderen ons naderde. Wij lieten hem stoppen, vertelden hem over de vrouw in kwestie en vroegen hem of hij de vrouw naar huis wilde brengen. Hij had er geen bezwaar tegen. Ik keerde terug naar mijn auto, verwonderd door deze overweldigende standvastigheid. Een man die tijdens zijn laatste ademsnik nog weet vast te houden aan zijn geloof en een vrouw die de klap van haar leven te verwerken krijgt en toch standvastig blijft in het omgaan met haar hijaab en haar zedelijkheid. En om maar niet te vergeten, het geduld dat zij kon opbrengen in een nare situatie zoals deze. Het is de imaan (geloof), het is de ware imaan, die haar zo standvastig maakte.

Allah zegt wat als volgt vertaald kan worden:

“Allah maakt degenen die geloven standvastig met de vaste uitspraak in het wereldse leven en het hiernamaals, en Allah doet de onrechtplegers afdwalen en Allah doet wat Hij wil.”
(Soerat Ibrahim: 27)

Allaho Akbar, dit is een vrouw met de grootse eigenschappen, een vrouw met standvastigheid, geduld, schaamte en zedelijkheid. Deze vrouw heeft al deze eigenschappen verzameld in haar karakter. Een vrouw die zelfs de sterkste mannen versteld doet staan. Dit is het licht van het geloof (imaan) en de zekerheid (yaqeen) die zij bezit. Wat een wilskracht! Wat een geduld! Is er een sterkere overtuiging dan deze? Ik hoop dat de volgende woorden van Allah op haar van toepassing mogen zijn:

“Breng het goede nieuws over aan de geduldigen, degenen die als een rampspoed hen treft, zeggen: ,,Voorwaar, wij behoren aan Allah, en voorwaar, wij zullen tot Hem terugkeren ” Zij zijn degenen aan wie de Salawaat [1] van Allah zijn toebedeeld, en (Zijn) Barmhartigheid, en zij zijn degenen die geleid zijn.” (Soerat al-Baqarah: 155 -157)

Derrick
14-11-05, 11:39
als je nog eens in zo´n situatie terecht komt , dan moet je eerst 112 bellen voordat je aan het filosoferen slaat

da3iya
14-11-05, 11:52
mijn 123 is lailahilalaah

freya
14-11-05, 12:07
Geplaatst door da3iya
Onderweg naar mijn werk zag ik een auto-ongeluk, waarschijnlijk een auto die van de weg was geraakt. Ik was er als eerste bij. Ik stopte mijn auto, snelde richting de verongelukte wagen en bekeek deze van alle kanten. Ik keek naar binnen. Ik keek goed. Mijn hart ging tekeer, mijn handen trilden en mijn voeten waren aan de grond genageld. Ik had geen greep meer op mezelf.Mijn ogen schoten eerst vol, daarna brak ik in huilen uit. Een vreemd gezicht…de bestuurder van de auto lag dood bovenop het stuur. Zijn wijsvingerwas opgeheven, zijn ogen waren wijd open en naar de hemel gericht en de mooie glimlach op zijn door een vol baard omringd gezicht deed hem op de zon lijken… Nog vreemder was de kleine dochter die het leven al reeds achter zich had gelaten en die boven de rug van haar vader lag, met haar
handen rondom zijn nek!

O! God, Allermachtige! Laa ilaaha illallah! Ik heb nog nooit een dode gezien die al die reinheid, rust en eerbied uitstraalde… een gezicht die van rechtschapenheid getuigt en een wijsvinger die de eenheid van Allah erkent alvorens het verlaten van het leven. Ik dwaalde steeds verder af met mijn gedachten. Ik dacht aan dit goede eind. Het werd steeds drukker in mijn hoofd. De volgende vraag hield me bezig: hoe zullen mijn laatste momenten zijn...? Hoe zal ik de dood vinden?

Deze vraag hield mij alsmaar bezig en schudde mij van mijn achteloosheid wakker. Tranen van angst begonnen over mijn wangen te lopen. Het gejank werd steeds luider en luider. Je zou denken dat ik hem kende of dat ik misschien een verwante van hem ben. Ik leek wel een vrouw die haar man had verloren. Ik was niet meer bewust van wat om me heen gebeurde. Mijn verbazing werd groter toen een overtuigende stem weerklonk en mij terug bij zinnen bracht: “Broeder! Huil niet om hem, hij is een goede man. Kom op! Help ons hier uit, moge Allah jou belonen”. Ik keek om en zag een vrouw zitten op de achterbank. Zij drukte twee kleine kinderen, die niets mankeerden, tegen haar borst.

Achtenswaardig was zij in haar hijaab… Ze bleef al die tijd rustig! Geen gehuil, geen geschreeuw! Wij hielpen haar en de kinderen uit de auto. Als je mij en haar zag, dan zou je denken dat ik het slachtoffer was en niet zij. Zij zei, terwijl zij haar hijaab in orde maakte, op een wijze die duidt op het feit dat zij de voorbeschikking van Allah volledig had geaccepteerd: “Zouden jullie mijn man en mijn dochter naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis willen brengen, hen zo snel mogelijk laten wassen en begraven en mij en de kinderen naar huis brengen, moge Allah jullie daarvoor belonen”. Een aantal mensen zorgden ervoor dat de man en zijn dochter naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis werden gebracht en daarna naar de dichtstbijzijnde begraafplaats. En toen wij haar een lift naar huis wilden geven, antwoordde zij verlegen, maar vastberaden: “Nee, ik zweer bij Allah, ik zal alleen in een auto stappen, waar ook andere vrouwen in zitten”, waarna zij op een afstand van ons ging staan en haar beide kinderen vasthield, in afwachting van wat wij zouden doen. Er restte ons niets anders dan haar verzoek in te willigen, haar standpunt bewonderend.

Wij moesten op dit verlaten stuk land, in een ondraaglijke toestand, wachten op een auto waar ook vrouwen in zitten. We moesten erg lang wachten, terwijl zij standvastig volhieldaan haar Islamitische principes. Er waren twee uur verstreken, toen eindelijk een automobilist met zijn echtgenote en kinderen ons naderde. Wij lieten hem stoppen, vertelden hem over de vrouw in kwestie en vroegen hem of hij de vrouw naar huis wilde brengen. Hij had er geen bezwaar tegen. Ik keerde terug naar mijn auto, verwonderd door deze overweldigende standvastigheid. Een man die tijdens zijn laatste ademsnik nog weet vast te houden aan zijn geloof en een vrouw die de klap van haar leven te verwerken krijgt en toch standvastig blijft in het omgaan met haar hijaab en haar zedelijkheid. En om maar niet te vergeten, het geduld dat zij kon opbrengen in een nare situatie zoals deze. Het is de imaan (geloof), het is de ware imaan, die haar zo standvastig maakte.

Allah zegt wat als volgt vertaald kan worden:

“Allah maakt degenen die geloven standvastig met de vaste uitspraak in het wereldse leven en het hiernamaals, en Allah doet de onrechtplegers afdwalen en Allah doet wat Hij wil.”
(Soerat Ibrahim: 27)

Allaho Akbar, dit is een vrouw met de grootse eigenschappen, een vrouw met standvastigheid, geduld, schaamte en zedelijkheid. Deze vrouw heeft al deze eigenschappen verzameld in haar karakter. Een vrouw die zelfs de sterkste mannen versteld doet staan. Dit is het licht van het geloof (imaan) en de zekerheid (yaqeen) die zij bezit. Wat een wilskracht! Wat een geduld! Is er een sterkere overtuiging dan deze? Ik hoop dat de volgende woorden van Allah op haar van toepassing mogen zijn:

“Breng het goede nieuws over aan de geduldigen, degenen die als een rampspoed hen treft, zeggen: ,,Voorwaar, wij behoren aan Allah, en voorwaar, wij zullen tot Hem terugkeren ” Zij zijn degenen aan wie de Salawaat [1] van Allah zijn toebedeeld, en (Zijn) Barmhartigheid, en zij zijn degenen die geleid zijn.” (Soerat al-Baqarah: 155 -157)

Een moeder verliest een kind en kan zich alleen maar druk maken over haar hoofddoek en zedelijkheid.

Zijn dat de nieuwe islamitische waarden? :kotsen:


Waar zijn de menselijkheid en het medeleven? Waar staat in de koran dat het verboden is verdriet te hebben en te rouwen?

:jammer:

MaRiaH
14-11-05, 12:16
Is dit verhaal echt??
ik vind het namelijk belachelijk.

Een vrouw verliest man en kind en ze wil niet in een auto waar mannen in zitten??

Niet goed bij haar hoofd..
en niet rouwen om haar kind?? nee dat geloof ik niet.
leuk verzonnen.. maar ik vind het geen reclame voor de Islam.

sluit me aan bij de post van Freya.

sienia
14-11-05, 12:20
Geplaatst door MaRiaH
Is dit verhaal echt??
ik vind het namelijk belachelijk.

