PDA

Bekijk Volledige Versie : Invalide moest toekijken naar wurging hond



Joesoef
14-11-05, 20:44
Overvallers hangen hondje op aan hek
SPIJKENISSE - Twee jongeren hebben maandag in Spijkenisse een 49-jarige gehandicapte vrouw mishandeld en haar hondje gedood. De overvallers hingen het beestje aan zijn riem op aan een hek toen bleek dat hun slachtoffer geen geld bij zich had, zo maakte de politie maandag bekend.


De vrouw liet in haar scootmobiel haar hondje uit aan de Papendijk in Spijkenisse, waar ze werd aangesproken door twee jongens op een scooter. De twee wilden geld, maar dat had hun slachtoffer niet bij zich. Toen ze probeerde uit haar scootmobiel te komen, viel de vrouw. Ze belandde in een greppel en kreeg haar vervoermiddel gedeeltelijk over zich heen. Haar belagers maakten van deze gelegenheid gebruik om haar te schoppen en te slaan. Voordat ze zich, zonder buit, uit de voeten maakten, hingen ze het hondje van de vrouw op aan een hek.

Het slachtoffer is volgens de politie pas na geruime tijd door voorbijgangers gevonden en bevrijd uit haar benarde positie. In het ziekenhuis bleek dat ze onder meer gekneusde ribben had opgelopen.

Joesoef
14-11-05, 20:45
Topic zal uitdraaien op de discussie, welk ras en welk geloof heeft dat op zn geweten.

Joesoef
14-11-05, 20:45
Dit duo mag ook naar de waterkelders. Pompen of verzuipen.

barfly
14-11-05, 20:49
Geplaatst door Joesoef
Topic zal uitdraaien op de discussie, welk ras en welk geloof heeft dat op zn geweten.

Was 't een rashondje?

gh.wille
14-11-05, 20:53
Geplaatst door Joesoef
Topic zal uitdraaien op de discussie, welk ras en welk geloof heeft dat op zn geweten.

Nee, ik heb nog niet verder gekeken ,maar OPHANGEN DIE KRENGEN !

p.s kan geen smily vinden , die hierbij van toepassing is !

barfly
14-11-05, 20:56
Geplaatst door gh.wille
Nee, ik heb nog niet verder gekeken ,maar OPHANGEN DIE KRENGEN !

p.s kan geen smily vinden , die hierbij van toepassing is !

Deze is heel populair in sommige kringen -> :moe:

Joesoef
14-11-05, 21:02
Geplaatst door gh.wille
Nee, ik heb nog niet verder gekeken ,maar OPHANGEN DIE KRENGEN !

p.s kan geen smily vinden , die hierbij van toepassing is !


Stenigen. Nee, kop afhakken MET EEN ZWAARD!


:moe:

MaRiaH
14-11-05, 23:29
walgelijk verhaal..
heb er ff geen woorden voor, alleen een smiley

:moe: en :kotsen:

observer
15-11-05, 00:01
persoonlijk ben ik er voor om ze in zo'n postbank costuum te zetten en ze dan ook op te hangen

en ja ik weet dat dat een leeuw is

maar zijn 2 dingen die me irriteren :boos:

gh.wille
15-11-05, 00:16
Geplaatst door Joesoef
Stenigen. Nee, kop afhakken MET EEN ZWAARD!


:moe:

Ach we zeggen allemaal wel ens wat ,maar ik weet nog wel iets leuks , wat zou ik graag nog een reisje maken met als ,,ballast "' een ruim vol met dit gajus , goed voorzien van eten en drinken , beddegoed en poepdoos en kotsbakkie , het liefst in deze tijd van het jaar om de NOORD en dat een dag of tien .
Na afloop zelf drek op ruimen ,anders nod een reissie .
Wedden dat het helpt kijk zelf maar ff.

http://www.arendnet.com/startatlant.htm

V.G.G.
bij voorbaat heb ik al :lol:

:zwaai:

