PDA

Bekijk Volledige Versie : Advies aan autochtonen op forum Leefbaar Rotterdam: : Verkracht eens een moslimmeisje



Zwarte Schaap
15-11-05, 23:30
Door Biker op 2005 11 15

Och, wat is het dan ook helemaal ? Er zijn maar wat auto’s de fik in gegaan. Dat is toch heel gewoon ? En och, de intentie van dit soort gastjes, dat is armoede, achterstand, zieligheid, discriminatie, blablablabla, enzovoort. Persoonlijker lijkt het me zieliger voor degene wiens auto afgebrand is maar zeer waarschijnlijk nog wel een paar jaar aan de financiering vast zit. Die nu voortaan met het openbaar vervoer moet, dus ook nog eens extra op kosten word gejaagd. Maar ja, dat zijn hardwerkende Nederlanders, die zijn nooit zielig. Alle tekenen wijzen erop dat wij niet geacht worden deze toestanden ernstig te nemen. Als we dat al doen, dan worden we geacht vooral te denken aan al die moeilijkheden waarmee deze jongeren te maken hebben, als allochtone raddraaier zijnde. Nee, het word pas ernstig als een Nederlandse jongen met een bleek huidje, kale kop en witte veters in zijn schoenen, in een bezopen verveelde bui een bierflesje richting een moskee gooit. Kijk, dan pas is het er een volbloed voorbode van dat binnenkort de Hitlerjugend door de straten marcheert !

Kortom, ben je een islamitisch teringlijdertje van een jaar of 18, dan heb je het moeilijk en is het logisch dat je auto’s in de fik steekt, tasjes rooft, buurten en (niet islamitische) buren uit hun huis terroriseert, zo nu en dan een Nederlands meisje groepsverkracht. Als je als islamiet vrouwen (of andersom mannen) geen hand geeft, dan is dat cultuur. Geef je als blank kaalkopje de opruier Prem geen hand, dan ben je een racist en zet je politiek correcte baas je op straat. We moesten ons maar eens wat meer in hun (islamitische) denkwereld verdiepen, is het steevaste advies. Hoezo !? Moeten we allemaal criminologen worden of zoiets ? Maar goed, ben je een blanke niet islamitische jongen, die in dezelfde wijk woont, dezelfde (zo niet groter, want je allochtone buurjongens en meiden worden “positief gediscrimineerd”) problemen hebt om een baan te krijgen, dan moet je er maar tegen kunnen. Als je dan eens uit de bocht vliegt, dan komt het omdat je racistisch bent. Dan moet je zwaar(der) aangepakt worden !

Het advies aan deze autochtone jongeren is dan ook: steek eens een paar duizend auto’s in de fik, bedreig je buren en roof tasjes. En heb je op zaterdag niks te neuken met je vriendjes, grijp dan eens een islamitisch grietje. Voor je het weet gaat de overheid leuke dingen met je doen, krijg je een jeugdhonk en versierlessen, en met een beetje mazzel regelen ze een baantje voor je. Want als de overheid er alles aan doet om het meten met twee maten niet uit te bannen, dan lijkt me dit de enige optie om de scheefgroei weer recht te trekken ! Veel plezier, ik toon alvast begrip !

Bron: http://www.leefbaarrotterdam.nl/index.php/weblog/comments/leefbaar_voor_harde_aanpak_relschoppers

Derrick
15-11-05, 23:56
toch wel een begrijpelijke redenatie

Zwarte Schaap
16-11-05, 00:00
Geplaatst door Derrick
toch wel een begrijpelijke redenatie
Ik vind het goedkeuren van geweld en verkrachtingen niet zo goed.

et_2000nl
16-11-05, 00:01
Lachen.... Die Biker heeft nog wat van deze pareltjes geschreven. Leuke website van LR. Biker heeft voor alles een oplossing.