Een vrouw verliest man en kind en ze wil niet in een auto waar mannen in zitten??

Niet goed bij haar hoofd..
en niet rouwen om haar kind?? nee dat geloof ik niet.
leuk verzonnen.. maar ik vind het geen reclame voor de Islam.

sluit me aan bij de post van Freya.

Deze verhaaltjes zijn net zo waarheidsgetrouw als de welbekene bouquetreeks. Beide 'genres' hebben best wel veel overeenkomsten, het voorziet in een bepaalde behoefte voor mensen op een bepaald niveau. :hihi:

Er valt hier geld aan te verdienen! :nerveus:

Wide-O
14-11-05, 12:22
Geplaatst door da3iya
Nog vreemder was de kleine dochter die het leven al reeds achter zich had gelaten en die boven de rug van haar vader lag, met haar handen rondom zijn nek!


Vertrouw op Allah, maar draag wel je gordel.

MaRiaH
14-11-05, 12:23
Geplaatst door sienia
Deze verhaaltjes zijn net zo waarheidsgetrouw als de welbekene bouquetreeks. Beide 'genres' hebben best wel veel overeenkomsten, het voorziet in een bepaalde behoefte voor mensen op een bepaald niveau. :hihi:

Er valt hier geld aan te verdienen! :nerveus:

Ik ben serieus heel opgelucht dat je dat zegt..
want ik vind dit soort verhalen echt niet leuk.
het zet de Islam in een slecht daglicht.

delirious
14-11-05, 12:25
Geplaatst door MaRiaH
Ik ben serieus heel opgelucht dat je dat zegt..
want ik vind dit soort verhalen echt niet leuk.
het zet de Islam in een slecht daglicht.

Wat denk je dat het doel is van de topicstarter?

~Panthera~
14-11-05, 12:25
Geflipt. :hihi:

et_2000nl
14-11-05, 12:25
Geplaatst door MaRiaH
Ik ben serieus heel opgelucht dat je dat zegt..
want ik vind dit soort verhalen echt niet leuk.
het zet de Islam in een slecht daglicht.

Welnee, slechts de eikels die het verkondigen....

Wide-O
14-11-05, 12:26
Geplaatst door MaRiaH
het zet de Islam in een slecht daglicht.

Is niet zozeer Islam. Ik zag laatst een bijna identiek verhaaltje op de website van één of andere rare mevrouw, alleen dan in Jesus & Maria versie.

Wide-O
14-11-05, 12:26
Geplaatst door delirious
Wat denk je dat het doel is van de topicstarter?

Iemand die pretendeert moslima te zijn en lekker wat keet wil schoppen ?

~Panthera~
14-11-05, 12:26
Geplaatst door Wide-O
Is niet zozeer Islam. Ik zag laatst een bijna identiek verhaaltje op de website van één of andere rare mevrouw, alleen dan in Jesus & Maria versie.



Effe happyslappen ? :stout:

:moe: rare gasten.

delirious
14-11-05, 12:28
Geplaatst door Wide-O
Iemand die pretendeert moslima te zijn en lekker wat keet wil schoppen ?

Als het geen rechtse provocateur is, dan is het wel een fundi provocateur.

waterfiets
14-11-05, 12:28
Een dode die op de zon lijkt? Daar hield ik maar op met lezen ...

~Panthera~
14-11-05, 12:30
Geplaatst door delirious
Als het geen rechtse provocateur is, dan is het wel een fundi provocateur.


:gsm: ff bellen ? :hihi:

Wide-O
14-11-05, 12:30
Geplaatst door ~Panthera~
Effe happyslappen ? :stout:


Only if it's with a wet fish :hihi:

MaRiaH
14-11-05, 12:31
Geplaatst door delirious
Wat denk je dat het doel is van de topicstarter?

Ik denk dat het en geflipte gelovige is..

~Panthera~
14-11-05, 12:32
Geplaatst door Wide-O
Only if it's with a wet fish :hihi:


That was the idea, yeah. :hihi:

et_2000nl
14-11-05, 12:32
Jeempie Anderson is herrezen.

~Panthera~
14-11-05, 12:34
Geplaatst door et_2000nl
Jeempie Anderson is herrezen.

Meteen weer Grimm discrimineren he ? :moe:

:hihi:

MaRiaH
14-11-05, 12:34
Geplaatst door et_2000nl
Welnee, slechts de eikels die het verkondigen....


ja dat weten jij en ik.
en anderen hier..

maar aangezien er altijd mensen zijn die hier eens komen lezen... etc
Dit soort onzin daar word ik regelmatig mee geconfronteerd door autochtone onwetenden (haha)
en dan praat het maar recht.. bah :moe:

kortom: het legt een schaduw.

ik citeer kabouter lui:
ik word daar zo moe van.... :moe:

MaRiaH
14-11-05, 12:36
Geplaatst door delirious
Als het geen rechtse provocateur is, dan is het wel een fundi provocateur.

No worries de aivd leest mee.. :hihi:

delirious
14-11-05, 12:38
Geplaatst door MaRiaH
No worries de aivd leest mee.. :hihi:

Die hebben het te druk met vakkevullen. :argwaan:

MaRiaH
14-11-05, 12:40
Geplaatst door delirious
Die hebben het te druk met vakkevullen. :argwaan:

of met zakkevulle.. :fucyc:

freya
14-11-05, 12:42
Geplaatst door delirious
Als het geen rechtse provocateur is, dan is het wel een fundi provocateur.

Dat dachten veel mensen over teksten van Moh B ook.
En dat bleek weldegelijk een religieuze gek te zijn.


Er zijn gewoon een aantal jonge moslims die zichzelf helemaal gek zitten te maken, daar kan je je ogen niet zomaar voor sluiten.

Sahara
14-11-05, 12:43
Geplaatst door Derrick
als je nog eens in zo´n situatie terecht komt , dan moet je eerst 112 bellen voordat je aan het filosoferen slaat

een beetje medeleven en respect tonen, jij moffehond.....

MaRiaH
14-11-05, 12:45
Geplaatst door Sahara
een beetje medeleven en respect tonen, jij moffehond.....

Hoor wie het zegt...
Maar Jij gelooft dus in sprookjes? :tik:

sienia
14-11-05, 12:45
Geplaatst door freya
Dat dachten veel mensen over teksten van Moh B ook.
En dat bleek weldegelijk een religieuze gek te zijn.


Er zijn gewoon een aantal jonge moslims die zichzelf helemaal gek zitten te maken, daar kan je je ogen niet zomaar voor sluiten.

Shware id-crisis. Niet iedereen staat nu eenmaal sterk in zn schoenen.
En dat ze nu eens aandacht krijgen, dat ze mee mogen met Alex en Max, nee kiezen ze weer voor de beroerde elitaire super Marokkaantjes die zo'n snoepreisje helemaal niet nodig hebben, want die snappen het allemaal wel.

Derrick
14-11-05, 12:45
Geplaatst door Sahara
een beetje medeleven en respect tonen, jij moffehond.....

voor alle duidelijkheid, het is moffeNhond, moffeNhoer, etc etc.

Derrick
14-11-05, 12:46
112 daar red je levens mee

MaRiaH
14-11-05, 12:47
Geplaatst door sienia
Shware id-crisis. Niet iedereen staat nu eenmaal sterk in zn schoenen.
En dat ze nu eens aandacht krijgen, dat ze mee mogen met Alex en Max, nee kiezen ze weer voor de beroerde elitaire super Marokkaantjes die zo'n snoepreisje helemaal niet nodig hebben, want die snappen het allemaal wel.

Ja dat viel me ook op. Ik had liever de straatmarokkaantjes gezien.
:jammer:

Derrick
14-11-05, 12:50
Geplaatst door MaRiaH
Ja dat viel me ook op. Ik had liever de straatmarokkaantjes gezien.
:jammer:

die passen helaas net niets minder in het ´Forum´ideaalbeeld welke de achteloze linkse NOS-journaal kijkers het liefst zien

et_2000nl
14-11-05, 12:52
Geplaatst door ~Panthera~
Meteen weer Grimm discrimineren he ? :moe:

:hihi:


Ja, en goed dat dat voelt! Mijn dag kan niet meer stuk. Moet straks nog ff wat sexistische opmerking maken, dan voel ik me nog beter.

sienia
14-11-05, 12:54
Geplaatst door Derrick
die passen helaas net niets minder in het ´Forum´ideaalbeeld welke de achteloze linkse NOS-journaal kijkers het liefst zien

Een ForumMarokkaan.
Itt KutMarokkaan.