Mark
15-11-05, 04:54
Nu even wachten op marsipulami die ons uitlegt dat de gehandicapte deze arme brave jongeren had geprovoceerd en dat de jongens gewoon gezond opstandig vertoonden :argwaan:

Derrick
15-11-05, 08:06
Invalide moest toekijken naar wurging hond


SPIJKENISSE - Een 49-jarige vrouw in een scootmobiel heeft gisteren tijdens een uiterst gewelddadige straatroof in Spijkenisse lijdzaam moeten toekijken hoe haar hondje door twee nietsontziende overvallers werd opgehangen. Het weerloze beestje werd met zijn riempje aan een ijzeren hek vastgebonden.

Invalide moest toekijken naar wurging hond
Nadat het hondenlijkje van het hek is verwijderd wordt het onderzocht op sporen.

Het slachtoffer zelf werd flink afgeranseld. Meer dan een uur lag de gewonde inwoonster van Spijkenisse vervolgens in een greppel op de landelijk gelegen Papendijk, voordat zij door voorbijgangers werd ontdekt. Met gekneusde ribben en talloze blauwe plekken is ze naar het ziekenhuis overgebracht. Ze is zelfs voor de politie nauwelijks aanspreekbaar.

De politie spreekt van een gruwelijke zaak. Er wordt hoog ingezet op de vangst van de laffe daders.

De vrouw reed rond het middaguur met haar scootmobiel op het dijkje om haar hondje uit te laten. Plotseling werd ze belaagd door twee jongens op een scooter. De overvallers, die hun gezicht verborgen onder een helm, eisten geld. Toen het slachtoffer vertelde dat ze niets bij zich had, ontstak het tweetal in woede.

De vrouw, die slecht ter been is, probeerde te vluchten. Ze wilde uit haar karretje stappen, maar ze kwam ten val en belandde in de greppel naast de dijk. Vermoedelijk pakten de belagers de scootmobiel en gooiden die op hun weerloze slachtoffer.

De knapen hielden niet op toen de vrouw op de grond lag. Ze sloegen haar meerdere keren en pakten vervolgens het schoothondje en hingen die op aan een hek. De mannen gingen er op een donkere scooter vandoor.

Joesoef
15-11-05, 08:30
Op geenstijl 1000,- beloning.

nard
15-11-05, 08:57
Mij bekruipt een vreemd gevoel. Ik heb de indruk alsof het hondje in het centrum van de belangstelling staat en die mevrouw alleen zielig is omdat ze het haar hondje was.

Ik vind dit zo vreemd.
Die hond is pech en dat stelletje sadisten moet met een bepaalde gelijke munt betaald krijgen.
Maar die dame die onder haar rolstoel in een greppel met een stel gebroken ribben heeft liggen lijden tot ze eindelijk gevonden werd vind ik nou persoonlijk veel ernstiger.
Vreemd allemaal. t Lijkt mij een bizar soort overwaardering van dierlijk leven.

Bofko
15-11-05, 09:05
Geplaatst door nard
Mij bekruipt een vreemd gevoel. Ik heb de indruk alsof het hondje in het centrum van de belangstelling staat en die mevrouw alleen zielig is omdat ze het haar hondje was.

Ik vind dit zo vreemd.
Die hond is pech en dat stelletje sadisten moet met een bepaalde gelijke munt betaald krijgen.
Maar die dame die onder haar rolstoel in een greppel met een stel gebroken ribben heeft liggen lijden tot ze eindelijk gevonden werd vind ik nou persoonlijk veel ernstiger.
Vreemd allemaal. t Lijkt mij een bizar soort overwaardering van dierlijk leven.