Nu ben ik een wat ouder opstandig moslim en zijn mijn problemen van geheel andere aard. Ik hoef geen jeugdhonk en ook versierlessen zijn aan mij niet besteed.

Ik maak me meer zorgen om:

1. Nieuwe zorgstelsel. Kreeg vandaag mail van werkgever. In tegenstelling wat de overheid beweert, verzekeraars zijn nog steeds niet in staat om een polis op te stellen. Dat duurt minimaal tot midden december. Dan heb ik dus de kerst om alles te regelen. Goh heb ik een voorgevoel dat het een teringzooi word. Nou ja, ik heb de oplossing, ik word tijdens de transitie maar ff niet ziek.

2. Er zijn veel te veel werkelozen in Nederland. Die willen graag werk hebben. Wat doet de nederlandse overheid om de economie dusdanig te stimuleren dat er meer banen komen. Het is al eerder gebleken, heel hard roepen "Ga aan het werk luie flikker!!!!" werkt niet. Het lucht wel op inderdaad.

Slechts twee punten ter illustratie.

Ik denk dat ik volgens bikers uitleg maar een aantal zorgverzekeraars in de fik ga steken en het ministerie van economische zaken. Nu weet ik dat ik er eigenlijk een vraagteken achter moet zetten, anders maak ik mijzelf heel erg verdacht.

Derrick
16-11-05, 00:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind het goedkeuren van geweld en verkrachtingen niet zo goed.

ik ben het er ook niet mee eens, echter het is wel een te begrijpen redenatie (voor de autochtone verdrukte nederlander)

tr_imparator
16-11-05, 00:09
Geplaatst door Derrick
ik ben het er ook niet mee eens, echter het is wel een te begrijpen redenatie (voor de autochtone verdrukte nederlander)


Dan flikker je toch op naar je eigen land.

:rolleyes:

Derrick
16-11-05, 00:12
Geplaatst door tr_imparator
Dan flikker je toch op naar je eigen land.

:rolleyes:

ga jij maar lekker een avondje met Biker op stap

Zwarte Schaap
16-11-05, 00:14
Geplaatst door Derrick
ik ben het er ook niet mee eens, echter het is wel een te begrijpen redenatie (voor de autochtone verdrukte nederlander)

Voor mij is die redenatie ook niet te begrijpen.

gh.wille
16-11-05, 00:15
Geplaatst door tr_imparator
Dan flikker je toch op naar je eigen land.

:rolleyes:

Het probleem is dat ze daar al in zitten . :D

MaRiaH
16-11-05, 00:15
tja.. dergelijke geluiden komen dus ook van sommige autochtonen jongeren..
Moeten we dat niet serieus nemen? ik denk van wel..

Deze onvrede horen we van allochtone maar ook van autochtone nederlanders.

Er is blijkbaar sprake van een hoge ontevredenheid.
Ipv die op elkaar te richten zou ik wel eens willen weten wat de werkelijke oorzaak is.

Zowel allochtonen als autochtonen zoeken blijkbaar een zondebok en spelen elkaar de zwarte piet toe.

lijkt me niet goed.

Derrick
16-11-05, 00:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
Voor mij is die redenatie ook niet te begrijpen.

inbeeldingsvermogen is ons niet allen gegeven

Zwarte Schaap
16-11-05, 00:23
Geplaatst door MaRiaH
tja.. dergelijke geluiden komen dus ook van sommige autochtonen jongeren..
Moeten we dat niet serieus nemen? ik denk van wel..

Deze onvrede horen we van allochtone maar ook van autochtone nederlanders.

Er is blijkbaar sprake van een hoge ontevredenheid.
Ipv die op elkaar te richten zou ik wel eens willen weten wat de werkelijke oorzaak is.

Zowel allochtonen als autochtonen zoeken blijkbaar een zondebok en spelen elkaar de zwarte piet toe.

lijkt me niet goed.