~Panthera~
14-11-05, 12:54
Geplaatst door et_2000nl
Ja, en goed dat dat voelt! Mijn dag kan niet meer stuk. Moet straks nog ff wat sexistische opmerking maken, dan voel ik me nog beter.


Zeg ,Habibi, beetje kalm vandaag he ? :hihi:
T is pas maandag. :moe:

MaRiaH
14-11-05, 12:55
Geplaatst door ~Panthera~
Zeg ,Habibi, beetje kalm vandaag he ? :hihi:

Habibi.. :wow:


:melig2: ;)

~Panthera~
14-11-05, 12:56
Geplaatst door MaRiaH
Habibi.. :wow:


:melig2: ;)

:fplet: :haha:

et_2000nl
14-11-05, 12:56
Geplaatst door MaRiaH
ja dat weten jij en ik.
en anderen hier..

maar aangezien er altijd mensen zijn die hier eens komen lezen... etc
Dit soort onzin daar word ik regelmatig mee geconfronteerd door autochtone onwetenden (haha)
en dan praat het maar recht.. bah :moe:

kortom: het legt een schaduw.

ik citeer kabouter lui:
ik word daar zo moe van.... :moe:

Ach, met onze reakties houden we deze hype ook een beetje in stand. Vooral met een kilo zout nemen.

Derrick
14-11-05, 12:57
Geplaatst door sienia
Een ForumMarokkaan.
Itt KutMarokkaan.

lijkt me een vrij duidelijke scheidslijn

et_2000nl
14-11-05, 13:00
Geplaatst door ~Panthera~
Zeg ,Habibi, beetje kalm vandaag he ? :hihi:
T is pas maandag. :moe:

Aha, je moet nog wakker worden.... T'is pas 2 uur, de zon schijnt al een uur of 7. Moest vanochtend het ijs van de ramen krabben. Wat is het leven mooi, ben blij dat het maandag is....

Sahara
14-11-05, 13:57
Geplaatst door Derrick
voor alle duidelijkheid, het is moffeNhond, moffeNhoer, etc etc.


Ohja nieuwe spelling! MOFFENHOND!!!!!

Rabi'ah.
14-11-05, 16:43
Ziek. Ik sluit me verder aan bij Sienia, Mariah en Freya.

Joesoef
14-11-05, 17:14
De borrelnootjes komen naar boven. Hoopte even op een Islamitische versie van "life of Brain" maar helaas.

da3iya
15-11-05, 13:35
Alle lof zij Allah, Heer der Werelden, Allah's vrede en zegeningen zij met de laatste Profeet Muhammad, de waarheidsverteller en de beste der mensheid, die is gezonden naar alle volkeren om hen het woord van Allah te verkondigen. Allah's vrede en zegeningen zij met hem, zijn familieleden, de metgezellen en oprechte volgelingen.


hallo niet moslims ik zeg geen salaam want er zijn hier op MAROC FORUM alleen kinderachtige en onopgevoede niet moslims helaas .
horen jullie niet op een antiislam site ?volgens mij wel.

en deze onderwerp heb ik niet voor jullie geopent om jullie zieke
vieze berichten teplaatsen .

als jullie dat toch willen doen niet op mijn onderwerp graag .
deze is alleen voor vollwasene mensen met beetje respect.




ik vraag nu de beheerder van maroc.nl om erwat aan tedoen moge allah je belonnen .want deze horen hier niet thuis en vooral niet op een islam onderwerp want ze gebruiken de ergste smerige worden .

freya
15-11-05, 13:55
Geplaatst door da3iya
Alle lof zij Allah, Heer der Werelden, Allah's vrede en zegeningen zij met de laatste Profeet Muhammad, de waarheidsverteller en de beste der mensheid, die is gezonden naar alle volkeren om hen het woord van Allah te verkondigen. Allah's vrede en zegeningen zij met hem, zijn familieleden, de metgezellen en oprechte volgelingen.


hallo niet moslims ik zeg geen salaam want er zijn hier op MAROC FORUM alleen kinderachtige en onopgevoede niet moslims helaas .
horen jullie niet op een antiislam site ?volgens mij wel.

en deze onderwerp heb ik niet voor jullie geopent om jullie zieke
vieze berichten teplaatsen .

als jullie dat toch willen doen niet op mijn onderwerp graag .
deze is alleen voor vollwasene mensen met beetje respect.




ik vraag nu de beheerder van maroc.nl om erwat aan tedoen moge allah je belonnen .want deze horen hier niet thuis en vooral niet op een islam onderwerp want ze gebruiken de ergste smerige worden .

Je zit hier op het NVDD, als je niet tegen kritiek kunt dan moet je jezelf maar terugtrekken in een besloten MSNgroepje. :moe:

Je zou mij natuurlijk ook kunnen proberen uit te leggen wat er nu zo islamitisch is aan een moeder die geen traan laat om de dood van haar man en kind? :rolleyes:

MaRiaH
15-11-05, 13:57
Geplaatst door Joesoef
De borrelnootjes komen naar boven. Hoopte even op een Islamitische versie van "life of Brain" maar helaas.

:hihi:

da3iya
15-11-05, 14:02
ervalt niets terug tetreken het valt ook niet met zulke gasten tepraten of uit leg tegeven .

en deze vrouw heeft wel verdriet om haar man en kind maar toch was ze geduldig daar gaat het verhaal om om geduld ,niet dat je niet mag huilen of verdriet hebben om je kind en je man tuurlijk zul je verdrietig zijn maar we moeten weten dat we van allah komen en tot hem weer terug keren en daar mee geduldig zijn .want er zijn mensen die hun gezicht open kraben en keding kapot maken ....omdat een fammilie lid is overleden ,maar deze vrouw heeft dat niet gedaan en ze wist dat haar man en dochterje het goed hebben haar verdiet heeft ze op haar eigen manier verwerkt ,daar is toch niets mee. o ja en scheldpartijen en smeirge berichten is geen kritiek.dat ie geen respect tonnen aan je mede mensen.

freya
15-11-05, 22:04
Geplaatst door da3iya
ervalt niets terug tetreken het valt ook niet met zulke gasten tepraten of uit leg tegeven .

en deze vrouw heeft wel verdriet om haar man en kind maar toch was ze geduldig daar gaat het verhaal om om geduld ,niet dat je niet mag huilen of verdriet hebben om je kind en je man tuurlijk zul je verdrietig zijn maar we moeten weten dat we van allah komen en tot hem weer terug keren en daar mee geduldig zijn .want er zijn mensen die hun gezicht open kraben en keding kapot maken ....omdat een fammilie lid is overleden ,maar deze vrouw heeft dat niet gedaan en ze wist dat haar man en dochterje het goed hebben haar verdiet heeft ze op haar eigen manier verwerkt ,daar is toch niets mee. o ja en scheldpartijen en smeirge berichten is geen kritiek.dat ie geen respect tonnen aan je mede mensen.


Weet je wel hoeveel ellende er wordt veroorzaakt en vooral in stand wordt gehouden omdat er van vrouwen wordt verwacht dat ze geduld hebben?

Gebruikt je baas je als voetveeg? Geduld zuster geduld
Mag je van je vader niet naar buiten? Geduld zuster geduld
Timmert je man je elke dag in elkaar? Geduld zuster geduld
Wordt je verkracht door je oom? Geduld zuster geduld

:kotsen:

Max Stirner
15-11-05, 22:11
Geplaatst door freya
Weet je wel hoeveel ellende er wordt veroorzaakt en vooral in stand wordt gehouden omdat er van vrouwen wordt verwacht dat ze geduld hebben?

Gebruikt je baas je als voetveeg? Geduld zuster geduld
Mag je van je vader niet naar buiten? Geduld zuster geduld
Timmert je man je elke dag in elkaar? Geduld zuster geduld
Wordt je verkracht door je oom? Geduld zuster geduld

:kotsen:


Ik wens jou ook veel geduld Freya, met deze zinloze missie..... :wink:

freya
15-11-05, 22:18
Geplaatst door Max Stirner
Ik wens jou ook veel geduld Freya, met deze zinloze missie..... :wink:

Oh ik heb geen enkele illusie dat ik kan doordringen tot da3iya, die is al te ver heen.

Maar er zijn meer mensen die hier lezen :strik:

Joesoef
15-11-05, 22:19
Ik denk dat da3iya een beetje in de knoop zit met zichzelf. Laat haar maar ff. Hopelijk zoekt ze hulp, vertrouwens persoon op school oid.

mark61
15-11-05, 22:26
Ik vind dat jullie veel sbar hebben.

lebanese
16-11-05, 09:45
Geplaatst door freya
Weet je wel hoeveel ellende er wordt veroorzaakt en vooral in stand wordt gehouden omdat er van vrouwen wordt verwacht dat ze geduld hebben?