Te weinig empathie in deze reaktie , nard. Het sadisme is op de vrouw gericht. En die miezerige klojoos denken haar het best te kunnen pakken door voor haar ogen het hondje op te hangen. Het is zeer wel denkbaar dat de vrouw dat veel erger vindt dan haar eigen verwondingen.

mulan
15-11-05, 09:09
Wat moet je hier nu over zeggen......walgelijk,afschuwelijk etc dekt de lading toch niet.

nard
15-11-05, 09:13
Geplaatst door Bofko
Te weinig empathie in deze reaktie , nard. Het sadisme is op de vrouw gericht. En die miezerige klojoos denken haar het best te kunnen pakken door voor haar ogen het hondje op te hangen. Het is zeer wel denkbaar dat de vrouw dat veel erger vindt dan haar eigen verwondingen.

Hier kan ik me vanzelfsprekend bij aansluiten. Ik probeer juist aan te geven dat mijn empathie vooral uitgaat naar de vrouw.

Het gaat me even om de indruk die ik had van de koppen in het nieuws. Gaan allemaal om dat hondje. Vind ik een beetje vreemd. Die vrouw lijdt t meest.

Snappie wat ik bedoel?

Bofko
15-11-05, 09:25
Geplaatst door nard
Hier kan ik me vanzelfsprekend bij aansluiten. Ik probeer juist aan te geven dat mijn empathie vooral uitgaat naar de vrouw.

Het gaat me even om de indruk die ik had van de koppen in het nieuws. Gaan allemaal om dat hondje. Vind ik een beetje vreemd. Die vrouw lijdt t meest.

Snappie wat ik bedoel?

We liggen niet op dezelfde golflengte omtrent het begrip empathie.

nard
15-11-05, 09:36
Geplaatst door Bofko
We liggen niet op dezelfde golflengte omtrent het begrip empathie.

Oké dan. Volgens mij is de bedoelde zaak wel hetzelfde.

Joesoef
15-11-05, 09:49
Geplaatst door mulan
Wat moet je hier nu over zeggen......walgelijk,afschuwelijk etc dekt de lading toch niet.

Idd.

Mocht de politie de dadewrs pakken dan zal blijken dat ze minderjarig zijn en er daardoor waarschijnlijk afkomen met taakstraf en een psychiatrisch onderzoekje. Dit terwijl het slachtoffer dat het toch al moeilijk had de rest van haar leven getraumatiseerd is.
Welk aandeel zouden de opvoeders indeze gehad hebben?

Mark
15-11-05, 10:11
Wat een boefjes :fparty:

waterfiets
15-11-05, 10:35
Echt ziek. Ik begrijp niet wat voor achtergrond je moet hebben om tot dit gedrag te komen.

Amparo
15-11-05, 11:02
Dit schorem loopt in hun circuitje altijd op te scheppen over hun wapenfeiten. Stuur een stel bouncers dat circuitje in, en laat ze net zo lang de een na de ander aftuigen totdat er eentje doorslaat en de namen van de daders vrijgeeft.

Wortel
15-11-05, 12:02
Zelf hondenbezitter, kan ik me er meer dan iets bij voorstellen dat deze arme vrouw dit beleeft als het min of meer verliezen van een kind. Die helse schoften waren er kennelijk op uit deze weerloze vrouw zoveel als mogelijk te beschadigen. Gewoonlijk ben ik erg voorzichtig met zoiets als een volksgericht, maar ik gun ze allebei dat ze vanaf nu geen moment rust meer zullen hebben.

Laat ze maar pochen over hun daden, des te sneller zijn ze boven water.

Zwarte Kat
15-11-05, 12:15
:auw: Afknallen dat tuig!

Zwarte Schaap
15-11-05, 12:16
Beste mensen hou de emotie vast en neem het volgende mee:

Ik zie geen verschil met AbuGhraib, Irak, Guantanamo, Afghanistan, Palestina etc..waar mensen dit dagelijks ondergaan.

In Spijkenisse was het een incident met losers maar in de ander genoemde landen is het westerse regeringsbeleid.

Emoties ja.

Amparo
15-11-05, 12:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Beste mensen hou de emotie vast en neem het volgende mee:

Ik zie geen verschil met AbuGhraib, Irak, Guantanamo, Afghanistan, Palestina etc..waar mensen dit dagelijks ondergaan.

