PDA

Bekijk Volledige Versie : Mus doet recordpoging dominostenen omgooien



waterfiets
14-11-05, 13:08
Recordpoging wordt mus fataal

LEEUWARDEN Een mus heeft vanmorgen een
vergeefse poging gedaan om een nieuw
wereldrecord dominostenen omgooien te
vestigen.De vogel was het Frisian Expo
Centre in Leeuwarden binnengevlogen,
waar meer dan 4 miljoen steentjes voor
de recordpoging van vrijdag klaarstaan.

De ijlings toegesnelde oganisatoren
telden zo'n 23.000 omgevallen stenen.
"Gelukkig hebben we 750 beschermingen
ingebouwd,anders konden we wel fluiten
naar het wereldrecord",zei een zegsman.

Voor de mus liep de recordpoging niet
goed af.Toen hij in een stil hoekje was
neergestreken,schoot een te hulp
geroepen ongediertebestrijder hem dood.

~Panthera~
14-11-05, 13:10
Het beestje moest weer gemold worden, natuurlijk. :moe:

Derrick
14-11-05, 13:13
Geplaatst door waterfiets
.Toen hij in een stil hoekje was
neergestreken,schoot een te hulp
geroepen ongediertebestrijder hem dood.


het is GVD een musje, een uitstervend ras in NL. Daar sturen ze een ONGEDIERTEbestrijder op af

Ik hoop dat ze in Japan of China op zaterdag of zondag direct weer het Friese dominorecord zulle verpletteren

Imperatrice
14-11-05, 13:16
waarom doodschieten :verdriet:

mulan
14-11-05, 13:29
Geplaatst door waterfiets
[BVoor de mus liep de recordpoging niet
goed af.Toen hij in een stil hoekje was
neergestreken,schoot een te hulp
geroepen ongediertebestrijder hem dood. [/B]

Waar de fuck was dat nu weer voor nodig....!!!!!!!!!!!!

Derrick
14-11-05, 13:33
waarschijnlijk wilde het gemene beest zich te pletter vliegen tegen de natuurgetrouwe replica´s van de Twin Towers van een miljoen steentjes ieder, deze vijand moest koste wat het kost uitgeschakeld worden

Bofko
14-11-05, 13:33
Geplaatst door Derrick
het is GVD een musje, een uitstervend ras in NL. Daar sturen ze een ONGEDIERTEbestrijder op af


Misschien dat ze een of andere dierenvriend kunnen overhalen om een heel bataljon zeemeeuwen in die hal daar los te laten, die dan vervolgens krijsend de boel onder schijten. :cola:

mulan
14-11-05, 13:36
Geplaatst door Derrick
waarschijnlijk wilde het gemene beest zich te pletter vliegen tegen de natuurgetrouwe replica´s van de Twin Towers van een miljoen steentjes ieder, deze vijand moest koste wat het kost uitgeschakeld worden

Ja dag.Volgens die rechtse mafkezen wel maar t blijft gewoon onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

waterfiets
14-11-05, 13:47
Als ik de vogelbescherming was zou ik een klacht indienen en de poging van vrijdag al bij voorbaat ongeldig laten verklaren. Ter ere van de mus mag de vermelding naar de vogel; het is immers voor een eerste poging best een goede score.

nard
14-11-05, 14:20
Geplaatst door Bofko
Misschien dat ze een of andere dierenvriend kunnen overhalen om een heel bataljon zeemeeuwen in die hal daar los te laten, die dan vervolgens krijsend de boel onder schijten. :cola:

:hihi:

(Waarom zie ik zulke dingen altijd stante pede voor mij ogen afspelen????)

Affijn. Zal ook wel op NOVA zijn vanavond.

mark61
14-11-05, 14:34
Ik dacht bij die topictitel dat RTL's man in Israël aan het bijbeunen was.

delirious
14-11-05, 14:36
Geplaatst door mark61
Ik dacht bij die topictitel dat RTL's man in Israël aan het bijbeunen was.

:hihi: Conny Mus.