Gebruikt je baas je als voetveeg? Geduld zuster geduld
Mag je van je vader niet naar buiten? Geduld zuster geduld
Timmert je man je elke dag in elkaar? Geduld zuster geduld
Wordt je verkracht door je oom? Geduld zuster geduld

:kotsen:


[i]Weet je wel hoeveel ellende er wordt veroorzaakt en vooral in stand wordt gehouden omdat er van vrouwen wordt verwacht dat ze geduld hebben?[/B]

natuurlijk heb je die bevongenoemde problemen ook in isamietishe gezinnen,maar ze komen veeeeeeeeeeeeeeeel vaker voor bij nederlandse gezinnen,mishandeling,kind dat verkracht word door vader,man die heel zn gezin kapot schiet,enz.

Bar
16-11-05, 09:52
Geplaatst door lebanese
natuurlijk heb je die bevongenoemde problemen ook in isamietishe gezinnen,maar ze komen veeeeeeeeeeeeeeeel vaker voor bij nederlandse gezinnen,mishandeling,kind dat verkracht word door vader,man die heel zn gezin kapot schiet,enz.

Ben je van het CBS, of lul je zo maar wat?

David
16-11-05, 10:15
Geplaatst door freya

Gebruikt je baas je als voetveeg? Geduld zuster geduld
Mag je van je vader niet naar buiten? Geduld zuster geduld
Timmert je man je elke dag in elkaar? Geduld zuster geduld
Wordt je verkracht door je oom? Geduld zuster geduld




En zorg dat die hoofddoek zedig op z'n plaats blijft zitten, zuster. :jammer:

freya
16-11-05, 10:29
Geplaatst door lebanese
natuurlijk heb je die bevongenoemde problemen ook in isamietishe gezinnen,maar ze komen veeeeeeeeeeeeeeeel vaker voor bij nederlandse gezinnen,mishandeling,kind dat verkracht word door vader,man die heel zn gezin kapot schiet,enz.

Ja en?

Het gaat mij erom dat er van bepaalde vrouwen wordt verwacht dat ze in de meest verschrikkelijke omstandigheden geduld hebben.

M.a.w: niet voor jezelf opkomen, niet proberen de situatie te veranderen, maar alles lijdzaam ondergaan.
Dit is het toppunt van vrouwenonderdrukking.


En het komt over de hele wereld voor niet uitsluitend in islamitische gezinnen, dat zie je mij nergens beweren, Maar het gaat in dit topic toevallig wel over een vroom islamitisch verhaaltje dat vrouwen oproept zich te laten onderdrukken.

Als je hoofddoek maar goed zit :kotsen:

da3iya
16-11-05, 10:44
freya of hoe je ook mag heten . ik geef het toe ik ben onderdrukt wel je meer weten ????

da3iya
16-11-05, 10:48
Geplaatst door Joesoef
Ik denk dat da3iya een beetje in de knoop zit met zichzelf. Laat haar maar ff. Hopelijk zoekt ze hulp, vertrouwens persoon op school oid. heet je echt zo??

freya
16-11-05, 11:10
Geplaatst door da3iya
freya of hoe je ook mag heten . ik geef het toe ik ben onderdrukt wel je meer weten ????

Ja ik wil graag weten waarom het in een noodsituatie zo belangrijk is dat je hoofddoek goedzit.

En waarom vrouwen vooral geduldig moeten zijn.

Waar kan je dat allemaal in de loran vinden?

Joesoef
16-11-05, 11:18
Geplaatst door da3iya
heet je echt zo??


:wtf:

da3iya
16-11-05, 11:25
is mijn Hijaab
Dat
Ik pas waarschijnlijk niet in het gevormde begrip van een 'rebel'. Ik heb geen zichtbare tatoeages,
ik heb geen piercings en ik bezit geen leren jack.

In feite kijken mensen naar me met een eerste gedachte, meestal iets in de buurt van: "onderdrukte
vrouw." De dappere individuen, die de moed hebben verzameld om mij te vragen waarom ik mij zo
kleed, stellen mij meestal vragen als:
'Moet je dat dragen van je ouders?'
'Vind je dat niet heel erg moeilijk?' 'Heb je het nou niet warm?'

Een tijd geleden zijn een paar meisjes uit Montreal van school getrapt, omdat zij zich zo kleden
als ik. Het is raar dat een klein stukje textiel zoveel effect kan hebben.

Waarschijnlijk is de angst eerder te wijten aan het angst dat ik er misschien wel een geweer onder
verstopt heb. Ja je weet maar nooit he, met die moslim fundamentalisten?!

Natuurlijk, het voor de hand liggende onderwerp is meer dan een stukje kleding. Ik ben een
Islamitische vrouw, die net als miljoenen andere Islamitische vrouwen over de hele wereld, ervoor
kiest om hijaab te dragen. Er zijn verschillende manieren om het te dragen, maar de essentie ervan,
is het hele lichaam bedekken, behalve de handen en het gezicht.

Als je zo iemand bent, die veel populaire films gezien heeft, zul je waarschijnlijk denken aan
'harem' meisjes en buikdanseressen, vrouwen die gevangen gehouden worden in eenzaamheid, alleen
voor prive-genot van hun meesters.

In het ware islamitische geloof, kan niets verder zijn van deze waarheid, en is het begrip van
hijaab (in strijd met het begrip van de populaire opinie) eigenlijk een van de meest fundamentele
aspecten van de vrouwenmacht.

Wanneer ik mijzelf bedek, maak ik het onmogelijk voor mensen om mij te beoordelen op de manier
waarop ik eruit zie. Ik kan niet in een categorie geplaatst worden op grond van mijn
aantrekkelijkheid of een tekort daaraan. Vergelijk dit eens met de tegenwoordige samenleving. We
beoordelen elkaar constant op grond van onze kleding, sieraden, haar en make-up. Is het wel volgens
de laatste mode, is de make-up wel volgens de laatste trends? Hele boeken, tijdschriften en tv
programma's worden er gewijd aan het juiste uiterlijk, de juiste proporties, de juiste kleur, vorm,
maat. We worden doodgegooid met oproepen om af te vallen, om die platte buik te hebben, om zoveel
mogelijk huid de laten zien. En waarvoor eigenlijk? Om een keurende blik te 'mogen' ontvagen? Om
een complimentje of glimlach te scoren? Hoe zielig is het, om daarvan afhankelijk te zijn voor het
zelfvertrouwen? 'Ik ben daar niet afhankelijk van' hoor ik sommigen al zeggen. Maar luid het
spreekwoord niet; 'als je er 'goed' (naar hun standaarden goed) uitziet, voel je je ook goed'? Hoe
zielig is het niet, dat er vrouwen zijn die zonder make-up de straat niet op durven? Wat voor
diepgang kan er zijn in een wereld als deze?

Ja, ik heb een lichaam, een fysieke uitdrukking op deze aarde. Maar het is het reservoir van een
intelligent verstand en een sterke geest. Het is niet voor de toeschouwer om er met een wellustige
blik naar te kijken of te gebruiken in advertenties om bier en auto's mee te verkopen. Door de
oppervlakkigheid van deze samenleving, waarin wij nu leven, zijn uiterlijke kenmerken zo benadrukt,
dat het innerlijke, het individu, haast geen waarde meer heeft. 'Echte schoonheid zit van binnen',
word als iets gezien dat 'alleen dikke mensen zeggen'.

Het is een mythe dat de vrouwen van deze samenleving "bevrijd" zijn. Wat voor vrijheid kan dat
zijn, als een vrouw niet eens de straat uit kan lopen zonder dat haar lichamelijke onderdelen
gekeurd worden? En haar waarde aan het genot wat ze de kijker verschaft bepaald wordt?

Als ik hijaab draag, voel ik mij veilig voor al deze dingen. Ik kan er zeker van zijn dat niemand
naar mij kijkt en tegelijkertijd standpunten aanneemt over mijn karakter op grond van de lengte van
mijn rok. Er is een barrière tussen mij en diegenen, die mij zouden willen misbruiken. Ik ben op de
eerste plaats vooral een mens, gelijkwaardig aan iedere man en niet kwetsbaar door mijn
vrouwelijkheid.

Een van de trieste waarheden van deze tijd is de vraag van de schoonheidsmythe en het imago van de
vrouw. Als je populaire jongerentijdschriften leest, kun je gelijk ontdekken wat voor figuur in of
uit is. En als je het verkeerde figuur hebt, moet je daar maar snel verandering in brengen! Je kan
niet aan overgewicht lijden en tegelijkertijd ook mooi zijn. Dat bestaat gewoon niet!