In Spijkenisse was het een incident met losers maar in de ander genoemde landen is het westerse regeringsbeleid.

Emoties ja.

Arabieren maken mekaar en berbers en christenen en wie dan ook, gewoon af hoor: waar dan ook en sinds mensenheugenis. Daar hebben ze geen enkele westerse bemoeienis voor nodig.

Wortel
15-11-05, 12:37
Je hebt wel een punt, Schaap, maar op de plaatsen die je noemt staat het gros van de lezers hier vrijwel machteloos. Aan dit incident valt met elkaar samen wel degelijk iets meer te doen, al was het alleen maar dat we elkaar gewoon moeten aanspreken op gedrag dat uiteindelijk kan ontaarden in deze schoftenij.

Amparo
15-11-05, 12:54
Geplaatst door Wortel
Je hebt wel een punt, Schaap, maar op de plaatsen die je noemt staat het gros van de lezers hier vrijwel machteloos. Aan dit incident valt met elkaar samen wel degelijk iets meer te doen, al was het alleen maar dat we elkaar gewoon moeten aanspreken op gedrag dat uiteindelijk kan ontaarden in deze schoftenij.

Van geschiedenis heeft Schaap weinig kaas gegeten, maar één ding heeft-ie feilloos overgenomen van de nazi's: één volk overal verantwoordelijk voor houden :duim:

Zwarte Schaap
15-11-05, 12:56
Geplaatst door Wortel
Je hebt wel een punt, Schaap, maar op de plaatsen die je noemt staat het gros van de lezers hier vrijwel machteloos. Aan dit incident valt met elkaar samen wel degelijk iets meer te doen, al was het alleen maar dat we elkaar gewoon moeten aanspreken op gedrag dat uiteindelijk kan ontaarden in deze schoftenij.

Ik ben even machteloos en machtig als hier en daar.

Amparo
15-11-05, 13:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben even machteloos en machtig als hier en daar.

Je doet wel elke dag je best om je Goebbels-propaganda erin te rammen. Meer dan dit forum heb je gelukkig niet.

Zwarte Schaap
15-11-05, 13:19
Geplaatst door Amparo
Je doet wel elke dag je best om je Goebbels-propaganda erin te rammen. Meer dan dit forum heb je gelukkig niet.

Ook voor u staat de weg vrij naar de politie en rechter om mij aan te klagen als ik iets zeg of doe wat tegen de wet is.

Amparo
15-11-05, 13:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ook voor u staat de weg vrij naar de politie en rechter om mij aan te klagen als ik iets zeg of doe wat tegen de wet is.

Voor die anderhalve braindead hier die jou gelooft? Dat is de moeite niet. Jouw tactieken lijken alleen sprekend op die van Goebbels, is alles wat ik constateer.

Zwarte Schaap
15-11-05, 13:34
Geplaatst door Amparo
Voor die anderhalve braindead hier die jou gelooft? Dat is de moeite niet. Jouw tactieken lijken alleen sprekend op die van Goebbels, is alles wat ik constateer.

Wat is niet waar wat ik zeg? En welke technieken gebruikte Goebbels dan? Toon mij aan welke technieken ik dan gebruik?

Amparo
15-11-05, 13:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat is niet waar wat ik zeg? En welke technieken gebruikte Goebbels dan? Toon mij aan welke technieken ik dan gebruik?

Het demoniseren van het ene volk en het ophemelen van het andere. Goebbels ten voeten uit, al besef je het zelf niet.

Prlwytzkofski
15-11-05, 13:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
En welke technieken gebruikte Goebbels dan?

Eindeloze herhaling van absurditeiten.
Om geen prijs een stap terug doen.
Ontkenning en agressie ten aanzien van onwelgevallige informatie.
Verheerlijking van het eigene.
Einddoel:
Stelselmatige ontmenselijking van de tegenspeler


Geplaatst door waterfiets
Echt ziek. Ik begrijp niet wat voor achtergrond je moet hebben om tot dit gedrag te komen.