Ik vind dat dergelijke geluiden grondig onderzocht moeten worden door het COT van Uri Rosenthal en dat er bescherming genomen moet worden voor moslimmeisjes. Elk verkrachte meisje is er 1 teveel.

Zwarte Schaap
16-11-05, 00:24
Geplaatst door Derrick
inbeeldingsvermogen is ons niet allen gegeven

Dat klopt, niet iedereen kan zich voorstellen om (willekeurig) een ander te verkrachten.

Derrick
16-11-05, 00:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat klopt, niet iedereen kan zich voorstellen om (willekeurig) een ander te verkrachten.

hoeft ook niet hoor, je zou misschien wel wat meer moeite kunnen doen om je te verplaatsen in de schoenen van mensen waarvoor je wat minder sympathie voelt. Speel eens de advocaat van de duivel

Zwarte Schaap
16-11-05, 00:45
Geplaatst door Derrick
hoeft ook niet hoor, je zou misschien wel wat meer moeite kunnen doen om je te verplaatsen in de schoenen van mensen waarvoor je wat minder sympathie voelt. Speel eens de advocaat van de duivel

Ik verdedig geen duivels die het op mij en mijn vrouwelijke gezinsleden hebben gemunt.

MaRiaH
16-11-05, 00:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind dat dergelijke geluiden grondig onderzocht moeten worden door het COT van Uri Rosenthal en dat er bescherming genomen moet worden voor moslimmeisjes. Elk verkrachte meisje is er 1 teveel.

Van twee kanten hoor ik dit soort domme geluiden.. dus moet het van twee kanten goed onderzocht worden.

Fijn dat jij zo opkomt voor moslims meisjes, maar ik kom op voor alle meisjes..
In wezen reageer jij daar net zo eenzijdig op als die Biker.

Ieder meisje (ongeacht geloof, ras, afkomst) daar moet iedereen (ongeacht geloof, ras, afkomst) met zijn poten van afblijven!

Het zijn altijd domme mensen die rassenoorlogen en burgeroorlogen starten.. en uiteindelijk zal iedereen gedwongen worden partij te kiezen.

Die oproep van Biker is natuurlijk walgelijk en zeer verwerpelijk.
vervolgens komt er straks een moslim die het zelfde roept, and so on and so on.
Dat oog om oog, tand om tand verhaal daar moeten we iets aan doen.

Derrick
16-11-05, 00:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik verdedig geen duivels die het op mij en mijn vrouwelijke gezinsleden hebben gemunt.

Jammer, het zou je rechtsgevoel wat objectiever en ontspannener maken, tevens geeft het regelmatig een verhelderende introspectie

Zwarte Schaap
16-11-05, 01:00
Geplaatst door MaRiaH
Van twee kanten hoor ik dit soort domme geluiden.. dus moet het van twee kanten goed onderzocht worden.

Fijn dat jij zo opkomt voor moslims meisjes, maar ik kom op voor alle meisjes..
In wezen reageer jij daar net zo eenzijdig op als die Biker.

Ieder meisje (ongeacht geloof, ras, afkomst) daar moet iedereen (ongeacht geloof, ras, afkomst) met zijn poten van afblijven!

Het zijn altijd domme mensen die rassenoorlogen en burgeroorlogen starten.. en uiteindelijk zal iedereen gedwongen worden partij te kiezen.

Die oproep van Biker is natuurlijk walgelijk en zeer verwerpelijk.
vervolgens komt er straks een moslim die het zelfde roept, and so on and so on.
Dat oog om oog, tand om tand verhaal daar moeten we iets aan doen.

Ik snap jouw gepikeerde reaktie niet. Voor mij is verkrachting gewoon verkrachting dat heb ik al vanaf het begin duidelijk gemaakt, dat ik nu een moslimmeid erbij zet kom je me daar op wijzen alszijnde ik een eenzijdig en alleen voor moslimmeisjes op kom? Ben jij een beetje niet goed of zo? Raar gedrag.