Kijk maar naar een willekeurige advertentie. Wordt de vrouw niet gebruikt om het product te
verkopen? Hoe oud is ze? Wat heeft ze aan? Het komt vaak voor dat de vrouw niet ouder is dan 20, ze
is langer, slanker en aantrekkelijker dan de gemiddelde vrouw en gekleed in schaarse kleding. Kijk
naar de voorkant van de tijdschriften in het tijdschriftenvak van de supermarkt. Hoe vaak tref je
op de voorkant een vrouw, en hoe vaak een man? ga eens met een notitieblok voor de tv zitten
tijdens het reclemblok. Hoe vaak worden vrouwen gebruikt in een reclame? Wie heeft er gemiddeld
meer kleren aan? De mannen of de vrouwen?

Waarom laten wij het toe om gemanipuleerd te worden? Of de vrouw van nu het wenst te geloven of
niet, wordt zij gedwongen in een bepaald karakter. Ze wordt gedwongen om zichzelf te verkopen, om
een compromis van zichzelf te laten maken. Haar word aangeleerd om haar lichaam te gebruiken om
mannen te plezieren. Dat is de reden waarom wij 13-jarige meisjes hebben die hun vinger in hun keel
steken. En daarom hebben wij volwassenen die zichzelf ophangen omdat zij teveel wegen.

Als mensen mij vragen of ik mij onderdrukt voel, dan kan ik eerlijk zeggen: "Nee, ik heb deze
beslissing uit vrije wil genomen." Ik hou van het feit dat ik controle heb over de manier waarop
anderen mij zien. ik geniet ervan, dat ik niemand iets te zien geef en dat ik mijzelf heb bevrijd
uit de slavernij van de swingende slinger van de mode-industrie en andere instituties, die vrouwen
misbruiken.

Mijn lichaam is mijn eigen zaak. Niemand kan mij vertellen hoe ik eruit zou moeten zien en of ik
wel of niet mooi ben. Ik weet dat ik meer te bieden heb dan dat. Als mensen mij vragen of mijn
seksualiteit onderdrukt wordt, kan ik gerust zeggen:"Ik heb controle over mijn seksualiteit." Ik
ben dankbaar dat ik nooit hoef te lijden aan worstelingen met kilo's, aankomen en afvallen, en of
de juiste lipstickdracht bij mijn huidskleur te vinden is. Ik heb keuzes gemaakt over wat mijn
prioriteiten zijn en deze dingen vallen daar niet onder.

Dus als je mij de volgende keer weer tegenkomt. Kijk me dan niet zo sympathiek aan, want ik word
niet onder dwang gehouden. Ik ben ook geen gevangene, die vereerd wordt door Arabische barbaren uit
de woestijn. Ik ben bevrijd

freya
16-11-05, 11:55
Geplaatst door da3iya
is mijn Hijaab

bla bla bla




Nee vooral niet ingaan op inhoudelijke vragen hoor :rolleyes:

Begrijp je zelf eigenlijk wel wat je hier eigenlijk hebt gepost?

da3iya
16-11-05, 11:56
of het bij door is gedrongen is de vraag.

sjaen
16-11-05, 12:17
Geplaatst door da3iya
is mijn Hijaab
Ik ben bevrijd

eerder verstopt, maar ja

lebanese
16-11-05, 13:19
Geplaatst door sjeng
heb je daar ook een bron voor deze stelling? of komt die regelrecht uit je duim? waren de meeste vrouwen in blijf van mijn lijf huizen niet islamitisch? wat op zich wonderlijk is aangezien zijn maar een klein percentage van de nederlandse bevolking zijn. Toch beweer jij, op puur wetenschappelijke bronnen, dat dit meer gebeurt onder autochtone personen? Ik kan niet wachten tot ik het bewijs hiervan zie.


[i]heb je daar ook een bron voor deze stelling?[/B]


je weet ondertussen toch wel hoe ik discussier? ALTIJD bewijs :stout:


[i]wat op zich wonderlijk is aangezien zijn maar een klein percentage van de nederlandse bevolking zijn.[/B]

nee hoor,die DURVEN weg te lopen,andere vrouwen verwachten dat hun kinderen vermoord worden enzo




[i]Toch beweer jij, op puur wetenschappelijke bronnen, dat dit meer gebeurt onder autochtone personen? Ik kan niet wachten tot ik het bewijs hiervan zie. [/B]

ik kan ook niet wachten totdat jij dit leest

wist jij dat

- 45 % van de Nederlandse bevolking is ooit slachtoffer geweest van
huiselijk geweld?

- 11 % heeft daarbij lichamelijk letsel opgelopen?

- 30 % heeft noemenswaardige gevolgen gehad zoals een scheiding,
angstgevoelens, neerslachtigheid, eetproblemen of problemen met
relaties en/of intimiteit?

- 21% is slachtoffer van huiselijk geweld dat langer dan 5 jaar duurde;

- 27 % gaf aan dat de voorvallen wekelijks of dagelijks voorkwamen;

- Ruim 60% denkt iemand te kennen die te maken heeft (gehad) met

huiselijk geweld;

- 21 % van de Nederlandse vrouwen tussen 20 en 60 jaar heeft ooit eenzijdig

geweld van haar (ex)partner ondervonden;

- 15 % van de vrouwen had voor haar 16e jaar ervaring met seksueel

misbruik door verwanten;

- 80 % van het huiselijk geweld wordt gepleegd door een mannelijke dader;

- 11 % van de vrouwen in Nederland wordt structureel, ernstig mishandeld;

- 70 % van de kinderen werd zelf mishandeld of verwaarloosd;

- 80 % van de kinderen is getuige van het geweld;

- 30 % probeerde verbaal of fysiek tussen vader en moeder in te komen.


bron =

http://www.seksueelmisdrijf.nl/info/huiselijk_geweld.htm#1.%20EERST%20ENKELE

het is een zware feit dat in de vs,europa canada meer,veel meer moorden worden gepleegd dan in de gehel arabishe wereld,tell de moorden van oorlog niet bij,en je zult schrikkn wat een groot verschil,en ook de soort misdrijven laten je schrikken,mensen die regelmatig mekaar opeten,mensen die andere mensen zomaar ontvoeren en verkrachten en daarna doden,mensen die zelfmoord plegen(oorlogsituatie niet bij telle)dochters die door hun vaders worden verkracht enz.

:zegniets:

in de arabishe landen durven mensen zulke dingen niet te doen,men durft er niet aan te denken,want ten eerste ze zijn gelovig en bang dat god in het hiernamaals straft,ten tweede is het zo dat men bang is voor de straf die ze krijgen als ze zulke dingen in de praktijk brengen,straf van de mensen heb ik het dan over

beschuldigen wij het christendom van die daden?

neeee,dus haal die woord islam uit je mond als er dingen gebeuren die niet peacefull zijn,de islam keurt elk soort geweld af,net zoals de christenen dat doen,alles wat met geweld te maken heeft is niet islamietish

ik kots op mensen die het over ''islamietishe criminelen'' hebben,het zijn gee moslims,maar mensen die islam als exuus hebben,elk crimineel heeft exuus voor zn daad,zulke dingen:kotsen: :kotsen: :kotsen: ik op :stout: :stout:

Rourchid
16-11-05, 13:30
Geplaatst door freya
Oh ik heb geen enkele illusie dat ik kan doordringen tot da3iya, die is al te ver heen.

Toch wel een merkwaardige opmerking voor iemand die zich verzet tegen het 'afgeschreven zijn' van Abou Jahjah (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2418575#post2418575).

lebanese
16-11-05, 13:34
Geplaatst door sjeng
nu begrij p ik waarom blanke vrouwen zonder hijaab hoeren zijn. Zij WILLEN als lust object gezien worden, anders hadden ze wle een hijaab aan!

de meeste islamietishe meiden dragen geen hoofddoek hoor,zien we onze ZUSTERS als hoeren,nee

dus ik weet niet waar je het over hebt,mischien vind jij uitspraken van EXTREMISTEN belangrijk? nou ik niet....ik en het merendeel van de moslims spugen op die uitspraak

lebanese
16-11-05, 13:45
Geplaatst door sjeng


en hoeveel van die percentage sworden ingenomen door mensen van allochtone afkomst? Deze cijfers gaan over alle nederlanders, daar heb je niets aan. Je kan wel slim doen maar eigenlijk zeg je met deze cijfers niets.




een ZWAAR feit??? hoe oud ben jij eigenlijk 13?

en waar is je bron voor deze stelling? deze keer wel een bruikbare graag.



je hebt het nu over darfur? pakistan waar vrouwen met zuur worden overgoten? sulawesi waar christenen worden onthoofd?