Ik kan niet echt zeggen, dat ik het wel begrijp. Het Goebelse einddoel is wel de eerste stap denk ik.

Zwarte Schaap
15-11-05, 14:16
Geplaatst door Amparo
Het demoniseren van het ene volk en het ophemelen van het andere. Goebbels ten voeten uit, al besef je het zelf niet.

Ik demoniseer helemaal niet de moslims en ik hemel de westerse cultuur helemaal niet op. Ik ben niet verantwoordelijk voor de al minstens 20 jaar durende demonisering van Marokkanen en moslims.

Deze goebbels technieken lijden de Marokkanen onder en niemand die er wat van durft te zeggen.

Spiegeltje spiegeltje
aan de wand
Wat staat er mogen weer
over moslims en marokkanen
in de krant?

Prlwytzkofski
15-11-05, 14:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
en niemand die er wat van durft te zeggen.



Dat is een platte leugen.
Goebbels recept: Stelselmatig herhalen en nooit van afwijken. Andersluidende informatie negeren of met agressie tegemoettreden.

Zwarte Schaap
15-11-05, 14:28
Geplaatst door Prlwytzkofski
Eindeloze herhaling van absurditeiten.
Om geen prijs een stap terug doen.
Ontkenning en agressie ten aanzien van onwelgevallige informatie.
Verheerlijking van het eigene.
Einddoel:
Stelselmatige ontmenselijking van de tegenspeler


Zoeits als wat de moslims en Marokkanen in Nederland ondergaan dus.

Kijk dit is een mooi voorbeeldje van de spiegel voorhouden.

Als Hirsi Ali, Afsin Elian, Pastors, Eerdmans, Sylvain Efimanco, Wilders, Leefbaar Rotterdam, de VVD, en elke andere filosoof, wetenschapper, subsidiezuiger 5 berichten aangaande moslims doen uitgaan via de media en dan vragen om een discussie wat wij hier ook doen op dit forum dan moet je er niet raar van opkijken als al deze berichten waar de moslim geloof, identiteit tegenover de westerse cultuur wordt gezet je dan ook kritiek krijgt op de westerse cultuur.

Dus 10 mensen die 5 anti-islam berichten verspreiden = 50 reakties van Zwarte Schaap op dit forum.

Als deze nieuwsberichten allemaal de moslim en Marokkaanse identiteit op de korrel nemen moet je er niet raar van opkijken dat Zwarte Schaap die 50 berichten aangaande dat onderwerp als zodanig zal beantwoorden, en in zal gaan op de hypocriete aandacht.

Zwarte Schaap verspreidt nooit zelfstandig berichten in de media, nee hij beantwoordt de leugenachtige anti-Marokkanen en islam-o-fobe aanvallen en toont de hypocriete bedoening aan.

U basht mij, en wanneer ik u van repliek bedien noemt u mij goebbels.

Rourchid
15-11-05, 14:29
Geplaatst door Amparo
Van geschiedenis heeft Schaap weinig kaas gegeten, maar één ding heeft-ie feilloos overgenomen van de nazi's: één volk overal verantwoordelijk voor houden :duim:
Westerse regeringen gelijkstellen met één volk getuigt van een volkomen gebrek aan inzicht van het heden, iets dat meestal het gevolg is van door gemakzucht zelf veroozaakte randdebiliteit.

Zwarte Schaap
15-11-05, 14:31
Geplaatst door Prlwytzkofski
Dat is een platte leugen.
Goebbels recept: Stelselmatig herhalen en nooit van afwijken. Andersluidende informatie negeren of met agressie tegemoettreden.

U heeft het lijden van de Marokkanen en moslims onder de westerse media en politieke terreur treffend beschreven.

Amparo
15-11-05, 14:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik demoniseer helemaal niet de moslims en ik hemel de westerse cultuur helemaal niet op.


