PDA

Bekijk Volledige Versie : Vote for Syria ! Vote for Peace !



amOer
14-11-05, 23:43
laat je stem horen !

niet nog een krakzinnige oorlog zodat de zionisten geen last meer hebben van Syrië en Irak!!

het is net een domino spelletje aan het worden !! :kwaad:

klik en vote .. misschien kunnen we samen nog iets redden !

http://www.salam.sy/index_en.html

observer
14-11-05, 23:59
Geplaatst door amOer
laat je stem horen !

niet nog een krakzinnige oorlog zodat de zionisten geen last meer hebben van Syrië en Irak!!

het is net een domino spelletje aan het worden !! :kwaad:

klik en vote .. misschien kunnen we samen nog iets redden !

http://www.salam.sy/index_en.html waarom zou ik voor syrie stemmen

de syriers mogen niet eens zelf bepalen voor wat voor syrie ze willen stemmen

ronald
15-11-05, 00:12
Geplaatst door observer
waarom zou ik voor syrie stemmen

de syriers mogen niet eens zelf bepalen voor wat voor syrie ze willen stemmen



Je snapt het niet....je stem is niet voor die zielige Syriers....het is tegen die Zionisten.

Derrick
15-11-05, 08:47
Ik hoop maar dat de Syrische leiders zich al goed nerveus beginnen te maken. Misschien laten ze dan zelfs het begin van democratisering toe in hun land.

Het bleek toch ook niet zo moeilijk om de Syrische bezetter uit Libanon terug te laten trekken

mulan
15-11-05, 09:32
Geplaatst door Derrick
Het bleek toch ook niet zo moeilijk om de Syrische bezetter uit Libanon terug te laten trekken

Was de wereld maar zo snel met ervoor zorgen dat Israel zich terugtrekt maar ja ....dat is schijnbaar teveel gevraagd...(zijn we weer terug bij Israel).

Al Sawt
15-11-05, 11:19
Geplaatst door sjeng
zoals gewoonlijk interesseren ze zich niet voor onderdrukte arabieren als ze zich maar tegen israel kunnen richten.

Breng vooral je stem uit op een man die zijn volk martelt, onderdrukt en van elke vrijheid berooft, en terwijl je dat doet hang dan nog een palestijns vlagetje op om je steun aan de onderdrukte palestijnen te laten zien! Beter je eigen volk onderdrukken en van vrijheid beroven, dan een andere volk daaraan onderwerpen.

Want dat is tamelijk fascistisch.
Zoals Israel!

amOer
15-11-05, 11:21
stelletje zielige schepsels dat jullie zijn !!

het stemmen is niet voor de syriers zelf het is tegen de oorlog !!

zielige levenloze mensen !!

Sahara
15-11-05, 11:28
De reactie's van deze joden die hier op deze site prikken, getuigt van sympathie voor de zionistische staat israel en zijn Grote Satan Broeder, VS. Een dode arabier meer of minder intresseert hun niet, alleen wanneer er dode vallen in een metro of trein in Madrid of Londen....

Juliette
15-11-05, 11:38
Geplaatst door amOer
stelletje zielige schepsels dat jullie zijn !!

het stemmen is niet voor de syriers zelf het is tegen de oorlog !!

zielige levenloze mensen !!

Ahum. Kan ik ook in het engels stemmen? Mijn arabisch is niet al te best.

MaRiaH
15-11-05, 11:40
Geplaatst door Al Sawt
Beter je eigen volk onderdrukken en van vrijheid beroven, dan een andere volk daaraan onderwerpen.


laat je niet te veel door je emotie meeslepen...
het 1e is net zo kwalijk als het 2e

Max Stirner
15-11-05, 12:14
Geplaatst door Al Sawt
Beter je eigen volk onderdrukken en van vrijheid beroven, dan een andere volk daaraan onderwerpen.

Want dat is tamelijk fascistisch.
Zoals Israel!


Zoals Syrie in Libanon. Zoals Syrie tegen de Koerden.

Max Stirner
15-11-05, 12:17
Geplaatst door Sahara
De reactie's van deze joden die hier op deze site prikken, getuigt van sympathie voor de zionistische staat israel en zijn Grote Satan Broeder, VS. Een dode arabier meer of minder intresseert hun niet, alleen wanneer er dode vallen in een metro of trein in Madrid of Londen....


:p

observer
15-11-05, 13:13
Geplaatst door sjeng
ik wil best tegen een oorlog tegen syrie stemmen. Het lijkt me niet dat de syriers daar nu beter van worden. Zie irak.
maar ik vindt het erg hypocriet om dan met een vredesduifje en pacifistische slogans sympathie voor een regime als dat van syrie op te brengen. gek genoeg heeft syrie al in 48 de staat van oorlog uitgeroepen tegen israel en is die staat nog steeds van kracht

dus er hoeft niet eens een oorlog te komen die is er al

amOer
15-11-05, 13:44
Geplaatst door Juliette
Ahum. Kan ik ook in het engels stemmen? Mijn arabisch is niet al te best.

natuurlijk kan je dat :) .. er staat ergens engels boven de site .. en sorry van dat wat je had geciteerd was niet voor mensen zoals jou bedoeld :)



voor de anderen .. luister goed .. ik ben zelf een syrier .. en mijn papa heeft problemen van hier tot tokyo met de regering in syrie .. maar .. ik heb Bashaar el Asad aan de macht liever dan een verrader die met de amerikaanse tanks binnen komt !! ( zie irak en alle ellende die de bezetter met zich mee heeft gebracht ! )



enne .. observer .. iedereen weet dat staakt-het-vuren verdrag van 1973 nogsteeds geldig is ... dus oorlog is er niet .. please .. niet zomaar gaan praten zonder er iets van af te weten .. :)

lebanese
15-11-05, 15:07
waarom zou syrie aangevallen worden eigenlijk,ze hebben geen reden!

geen massavernietigingswapens,niks,de mensen houden van hun leider,al vind ik hem een hoerenzoon, jerham hariri

maar er is geen reden om syrie aan te vallen,en dat kunnen ze niet doen,als ze syrie aan proberen te vallen,dan zijn de amerikanen pas de lul,aangezien syrishe grenzen overal arabishe landen zijn,ze hebben nu al moeilijk met iraq,waar 40% soenieten wonen,laat staan in syrie waar 90% soenieten wonen en ook nog eens aan alle grenzen arabishe landen grenzen!NACHTMERRIE voor amerika! :ninja2:


maar de 2e reden om syrie niet te kunnen aanvallen is,dat er NOG meer haa word gecrieerd in de arabishe wereld tegen amerika,alles wat syrie misdaan heeft,dat doen de israeliers ook,israeliers doen nog ergere dingen,zoals het bombarderen van het warehouse van world food program in palestijns gebied

http://64.233.183.104/search?q=cache:o_K55aaSL_MJ:news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/2535375.stm+world+food+program+destroyed+israel++b bc+news+&hl=nl



,zoals regelmatig doden van vn medewerkers

http://64.233.183.104/search?q=cache:01GlLPNHe_QJ:news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/2541455.stm+un+workers+killed+in+israel+bbc+news&hl=nl

,zoals het platbombarderen van qana,lebanon,een palestijns vluchtelingenkamp,met kinderen,vrouwen en mannen werd letterlijk platgebombardeerd,met veel,hee veel doden,

http://64.233.183.104/search?q=cache:knfxYCAtC5AJ:www.leb.net/qana/+qana&hl=nl

heel veel palestijnen zijn door israel gruwelijk gemarteld,soms tot de dood,soms tot zwaar invaliden,zelfs door de vn bevestigd,

http://64.233.183.104/search?q=cache:uomXsLBzvXcJ:www.amnesty.org/ailib/aireport/ar98/mde15.htm+israel+torture+palestinians&hl=nl

observer
15-11-05, 21:48
Geplaatst door lebanese
[B]waarom zou syrie aangevallen worden eigenlijk,ze hebben geen reden!

geen massavernietigingswapens,niks,de mensen houden van hun leider,al vind ik hem een hoerenzoon, jerham hariri

maar er is geen reden om syrie aan te vallen,en dat kunnen ze niet doen,als ze syrie aan proberen te vallen,dan zijn de amerikanen pas de lul,aangezien syrishe grenzen overal arabishe landen zijn,ze hebben nu al moeilijk met iraq,waar 40% soenieten wonen,laat staan in syrie waar 90% soenieten wonen en ook nog eens aan alle grenzen arabishe landen grenzen!NACHTMERRIE voor amerika! euh syrie grenst aan irak oeps
libanon oeps jordanie oeps en israel dubbel oeps

mensen houden van hun leider ach met 7 veiligheidsdiensten die elk aspect van de samenleving controleren kun je maar beter van je leider houden, hem een hoerenzoon (dat zou zijn moeder nog steeds de meest eervolle van zijn ouders maken btw) noemen zou daar dodelijk zijn

amOer
15-11-05, 22:37
Geplaatst door observer
euh syrie grenst aan irak oeps
libanon oeps jordanie oeps en israel dubbel oeps

mensen houden van hun leider ach met 7 veiligheidsdiensten die elk aspect van de samenleving controleren kun je maar beter van je leider houden, hem een hoerenzoon (dat zou zijn moeder nog steeds de meest eervolle van zijn ouders maken btw) noemen zou daar dodelijk zijn

psst .. ik vind Bashaar el Asad ook een hoeren zoon .. maar als het gaat om syrie .. wil ik wel met de duivel meewerken om het land te verdedigen .. :stout:

lebanese
16-11-05, 09:30
Geplaatst door observer
euh syrie grenst aan irak oeps
libanon oeps jordanie oeps en israel dubbel oeps

mensen houden van hun leider ach met 7 veiligheidsdiensten die elk aspect van de samenleving controleren kun je maar beter van je leider houden, hem een hoerenzoon (dat zou zijn moeder nog steeds de meest eervolle van zijn ouders maken btw) noemen zou daar dodelijk zijn


[i]euh syrie grenst aan irak oeps
libanon oeps jordanie oeps en israel dubbel oeps[/B]

ja dus syrie word omringd door landen met HEEEL veel soenieten,amerikanen kunnen de iraakse vrede,veiligheid niet eens garanderen met maar 40% van de soenietishe inwoners,laat staan de veiligheid en vrede van een land met minstens90% soenieten die ook nog eens door sunietishe landen omringd met ook nog eens hezbollah in libanon

no CHANCE voor de vs


[i]mensen houden van hun leider ach met 7 veiligheidsdiensten die elk aspect van de samenleving controleren kun je maar beter van je leider houden, hem een hoerenzoon (dat zou zijn moeder nog steeds de meest eervolle van zijn ouders maken btw) noemen zou daar dodelijk zijn [/B]

dodelijk niet,maar je krijgt wel gevangenisstraf,maar als je hier in nl de joden bekritiseerd,ook gevangenis,wegens anti semitisme :zegniets:

oeps,aivd leest me,de nederlandse broertje van de KGB

observer
16-11-05, 19:13
je mist het punt

jordaniers zijn niet dol op syriers
libanezen ook niet
irak euh niet echt belangrijk
en hoe de israeli over syrie denken tja

kortom assad heeft weinig vrienden

ronald
16-11-05, 21:34
Geplaatst door lebanese




dodelijk niet,maar je krijgt wel gevangenisstraf,maar als je hier in nl de joden bekritiseerd,ook gevangenis,wegens anti semitisme :zegniets:

oeps,aivd leest me,de nederlandse broertje van de KGB [/B]



Weer een slip of the tongue neem ik aan....of was het het uur op de dag?

Weet je na zoveel jaren hier en integratie programmatjes nog steeds niet dat het hier in Nederland anders werkt?


En by the way.....gun de AIVD ook eens een lach-moment.