:zegniets:



uhu........ik merk het.......




elke religie die actief bekeert heeft geweld in zich.

wat dacht je van de kruistochten, de inquisitie? is toch ook christelijk geweld? Man tot niet zo heel lang gelden werden complete volkeren door het christendom geterroriseerd dus mij hoor je als laatste zeggen dat religie geweldloos is. [/B]


[i]en hoeveel van die percentage sworden ingenomen door mensen van allochtone afkomst? Deze cijfers gaan over alle nederlanders, daar heb je niets aan. Je kan wel slim doen maar eigenlijk zeg je met deze cijfers niets. [/B]


allochtonen? nu verander je van onderwerp,we hadden over moslims,en kun je nagaan,3 % van nederland is islamietish,denk maar niet dat heel die 3 % geweld gebruikt,dus reken maar zelf uit


[QUOTE][i]een ZWAAR feit??? hoe oud ben jij eigenlijk 13?

en waar is je bron voor deze stelling? deze keer wel een bruikbare graag.[/B][QUOTE]

nee die bron die ik net had gebruikt die van een officiele site van sexueelmisdrijf is niet bruikbaar voor JOU,omdat die tegen jou uitspraken bewijst

[QUOTE][i]je hebt het nu over darfur? pakistan waar vrouwen met zuur worden overgoten? sulawesi waar christenen worden onthoofd?.[/B][QUOTE]

2 van die voorbeelden die je me gaf komt uit oorlogsituatie,terwijl ik nog zei dat je oorlogsituatie niet erbij moet tellen,amerika heeft toegegeven dat ze fosfor hebben gebruikt,en dat heb ik ook niet als voorbeeld gebruikt,aangezien het OORLOG is,dus ik poep op je reactie

[QUOTE][i]elke religie die actief bekeert heeft geweld in zich..[/B][QUOTE]

geef mij aub 1 voorbeeld waar mensen geweld werd aangedaan om zo hun te laten bekeren tot de islam?

lebanese
16-11-05, 14:00
Geplaatst door sjeng
Registratie etniciteit bij huiselijk geweld


http://frontpage.fok.nl/nieuws/59618

Met een proef om de etnische afkomst te registreren bij huiselijk geweld, hoopt minister Donner van Justitie meer inzicht te krijgen in de mate van huiselijk geweld onder allochtonen. Dit zegt hij in een brief aan de Tweede Kamer. De minister was het experiment vorig jaar al van plan.

De proef gaat in januari voor een periode van een half jaar van start in de politieregio's Zuid-Holland Zuid en Twente. Tot op heden wordt alleen het land van geboorte en de nationaliteit geregistreerd, maar bij de nieuwe aanpak zal ook de afkomst van zowel daders als slachtoffers worden bijgehouden. Dit moet duidelijkheid scheppen in hoeverre huiselijk geweld voorkomt bij etnische minderheden van de tweede en derde generatie.

Volgens een eerder onderzoek van het Verwey-Jonker Instituut en IVA Beleidsonderzoek lijkt het dat allochtone slachtoffers vaker te maken hebben met ernstig geweld dan autochtonen. De proef is een uitwerking van een voorstel van D66-leider Dittrich en is tot stand gekomen in overleg met ministers Remkes (Binnenlandse Zaken) en Verdonk (Vreemdelingenbeleid en Integratie).

Sinds vorig jaar bestaat er een registratie van het aantal incidenten van huiselijk geweld. Het gaat hier om het geweld tegen partners of relaties, kindermishandeling en mishandeling van ouderen. Een op de vijf geweldsdelicten die de politie registreert, betreft geweld binnen de muren. Jaarlijks komen meer dan 50.000 meldingen van incidenten van huiselijk geweld binnen.

ben je nou dom of hou je ervan om te doen alsof je dom bent? we hadden het over islamietishe niet allochtoonse,want daar hoor jij ook bij,bij allochtoonse

en je geeft een tekst waar allochtonen geweld MELDEN ,en die cijfers die ik je gaf ging over ALLE geweld,dus ook ONGEMELD geweld

lebanese
16-11-05, 14:02
Geplaatst door sjeng
http://web.mid-day.com/news/world/2005/november/123248.htm
http://www.cathnews.com/news/405/52.php
http://www.domini.org/openbook/ind20010119.htm

zoke op google maar op "forced converion islam"
daar vind je er wel meer dan 1

jah klopt,zoek eens op google liens landed on earth en je zult zien,het punt is allebij zijn ze ONOFFICIEEL :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

fanta verhalen

freya
16-11-05, 14:08
Geplaatst door Joacim
Toch wel een merkwaardige opmerking voor iemand die zich verzet tegen het 'afgeschreven zijn' van Abou Jahjah (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2418575#post2418575).

Dat afschrijven is van een heel andere orde


Deze dame gaat verder nergens inhoudelijk op in en gooit alleen maar nog meer propaganda praatjes neer. Dan ben je te ver heen voor een normale discussie.


DAJJ is de laatste om weg te lopen van een discussie en is politiek volgens mij nog lang niet af te schrijven.

lebanese
16-11-05, 14:11
Geplaatst door lebanese
jah klopt,zoek eens op google aliens landed on earth en je zult zien,het punt is allebij zijn ze ONOFFICIEEL :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

en het is grappig dat je bron van een christelijk site komt,weet jij niet dat religies concurrenten van elkaar zijn?

fanta verhalen

freya
16-11-05, 14:12
En ondertussen gaat de discussie over iets heel anders dan het punt dat ik wilde maken.

Dus herhaal ik het nog maar ff:

Vrouwen oproepen vooral geduld te hebben = vrouwen oproepen onderdrukking te accepteren

lebanese
16-11-05, 14:12
Geplaatst door sjeng
als jou dat helpt om beter te slapen dan doe je dat toch lekker schat.

ten eerste waar heb je het in vredesnaam over?

ten tweede ik ben een jongen,dus noem me geen schat

lebanese
16-11-05, 14:16
Geplaatst door sjeng
als jou dat helpt om beter te slapen dan doe je dat toch lekker schat.

o ja ik neem aan dat de BBC ( http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4080777.stm)
inderdaad minder geloofwaardig is als de semi-analfabete kaasboer die jou deze verhaaltjes heeft doen geloven.

hahahahhaha kijk wa een voorbeeld hij neemt,had je geen ander voorbeeld kunnen vinden,nee want die zijn er niet

die link die je gaf ,dat was de dag na de rellen die uitbraken nadat christenen de profeet mohammed hadden beledigd in een theaterstuk,toen braken er rellen uit zonder doden

mooie voorbeeld die je hebt genomen,toont aan hoe grappig jij bent :fplayer: rustig dames :fplayer: rustig zei ik :fplayer:godnonde hamburgers ik zei rustig :zweep: kanker kahba had ik niet rustig gezegd :loog:

en nog iets,klik op deze link en je zult lezen wat er DAARNA is gebeurd na de dag rellen,toen de christenen dag later op straat kwamen omdat 1 van hun,de vrouw van een priester was bekeerd,je zult lezen dat die vrouw teruggekeerd was naar die priester en die priester haar niet meer accepteerd en zelfs geslagen heeft,en dat haar hele family haar niet meer accepteerd

http://66.249.93.104/search?q=cache:v1n1edj1V0wJ:spencepublishing.typep ad.com/in_the_red_zone/2005/01/did_the_priests.html+Priests+women+islam+egypt&hl=nl

David
16-11-05, 14:20
Geplaatst door freya

Vrouwen oproepen vooral geduld te hebben = vrouwen oproepen onderdrukking te accepteren



Hear, hear!!!!!!!

da3iya
16-11-05, 14:37
Geplaatst door freya
En ondertussen gaat de discussie over iets heel anders dan het punt dat ik wilde maken.

Dus herhaal ik het nog maar ff:

Vrouwen oproepen vooral geduld te hebben = vrouwen oproepen onderdrukking te accepteren
ja het gaat over jou onderdrukking.

da3iya
16-11-05, 14:40
Geplaatst door Wide-O
Is niet zozeer Islam. Ik zag laatst een bijna identiek verhaaltje op de website van één of andere rare mevrouw, alleen dan in Jesus & Maria versie. wisten jullie maar wat mijn doel was ,
ik heb al de helf behaald inschallah de andere helft bijna.
kan ik van jou niet zegen .hhhhh

David
16-11-05, 14:41
Geplaatst door da3iya
ja het gaat over jou onderdrukking.


Met alle respect lieverd, maar jij bent echt een zeldzaam exemplaar. Ik zou monumentenzorg bellen als ik jou was.

da3iya
16-11-05, 14:49
ik ben je lieverdje niet zeg dat niet ben niet als die vrouwtjes die je gewend bent


en als ik jou was zou ik gekehuis bellen of ze een plaatst over hebben.

kunnen jullie niet tegen dat een moslima jullie luigens tegen spreekt ?
nou wen ermaar aan.

freya
16-11-05, 15:20
Geplaatst door da3iya
ben niet als die vrouwtjes die je gewend bent

:schok: David? vertel! :stout:


:haha:





kunnen jullie niet tegen dat een moslima jullie luigens tegen spreekt ?

En WAAR spreek je nu precies WAT tegen??