Dat klopt wel, maar dit niet:


Ik ben niet verantwoordelijk voor de al minstens 20 jaar durende demonisering van Marokkanen en moslims.


Want, Goebbels, tot een paar jaar geleden werd in de media niets over afkomst gezegd. En Jan Modaal begon pas iets over de islam te horen na de fatwa voor Rushdie en de massamoorden gepleegd door mensen die zich moslim noemden. Voor die tijd was elke kennis van de islam zip. Een enkeling wist wellicht dat het een godsdienst was. Ergens.

Zwarte Kat
15-11-05, 14:34
En onderwijl is de topic verneukt en hebben we het als vanouds weer over moslims vs. de rest vd wereld...........

Prlwytzkofski
15-11-05, 14:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
U basht mij, en wanneer ik u van repliek bedien noemt u mij goebbels.

Wie is U ? Ik ?
Je vroeg naar Goebelse technieken.
Ik heb er een paar opgenoemd.
Meer niet.

Zwarte Kat
15-11-05, 14:39
Geplaatst door MuMu
De ene spiegel strijdt tegen de andere spiegel.

Ze heffen elkaar op. :hihi:

Over de rug van een mishandelde invalide vrouw..........

Zwarte Schaap
15-11-05, 14:49
Geplaatst door Amparo
Dat klopt wel, maar dit niet:

Want, Goebbels, tot een paar jaar geleden werd in de media niets over afkomst gezegd. En Jan Modaal begon pas iets over de islam te horen na de fatwa voor Rushdie en de massamoorden gepleegd door mensen die zich moslim noemden. Voor die tijd was elke kennis van de islam zip. Een enkeling wist wellicht dat het een godsdienst was. Ergens.

De massamoord in Irak, Afghanistan, Bosnie, Tsjetjenie, Palestina, en de vele onderdrukkingen van jullie schoothondjes?

Cherry B
15-11-05, 14:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
.... en de vele onderdrukkingen van jullie schoothondjes?

Schoothondjes...

We zijn weer on topic. :hihi:

Zwarte Kat
15-11-05, 14:58
Geplaatst door MuMu
Jaaaa, dat moet en zal altijd over een externe rug gaan.
Nooooooit die van henzelf natuurlijk ! :zegniets:

Omdat ze geen ruggegraat hebben.....

Cherry B
15-11-05, 15:03
Geplaatst door MuMu
Ik vinnut zo knap he! Zo creatief! :tik:

Ja fantastisch. Via een invalide en haar opgehangen schoothondje, naar de wereldpolitiek en weer terug naar 't schoothondje.

Prach-tig mooi.

Zwarte Schaap
15-11-05, 15:11
Geplaatst door Zwarte Kat
Over de rug van een mishandelde invalide vrouw..........

Jij en anderen zetten me aan het denken. Door jullie berichtjes, vooral die van jou, waar je onder andere zegt dat diegene afgeknalt mag worden zie ik hele sterke emoties. Deze sterke emoties leken mij een goede moment om in te zien hoe emoties bij andere toeschouwers en slachtoffers elders werken. Vaak wordt niet begrepen waarom sommige moslims doldraaien. Hou dat vast, emoties ja.


Geplaatst door Zwarte Kat
:auw: Afknallen dat tuig!


Geplaatst door gh.wille
Nee, ik heb nog niet verder gekeken ,maar OPHANGEN DIE KRENGEN !

p.s kan geen smily vinden , die hierbij van toepassing is !


Geplaatst door observer
persoonlijk ben ik er voor om ze in zo'n postbank costuum te zetten en ze dan ook op te hangen

en ja ik weet dat dat een leeuw is

maar zijn 2 dingen die me irriteren :boos:


Geplaatst door Amparo
Dit schorem loopt in hun circuitje altijd op te scheppen over hun wapenfeiten. Stuur een stel bouncers dat circuitje in, en laat ze net zo lang de een na de ander aftuigen totdat er eentje doorslaat en de namen van de daders vrijgeeft.

Zwarte Kat
15-11-05, 15:11
Geplaatst door MuMu
Oef!! Die zit! :melig2:


Kijk je wel een beetje uit? :zegniets:

:o Ik beroep me op de vrijheid van meningsuiting


Maarre, is er al iets bekend over de identiteit vd daders? :gsm:

Zwarte Schaap
15-11-05, 21:15
Geplaatst door Zwarte Kat
Omdat ze geen ruggegraat hebben.....

Achter en over de rug om van Marokkanen, moslims en andere allochtonen scoren ze in de Nederlandse politiek, media en subsidielandschap.


Hekeldicht.

Ik heb een hekel aan het lijden
dat geleerden uit plutonium bereiden
en verkopen aan cyclopen in het pentagon.

Ik heb een hekel aan geweld
dat onverschrokken kleine burgers bijt
en laffe generaals verheft tot held.

Ik heb een hekel aan aan de kraten
Pluto, Techno, Buro en Aristo,
en hun hoogezeten neven de magnaten.

Ik heb een hekel aan wat bomt
als holle vaten in de legen magazijnen
van dit land vol ingebouwde puriteinen.

Ik heb een hekel aan wat ruikt
naar zedigheid en afgemeten middelmaat
in deze zondagnatie zonder ruggegraat

Ik heb een hekel aan geluk
dat tegen korting koopbaar is
en afbetaalbaar in termijnen
Ik heb een hekel aan de burger
met gestrikte veters en bezwete reet
die jezus mint en medeburgers vreet.

Ik heb een hekel aan gezag
dat mensen nummert en codificeert
dat slaven maakt en vrijheid proclameert

Ik heb een hekel aan geweest
want gisteren is een vergeelde krant
en morgen altijd weer het beloofde land

(1973- Ward Ruyslinck.)

gh.wille
15-11-05, 22:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Beste mensen hou de emotie vast en neem het volgende mee:

Ik zie geen verschil met AbuGhraib, Irak, Guantanamo, Afghanistan, Palestina etc..waar mensen dit dagelijks ondergaan.

In Spijkenisse was het een incident met losers maar in de ander genoemde landen is het westerse regeringsbeleid.

Emoties ja.

Ik ga me nu af vragen of je van ,,lotje getikt bent " ,wat hebben die landen nu te maken met een MISDAAD in NEDERLAND ?
NIETS , en zo wel dan ben je het belangrijkste land met zijn inwoners vergeten te noemen , die kunnen je wel vertellen hoe het is om toe te zien hoe iets wat je dierbaar is ,langzaam maar zeker de MOORD stikt , en als je als moeder zijnde WANHOPIG probeert je kind boven het alles ,maar vooral vernietigende gas te houden !
Dat land heet iSRAEL , die was je n.l vergeten .
Heeft niks met deze laffe aanslag te maken , net zo min als de andere landen die je noemt , Wie MET STRONT WIL GOOIEN MOET EEN PAPIERTJE GEBRUIKEN , ANDERS BLIJFT DE REST AAN JE HANDEN KLEVEN !

V.G.G.

Zwarte Schaap
15-11-05, 22:28
.

mark61
15-11-05, 22:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb een hekel aan wat bomt
als holle vaten in de legen magazijnen
van dit land vol ingebouwde puriteinen.

Ik heb een hekel aan wat ruikt
naar zedigheid en afgemeten middelmaat
in deze zondagnatie zonder ruggegraat
(1973- Ward Ruyslinck.)

Gief niks, gaat over België. Hij vergeet nog Theo bij zijn craten.

gh.wille
15-11-05, 23:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik demoniseer helemaal niet de moslims en ik hemel de westerse cultuur helemaal niet op. Ik ben niet verantwoordelijk voor de al minstens 20 jaar durende demonisering van Marokkanen en moslims.

Deze goebbels technieken lijden de Marokkanen onder en niemand die er wat van durft te zeggen.