Verder vind ik jouw een laffe houding aannemen met je zachte heelmeester praatjes. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Adviezen om te verkrachten en fikkie te steken in andermans eigendommen moet keihard worden afgewezen.

Zwarte Schaap
16-11-05, 01:04
Geplaatst door Derrick
Jammer, het zou je rechtsgevoel wat objectiever en ontspannener maken, tevens geeft het regelmatig een verhelderende introspectie

Mischien moet je eens vrijwillig een verkrachting ondergaan en in de hens gestoken worden om objectiever en regelmatig een verhelderende introspectie te kunnen geven hoe dat zou kunnen zijn.

Derrick
16-11-05, 01:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mischien moet je eens vrijwillig een verkrachting ondergaan en in de hens gestoken worden om objectiever en regelmatig een verhelderende introspectie te kunnen geven hoe dat zou kunnen zijn.

door te ridiculiseren toon je je onvermogen om met opbouwende kritiek om te gaan

Zwarte Schaap
16-11-05, 01:20
Geplaatst door Derrick
door te ridiculiseren toon je je onvermogen om met opbouwende kritiek om te gaan

Adviezen om moslimmeisjes te verkrachten en geweld te gebruiken neem ik heel serieus.

MaRiaH
16-11-05, 01:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik snap jouw gepikeerde reaktie niet. Voor mij is verkrachting gewoon verkrachting dat heb ik al vanaf het begin duidelijk gemaakt, dat ik nu een moslimmeid erbij zet kom je me daar op wijzen alszijnde ik een eenzijdig en alleen voor moslimmeisjes op kom? Ben jij een beetje niet goed of zo? Raar gedrag.

gepikeerd? nee dat niet.. maar jij hebt het over moslimsmeisjes en dat verbaasd mij dan altijd weer.
Jij geeft dan zelf de indruk dat die belangrijker zijn dan andere meisjes.


Verder vind ik jouw een laffe houding aannemen met je zachte heelmeester praatjes. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Adviezen om te verkrachten en fikkie te steken in andermans eigendommen moet keihard worden afgewezen.

Lees Jij wel wat ik schrijf? Als je goed leest dan verwerp ik die ook en het kan me geen bal schelen wie die uitspraken doet. dit is helaas niet de enige die zoiets zegt.

ik zeg er wel bij dat er blijkbaar zoveel suddert onderhuids dat dat tot gevaarlijke excessen kan leiden.
Zo ontstaan er groepen die elkaar van alles toewensen op fora en oproepen tot vreemde acties.
en dat gebeurt wederzijds, schaap.
En ik vind dat zeer verontrustend.

Zwarte Schaap
16-11-05, 01:30
Geplaatst door MaRiaH
gepikeerd? nee dat niet.. maar jij hebt het over moslimsmeisjes en dat verbaasd mij dan altijd weer.
Jij geeft dan zelf de indruk dat die belangrijker zijn dan andere meisjes.


Door dit heb ik niet eens zin om verder met je in discussie te gaan. Dat je zo erg leesblind bent is jouw probleem. Lees mijn reakties maar na. Klaar.

sjaen
16-11-05, 01:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Door Biker op 2005 11 15

Och, wat is het dan ook helemaal ? Er zijn maar wat auto’s de fik in gegaan. Dat is toch heel gewoon ? En och, de intentie van dit soort gastjes, dat is armoede, achterstand, zieligheid, discriminatie, blablablabla, enzovoort. Persoonlijker lijkt het me zieliger voor degene wiens auto afgebrand is maar zeer waarschijnlijk nog wel een paar jaar aan de financiering vast zit. Die nu voortaan met het openbaar vervoer moet, dus ook nog eens extra op kosten word gejaagd. Maar ja, dat zijn hardwerkende Nederlanders, die zijn nooit zielig. Alle tekenen wijzen erop dat wij niet geacht worden deze toestanden ernstig te nemen. Als we dat al doen, dan worden we geacht vooral te denken aan al die moeilijkheden waarmee deze jongeren te maken hebben, als allochtone raddraaier zijnde. Nee, het word pas ernstig als een Nederlandse jongen met een bleek huidje, kale kop en witte veters in zijn schoenen, in een bezopen verveelde bui een bierflesje richting een moskee gooit. Kijk, dan pas is het er een volbloed voorbode van dat binnenkort de Hitlerjugend door de straten marcheert !