David
16-11-05, 15:39
Geplaatst door da3iya
ik ben je lieverdje niet zeg dat niet ben niet als die vrouwtjes die je gewend bent


en als ik jou was zou ik gekehuis bellen of ze een plaatst over hebben.

kunnen jullie niet tegen dat een moslima jullie luigens tegen spreekt ?
nou wen ermaar aan.


Luig jij je maar lekker zeven slagen in de rondte - in het gekehuis.

David
16-11-05, 15:40
Geplaatst door freya
:schok: David? vertel! :stout:


Ja, die vrouw maak je niets wijs! :haha:

Joesoef
16-11-05, 16:33
Paviljoen 3 heeft de deur weer een op een kier laten staan. Een fakend mps'je.

Rourchid
16-11-05, 18:05
Geplaatst door Joesoef
Paviljoen 3 heeft de deur weer een op een kier laten staan. Een fakend mps'je.
(Met dank aan MuMu)

MPS, Schizofrenie, Borderline uitgelegd (http://fran.sneeknet.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=69828)

da3iya
16-11-05, 18:41
jou antwoord zegt algenoeg.

MaRiaH
16-11-05, 19:27
ik kom niet meer bij hier...
:melig:

eigenlijk wordt je er pissig van, zoveel domheid..
maar goed, tis ook vreselijk om te lachen om te lezen hoe deze types zich agressief maken...

Om kort en goed te gaan; ik ben het met Freya eens:

Vrouwen oproepen vooral geduld te hebben = vrouwen oproepen onderdrukking te accepteren

je kan het niet vaak genoeg herhalen.. :hihi:

Arme David.. dat gekehuis zit vast vol met al die luigende vrouwtjes die je gewend zou zijn.... wen dr maar aan.. :engel::haha:

David
16-11-05, 21:05
Geplaatst door MaRiaH

Arme David.. dat gekehuis zit vast vol met al die luigende vrouwtjes die je gewend zou zijn.... wen dr maar aan.. :engel::haha:

Ik ben een bevoorrecht man! :blowen:

Amenzu
16-11-05, 21:48
Geplaatst door sienia
Deze verhaaltjes zijn net zo waarheidsgetrouw als de welbekene bouquetreeks. Beide 'genres' hebben best wel veel overeenkomsten, het voorziet in een bepaalde behoefte voor mensen op een bepaald niveau. :hihi:

Er valt hier geld aan te verdienen! :nerveus:

Deze mensne zijn niet zeker van zichzelf en ook niet van waarin ze geloven. Dit soort simplistische verhaaltjes, dienen om hun minderwaardigheidcomplex te compenseren.


Een doek op je hoofd of niet, maakt niet van je een minder goed of slecht mens. Zeker niet in een dergelijke paniek situatie. Het gaat om de daden en niet om dit simplistische onzin. Helaas zijn dit de levensvragen waar de wahhabisten zich mee bezig houden. Zaken als: of je ergens met je rechter of linker voet moet binnen stappen want anders verbrand je in de hel.

David
16-11-05, 21:51
Geplaatst door Amenzu
Zij zijn bezig met zaken als: of je ergens met je rechter of linker voet moet binnen stappen, want anders verbrand je in de hel.


Dan hebben ze waarschijnlijk verder niet zo veel om handen.

da3iya
16-11-05, 21:52
Geplaatst door Amenzu
Deze mensne zijn niet zeker van zichzelf en ook niet van waarin ze geloven. Dit soort simplistische verhaaltjes, dienen om hun minderwaardigheidcomplex te compenseren.


Een doek op je hoofd of niet, maakt niet van je een minder goed of slecht mens. Zeker niet in een dergelijke paniek situatie. Het gaat om de daden en niet om dit simplistische onzin. Helaas zijn dit de levensvragen waar de wahhabisten zich mee bezig houden. Zaken als: of je ergens met je rechter of linker voet moet binnen stappen want anders verbrand je in de hel. O daar hebben we de slimste van van de groep :bril:

David
16-11-05, 21:54
Geplaatst door da3iya
O daar hebben we de slimste van van de groep :bril:

Gezellig. Welkom terug, zuster.

da3iya
16-11-05, 21:56
Geplaatst door Amenzu
Deze mensne zijn niet zeker van zichzelf en ook niet van waarin ze geloven. Dit soort simplistische verhaaltjes, dienen om hun minderwaardigheidcomplex te compenseren.


Een doek op je hoofd of niet, maakt niet van je een minder goed of slecht mens. Zeker niet in een dergelijke paniek situatie. Het gaat om de daden en niet om dit simplistische onzin. Helaas zijn dit de levensvragen waar de wahhabisten zich mee bezig houden. Zaken als: of je ergens met je rechter of linker voet moet binnen stappen want anders verbrand je in de hel. roega masyo3in a yamanzo?

David
16-11-05, 21:57
Geplaatst door da3iya
roega masyo3in a yamanzo?


Ja, maar alleen met kaneel.

da3iya
16-11-05, 21:57
.....

MaRiaH
16-11-05, 22:01
Geplaatst door da3iya
.....

Heb vooral geduld zuster.. :D

da3iya
16-11-05, 22:03
niet in het geloof ,maar we zijn allebei van adam en eva vrede zij met ze


ben nooit weg geweest dus welkom hoeft ook niet.

David
16-11-05, 22:04
Geplaatst door da3iya
niet in het geloof ,maar we zijn allebei van adam en eva vrede zij met ze


ben nooit weg geweest dus welkom hoeft ook niet.


Gebruik de Citeer knop, zuster.

da3iya
16-11-05, 22:04
Geplaatst door MaRiaH
Heb vooral geduld zuster.. :D mijn wapen is geduld meid tegen jou soort>...

da3iya
16-11-05, 22:05
Geplaatst door David
Gebruik de Citeer knop, zuster. ga je me nu ook al de les voor lezen ?

David
16-11-05, 22:05
Geplaatst door da3iya
mijn wapen is geduld meid tegen jou soort>...


Dat klinkt niet bijzonder zusterlijk. :argwaan:

MaRiaH
16-11-05, 22:06
Geplaatst door da3iya
mijn wapen is geduld meid tegen jou soort>...

tegen mijn soort? :boogie:

vertel zuster, van welke soort ben ik .. :)

da3iya
16-11-05, 22:19
Geplaatst door MaRiaH
tegen mijn soort? :boogie:

vertel zuster, van welke soort ben ik .. :)

ten eerst ben je zuster niet ,maar wie weet komt nog .
allah leid wie hij wil naar zijn anoer.
ben je bezig met afslanken succses

David
16-11-05, 22:20
Geplaatst door da3iya
ten eerst ben je zuster niet ,maar wie weet komt nog .
allah leid wie hij wil naar zijn anoer.
ben je bezig met afslanken succses



wie wil er naar mijn anoer?

MaRiaH
16-11-05, 22:24
Geplaatst door da3iya
ten eerst ben je zuster niet ,maar wie weet komt nog .
allah leid wie hij wil naar zijn anoer.
ben je bezig met afslanken succses

Bezig met afslanken?
Helpt Allah daar ook al bij.

gelukkig kan ik eten wat ik wil.. :stout:

David
16-11-05, 22:25
Geplaatst door MaRiaH
gelukkig kan ik eten wat ik wil.. :stout:

Kwestie van een goede anoer, en veel luigen.

da3iya
16-11-05, 22:26
Geplaatst door MaRiaH
Bezig met afslanken?
Helpt Allah daar ook al bij.

gelukkig kan ik eten wat ik wil.. :stout: zo jij bent ook al slim het ging over jou .

da3iya
16-11-05, 22:27
Geplaatst door da3iya
ten eerst ben je zuster niet ,maar wie weet komt nog .
allah leid wie hij wil naar zijn anoer.
ben je bezig met afslanken ?succses

MaRiaH
16-11-05, 22:28
Geplaatst door David
Kwestie van een goede anoer, en veel luigen.

:lol:

MaRiaH
16-11-05, 22:29
Geplaatst door da3iya
zo jij bent ook al slim het ging over jou .

Jahaaa ik zeg toch, ik kan alles eten... :hihi:

~Panthera~
16-11-05, 22:31
Geplaatst door MaRiaH
Jahaaa ik zeg toch, ik kan alles eten... :hihi:



Ik ook, ben op de groei gemaakt. :ego:
Gewoon alles langs het huigje. :hihi:

Wide-O
16-11-05, 22:34
Geplaatst door ~Panthera~
Ik ook, ben op de groei gemaakt. :ego:
Gewoon alles langs het huigje. :hihi:

Gaat het niet langs 't luigje
Gaat het wel langs 't huigje.

David
16-11-05, 22:35
Gekehuis.

Rourchid
16-11-05, 22:36
Geplaatst door David
Kwestie van een goede anoer, en veel luigen.


http://x2.putfile.com/11/31915081657.jpg (http://putfile.com/)

Wide-O
16-11-05, 22:36
Huis(g) op steelten.

~Panthera~
16-11-05, 22:42
Geplaatst door Wide-O
Gaat het niet langs 't luigje
Gaat het wel langs 't huigje.

Precies, zonder luigje, niet langs het huigje. :ego:

da3iya
16-11-05, 22:43
..

David
16-11-05, 22:45
Geplaatst door da3iya
..


De anoer even kwijt zuster? Geduld, hij zal weer tot je komen.

da3iya
16-11-05, 22:47
..

sienia
16-11-05, 22:47
In de hel heb je toch ook veel licht? :vreemd:

David
16-11-05, 22:49
Geplaatst door sienia
In de hel heb je toch ook veel licht? :vreemd:


..

da3iya
16-11-05, 22:50
Geplaatst door MaRiaH
Jahaaa ik zeg toch, ik kan alles eten... :hihi:

dan moeten we hier op marco .nl uit gaan kijken .

sienia
16-11-05, 22:50
Geplaatst door David
..

Ze heeft je wel erg snel vergiftigd...

Wide-O
16-11-05, 22:52
Geplaatst door sienia
Ze heeft je wel erg snel vergiftigd...

Zo werkt dat nu eenmaal op marco.nl !

David
16-11-05, 22:52
Geplaatst door sienia
Ze heeft je wel erg snel vergiftigd...



Ik kan ook heel goed in morsetaal praten. Komt door m'n veelzijdige anoer.



..

MaRiaH
16-11-05, 22:56
Geplaatst door da3iya
dan moeten we hier op marco .nl uit gaan kijken .

Wie is Marco?
Is Marco anoer?
Is dat nie Haram?

sienia
16-11-05, 22:57
Jullie anoerne mara ene eind wg rchting marco.nl.

mark61
16-11-05, 22:57
.. .... ... . .................!

David
16-11-05, 22:58
Geplaatst door da3iya
dan moeten we hier op marco .nl uit gaan kijken .


Lieverd, wil je een column in mijn blad?

da3iya
16-11-05, 22:59
Geplaatst door MaRiaH
Wie is Marco?
Is Marco anoer?
Is dat nie Haram? ik was zo bang door je bericht over eten . daarom die A vergeten

MaRiaH
16-11-05, 22:59
ik poreber al uern in de bdesete trehct te kmoen :D :fplet:

~Panthera~
16-11-05, 23:00
Geplaatst door MaRiaH
ik poreber al uern in de bdesete trehct te kmoen :D :fplet:


..._.. o..- ja ! :melig:

da3iya
16-11-05, 23:01
Geplaatst door David
Lieverd, wil je een column in mijn blad? dat kan ik niet aan nemen dat is nou aardig . aan jou de eer.

David
16-11-05, 23:01
Geplaatst door da3iya
ik was zo bang door je bericht over eten . daarom die A vergeten


Welke A?

Van Anoer?
Van mArco?

MaRiaH
16-11-05, 23:01
Geplaatst door da3iya
ik was zo bang door je bericht over eten . daarom die A vergeten

angst is een slechte raadgever.. :knipoog:
eten kan gewoon best lekker zijn..
tis ook goed voor de anour

MaRiaH
16-11-05, 23:03
Geplaatst door David
Welke A?

Van Anoer?
Van mArco?

Ons zustertje bedoelt de O
maar die is met wide-o mee naar bed.

heb geduld broeder. :duim:

da3iya
16-11-05, 23:03
Geplaatst door MaRiaH
angst is een slechte raadgever.. :knipoog:
eten kan gewoon best lekker zijn..
tis ook goed voor de anour

nou daar ben ik het niet mee eens als je mij wil gaan eten vind ik toch eng bah

David
16-11-05, 23:05
Geplaatst door da3iya
nou daar ben ik het niet mee eens als je mij wil gaan eten vind ik toch eng bah


Nee, dat doorbreekt inderdaad de grenzen van het geduld. Daar helpt geen luigentje lief meer aan! :aanwal:

MaRiaH
16-11-05, 23:07
het lijkt me ook niet goed voor de huig :duizelig:

da3iya
16-11-05, 23:10
is er al plaatst voor jullie ik zou door blijven zoeken . ik hoop niet dat jullie op de wachtlijst zullen staan.

moge allah jullie uit het donkere gat reden .

David
16-11-05, 23:10
Geplaatst door MaRiaH
het lijkt me ook niet goed voor de huig :duizelig:


Ach, een anoertje op z'n tijd smeert de keel.

~Panthera~
16-11-05, 23:11
Geplaatst door David
Ach, een anoertje op z'n tijd smeert de keel.



Zeg dat wel. :stout:


*kuch* :hihi:

MaRiaH
16-11-05, 23:11
Geplaatst door da3iya
is er al plaatst voor jullie ik zou door blijven zoeken . ik hoop niet dat jullie op de wachtlijst zullen staan.

moge allah jullie uit het donkere gat reden .

donker gat? :fplet:
:wow:

David
16-11-05, 23:13
Geplaatst door da3iya
is er al plaatst voor jullie ik zou door blijven zoeken . ik hoop niet dat jullie op de wachtlijst zullen staan.

moge allah jullie uit het donkere gat reden .


Plaatst genoeg! We kijken niet op een anoertje meer of minder in het gekehuis van marco.nl! We reden ons wel.

sjaen
16-11-05, 23:14
Hoeveel mannen mag een vrouw huwen?

MaRiaH
16-11-05, 23:14
Geplaatst door David
Plaatst genoeg! We kijken niet op een anoertje meer of minder in het gekehuis van marco.nl! We reden ons wel.

wat kun jij luigen... :eek: :vingers:

~Panthera~
16-11-05, 23:14
Geplaatst door David
Plaatst genoeg! We kijken niet op een anoertje meer of minder in het gekehuis van marco.nl! We reden ons wel.


Precies; doe jij even de dagsluiter, Broeder ? :roker:

sienia
16-11-05, 23:14
Geplaatst door da3iya
is er al plaatst voor jullie ik zou door blijven zoeken . ik hoop niet dat jullie op de wachtlijst zullen staan.

moge allah jullie uit het donkere gat reden .

Filosofisch!
Erg filosofisch!
Mensen, dit is niet zomaar prietpraat in de nacht, dit is welhaast profetisch.

David
16-11-05, 23:16
Geplaatst door sienia
Filosofisch!
Erg filosofisch!
Mensen, dit is niet zomaar prietpraat in de nacht, dit is welhaast profetisch.


Een nieuwe profeet is opgestaan! Laten we direct een nieuwe religie starten: het Anoerisme!

~Panthera~
16-11-05, 23:19
Geplaatst door David
Een nieuwe profeet is opgestaan! Laten we direct een nieuwe religie starten: het Anoerisme!


http://home.hccnet.nl/bart.vancoenen/Smiley/kersthippie2.gif

David
16-11-05, 23:21
Geplaatst door ~Panthera~
http://home.hccnet.nl/bart.vancoenen/Smiley/kersthippie2.gif


Wordt dat de verplichte dracht?

MaRiaH
16-11-05, 23:23
Geplaatst door David
Een nieuwe profeet is opgestaan! Laten we direct een nieuwe religie starten: het Anoerisme!

http://www.hazelnet.org/icon/suckers.gif

sienia
16-11-05, 23:25
Geplaatst door David
Een nieuwe profeet is opgestaan! Laten we direct een nieuwe religie starten: het Anoerisme!

Grote aanhang onder dyslecten, voorspel ik.

David
16-11-05, 23:26
Geplaatst door sienia
Grote aanhang onder dyslecten, voorspel ik.


Als het maar schuift.

~Panthera~
16-11-05, 23:27
Geplaatst door David
Wordt dat de verplichte dracht?


LOL ja, gewoon lekker casual. :hihi:

MaRiaH
16-11-05, 23:28
Geplaatst door David
Als het maar schuift.

pff, met die instelling kom je zeker in het zwarte gat.. :verveeld:



:D

sienia
16-11-05, 23:29
Geplaatst door David
Als het maar schuift.

Macro.nl, hallelujah!

David
16-11-05, 23:31
De Tegennatuurlijkste is weer thuis - nog een kopje thee en dan naar bed. Na drie Anoertjes, natuurlijk


Welterusten, zusters, het was een genoegen!

MaRiaH
16-11-05, 23:33
slaap lekker..

en niet luigen he?
:gniffel:


:zwaai:

sienia
16-11-05, 23:36
Broeder, truste en niet te veel anoeren.

~Panthera~
16-11-05, 23:40
Geplaatst door David
De Tegennatuurlijkste is weer thuis - nog een kopje thee en dan naar bed. Na drie Anoertjes, natuurlijk


Welterusten, zusters, het was een genoegen!



Truste, Broeder. :roker:

Anoer ze. :zwaai: