PDA

Bekijk Volledige Versie : Ach.



David
14-11-05, 13:17
Want het is natuurlijk wel zo, en dat wordt vaak vergeten, dat dat niet alleen stigmatiserend is voor grote groepen uit deze kant, maar ook nog eens een demoniserend effect kunnen hebben - juist bij die groepen die het wat dat betreft al bij de andere kant hebben zitten. Daar doen dergelijke quotes en misplaatste argumenten niets aan af. Integendeel zelfs.

Derrick
14-11-05, 13:19
ja, heel ad rem

Wide-O
14-11-05, 13:20
Bron ?

David
14-11-05, 13:22
Geplaatst door Wide-O
Bron ?

Typisch om dat te zeggen. Geeft wel aan dat het al lang zo was.

Couscousje
14-11-05, 13:32
?

Cc

David
14-11-05, 13:33
Geplaatst door Couscousje
?

Cc


Ik zet hier al heel lang vaagtekens bij, en het is terecht dat jij dat nu ook doet. Want zo kan het niet langer.

delirious
14-11-05, 13:34
We want more David.
Open er nog een.. :hihi:

~Panthera~
14-11-05, 13:36
Geplaatst door David
Typisch om dat te zeggen. Geeft wel aan dat het al lang zo was.


Sneaky eigenlijk. :moe:

Wide-O
14-11-05, 13:37
Geplaatst door David
Typisch om dat te zeggen. Geeft wel aan dat het al lang zo was.

Da's presciptief, en ik probeer het juist descriptief te houden. Dat het al lang zo is kan iedereen wel roepen, maar ik wil er het bewijs nou eindelijk wel 's van zien.

Wide-O
14-11-05, 13:38
Geplaatst door ~Panthera~
Sneaky eigenlijk. :moe:

Dat is dan jouw mening ! :fpuh:

David
14-11-05, 13:38
Geplaatst door ~Panthera~
Sneaky eigenlijk. :moe:


Zo zijn ze, en een knappe jongen die daar wat aan verandert. We moeten er gewoon niet meer intrappen, en dat geldt voor zowel moslims, als christenen, als atheisten. :fpotver:

David
14-11-05, 13:39
Geplaatst door delirious
We want more David.
Open er nog een.. :hihi:


Sorry, ik vind het geen grap meer. Op termijn werkt dit geestdodend, door alle lagen van de bevolking. Gezeur over Breezersletjes en Plok doet daar niets aan af. En als je mij niet geloofd, vraag het dan aan de geleerden.

~Panthera~
14-11-05, 13:41
Geplaatst door David
Zo zijn ze, en een knappe jongen die daar wat aan verandert. We moeten er gewoon niet meer intrappen, en dat geldt voor zowel moslims, als christenen, als atheisten. :fpotver:


verdomd, dacht ik vorige week ook, en nu zeg jij het. :roker: verbazingwekkend.

Wide-O
14-11-05, 13:45
Geplaatst door ~Panthera~
verdomd, dacht ik vorige week ook, en nu zeg jij het. :roker: verbazingwekkend.

Tsja, in België is dat toch heel anders hoor.

Tomas
14-11-05, 13:46
Stelletje schapen, blaten elkaar maar na.

David
14-11-05, 13:47
Geplaatst door Wide-O
Tsja, in België is dat toch heel anders hoor.


Ik zie toch echt mondiale overeenkomsten. Leg maar eens uit waarom het dan zo anders zou zijn zodra het buiten de grenzen gaat.

Wide-O
14-11-05, 13:52
Je kunt in alles wel een mondiaal complot bespeuren. Maar heb jij het al gezien in Oudenaarde ? Schelle ? Galmaarden ? Vollezele ? Poelkapelle ?

Nee dus.

Juliette
14-11-05, 13:56
Geplaatst door Wide-O
Je kunt in alles wel een mondiaal complot bespeuren. Maar heb jij het al gezien in Oudenaarde ? Schelle ? Galmaarden ? Vollezele ? Poelkapelle ?

Nee dus.