Spiegeltje spiegeltje
aan de wand
Wat staat er mogen weer
over moslims en marokkanen
in de krant? Je krijgt het nu al aardig door ! daar zorg je zelf toch het meeste voor ! :hihi:

gh.wille
15-11-05, 23:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
.

Precies de reactie van het gepeupel , vingertje omhoog en daarmee is de kous af !
:droef:

gh.wille
15-11-05, 23:36
Geplaatst door MuMu
"Wie zwijgt stemt toe", moet je maar denken! :knipoog:

Jeetje , zijn we het alweer met elkaar eens .

:zegniets: meer.

Trusten.

Wortel
16-11-05, 05:45
Naast de filosofische bespiegelingen rondom een en ander ook weer even straight on topic:

Mishandeling vrouw en doding hondje: beloning voor vinden daders

De politie in Spijkenisse is op zoek naar twee jongeren die een gehandicapte vrouw hebben overvallen. De twee hebben ook haar hondje op afschuwelijke wijze gedood. De Dierenbescherming Voorne-Putten/Goeree-Overflakkee looft een beloning van 500 euro uit voor het vinden van de daders.
De vrouw werd op haar scootmobiel door twee jongeren op een scooter belaagd. De jongens eisten geld, maar dat had ze niet bij zich. Toen ze wilde opstaan, viel de vrouw in een greppel en kreeg ze de scootmobiel over zich heen. De jongens begonnen haar vervolgens te schoppen en te slaan. Daarna hingen ze haar hondje, een pup van vijf maanden oud, aan zijn riem op aan een hek. Het dier overleefde dat niet. Pas na geruime tijd werd de gehandicapte vrouw door voorbijgangers gevonden.

De Dierenbescherming Voorne-Putten/Goeree-Overflakkee neemt deze zaak hoog op en looft een beloning van 500 euro uit voor de gouden tip die leidt tot aanhouding van de daders. Meldingen moeten naar de politie in de regio, via de landelijke meldlijn van de politie, telefoon 0900 - 8844.

Zwarte Kat
16-11-05, 11:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jij en anderen zetten me aan het denken. Door jullie berichtjes, vooral die van jou, waar je onder andere zegt dat diegene afgeknalt mag worden zie ik hele sterke emoties. Deze sterke emoties leken mij een goede moment om in te zien hoe emoties bij andere toeschouwers en slachtoffers elders werken. Vaak wordt niet begrepen waarom sommige moslims doldraaien. Hou dat vast, emoties ja.

Moslims moeten het zelf weten wanneer zij aan het doldraaien zijn bij ver-van-mn-bed-shows. Ze moeten er dan alleen niet vreemd van opkijken dat daar kritiek op komt wanneer blijkt dat de doldraaierij uitermate selectief gebeurt.

Hoe dan ook is dit incident aangrijpend en het boeit me geen reet welke religie de dame in kwestie aanhangt. Van mijn part is ze boeddhist of joods. So what. Ik laat het niet vd religie afhangen of ik al dan niet mijn emoties moet laten tonen bij zulke drama's.

Zwarte Kat
16-11-05, 11:45
Geplaatst door MuMu
psssst: vrijheid van meningsuiting is een wassen neus.. het bestaat helemaal niet! :jammer:

Okey, dan doe ik net alsof.....

Zwarte Kat
16-11-05, 11:46
Geplaatst door Wortel
De Dierenbescherming Voorne-Putten/Goeree-Overflakkee neemt deze zaak hoog op en looft een beloning van 500 euro uit voor de gouden tip die leidt tot aanhouding van de daders. Meldingen moeten naar de politie in de regio, via de landelijke meldlijn van de politie, telefoon 0900 - 8844.

:duim:

Bofko
16-11-05, 11:47
Geplaatst door Zwarte Kat
dat de doldraaierij uitermate selectief gebeurt.



:D Niet tegemoetgekomen selectieve verontwaardiging leidt tot selectieve doldraaierij.