Dutchguy
14-11-05, 15:06
Zou die mus eieren gelegd hebben? :fpiraat:

Wat kost het huren van een geluidskanon eigenlijk. Wraak! :kwaad:

assassijn
14-11-05, 18:39
Ik vind dat we ze gewoon keihard moeten aanpakken, en desnoods met geweld moeten uitzetten.
Nederland is Nederland gewoon niet meer. Overal waar je kijkt zie je tegenwoordig mus-lims. Ze nemen hele steden over.
Had je vroeger voornamelijk duiven op de Dam, tegenwoordig hebben de mus-lims zelfs dat over genomen.
De maat is nu gewoon vol. Als de mus-lims zelfs aan het oud-Hollandsche dominostenen omgooien komen, weten we dat het afgelopen is met Nederland.

Stem tegen de overname van Nederland door de mus-lims, stem groep Wilders.

Amparo
14-11-05, 18:41
Geplaatst door assassijn
Ik vind dat we ze gewoon keihard moeten aanpakken, en desnoods met geweld moeten uitzetten.
Nederland is Nederland gewoon niet meer. Overal waar je kijkt zie je tegenwoordig mus-lims. Ze nemen hele steden over.
Had je vroeger voornamelijk duiven op de Dam, tegenwoordig hebben de mus-lims zelfs dat over genomen.
De maat is nu gewoon vol. Als de mus-lims zelfs aan het oud-Hollandsche dominostenen omgooien komen, weten we dat het afgelopen is met Nederland.

Stem tegen de overname van Nederland door de mus-lims, stem groep Wilders.

:haha:

Joesoef
14-11-05, 20:39
Dit vraagt om een bom. Die mus moet gewreekt worden!

delirious
14-11-05, 21:00
Geplaatst door assassijn
Ik vind dat we ze gewoon keihard moeten aanpakken, en desnoods met geweld moeten uitzetten.
Nederland is Nederland gewoon niet meer. Overal waar je kijkt zie je tegenwoordig mus-lims. Ze nemen hele steden over.
Had je vroeger voornamelijk duiven op de Dam, tegenwoordig hebben de mus-lims zelfs dat over genomen.
De maat is nu gewoon vol. Als de mus-lims zelfs aan het oud-Hollandsche dominostenen omgooien komen, weten we dat het afgelopen is met Nederland.

Stem tegen de overname van Nederland door de mus-lims, stem groep Wilders.

:haha: !!

Joesoef
14-11-05, 21:03
Geplaatst door assassijn
Ik vind dat we ze gewoon keihard moeten aanpakken, en desnoods met geweld moeten uitzetten.
Nederland is Nederland gewoon niet meer. Overal waar je kijkt zie je tegenwoordig mus-lims. Ze nemen hele steden over.
Had je vroeger voornamelijk duiven op de Dam, tegenwoordig hebben de mus-lims zelfs dat over genomen.
De maat is nu gewoon vol. Als de mus-lims zelfs aan het oud-Hollandsche dominostenen omgooien komen, weten we dat het afgelopen is met Nederland.

Stem tegen de overname van Nederland door de mus-lims, stem groep Wilders.


:lol:

barfly
14-11-05, 21:12
Eindelijk wordt er eens adequaat en standvastig opgetreden in Nederland gaat iedereen d'r een geintje van zitten maken :moe:

gh.wille
14-11-05, 21:20
Geplaatst door mulan
Waar de fuck was dat nu weer voor nodig....!!!!!!!!!!!!

indd ,alle lichten uit een , een verlicht raam ( van buiten af ) en het musje had van zelf weggevlogen !
:fpotver:

gh.wille
14-11-05, 21:35
Geplaatst door assassijn
Ik vind dat we ze gewoon keihard moeten aanpakken, en desnoods met geweld moeten uitzetten.
Nederland is Nederland gewoon niet meer. Overal waar je kijkt zie je tegenwoordig mus-lims. Ze nemen hele steden over.
Had je vroeger voornamelijk duiven op de Dam, tegenwoordig hebben de mus-lims zelfs dat over genomen.
De maat is nu gewoon vol. Als de mus-lims zelfs aan het oud-Hollandsche dominostenen omgooien komen, weten we dat het afgelopen is met Nederland.

Stem tegen de overname van Nederland door de mus-lims, stem groep Wilders.

Ik sluit me in dit geval graag aan bij de reactie van MuMu , een beter voorbeeld is er niet :
Zelfs een dooie mus word aangegrepen , ter zelfverheerlijking , wat dan ook weer ten koste gaat van iemand (Wilders ) die zich niet kan verdedigen !

p.s volgens mij was het een Joodse MUS (SERT)

Om in een deuk te liggen zo origineel , ! vind je ook niet ?