Desalniettemin is waakzaamheid geboden. :ninja2:

David
14-11-05, 13:57
Geplaatst door Wide-O
Je kunt in alles wel een mondiaal complot bespeuren. Maar heb jij het al gezien in Oudenaarde ? Schelle ? Galmaarden ? Vollezele ? Poelkapelle ?

Nee dus.


Kromme redenatie. Alsof het er alleen is als je het ziet. Het licht is uit, het licht is aan. Daar gaat het dus aan ten onder, omdat het maar ongestraft doorwoekert.

Bofko
14-11-05, 14:01
Geplaatst door David
Kromme redenatie. Alsof het er alleen is als je het ziet. Het licht is uit, het licht is aan. Daar gaat het dus aan ten onder, omdat het maar ongestraft doorwoekert.

Te eenzijdig. Je moet maar eens een dag in de kruipruimte gaan liggen en de zaak van beneden af bekijken.

David
14-11-05, 14:08
Geplaatst door Bofko
Te eenzijdig. Je moet maar eens een dag in de kruipruimte gaan liggen en de zaak van beneden af bekijken.


Kan heel goed zijn, maar de verzen 12 t/m 23 spreken dat weer tegen.

Bofko
14-11-05, 14:12
Geplaatst door David
Kan heel goed zijn, maar de verzen 12 t/m 23 spreken dat weer tegen.


Kom nou toch zeg ! In de verzen 12 t/m 23 komt het woord kruipruimte helemaal niet voor. Ik begin een dubbele agenda te vermoeden. :rolleyes:

David
14-11-05, 14:14
Geplaatst door Bofko
Kom nou toch zeg ! In de verzen 12 t/m 23 komt het woord kruipruimte helemaal niet voor. Ik begin een dubbele agenda te vermoeden. :rolleyes:


En dat is nou juist het probleem.

Juliette
14-11-05, 14:14
Geplaatst door Bofko
Kom nou toch zeg ! In de verzen 12 t/m 23 komt het woord kruipruimte helemaal niet voor. Ik begin een dubbele agenda te vermoeden. :rolleyes:

Da's dan wel helemaal jouw perceptie. :vingers:

Prlwytzkofski
14-11-05, 15:06
Geplaatst door Juliette
Da's dan wel helemaal jouw perceptie. :vingers:
:zwaai:

Orakel
14-11-05, 17:35
Geplaatst door David
Sorry, ik vind het geen grap meer. Op termijn werkt dit geestdodend, door alle lagen van de bevolking. Gezeur over Breezersletjes en Plok doet daar niets aan af.

Weet je David, je ben een hasjtikke fijne vent en ik wel best solidair met je zijn, maar je kan ook te ver gaan he? Want waarom je nou met je harige tengels weer zonodig aan Plok moet gaan zitten?
Nou? Nou? Wrom?

David
14-11-05, 17:46
Geplaatst door Orakel
Weet je David, je ben een hasjtikke fijne vent en ik wel best solidair met je zijn, maar je kan ook te ver gaan he? Want waarom je nou met je harige tengels weer zonodig aan Plok moet gaan zitten?
Nou? Nou? Wrom?


Okay, je moet als man toe kunnen geven dat je te ver bent gegaan. Plok weer terug! Maar verder: zie vers 47. Dat zegt het ook.

Wide-O
14-11-05, 17:47
Geplaatst door Orakel
Weet je David, je ben een hasjtikke fijne vent en ik wel best solidair met je zijn, maar je kan ook te ver gaan he? Want waarom je nou met je harige tengels weer zonodig aan Plok moet gaan zitten?
Nou? Nou? Wrom?

Jaja. Jij wil alle Plok-adepten gewoon van een flèt-gebouw gooien hé. Fundi ! :ego:

Joesoef
14-11-05, 17:49
Dominoërend effect?

David
14-11-05, 17:50
Geplaatst door Wide-O
Jaja. Jij wil alle Plok-adepten gewoon van een flèt-gebouw gooien hé. Fundi ! :ego:


Flats zijn haram - binnen dit optische perspectief, tenminste. Als je vers 44b in aanmerking neemt. Over 44c wordt door de geleerden nog vergaderd.

Bofko
14-11-05, 18:12
Geplaatst door Prlwytzkofski
:zwaai:
Prlwytz is Freya ? :verward:

mark61
14-11-05, 18:41
Zelden zo'n hypocritisch topic gezien. Steeds dezelfde aulochtone mpsjes die het maar blijven proberen. Maar ik trap niet meer in die schijnheilige praatjes.

Prlwytzkofski
14-11-05, 22:09
Geplaatst door Bofko
Prlwytz is Freya ? :verward:
Empathie is alles. :D

Orakel
14-11-05, 22:23
Geplaatst door Wide-O
Jaja. Jij wil alle Plok-adepten gewoon van een flèt-gebouw gooien hé. Fundi ! :ego:

Nietus. Want wat David ook zegt, vers 47 is geabrogeerd door sjeich Rudih Men Tair en heeft daarmee directe gevolgen voor Ploks neiging tot prefabengelisatie. Daarmee is het fundament onder de H-werpers weggerot en leggen zij zich tegenwoordig toe op mobiele vreugdevuren, omwelke heen gegroepeeerd zij vrolijk zingen: "en we zingen en we springen en we zijn zo blijhij.."
En als er dan witte rook opkringelt, prevelen zij plechtig: "habemus zatvan".
Duhus.

Prlwytzkofski
14-11-05, 22:27
Geplaatst door mark61
Zelden zo'n hypocritisch topic gezien. Steeds dezelfde aulochtone mpsjes die het maar blijven proberen. Maar ik trap niet meer in die schijnheilige praatjes.

De pot moet een klepel van eigen deeg verwachten.

Prlwytzkofski
14-11-05, 22:32
Geplaatst door Orakel
Nietus. Want wat David ook zegt, vers 47 is geabrogeerd door sjeich Rudih Men Tair en heeft daarmee directe gevolgen voor Ploks neiging tot prefabengelisatie.

Plok is over. Allang trouwens.

Orakel
14-11-05, 22:37
Geplaatst door Prlwytzkofski
Plok is over. Allang trouwens.

'sniet. Plok is wat ouder geworden en heeft fam gemaakt middels zijn roemruchte reclamespotje, waarbij hij met zijn koters onder een teennagel woont.

ff serieus trouwens, hoorde dat een boel kinderen nachtmerries kregen van dat spotje.
En dat het eigenlijk een verboden vorm van indirecte reclame is van de farmaceutische industrie.
ff Davids topic om zeep helpen

Bofko
15-11-05, 00:19
Geplaatst door Prlwytzkofski
Empathie is alles. :D

Ook als ik voor de is en na de is ga substitueren kom ik een heel eind. :cool:

David
15-11-05, 09:06
Geplaatst door Orakel
Nietus. Want wat David ook zegt, vers 47 is geabrogeerd door sjeich Rudih Men Tair en heeft daarmee directe gevolgen voor Ploks neiging tot prefabengelisatie. Daarmee is het fundament onder de H-werpers weggerot en leggen zij zich tegenwoordig toe op mobiele vreugdevuren, omwelke heen gegroepeeerd zij vrolijk zingen: "en we zingen en we springen en we zijn zo blijhij.."
En als er dan witte rook opkringelt, prevelen zij plechtig: "habemus zatvan".
Duhus.


Na de algemene ledenvergadering tijdens de Libelle weken van juli '97 is sjeich Rudih Men Tair het recht ontnomen om versen te abrogeren. Dit is dus wederom een flut argument. En de H-werpers hebben zich hier van gedistantieerd na de synode van '99 in Waddinxveen. Witte rook, pffffff. :moe:

Olive Yao
27-04-06, 20:40
Geplaatst door David
Sorry, ik vind het geen grap meer. Op termijn werkt dit geestdodend, door alle lagen van de bevolking. Gezeur over Breezersletjes en Plok doet daar niets aan af. En als je mij niet geloofd, vraag het dan aan de geleerden.
Ik protesteer tegen je denigrerende uitlating over breezersletjes