Kortom, ben je een islamitisch teringlijdertje van een jaar of 18, dan heb je het moeilijk en is het logisch dat je auto’s in de fik steekt, tasjes rooft, buurten en (niet islamitische) buren uit hun huis terroriseert, zo nu en dan een Nederlands meisje groepsverkracht. Als je als islamiet vrouwen (of andersom mannen) geen hand geeft, dan is dat cultuur. Geef je als blank kaalkopje de opruier Prem geen hand, dan ben je een racist en zet je politiek correcte baas je op straat. We moesten ons maar eens wat meer in hun (islamitische) denkwereld verdiepen, is het steevaste advies. Hoezo !? Moeten we allemaal criminologen worden of zoiets ? Maar goed, ben je een blanke niet islamitische jongen, die in dezelfde wijk woont, dezelfde (zo niet groter, want je allochtone buurjongens en meiden worden “positief gediscrimineerd”) problemen hebt om een baan te krijgen, dan moet je er maar tegen kunnen. Als je dan eens uit de bocht vliegt, dan komt het omdat je racistisch bent. Dan moet je zwaar(der) aangepakt worden !

Het advies aan deze autochtone jongeren is dan ook: steek eens een paar duizend auto’s in de fik, bedreig je buren en roof tasjes. En heb je op zaterdag niks te neuken met je vriendjes, grijp dan eens een islamitisch grietje. Voor je het weet gaat de overheid leuke dingen met je doen, krijg je een jeugdhonk en versierlessen, en met een beetje mazzel regelen ze een baantje voor je. Want als de overheid er alles aan doet om het meten met twee maten niet uit te bannen, dan lijkt me dit de enige optie om de scheefgroei weer recht te trekken ! Veel plezier, ik toon alvast begrip !

Bron: http://www.leefbaarrotterdam.nl/index.php/weblog/comments/leefbaar_voor_harde_aanpak_relschoppers


De termen ironie, sarcastisch, zegt dat jouw iets?


http://www.leefbaarrotterdam.nl/pdfs/rellen.pdf

MaRiaH
16-11-05, 01:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Door dit heb ik niet eens zin om verder met je in discussie te gaan. Dat je zo erg leesblind bent is jouw probleem. Lees mijn reakties maar na. Klaar.

Ik leg je -zonder je te beschuldigen- uit wat de suggestie wekt in jouw post.. en je geeft me als antwoord: klaaR?
had meer van jou verwacht.
Ook goed.
ik praat sowieso niet met een Tokkie.. :ego:

truste.

Zwarte Schaap
16-11-05, 01:41
Geplaatst door sjaen
De termen ironie, sarcastisch, zegt dat jouw iets?

http://www.leefbaarrotterdam.nl/pdfs/rellen.pdf

Dat is een goede techniek om de islam-o-fobe ideen mee te bedekken.

TonH
16-11-05, 01:45
Geplaatst door sjaen
De termen ironie, sarcastisch, zegt dat jouw iets?


http://www.leefbaarrotterdam.nl/pdfs/rellen.pdf

In dit kader zegt het mij ook weinig. Hyperbool misschien, maar dan nog...

MaRiaH
16-11-05, 01:45
Geplaatst door sjaen
[B]De termen ironie, sarcastisch, zegt dat jouw iets?


Wel verregaande..
ik zou dit toch sarcasme van de laagste vorm noemen..
en er zal maar één gek zijn die het serieus neemt..