:melig2:

Orakel
14-11-05, 22:55
Ik voel een stille tocht aankomen.

delirious
14-11-05, 22:59
Geplaatst door Orakel
Ik voel een stille tocht aankomen.

Stille vlucht Orakel. :wink:

Orakel
14-11-05, 23:01
Geplaatst door delirious
Stille vlucht Orakel. :wink:

Dank je, maar 'kblijf deze week gewoon thuis.

Joesoef
14-11-05, 23:02
Deze mus-lim is ook gesignaleerd bij het raam van verdonk en dus door het gestapoteam van verdonk en remkes preventief uitgeschakeld.

delirious
14-11-05, 23:02
Geplaatst door Orakel
Dank je, maar 'kblijf deze week gewoon thuis.

:hihi: Volgende week dan.

waterfiets
15-11-05, 14:01
Schutter mus met dood bedreigd

Uitgegeven: 15 november 2005 11:54
Laatst gewijzigd: 15 november 2005 14:41

LEEUWARDEN - De mus die maandag zonder pardon werd doodgeschoten, krijgt een staartje, althans het verhaal daaromtrent. Zeker zeven organisaties zijn inmiddels betrokken bij de klucht rond het vogeltje. Een bijzondere opsporingsambtenaar van zowel de Dierenbescherming als de provincie Friesland onderzoekt de dood van de mus. Dat hebben beide partijen dinsdag bevestigd. De man die de mus heeft doodgeschoten, is inmiddels met de dood bedreigd.

Het bedrijf Duke Faunabeheer, dat door Ware Care was ingehuurd, stapt daarom dinsdag naar de politie. "We doen geen aangifte, want dat heeft toch geen zin. Maar als zo'n idioot hier bij ons komt willen we een directe lijn met de politie zodat er snel hulp kan komen", aldus directeur D. den Hartog van Duke uit Lelystad.


Maandagochtend schrokken de medewerkers van Domino Day zich rot toen bleek dat de mus eigenhandig een wereldrecordpoging dominostenen omgooien was begonnen. Het Frisian Expo Centre (FEC) is gevuld met meer dan vier miljoen steentjes om vrijdag een wereldrecordpoging te doen.

Luchtbuks

De mus gooide uiteindelijk 23.000 steentjes om en het met spoed ingehuurde ongediertebestrijdingbedrijf Ware Care probeerde het vogeltje te vangen. Toen dit niet lukte werd de mus met een luchtbuks doodgeschoten.

Beschermde diersoort

De Dierenbescherming in Leeuwarden meldde het incident bij de politie, die op haar beurt de afdeling Milieu van de provincie inschakelde. De provincie wilde inhoudelijk nog niet reageren. De Dierenbescherming stelt echter dat de mus een beschermde diersoort is en de provincie daarom een vergunning voor het doodschieten van de mus had moeten afgeven. Die vergunning is echter niet afgegeven dus het lijkt erop dat de mus illegaal is afgeschoten", aldus een zegsman van de Dierenbescherming.

Ook zet de Dierenbescherming grote vraagtekens bij de morele verantwoording. "Wij vinden het doel, een spelletje, niet voldoende om dieren dood te maken. Het gaat namelijk niet om landbouwgewassen of bijvoorbeeld de volksgezondheid. Een medewerker aan Domino Day die struikelt en steentjes omgooit, wordt toch ook niet meteen doodgeschoten?", aldus de woordvoerder.

Proces-verbaal

De ambtenaren van de provincie en de Dierenbescherming kunnen na hun onderzoek een proces-verbaal opmaken en de zaak naar het Openbaar Ministerie doorspelen.

Ook de Duitse Dierenbescherming heeft bij televisie-zender RTL zijn beklag gedaan over het doodschieten van de mus. Domino-Day wordt vrijdag in Duitsland bij RTL uitgezonden.

Veiligheidsmaatregelen

Endemol, dat de televisie-uitzending van Domino Day voor SBS6 produceert, heeft rond het FEC inmiddels extra veiligheidsmaatregelen genomen. Onder meer omdat radio-dj Ruud de Wild een beloning van 3000 euro heeft uitgeloofd voor degene die de steentjes voor de recordpoging omgooit. Wat die maatregelen precies inhouden, wil een zegsman van Endemol niet zeggen.