TonH
16-11-05, 01:46
Geplaatst door MaRiaH
[QUOTE]Geplaatst door sjaen
en er zal maar één gek zijn die het serieus neemt..

Begin JIJ nu OOK al... :moe:

Zwarte Schaap
16-11-05, 01:46
Geplaatst door MuMu
Het gaat hier om de emoties he. Goed vasthouden en van daaruit proberen verder te redeneren.. :haha: :zegniets:

Kunstmatig gestimuleerde emotie door onder andere Pastors en zijn Leefbaar zooitje. Toen Pastoors het 2 jaar lang kritiek had op moskeen, dat ze te groot zijn, dat hun torens te hoog zijn, dat hun uiterlijk te oosters uit ziet, is daarna wel een bekende leefbaar en rechts-extremist gearresteerd voor het in de fik steken van een moskee.

MaRiaH
16-11-05, 01:47
Geplaatst door TonH
Begin JIJ nu OOK al... :moe:

Hoe bedoel je?
ik keur dit soort berichten af.. ja! maar ik zie het sarcasme
jij niet dan? :wow:

sjaen
16-11-05, 01:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is een goede techniek om de islam-o-fobe ideen mee te bedekken.

Vindt je?! Lijkt mij eerder contra productief gezien de reacties die je krijgt.

Zwarte Schaap
16-11-05, 01:50
Geplaatst door sjaen
Vindt je?! Lijkt mij eerder contra productief gezien de reacties die je krijgt.

Wie heeft er dan een probleem?

sjaen
16-11-05, 01:50
Geplaatst door MaRiaH
Wel verregaande..
ik zou dit toch sarcasme van de laagste vorm noemen..
en er zal maar één gek zijn die het serieus neemt..

Help

TonH
16-11-05, 01:53
Geplaatst door MaRiaH
Hoe bedoel je?
ik keur dit soort berichten af.. ja! maar ik zie het sarcasme
jij niet dan? :wow:

Heb de hele dag zitten lezen hoe om Volkert geroepen werd en gekken die de geschiedenis laten herhalen... dus ik ben wat allergies voor dit soort doemscenario's momenteel. Die scenario's hebben de neiging zichzelf te vervullen wanneer er zo massaal naar verwezen wordt. :moe:

sjaen
16-11-05, 01:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wie heeft er dan een probleem?

Jij niet met je dikke huid ehh vacht, da's duidelijk!
alleen werkt het averrecht tenminste als je echt wat aan de islam-fobie wilt doen. Wanneer je dat niet inziet houdt het natuurlijk op!

MaRiaH
16-11-05, 01:58
Geplaatst door TonH
Heb de hele dag zitten lezen hoe om Volkert geroepen werd en gekken die de geschiedenis laten herhalen... dus ik ben wat allergies voor dit soort doemscenario's momenteel. Die scenario's hebben de neiging zichzelf te vervullen wanneer er zo massaal naar verwezen wordt. :moe:

de figuur Biker neem ik niet serieus
de discussie vind ik wel grappig.

Zwarte Schaap
16-11-05, 01:59
Geplaatst door sjaen
Jij niet met je dikke huid ehh vacht, da's duidelijk!
alleen werkt het averrecht tenminste als je echt wat aan de islam-fobie wilt doen. Wanneer je dat niet inziet houdt het natuurlijk op!

De mensen waarbij het averechts werkt mogen eens gaan nadenken waarom het averechts bij hun werkt. Ik ben er ook benieuwd naar.

MaRiaH
16-11-05, 02:01
Geplaatst door sjaen
Jij niet met je dikke huid ehh vacht, da's duidelijk!
alleen werkt het averrecht tenminste als je echt wat aan de islam-fobie wilt doen. Wanneer je dat niet inziet houdt het natuurlijk op!

Daar zit wat in. :gniffel: